collapse

Auteur Topic: Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?  (gelezen 2910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flashy

  • Gast
Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?
« Gepost op: 18 augustus 2009, 15:24:57 »
Hallo allemaal,

Al ik nog geen huwelijksaanzoek gehad heb, ben ik toch al aan het kijken naar bruidsjurken.
Al een aantal mooie gezien van Sincerity.
Nu vraag ik mij af waar ik in Groningen/Friesland/Drenthe het beste terecht kan.
Anastasi( schrijf ik het goed? zit in Nieuwegein en dat is wel erg ver weg, Nina in Franeker ben ik nog niet zo weg van en Lydia in Drachten krijgt hier nogal veel slechte kritiek, evenals op hyves. Het liefst wil ik een betaalbare jurk zoals bij Anastasi, Sincerity is wel erg duur maar ook mooi.

Heeft iemand de gouden tip?

Fera

  • Gast
Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2009, 15:53:46 »
[quote name=\'Flashy\' post=\'256304\' date=\'18 August 2009, 15:24\']Hallo allemaal,

Al ik nog geen huwelijksaanzoek gehad heb, ben ik toch al aan het kijken naar bruidsjurken.
Al een aantal mooie gezien van Sincerity.
Nu vraag ik mij af waar ik in Groningen/Friesland/Drenthe het beste terecht kan.
Anastasi( schrijf ik het goed? zit in Nieuwegein en dat is wel erg ver weg, Nina in Franeker ben ik nog niet zo weg van en Lydia in Drachten krijgt hier nogal veel slechte kritiek, evenals op hyves. Het liefst wil ik een betaalbare jurk zoals bij Anastasi, Sincerity is wel erg duur maar ook mooi.

Heeft iemand de gouden tip?[/quote]

Jaaa gouden tip: Fidelity in Burgum!
Veel keuze, ook voor grote(re) maten. Heel professionele en prettige begeleiding, bovendien heb je de zaak voor je alleen; 1 afspraak tegelijk, evt. ook 's avonds. En wat ik heel leuk vond; het was de enige zaak waar je zelf door de rekken mag gaan en kunt kijken wat je mooi vindt. Ook als je er dan achter komt dat het tegenvalt als je het aantrekt  :tongue: maar dat helpt alleen maar om uiteindelijk bij JOUW jurk uit te komen.
Succes!

Flashy

  • Gast
Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2009, 16:24:02 »
Ik kom regelmatig in Burgum en dacht dat ze tot maat 52 gingen, maar zal voor de zekerheid nog even op de website kijken! bedankt voor de tip!

*Edit*
Gisteren even gemailt en ze gaan tot maat 58 daar!
Zal tegen die tijd een afspraak maken :-)
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2009, 09:35:19 door Flashy »

Flashy

  • Gast
Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2009, 10:10:27 »
Niemand verder?

Jeltje Akkerman-Sijbesma

  • Gast
Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?
« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2009, 13:19:14 »
Jaaa bruidsboutique Mari Anna in Sneek! Daar heb ik die van mij ook vandaan! Ook een Sincerity trouwens, en nu verkoop ik hem alweer.. Doodzonde eigenlijk, maar goed..

Je wordt daar super geholpen en de maat is geen probleem!

Flashy

  • Gast
Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?
« Reactie #5 Gepost op: 24 augustus 2009, 13:46:23 »
Ziet er leuk uit die winkel, en ook de plus collectie.

Wat voor jurk verkoop je?

ocs79

  • Gast
Bruidsmode Zaak Met Grote Maten In Noord Nederland?
« Reactie #6 Gepost op: 25 augustus 2009, 18:24:55 »
[quote name=\'Flashy\' post=\'256304\' date=\'18 August 2009, 15:24\']Hallo allemaal,

Al ik nog geen huwelijksaanzoek gehad heb, ben ik toch al aan het kijken naar bruidsjurken.
Al een aantal mooie gezien van Sincerity.
Nu vraag ik mij af waar ik in Groningen/Friesland/Drenthe het beste terecht kan.
Anastasi( schrijf ik het goed? zit in Nieuwegein en dat is wel erg ver weg, Nina in Franeker ben ik nog niet zo weg van en Lydia in Drachten krijgt hier nogal veel slechte kritiek, evenals op hyves. Het liefst wil ik een betaalbare jurk zoals bij Anastasi, Sincerity is wel erg duur maar ook mooi.

Heeft iemand de gouden tip?[/quote]


Hoi,

Ik heb mijn jurk in Harlingen gekocht bij wizard's fun compani. Het is mij heel goed bevallen en de service is prima. Ze hebben veel keus in grote maten.

Succes verder!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards