collapse

Auteur Topic: Jurk Past Niet Meer?  (gelezen 6009 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

10eke

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Gepost op: 21 augustus 2009, 17:49:01 »
Over 10 maanden ga ik trouwen en ga binnenkort voor een jurk kijken. Nu vraag ik me af wat als ik binnen die 10 maanden aardig wat kilo's kan kwijtraken. Wat zal er dan met de jurk gebeuren? Aangepast maar zal dit nog wel mooi worden? Heeft iemand hier ervaring mee?

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2009, 18:37:10 »
hmm, ik zou dan gewoon nog ff een paar maandjes wachtten. 4 maanden van tevoren kan je ook nog een mooie jurk vinden, en op tijd zijn met bestellen etc. En dan heb je ook een beter beeld van je figuur dan.
Het komt wel eens voor dat een jurk dan namelijk niet mooi meer aangepast kan worden.

Femke

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2009, 19:13:41 »
ik zou ook nog even wachten, maar als je het nu per sé wilt doen, kan je dit overleggen met de winkel en voor de bestelling nog een keer komen passen?

Maaikie82

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2009, 19:38:30 »
Ligt er denk ik aan wat voor jurk je in je hoofd hebt. Op sommige merken zit namelijk een langere levertijd en dan red je het niet met 4 maanden van tevoren uitzoeken.

Suusjeuh

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #4 Gepost op: 21 augustus 2009, 23:02:09 »
Toen ik ging passen vroeg hij of mijn gewicht stabiel was. mijn jurk ( en de andere jurken bij hun ) konden ze ca 5 kilo uitleggen of innemen meer niet. Dan moet je een andere maat hebben. Dus even wachten zou ik zeggen

Niel

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #5 Gepost op: 21 augustus 2009, 23:10:22 »
Ik heb mijn jurk in november 2008 gekocht en ben 6 weken geleden getrouwd.
Hier zat dus ook 8 mnd tussen. De levertijd van mijn jurk was 4 mnd en is daarna helemaal op mijn lijf gemaakt. Tja, afvallen is altijd beter dan aankomen want het is niet mooi als ze je jurk extra veel moeten uitleggen. Ik ben tot 3 wkn voor de bruiloft ook een paar kilootjes afgevallen en dat was geen probleem. Maar kan me voorstellen dat wanneer je je jurk koopt en gelijk mee kan nemen, het dan wel lastig is.

juudske

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #6 Gepost op: 21 augustus 2009, 23:49:44 »
Het ligt er heel erg aan denk ik wat voor een jurk je graag wil hebben
mijn jurk was een losse top en rok (zie Hoe zag jouw jurk eruit...) toen ik m zag wist ik meteen dat is hem!
Er was er echter maar 1 van... (speciale rembo styling collectie voor Ann & John) en dit was maat 42...
* ik ben in een half jaar tijd 20 kilo afgevallen maar dat was eigenlijk daarvoor* nu heb ik een maat 38 - 40 en hadden ze alles precies op maat gemaakt... (van een 42 dus naar een 38 1/2 zeg maar) dat was echt geen probleem...maar door de spanning etc... je raad het al, nog wat afgevallen en bij het afpassen was de top toch te groot... maar ze hebben dat meteen in orde gemaakt!
Met een losse top lijkt me dat het makkelijker is om het te vermaken...
Ik zou sowieso goed advies vragen in de winkel!

Heel veel suc6 iig met de afvalrace en met het shoppen: VEEL PLEZIER!

Polkadotje

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #7 Gepost op: 23 augustus 2009, 10:55:26 »
Mijn jurk is van XXL naar een S vermaakt en dat is keurig gedaan, zie je helemaal niets van. Dus geen zorgen hoor, dat kan gewoonnetjes worden aangepast.

Liset en Han

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #8 Gepost op: 23 augustus 2009, 13:09:49 »
Ik heb in januari mn jurk uitgezocht,
toen is ie besteld en in juni was ie binnen.
In juli heb ik weer gepast,
en nu wordt hij helemaal vermaakt;
inkorten en taille innemen.
In september mag ik weer,
en dan een week voor de bruiloft ook weer.
Dus ze passen hem de hele tijd aan.
Zodat de jurk mooi op maat is.

Mirte 25

  • Gast
Jurk Past Niet Meer?
« Reactie #9 Gepost op: 24 augustus 2009, 10:46:47 »
Ik heb mijn jurk in januari gekocht. Hij was toen al een beetje aan de grote kant. Ik heb hem eind juli weggebracht om hem op maat te laten maken en hem 19augustus opgehaald en dan is het nog maar een maandje en gewoon niets anders doen dan anders!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards