collapse

Auteur Topic: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving  (gelezen 18554 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chickie

  • Gast
fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Gepost op: 28 augustus 2009, 21:10:43 »
Hallo Allemaal!

Binnenkort gaan wij trouwen en nu zijn we voor de zekerheid nog op zoek naar een locatie om foto's te maken als het slecht weer is..
Het liefst ergens tussen Oss en Den Bosch of niet te ver daar vandaan..

Hebben jullie ideeen???

Kim van Gameren

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2009, 22:34:37 »
Misschien Kasteel Heeswijk?
Hmm, maar bij slecht weer word ook dat wel lastig...
Ben wel benieuwd of je meer reacties krijgt want ik kan ook wel zulke tips gebruiken.
Kom uit Veghel, trouwen bij Kasteel Heeswijk maar mocht het idd slecht weer zijn kunnen wij ook wel een alternatief gebruiken om foto's te gaan maken.
Ik wacht met jou mee af op reacties. :)
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2009, 22:37:13 door Kim van Gameren »

juudske

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2009, 12:35:36 »
wij hebben 2 weken geleden ook fotos gemaakt bij kasteel Heeswijk (kom er zelf vandaan...)
het is echt werkelijk een schitterende locatie waar je ook redelijk overdekt en binnen (in de trouwzaal) fotos mag maken.
Als je er zelf niet trouwt kost het wel 50 euro als je "binnen de muren" fotos wil maken (dus trouwzaal, kasteeltuinen etc) en je kan het pas 2 weken van te voren boeken (als je er dus niet zelf trouwt)
Als je fotos wil zien oid dan laat maar even weten.

Chickie

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2009, 19:08:52 »
Bedankt voor jullie reacties! Wij gaan ook trouwen en feesten op kasteel Heeswijk, daar gaan we 's middags ná de ceremonie al foto's maken. Maar we hebben 's ochtends ook wat tijd ingepland voor foto's en willen die graag in een andere omgeving maken.
We hebben bedacht om 's ochtends naar een zandverstuiving te gaan, maar als het slecht weer is, is dat niet echt een optie.. Dus ik laat mijn vraag nog even staan  :wink:

juudske

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2009, 09:00:41 »
heel dichtbij het Kasteel zit ook het Open lucht theater. Midden in de bossen. Daar kan je ook deels overdekt fotos maken (dat moet je dan waarschijnlijk wel regelen met iemand van de Kersouwe)

m-a-n-d-y

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2009, 17:35:40 »
Heeft er nog iemand tips voor binnen locaties voor de fotoshoot? We trouwen 9 juli 2010. Ik ga er van uit dat het droog blijft maar je weet het in nl maar nooit.
Wij trouwen op kasteel Heeswijk, mogelijk is binnen wat foto's te maken maar we willen ook iets anders achter de hand houden.
Iemand een idee?
Alle ideetjes zijn welkom.

Nelle

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #6 Gepost op: 29 oktober 2009, 21:18:18 »
In de museumboerderij (Meerstraat in Heeswijk)  kan je tegen betaling volgens mij ook binnen foto's maken. Dit geldt ook voor de Kilsdonkse Molen. Dit is allemaal net buiten Heeswijk DInther. Even googlen voor de sites en bijbehorende contactpersonen.

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #7 Gepost op: 8 oktober 2013, 16:26:13 »
Even een upje voor een heel oud topic. Wij zoeken ook nog een fotolocatie ergens rondom Oss. Maar we willen iets met een 'rauw randje', zoals ik het noem. Stedelijk of industrieel of misschien iets wat kapot is (mijn ouders hebben bijvoorbeeld foto's gemaakt bij een afgebrande boerderij), autosloperij kwam bij me op, of een brug met hekken. In ieder geval het tegenovergestelde van het Klooster waar we trouwen en we sowieso een aantal foto's zullen maken... Iemand ideeen?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #8 Gepost op: 9 oktober 2013, 08:35:52 »
Zoek je iets binnen of buiten? Ik kom zelf uit Oss en wij trouwen ook in het klooster :)
Wij gaan foto's in Megen maken in het dorp zelf. Misschien een keer een rondje rijden over het industrieterrein? En bij het oude Bergoss terrein hebben ze nog een stukje gelaten zoals het was, dus dat is misschien ook wel mooi. En in Ravenstein is het ook altijd mooi.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #9 Gepost op: 9 oktober 2013, 21:12:49 »
Misschien is de Koekbouw in Veghel iets?

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #10 Gepost op: 10 oktober 2013, 10:58:06 »
ItsAnne dat is precies wat ik bedoel! Thanks! Maar ga ook zeker even een rondje rijden in Ravesteijn, lekker dichtbij en echt een heel mooi stadje! Bedankt allebei!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #11 Gepost op: 10 oktober 2013, 11:59:07 »
Haha is ook wel een hele gave (foto) locatie.

Succes!

Annabel1984

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #12 Gepost op: 15 juni 2014, 10:50:23 »
Hallo allemaal,

Nu trouwen wij in Augustus en hopen we natuurlijk op mooi weer, maar ja het blijft Nederland. Dus ik vroeg me af of iemand hier ideeën heeft voor binnenlocaties om te trouwen. Zelf zou ik het namelijk echt niet weten, we zijn wel bereid om er iets voor te betalen maar ja als het mooi weer is gaan we lekker buiten foto's maken natuurlijk.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #13 Gepost op: 15 juni 2014, 20:01:50 »
Wij zijn bij intratuin Rosmalen geweest. Zou wel ff informeren of dat nog mag. Ze deden toen op de dag zelf wel moeilijk maar we hadden de mail met toestemming bij ons.

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #14 Gepost op: 15 juni 2014, 22:35:21 »
Kasteel Ammerzoden?

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #15 Gepost op: 16 juni 2014, 22:20:34 »
Ligt er aan wat voor een omgeving je zoekt.
Ik moet gelijk aan het gebouw denken waar de Kunstakademie in gevestigd is, ruimtes genoeg, goede lichtinval. Was voeger een typemachine fabriek.
Onderwijsboulevard 256, 5223 DJ ‘s-Hertogenbosch
Receptie:+31(0)88-525 64 60
Ik weet niet wanneer in augustus je trouwt, maar ze zijn al eerder geopend dan dat de opleidingen beginnen, gewoon eens bellen als je wat anders dan standaard wil. Laat de fotograaf wel van te voren eens rondkijken ivm lichtinval e.d.

Locatie ’s-Hertogenbosch ligt op een steenworp van het NS-station en is gevestigd in de voormalige schrijfmachinefabriek van Remington. Deze fabrieksruimte werd ontworpen door de bekende architect Hugh Maaskant. Het gebouw is een transparant met een open structuur. Het prachtige licht en de lange muren maken het gebouw heel geschikt als permanente werk- en expositieruimte.

Op de bovenverdieping aan de voorzijde van het pand worden dan ook bijzondere tentoonstellingen georganiseerd, die tevens toegankelijk zijn voor het grote publiek.

De academie onderhoudt nauwe banden met culturele instellingen zoals het Europees Keramisch Werkcentrum (EKWC) en het Centrum Beeldende Kunst 's-Hertogenbosch.


1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #16 Gepost op: 16 juni 2014, 22:23:27 »
Of de Parade? Bioscoop is ook leuk om binnen foto's te maken.
Roltrappen station, daarboven is overdekt, aparte lichtinval, maar volgens mij wordt het momenteel verbouwd?

Ben wel benieuwd wat het wordt, wellicht begreep je al dat ik zelf in Den Bosch heb gestudeerd ;-)

Pietjekees

  • Gast
Re: fotolocatie (binnen en buiten) Den Bosch en omgeving
« Reactie #17 Gepost op: 6 augustus 2014, 14:47:57 »
weet iemand of je in Heusden ook ergens binnen mooie foto's kan maken? We zijn daar voor de rapportage maar als het regent hebben we nog geen alternatief! Via google kwam ik bij het Gouverneurshuis uit (museum/trouwlocatie) maar CM heeft t bezocht en vond het erg saai en wit, we zoeken meer naar iets klassiek/landelijks!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards