collapse

Auteur Topic: Gevraagd: Ervaringen In Delft..  (gelezen 3299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monalisa

  • Gast
Gevraagd: Ervaringen In Delft..
« Gepost op: 7 september 2009, 17:40:26 »
Hallo allemaal,

Wij gaan volgend jaar mei trouwen maar we huppen van het ene in het andere dilemma. (locaties vol, datum verzetten)
Onze feestlocatie staat vast in het Delftse hout en is de rest van de maand bijna niet beschikbaar in mei (dus verschuiven wordt lastig). We willen ook op deze locatie het feest houden..

Nu hebben we gekozen voor de ceremonie voor het stadhuis in Delft alleen hoorde we vandaag dat er markt is die dag (normaal niet maar het is een verschuiving van de vaste dag). Heeft iemand ervaring met een bruiloft in Delft terwijl er markt is?? En is het een stuk minder door de markt? Je mag namelijk niet met de auto het plein op dan dus dat is wel erg jammer... en het uitzicht naar de kerk en terrasjes is denk ik weg..

Wie heeft er misschien foto's, ervaringen of advies?

Bedankt alvast.... :)
« Laatst bewerkt op: 7 september 2009, 18:04:29 door Monalisa »

Joy's

  • Gast
Gevraagd: Ervaringen In Delft..
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2009, 21:08:17 »
Beste Monalisa,
Wat vervelend dat er zoveel tegen zit! Ik denk dat de markt niet zo een probleem is. Ik heb geen ervaring met de markt en het trouwen maar ik kan me er iets bij voorstellen. Het zal in ieder geval er druk zijn :biggrin: dus veel belangstelling voor jou in jullie op je mooiste dag :biggrin:
Ik zat alleen te denken, misschien kan je iets met de marktmeester regelen. De kraampjes staan normaal namelijk erg dichtbij het stadhuis! En gezien je toch ruim van te voren bent, kan je misschien een afspraak met hem maken.
Zo kan je misschien regelen dat de markt iets verder van het stadhuis afstaat, zodat je wel mooie foto's kunt maken zonder dat er allerlei vreemden mensen op staan :wink:
De markt kan misschien ook, zoals op zaterdag meer op de Hippolytusbuurt/ Koornmarkt staan. Ik weet niet of dit af te spreken is hoor. Maar ik neem aan dat er vaker getrouwd wordt op dinsdag of op zaterdag! (als er markt is)
De marktmeester kan je vinden, aan de achterkant van het stadhuis aan de linkerkant zit volgens mij een deurtje.. daar zit hij tijdens de uren van de markt. Misschien kan je ook wel ergens een telefoonnummer vinden. Als je hem niet kan vinden kan je natuurlijk altijd even aan iemand van de markt vragen waar hij te vinden is.
Ik denk dat als ze de markt al verplaatst hebben naar een andere dag dat er ook wel rekening met jullie dag gehouden kan worden!
en misschien is het ook handig om bij het stadhuis te vragen hoe ze het normaal regelen.

En trouwens.. jammer dat je niet met de auto kan.. denk eens aan een fiets!! die mag wel de markt op. Misschien niet zo chique. maar het past bij de stad en het is toch leuker dan lopen :biggrin::D:D
succes! ben benieuwd hoe jullie het gaan regelen. ik hoop niet dat jullie ervanf zien. Als ik in Delft had gewoond had ik er alles aan gedaan om daar te trouwen!! Super mooie locatie
succes!

hartje

  • Gast
Gevraagd: Ervaringen In Delft..
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2009, 12:57:11 »
Wat jammer dat het zo moet lopen. Zou idd even naar marktmeester lopen, wie weet kan je iets regelen.
Ook is het volgens mij mogelijk om ontheffing voor de trouwauto te krijgen, zou dat nog even navragen bij de gemeente of politie als ik jou was.
Veel succes en plezier met alle voorbereidingen!

Monalisa

  • Gast
Gevraagd: Ervaringen In Delft..
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2009, 13:53:25 »
Hoi,
Bedankt voor jullie reacties, we hebben na mijn bericht toch wel het een en ander uitgezocht en nagevraagd en zijn wezen kijken op een marktdag.
Uiteindelijk ervoor gekozen om onze datum toch te wijzigen, we zaten niet echt vast aan de datum dus dat was niet zo erg, het was alleen een handige datum.
Nu zijn wel al druk met de rest te regelen.. en het gaat al opschieten gelukkig... :biggrin:

Veel succes ook met jullie voorbereidingen.

groetjes

Joy's

  • Gast
Gevraagd: Ervaringen In Delft..
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2009, 20:35:42 »
ben toch benieuwd.. jullie gaan toch nog wel op t stadhuis trouwen he?
gelukkig hebben jullie de datum kunnen verzetten! succes met regelen verder!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards