collapse

Auteur Topic: (te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk  (gelezen 11445 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Isamare

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Gepost op: 7 september 2009, 21:51:37 »
Ik ben weg van de jurken van Ian Stuart. Ik wil graag in een jurk van hem trouwen.

Zo zit ik al tijden op internet te snuffelen om me goed te orrienteren. Ook heb ik al 'stiekum' wat jurken hier en daar gepast. Wil zo graag weten wat me mooi staat!

Nu kan ik een mooie kopen waar ik NU helemaal weg van ben maar ik trouw pas over anderhalf jaar!

Is dit gevaarlijk? Risico dat ik hem tegen die tijd niet meer zo leuk, mooi vindt???

Het model is over een jaar niet meer in de collectie en 2e hands is hij er misschien niet, dus mischien baal ik dan wel tegen die tijd dat ik t nu niet gedaan heb.

Het is de jurk die bij mij past en als ik nu zou trouwen werd dat m zeker! Maar nu durf ik m eigenlijk nog niet te kopen.

Ze zeggen ook wel dat de levertijd soms 6 tot 8 maanden is van die jurken dus ik zal zo'n jurk toch ook wel aardig vroeg moeten bestellen.

Wat ook meespeelt is dat deze droomjurk ook nog eens 1000e goedkoper is nu....

Wat zouden jullie doen???

Alvast bedankt!

Suusjeuh

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2009, 23:14:29 »
Ik denk zelf: Kopen! Een hoop bruidjes zijn al zeker een jaar van te voren bezig met hun jurk en dromen er al over voordat ze hun man ontmoet hebben zeg maar... Als je nu DE jurk gevonden hebt, kopen! Mits hij dan ook nog past zeg maar...

randstadmeisje

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2009, 00:10:41 »
Bij 8 maanden levertijd ben je bijna al een jaar verder... Tja ik zou zowiezo geen anderhalf jaar geduld hebben  :tongue: Maar ik ben echt een hyperactieve stuiterbal... hahaha Maar als ie zo mooi is en het is echt jouw ding, en hij is goedkoper.

Meestal heb ik spijt van de dingen die ik niet gedaan heb, en zelden van de dingen die ik wel gedaan heb!

Dus ik zou het doen, maar dat ben ik...

hairdresser

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2009, 08:30:44 »
ik zou zeggen.....kopen!!!!!!!!!!!

juudske

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2009, 08:50:38 »
Ik zou ook zeggen: KOPEN!!! vooral als er zo lang levertijd op zit!!!
Suc6 ermee!

Ratatosk

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #5 Gepost op: 8 september 2009, 08:58:43 »
Ik heb mijn jurk ook al laaang en breed in de kast hangen en we trouwen pas over 9 maanden.
Dus ik zeg doen :tongue:.

nirak

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #6 Gepost op: 9 september 2009, 19:38:04 »
Hoi ik heb mijn jurk in februari besteld en ik trouw pas in december 2010. Dus ik zou zeggen koop hem maar.

pleakley

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #7 Gepost op: 9 september 2009, 19:51:28 »
Ik zou ook zeggen: KOPEN!
DE jurk is DE jurk denk ik. Als je deze jurk zo mooi vind is de kans groot dat je nooit meer zo'n jurk vindt..
Trouwens ik heb mijn jurk ook ruim van te voren gekocht.. net zoals zovelen hier denk ik :wink:

29oktober2009

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #8 Gepost op: 9 september 2009, 20:03:03 »
anders is het zo saai.. :biggrin: laten hangen..!!!

Nee tuurlijk niet..
kopen joh, als het DE jurk is!!!

Hypnotic

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #9 Gepost op: 9 september 2009, 20:21:07 »
In 1.5 jaar kan mijn hele insteek veranderen,
het zou mij te ver weg zijn,

denk dat ik wat anders in elkaar steek dan de meesten hier  :wink:

CCBloom

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #10 Gepost op: 9 september 2009, 21:34:00 »
tru dat, zou ik ook last van hebben Hyp...nu moet ik zeggen dat ik mijn jurk ook al snel had maar ik zou nu weer dezelfde kopen....ik had eerst een andere jurk gekocht maar die ligt nu achterin de kast stof te vangen, dus inderdaad bestaat het gevaar dat je iets leukers/mooiers/beters tegenkomt

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #11 Gepost op: 10 september 2009, 08:44:23 »
Het zou voor mij ook te ver weg zijn. Net Hypnotic en CC verander ik nog wel eens. "Gelukkig" kreeg daar nu de tijd niet voor :laugh:

deedee

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #12 Gepost op: 10 september 2009, 19:45:29 »
Ik heb mijn jurk ook bijna 1.5 jaar van te voren gekocht, en ik heb er geen moment spijt van gehad. Dus als het echt je droomjurk is zou ik zeggen hem kopen.

mel73

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #13 Gepost op: 10 september 2009, 21:56:04 »
aan mij heb je waarschijnlijk ook niets. Maar een droomjurk .. ik heb nu een jurk waar ik superblij mee ben, maar over anderhalf jaar zou ik met het grootste gemak nog andere jurken mooi kunnen vinden.
Jij kent jezelf het beste. Maak je ooit goede keuzes als je twijfelt? Succes met je keuze

Isamare

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #14 Gepost op: 11 september 2009, 20:21:07 »
Lieve dames..
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik ga de jurk niet kopen... ik heb mijn vriend 30 jurken laten zien op plaatjes, mocht hij cijfers geven, ik hoopte dat DIE JURK een 10 kreeg natuurlijk maar wat denk je?
Die jurk kreeg geen goed cijfer.. een 1!
Hij vond t een tafelkleedje of een gordijn er was niet veel leuks aan vond hij..
Dus de jurken die een 10 kregen, daar ga ik heel langzaam wel voor kijken want gelukkig vind ik die ook mooi! Ik vind er zoveel mooi!!!
Ik wilde inderdaad nu kopen ivm met de aanbieding maar volgend jaar is dat er weer!
Groetjes van Isamare

Suusjeuh

  • Gast
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #15 Gepost op: 13 september 2009, 11:23:47 »
Toch kan je een jurk niet van een plaatje uitzoeken.... De jurk die ik in eerste instantie wou, was heel mooi op het plaatje, maar stond mij echt niet mooi. De jurk die ik uiteindelijk gekocht heb, stond vrij saai, simpel op het plaatje, maar is echt een prachtige jurk bij mij! Dus je moet ze toch ook echt aanpassen hoor!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #16 Gepost op: 13 september 2009, 12:15:19 »
Anderhalf jaar voor onze bruiloft werd ik helemaal verliefd op een groene rembo-styling trouwjurk.
Hij was niet meer te koop en stond op marktplaats en was niet duur. Ik heb toen heeeel lang getwijfeld of ik het zou doen en uiteindelijk besloten dat ik zou wachten. Een jaar voor de builoft ging ik kijken voor een jurk, en waar werd ik verliefd op: een witte jurk met roze accenten, ook van rembo. Ik was echt blij dat ik die andere toen niet had genomen want dit was veeel meer mijn droomjurk!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
(te) Vroeg Kopen Van Trouwjurk
« Reactie #17 Gepost op: 7 oktober 2009, 17:07:53 »
Ik trouw april 2011 en heb de jurk al in de pocket. Nu is het een klein ploefje (jurkje) van 300 euri. Dus als ik die straks echt niet meer tof vind kan ik nog best een andere aanschaffen. Maar ik denk dat dit 'em gewoon is...

Ik zou alleen zover van tevoren kopen als je het zeker weet en anders het risico loopt dat de jurk er later niet meer is of ineens veel duurder is...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards