collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187509 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #25 Gepost op: 17 september 2009, 22:38:53 »
En ook wij sluiten ons aan bij dit rijtje  :biggrin:
Wij trouwen in de Willybrordheaghe in Deurne.
We hebben de locatie (ook alles in een) en de anmbtenaar vast liggen.
Vanavond zijn we met een fotograaf wezen praten, we zijn nogal geschrokken van het prijskaartje, maar we zijn eigenlijk wel erg enthiussiast over haar. Dus nog maar ff goed ver nadenken.
En jurken kijken doe ik pas in het voorjaar. Wij hopen ook nog ergens zwanger te worden (zijn al anderhalf jaar bezig) en dus heb ik misschien wel een hele ander soort jurk nodig hahaha.
Veel plezier allemaal met de voorbereidingen

Liefs Annemiek

Fajah

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #26 Gepost op: 18 september 2009, 12:52:38 »
Wij ook , wij ook!!!!

Leuk zeg dat er al zoveel zijn voor deze datum!
Wij hebben ook al een aantal dingen geregeld, muziek, lfeestlocatie en gemeentehuis.

Gisterenavond een gesprek gehad met een fotograve en zijn zeer enthousiast.
Volgende week hebben we nog een gesprek met een ander dus nog even afwachten, maar denk haast wel dat deze het wordt.

Wat voor prijs indicatie had de fotograaf Annemiek?

In oktober heb ik een afspraak staan voor het kijken van een jurk!

Zou euk als we elkaar een beetje kunnen blijven volgen tot volgend jaar.......

Liefs Fajah

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #27 Gepost op: 18 september 2009, 13:32:03 »
iets meer als 1500 euries voor:
- foto's thuis
- foto's ceremonie
- foto reportage
- foto's toast/ aansnijden taart
- evt in overleg foto's feest
- digitaal album met 20 vellen (echt supermooie voorbeelden gezien)

Tis veel geld, maar ik vind het wel erg belangrijk dat we een mooie herinering hebben aan die dag.
Ze is een nicht van mijn as en zei dat ze nog wel iets met de prijs kon doen, maar dat we dat wel zouden bespreken als onze keus op haar valt.

Ik vind het ook wel erg leuk om hier met allemaal bruisparen die op dezelfde dag trouwen te buurten hahaha.... kijken of we allemaal een beetje gelijk op gaan  

Fajah

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #28 Gepost op: 18 september 2009, 14:11:44 »
Dat is nogal een verschil met die van ons.
De vrouw waar wij gisteren een gesprek mee hadden vraag € 825 euro.

- foto's op 2 locatie's van aankleden en ophalen
- reportage 3 locatie's
- huwelijksvoltrekking
- foto's van aansnijden en borrel
- familie foto's

Hebben dan een album van ongeveer 70 foto's digitaal bewerkt.

Hoop dat ze nog wat voor je aan de prijs kunnen doen inderdaad.
ja we gaan allemaal wel aardig gelijk op.... leuk

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #29 Gepost op: 18 september 2009, 14:19:03 »
Meiden,

Wat een geld zeg die fotografen! Ik ben er ook mee bezig..vind het allemaal wel lastig hoor. Het zijn toch belangrijke beslissingen die je moet nemen. Ik vind band/dj ook zo lastig. Je feest staat of valt met de muziek. Krijg nu al spanningsbuikpijn :wink:

Morgen ga ik jurken kijken :)

Fajah

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #30 Gepost op: 18 september 2009, 14:39:58 »
Leuk, morgen jurk kijken...

Heb je al een idee wat je leuk vindt?


Vind ook dat alles veel geld kost, terwijl we eigenlijk het idee hadden om het niet al te duur te maken.
Maar sommige dingen ontkom je niet aan.

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #31 Gepost op: 18 september 2009, 14:57:22 »
[quote name=\'Fajah\' post=\'265854\' date=\'18 September 2009, 14:39\']Leuk, morgen jurk kijken...

Heb je al een idee wat je leuk vindt?


Vind ook dat alles veel geld kost, terwijl we eigenlijk het idee hadden om het niet al te duur te maken.
Maar sommige dingen ontkom je niet aan.[/quote]

Nee geen idee hahaha. Tuurlijk heb ik wel bepaald idee in mn hoofd maar ik denk dat ik gewoon alles moet passen om te zien wat het beste staat. Ik begin er dus lekker vroeg mee zodat ik nog tijd zat heb om rond te kijken :)

Goh er gaan wel veel mensen trouwen he op 10/09/10? Mag wel opschieten met regelen want straks is alles vol :tongue:

Flowers

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #32 Gepost op: 18 september 2009, 15:08:16 »
[quote name=\'Lot\' post=\'265844\' date=\'18 September 2009, 14:19\']Meiden,

Wat een geld zeg die fotografen! Ik ben er ook mee bezig..vind het allemaal wel lastig hoor. Het zijn toch belangrijke beslissingen die je moet nemen. Ik vind band/dj ook zo lastig. Je feest staat of valt met de muziek. Krijg nu al spanningsbuikpijn :wink:

Morgen ga ik jurken kijken :)[/quote]

Die fotografen zijn inderdaad erg duur!Wij hebben een soort "pakket" via een bedrijf waar we veel geregeld hebben en dan valt het heel erg mee!

Veel plezier morgen!

mariekel

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #33 Gepost op: 19 september 2009, 17:33:59 »
Wij hebben vandaag de ringen gekocht! We hebben een hele verschillende smaak, maar hebben toch iets gevonden wat we allebei mooi vinden. Ik wilde geen goud en geen diamantjes, maar wat is het geworden??? Drie kleuren goud en diamantjes, haha. Ben er wel helemaal blij mee!
« Laatst bewerkt op: 20 september 2009, 11:32:12 door mariekel »

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #34 Gepost op: 21 september 2009, 10:20:20 »
Hi l10/09/10 bruidjes,

Nou ik heb zaterdag jurken gekeken... ik dacht altijd 'ik wil een mooie simpele jurk'. Ik had voor het eerst een echte bruisjurk aan (ik zag hem hangen tussen de 1000 andere modellen en dacht 'wow') en ik ben verkocht. Zo ontzettend mooi en ik krijg hem niet meer uit mn hoofd. Nog heel veel verschillende modellen gepast (ook simpele) maar deze was nog steeds het mooist. Ik ga over 2 weken naar een andere winkel want ik wil wel nog verder kijken.
Maar meiden, ik wil even zeggen dat de levertijd voor die jurk al 4 maanden is. Vervolgens moet ie nog worden aangepast etc. en dat kan nog eens 2 maanden duren dus wees op tijd met bestellen en ga al lekker vroeg orienteren wat je mooi vind. Want echt, ik had in mn hoofd wat ik wilde maar ben van slag door een totaal andere jurk! haha.

@ Mariekel; wat gaaf dat jullie de ringen hebben! Echt te gek!

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #35 Gepost op: 21 september 2009, 10:33:48 »
Hey Lot,
Wat grappig is dat he dat je toch op een totaal andere jurk valt als je had gedacht, mijn zus had dat ook toen we voor haar gingen kijken.
Ikzelf ga echt pas in maart ofzo kijken, wij zijn nl ook aan het proberen om zwanger te raken (al anderhalf jaar ondertussen), dus wellicht het ik dadelijk een jurk nodig waar een buikje in moet passen :wink:
Wel ga ik natuurlijk naar de trouwbeurzen en kijk ik al volop in de blaadjes enzo.
Spannend hoor allemaal.

Liefs Annemiek

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #36 Gepost op: 21 september 2009, 12:37:18 »
[quote name=\'Annemiek1975\' post=\'266569\' date=\'21 September 2009, 10:33\']Hey Lot,
Wat grappig is dat he dat je toch op een totaal andere jurk valt als je had gedacht, mijn zus had dat ook toen we voor haar gingen kijken.
Ikzelf ga echt pas in maart ofzo kijken, wij zijn nl ook aan het proberen om zwanger te raken (al anderhalf jaar ondertussen), dus wellicht het ik dadelijk een jurk nodig waar een buikje in moet passen :wink:
Wel ga ik natuurlijk naar de trouwbeurzen en kijk ik al volop in de blaadjes enzo.
Spannend hoor allemaal.

Liefs Annemiek[/quote]

Ja echt bizar. Maar groot gelijk dan dat jij pas in maart gaat kijken hoor, is niet echt handig om dat nu al te doen haha. Orienteren kan zeker geen kwaad, je krijgt ook een goed beeld bij die trouwbeurzen. L&M beurs is volgens mij binnenkort weer geloof ik?
Hoop trouwens dat je snel in verwachting raakt!

Flowers

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #37 Gepost op: 21 september 2009, 18:27:07 »
[quote name=\'Lot\' post=\'266556\' date=\'21 September 2009, 10:20\']Hi l10/09/10 bruidjes,

Nou ik heb zaterdag jurken gekeken... ik dacht altijd 'ik wil een mooie simpele jurk'. Ik had voor het eerst een echte bruisjurk aan (ik zag hem hangen tussen de 1000 andere modellen en dacht 'wow') en ik ben verkocht. Zo ontzettend mooi en ik krijg hem niet meer uit mn hoofd. Nog heel veel verschillende modellen gepast (ook simpele) maar deze was nog steeds het mooist. Ik ga over 2 weken naar een andere winkel want ik wil wel nog verder kijken.
Maar meiden, ik wil even zeggen dat de levertijd voor die jurk al 4 maanden is. Vervolgens moet ie nog worden aangepast etc. en dat kan nog eens 2 maanden duren dus wees op tijd met bestellen en ga al lekker vroeg orienteren wat je mooi vind. Want echt, ik had in mn hoofd wat ik wilde maar ben van slag door een totaal andere jurk! haha.

@ Mariekel; wat gaaf dat jullie de ringen hebben! Echt te gek![/quote]

En leuk gehad?Zo te horen wel!
Sommige jurken staan echt anders als je ze aan hebt he?

Groetjes flowers

Fajah

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #38 Gepost op: 23 september 2009, 09:30:25 »
Wat leuk dat je dan op een hele andere trouwjurk uit komt he!

Ik ga 17 oktober kijken, ben erg benieuwd.

Morgenavond hebben we weer een afspraak met een andere fotograaf, eens kjken of hij nog andere
ideeen heeft wat wat het natuurlijk gaat kosten..

Wij hebben ook al mooie ringen gezien, alleen zijn er maar erg weinig verkoop punten van de ringen die wij mooi vinden, dus moeten nog even zin
maken om het hel stuk te gaan rijden.

Het is nu iedere ker nog mooi weer in september dames, hopen dat het volgend jaar ook zo mag zijn!

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #39 Gepost op: 23 september 2009, 10:00:17 »
Ja elke dag denk ik 'oooow, hoop dat wij ook dit weer hebben'. Echt heel erg hard duimen (nu al haha)!!  :tongue:

Wanneer gaan jullie in ondertrouw? En doen jullie dat in een andere gemeente dan waar jullie trouwen? hoe wordt dat geregeld met papierwerk etc?

Flowers

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #40 Gepost op: 23 september 2009, 10:40:08 »
[quote name=\'Lot\' post=\'267171\' date=\'23 September 2009, 10:00\']Ja elke dag denk ik 'oooow, hoop dat wij ook dit weer hebben'. Echt heel erg hard duimen (nu al haha)!!  :tongue:

Wanneer gaan jullie in ondertrouw? En doen jullie dat in een andere gemeente dan waar jullie trouwen? hoe wordt dat geregeld met papierwerk etc?[/quote]

Hoi,

Wij gaan 1 December in ondertrouw,op mijn verjaardag!
En dat is inderdaad in een andere gemeente dan waar we gaan trouwen,als het goed is worden alle papieren gewoon geregeld door de gemeente.

Groetjes Flowers

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #41 Gepost op: 23 september 2009, 20:04:42 »
Hoi mede 10-09-10 bruidjes,

We zijn al met een flink stel he? Zo te lezen gaat het bij iedereen al aardig met de voorbereidingen.
Afgelopen weekend zijn we naar de love en marriage beurs in Utrecht geweest. Het was op zich wel leuk (vooral de modeshow was cool!), maar had er toch wel iets meer van verwacht. Na een uurtje standjes te hebben bekeken waren we er al aardig doorheen. Heeft denk ik ook wel te maken met wat je nog moet regelen. wij kwamen voor ideetjes voor trouwkaarten, bedankjes en indrukken van jurken. fotograaf, band en locaties hebben we al.

Leuk hoor, die verhalen van de jurken! ik ga mijn geduld nog even bewaren. vanaf januari ga ik kijken, dan is ook overal de nieuwe collectie. Zit erover te denken om een jurk te laten namaken bij Anastasi in Nieuwegein, daar hoor ik heel veel goede verhalen over hier op het forum!

Leuk om elkaar hier op de hoogte te houden!

Groetjes Wendelieke

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #42 Gepost op: 24 september 2009, 12:37:54 »
@ Wendelieke; wat jammer dat de L & M beurs tegenviel. Ik wilde naar de beurs gaan in Amsterdam maar begin nu een beetje te twijfelen. Kaartjes zijn ook best wel duur toch?

We zijn bezig met een band maar ik vind het zo erg lastig..er is zoveel keus  :blink:

Flowers

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #43 Gepost op: 24 september 2009, 14:33:19 »
[quote name=\'Lot\' post=\'267516\' date=\'24 September 2009, 12:37\']We zijn bezig met een band maar ik vind het zo erg lastig..er is zoveel keus  :blink:[/quote]

Is inderdaad lastig!Al zijn wij er gelukkig nog snel uitgekomen haha!
Wij hebben een dj,naar een demo avond geweest,en dat is heel goed bevallen!
We hebben gelijk een optie genomen op onze dag en volgend jaar de puntjes op de i zetten!
Willen julie echt een bandje hebben?Dat lijkt me namenlijk nog moeilijker dan een dj!  :sad:

Groetjes Flower

Fajah

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #44 Gepost op: 24 september 2009, 16:25:52 »
Jammer zeg van de Love en Marriage beurs!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vorige jaar naar de beurs in Zwolle geweest en vond die heeeeel erg klein, zeker voor het bedag wat je ook nog eens aan entree moet betalen.

De show duurde toen ook zeker een uur maar over de beurs zelf deed je misschien nog minder dus ik hoef dit jaar niet weer.

Ik heb trouwens 2 kaartjes gewonnen op dit forum voor een beurs in Amsterdam, whitewedding geloof ik.
Maar dat ik voor mij veel te ver rijden.
Dus als 1 van jullie nog belangstelling heeft dan moet je maar even PM'en.

Heb ook veel leuke berichten gelezen over Anastasi!
Maar wederom voor mij te ver rijden, toch jammer dat zulke dingen vaak nit in Noord Nederland te vinden zijn.

Ik ga in oktober naar een winkel in Franeker, jurk kost daar nieuw maximaal € 600.00.


Ow een band lijkt mij inderdaad nog veel moeilijker als een dj inderdaad!

Nog geen idee wanneer wij in ondertrouw gaan, zullen binnenkort eens even een datum prikken.
Straks een afspraak met de fotograaf, ben benieuwd!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #45 Gepost op: 24 september 2009, 22:22:42 »
Hoi hoi,

Band vond ik ook moeilijk. moet nu eerlijk gezegd ook bekennen dat ik niet meer zo goed weet hoe we begonnen zijn met zoeken...
We hebben in ieder geval bijna iedere avond de kleinere podia op de vierdaagse feesten in Nijmegen bezocht en daar zat aardig wat leuks tussen, ook de band die we sinds het weekend geboekt hebben!

Je kunt de reacties lezen in het topic over bands en dan de goed aangeschreven bands even googlen en you-tuben...

Nog even over de beurs: kaartjes waren 14,50 pp.. das toch best aan de prijs voor een uurtje rondwandelen.. maar de modeshow was toch wel de moeite waard hoor, heb weer wat ideetjes opgedaan!

wat voor stijl jurk willen/hebben jullie? ik ben zelf helemaal niet zo van de pareltjes, glitters en tierlantijntjes, dus het zal toch een eenvoudige jurk worden denk ik.. Net als bij bands: zoveel keus! (en ook zo duur haha!)

Ik las dat sommigen al bezig zijn met de uitnodigingen, dat vind ik ook zoiets moeilijks, heb er heel veel gezien op de beurs, maar het was het allemaal net niet! ach, we hebben nog even! Doen jullie een save-the date kaartje?

fijne avond nog!

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #46 Gepost op: 24 september 2009, 22:25:39 »
Hallo hallo,

Ook wij gaan 10-09-10 trouwen, toch nog best een favoriete datum geloof ik! :)
Ik lees dat sommige al best ver zijn met regelen, maar inderdaad het is zo leuk om te doen dus waarom wachten.
Wij hebben de trouwlocatie al geregeld en de feestlocatie (receptie, diner en feestavond binnen dezelfde locatie).
Voor de jurk ben ik 10-09-09 (precies een jaar voor de datum :)) gaan kijken en de 1e die ik aan had was het meteen helemaal!
Die moet nog besteld gaan worden, deze heeft een levertijd van 5 maanden, want hij moet namelijk nog gemaakt gaan worden.
Het is een unieke jurk.
Voor de rest hebben we veel ideetjes om zelf te doen en te maken.

Van mij mag de tijd wel wat sneller gaan! :wink:

Groetjes!!!

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #47 Gepost op: 25 september 2009, 10:10:10 »
Gister was weer een lekker productief dagje op het gebied van onze trouwdag.
We hebben onze ondertrouw datum vastgelegd. We willen dat graag dit jaar nog, onze gemeente word per 1 januari samengevoegd met 3 andere gemeentes. En wij vonden het wel leuk om iets in ons dorp te kunnen doen rondom ons trouwen. Het is 10 november geworden. En om de 10en erin te houden 10 maanden voor onze trouwdag om 10 uur smorgens hihihihi.

Verder zijn we naar onze locatie geweest om de offerte door te spreken en dus een globale dagindeling te maken. We zijn nog steeds helemaal happy met onze locatie:D En de man die ons daar begeleid is ook helemaal super. Hij denkt met ons mee en niks is te gek.

Woensdag heb ik mijn bruidsmeisje gevraagd :biggrin:

Ze beantwoorde dit met een geweldige lach. Betere timing had ze niet kunnen hebben hahaha. Het is mijn nichtje die nu 5 maanden is en dan anderhalf. En ik ben helemaal verliefd op haar :wink:

Hoe gaan bij jullie de vorderingen?

Liefs Annemiek

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #48 Gepost op: 25 september 2009, 12:58:04 »
@ Wendelieke, thanks voor de tips voor de bands! Zal inderdaad eens even uitvoerig het topic gaan bestuderen.
@ Kim: Welkom! We kunnen elkaar hier mooi even advies geven en op de hoogte houden van de ontwikkelingen
@Annemiek: wat super dat je,je nichtje hebt gevraagd! Helemaal bijzonder dat ze precies op dat moment lacht : )


Oww uitnodigingen vind ik ook zo lastig!! Ik heb een vraag aan jullie. we willen Save the Date kaartjes gaan versturen maar nu vroeg ik me af of je dat ook stuurt naar de mensen die alleen voor het feest zijn uitgenodigd?

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #49 Gepost op: 25 september 2009, 15:39:46 »
Nog even een tip trouwens... als je een datum plant voor je ondertrouw, vraag dan even na of je de uitreksels moet regelen. Bij ons in de gemeente hoeft dit nl niet meer, dus bespaard toch mooi zo'n 40 eurie en de moeite. (wij zijn nl beide in een andere gemeente geboren). Niet alle gemeentes doen dit al heb ik vernomen, maar ze kunnen het voortaan via internet opvragen, en het kost het bruidspaar geen geld.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards