collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nanna

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #750 Gepost op: 10 september 2010, 10:12:31 »
Iedereen die vandaag trouwt: van harte gefeliciteerd! Maak er een prachtige dag van!

Ik zat net op de fiets naar m'n werk. Rij ik een oldtimer tegemoet (cabrio). Hij was glimmend gepoetst en er zat een chauffeur in pak in met naast hem een zenuwachtige man in een prachtig pak. Zeker te weten een bruidegom!!! Ik riep: een hele fijne dag! En hij bedankte me, dus was ook een 10-09-10 huwelijk! (iemand van hier??? 't was in Nuenen)

w&ndy

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #751 Gepost op: 11 september 2010, 11:41:26 »
Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad!
Ik tel vrolijk nog even 2 weekjes af!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #752 Gepost op: 11 september 2010, 15:05:08 »
Hoi allemaal!

Even nog een gefeliciteerd voor de mede 10-09-10 bruidjes! Ik heb een superdag gehad, jullie ook?
Ik wens iedereen een ontzettend mooie toekomst met hun mannen!

Mijn verslagje en foto's plaats ik morgen waarschijnlijk, nu nog even druk met andere dingetjes (kadootjes uitpakken, uitbrakken, foto's bekijken etc)!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #753 Gepost op: 11 september 2010, 15:08:45 »
Alle mede 10-09-10'ers: Gefeliciteerd!!!

Ik hoop dat jullie dag net zo tof was als de onze. :biggrin:
Verslag volgt nog.

Wel alvast 1 kort vraagje, hebben jullie ook last gehad van de regen??
Bij ons regende het net op het verkeerde moment...

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #754 Gepost op: 11 september 2010, 16:12:55 »
Ik wil alle september bruidjes van vandaag van harte feliciteren.
Jullie hebben in ieder geval en hele mooie en zonnige dag vandaag.
Maak er iets moois van.

Helaas hebben wij anders alleen maar regen gehad hoor... op 5 minuten na zodat de kap van de auto eraf kon toen we aan kwamen rijden en om half 6 een half uurtje voor de foto's.
MAAR... wij hebben ons er niet aan gestoord

Ook wij hebben een fantastische dag gehad. Hij ging ver boven al onze verwachtingen uit.
Echt helemaal waanzinnig.
Mijn verhaaltje komt pas na onze huwelijksreis, want wij vertrekken morgen.

Ook namens mij voor alle andere 10-09-10 bruidsparen een waanzinnig dikke proficiat!!!
« Laatst bewerkt op: 11 september 2010, 20:42:22 door Annemiek1975 »

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #755 Gepost op: 11 september 2010, 18:16:29 »
Hoi bruidjes !!

Ook namens Richard en mijzelf van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk !!

Onze dag was super. Inderdaad wel regen gehad maar gelukkig geen flinke buien tijdens de fotomomenten.

We hebben in een hotel geslapen en hebben vanmiddag fijn alle kado's opengemaakt.

Hier alvast wat fotootjes van de kerk. De andere foto's heb ik nog niet.
Het complete verslag komt z.s.m.

Eerst even genieten....  :)

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #756 Gepost op: 12 september 2010, 09:47:11 »
Wat zag iedereen er mooi uit!
Je straalt helemaal Marielle!, ben ook erg benieuwd naar de rest van de foto's van Annemiek, deze is al heel erg mooi.
Daan heeft een eigen topicje met foto's aangemaakt, ook helemaal stralend! Ben benieuwd naar de verslagen! Mijn ga ik zo even maken, samen met wat fotoojes.
Wij hebben pas vanaf 15 uur regen gehad, voor die tijd alle buitendingen kunnen afronden, bij de eerste foto kwam het zonnetje zelfs heel even door.

Morgen vertrekken we op huwelijksreis, vandaag nog even wat laatste dingetjes regelen. Helemaal zin in. Zitten jullie ook nog op een roze wolk?

edit: inmiddels is mijn verslag af:
verslag
« Laatst bewerkt op: 12 september 2010, 10:53:20 door Wendelieke »

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #757 Gepost op: 12 september 2010, 11:26:44 »
Hallo getrouwde dames!  :biggrin:

Gefeliciteerd allemaal!!!
Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad.

Ook wij hebben een geweldige dag gehad! Alles was perfect. Mijn man (jaja, nu echt  :biggrin: ) had echt een supermooi zwart pak aan, met zwart verhemd en stropdas. Echt geweldig! En sexy.  :tongue: Hij was zo knap! En gelukkig vond hij mij ook heel erg mooi!  :wink:

Het verhaal in het stadhuis was heel erg leuk. We kregen van alle gasten hele leuke reacties hierop; het paste ook erg goed bij ons.
En we hadden bijna het hele stadhuis vol met mensen haha! Hadden we echt niet verwacht. Heel erg leuk om te merken dat er zoveel mensen interesse tonen in ons huwelijk.

Na de ceremonie lekker gegeten bij mijn ouders thuis en toen foto's maken. Halverwege begon het helaas te regenen, maar dat kon de pret niet drukken.

Na de fotoshoot zijn we naar de locatie gereden en daar hebben we heerlijk gegeten met onze daggasten. Om 20.30 uur kwamen de avondgasten. Dat was zo gezellig! Bijna iedereen had een A4-tje gemaakt met leuke gedichtjes, foto's, verhaaltjes etc. Dat was een geweldig cadeau! En mijn schoonmoeder had nog een liedje geschreven, dus die werd door iedereen gezongen. Heel leuk!

Om ongeveer 00.30 uur reden we richting huis. Toen we thuiskwamen hadden de buren ook nog het hele huis versierd en die stonden ons op te wachten. Heel gezellig!

We hebben echt een geweldige dag gehad om nooit te vergeten! Ik had niet verwacht dat het zo geweldig zou zijn! Ben helemaal blij, de roze wolk is ook hier nog niet weggedreven.  :biggrin:

Ik ga nu even jullie verslagjes lezen.  :)

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #758 Gepost op: 12 september 2010, 16:26:55 »
Klinkt als een topdag Miss Bride, of moeten we nu je missMarried noemen? Heb je ook nog fotootjes?, ben erg benieuwd naar je jurk en het zwarte pak van je man!

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #759 Gepost op: 12 september 2010, 17:53:53 »
Haha, ja eigenlijk moet ik mijn nickname hier even veranderen.  :wink:
Ik heb van de fotograaf nog geen foto's, zal eens even kijken of er nog wat mooie foto's tussen de foto's van de gasten zitten.  :wink:

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #760 Gepost op: 13 september 2010, 01:54:19 »
Alvast de foto!!!
Verslag volgt morgen!!



loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #761 Gepost op: 13 september 2010, 21:55:08 »
Hallo allemaal!

En dan nu HET verslag!


De dag begon voor mij om 7.00uur. Na een nacht slecht geslapen te hebben door een combi van zenuwen, vreemde omgeving en veel licht in de kamer (ik sliep bij mijn ouders). Ben ik eerst eens even een kop thee gaan drinken met mijn moeder samen.
Samen zijn we tegen 8.00 na gedouchet te hebben naar de kapper gegaan. Zij voor het föhnen en ik om mijn haar op te steken.
Dit duurde voor mij tot ongeveer 9.30. Daarna weer terug naar het huis van mn ouders waar Carola van Oriflame mijn make up verzorgde.
Nadat ik klaar was en mijn jurk aan had getrokken heeft de fotograaf wat foto's gemaakt van het gezin.
Al vrij snel kwam Ron (Mijn inmiddels man).
Het wachten tot ik naar beneden mocht komen duurde lang. Maar eenmaal vanaf de trap naar Ron gelopen gierde de zenuwen door mijn lijf!
De fotograaf maakte foto's en daarna volgde het entree voor familie.
Even kletsen met iedereen en toen naar buiten naar de auto om foto's te maken.
We zijn naar het goffert park in Nijmegen gegaan voor foto's.

Na ongeveer anderhalf uur waren we klaar en zijn we naar wijchen gegaan naar het kasteel waar de ceremonie was.
Wat was ik zenuwachtig tijdens de ceremonie.
Daarna volge het uitwisselen van de kettingen met hyroglieven. Wat waren de reacties leuk daarop!
Tegen 4en zijn we naar het restaurant Don Pablo in Nijmegen gegaan om te borrelen en te eten!
En vooral het eten viel bij iedereen goed in de smaak!

Savonds naar de Old Cave waar het echt een knalfeest was!
Van mijn zussen hadden we een hotel overnachting gekregen bij Manna in Nijmegen wat een gaaf hotel!
Heerlijk nagekletst en gaan slapen! Wat heb ik goed geslapen die nacht!

De dag erna samen met ceremoniemeester en getuige en ouders lekker nageborreld!
Wat was het heerlijk!
Met het weer hadden we op de dag zelf alleen na de ceremonie een grote bui waar we binnen voor konden schuilen. Vanaf het restaurant was het zo dat we binnen waren dus de pret heeft het voor ons niet gedrukt!

Veel liefs Loesoja op onze site staan alvast een paar foto's!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #762 Gepost op: 19 september 2010, 20:14:48 »
Hoi bruidjes !!

Hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewend aan het getrouwde leven  :)
Morgen ga ik, na een week vakantie weer werken. Zal wel even wennen zijn aan mijn nieuwe achternaam.

Gisteren hebben we 3 uur bij de fotograaf gezeten om de foto's uit te zoeken. Uiteraard teveel mooie foto's uitgekozen dus nog een aantal weg moeten strepen  :sad:
Maar wij kozen dan ook veel dubbele momenten, gewoon omdat we het een mooie foto vonden.

Over 3 weken is het boek klaar. Ik kan er helaas geen van plaatsen (of ik moet ze eruit scheuren  :blink: ) want we hebben een traditioneel ingeplakt boek en krijgen de foto's dus ook niet digitaal. Maar de tante van Richard heeft een hoop mooie foto's gemaakt die we deze week krijgen waar ik er nog een paar van wil plaatsen.

Groetjes Mariëlle

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #763 Gepost op: 19 september 2010, 22:47:21 »
Hoi Mariëlle en alle andere!,

Wij hebben 3200 foto's vrijdag ontvangen, digitaal, dus wij gaan zelf aan de slag om de mooiste in te plakken en af te drukken.
Ik zal in de loop van de week wat foto's hier neerzetten.
Ik ben inmiddels vanaf dinsdag weer aan het werk, de huwelijks reis heb ik nog te goed.

Liefs, Loes Weijers (wat klinkt dat hè!)

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #764 Gepost op: 22 september 2010, 23:26:04 »
Hallo!

Alweer 12 dagen getrouwd! Wat gaat de tijd snel he... We hebben nog een paar daagjes vakantie en dan moeten we maandag weer aan het werk, dan is het écht helemaal voorbij. :sad:

Ik wil wel al wat foto's en een filmpje met jullie delen. Vooral het filmpje is voor ons erg bijzonder. Als verrassing heeft mijn zusje tijdens de huwelijksceremonie een lied voor ons gezongen. Echt geweldig en om nooit meer te vergeten... :biggrin:

Ik kan eindelijk weer foto's uploaden, we hebben namelijk oa een nieuwe laptop gekocht van ons kadogeld. :biggrin:
Hier alvast een paar foto's van onze super dag en het filmpje, verslag volgt snel!

Filmpje:
Mijn zusje zingt op onze bruiloft

       

Edit: Heb al een verslagje geschreven. :wink:
« Laatst bewerkt op: 23 september 2010, 00:15:55 door Marijkje »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #765 Gepost op: 23 september 2010, 10:59:33 »
Ook hier nog even een reactie Marijkje: prachtig! en mooi joh, dat je zus wat zong!

Loesje: ook jij zag er prachtig uit! leuk verslag ook! ik ben benieuwd naar de rest van de foto's, want ik kan geen website van je vinden!

Zit iedereen nog een beetje op een roze wolk?
Langzamerhand druppelen steeds meer foto's binnen, als het goed is komt de dvd van de fotograaf ook snel en dan kunnen we gericht aan het album gaan werken.
Iedereen heeft het er nog steeds over, mijn moeder houdt er maar niet over op haha!
Huwelijksreis naar Toscane was geweldig, gewoon lekker een vakantie met veel leuke dingen en genieten van elkaar!  :rolleyes:
Maandag weer aan het werk! daar ook weer foto's laten zien en zo, leuk, leuk, leuk!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #766 Gepost op: 23 september 2010, 11:47:49 »
Hier wat foto's van onze dag!!



En een paar bewerkte door de fotograaf;




Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #767 Gepost op: 23 september 2010, 12:56:31 »
Marijke, ik vraag het even voorzichtig maar ik was benieuwd of je vader erbij was. Ik hoop het zo....
Jullie zagen er in ieder geval stralend uit

Loesje, ook jullie zagen er mooi uit. Mooie kleur jurk !!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #768 Gepost op: 23 september 2010, 16:47:43 »
Marijke, ik vraag het even voorzichtig maar ik was benieuwd of je vader erbij was. Ik hoop het zo....
Jullie zagen er in ieder geval stralend uit

Loesje, ook jullie zagen er mooi uit. Mooie kleur jurk !!

Nog even geduld, wat lief dat je daar naar vraagt. Gelukkig is mijn vader er gewoon bij geweest. En hij heeft genoten voor 10, haha. Hij was zo blij dat hij erbij kon zijn, en ik ook, had hem echt niet willen missen op deze speciale dag. :biggrin:
Hij heeft het zelfs nog een heel stuk van het feest volgehouden. Hij was daarna wel echt helemaal op, maar dat was het zeker waard.

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #769 Gepost op: 25 september 2010, 14:23:26 »
:applaus:  :applaus:  :applaus:

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #770 Gepost op: 26 september 2010, 19:18:56 »
Meiden ik kom gauw weer ff wat schrijven hoor, heb wel al alles bijgelezen. Iedereen zag er prachtig uit hoor!!

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #771 Gepost op: 29 september 2010, 14:07:03 »
Wat gaaf dat iedereen het goed heeft gehad en een onvergetelijke dag heeft gehad!

Ook even wat fotootjes van mij! Verslag moet ik nog typen, we zijn net terug van Curacao, heeerlijk gehad!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #772 Gepost op: 29 september 2010, 18:59:53 »
Elles: Heb het net al in je eigen topic gezegd, maar hier nog eens: Wat een super mooi bruidspaar zijn jullie!!

Nog een algemene vraag voor alle dames: Hoe vinden jullie nu de tijd na het trouwen? Ik heb naast het heftige nagenieten ook af en toe best wel een soort van "zwart gat" omdat ik het zó jammer vind dat het allemaal al voorbij is. Hebben jullie dat ook een beetje?

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #773 Gepost op: 29 september 2010, 19:37:16 »
Ik weet wat je bedoelt Marijke. Ik mis het regelen ook heel erg.

Ik moet echt op zoek naar een hobby. Ik ga denk ik maar schilderen op nummer.  :laugh:

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #774 Gepost op: 29 september 2010, 21:42:41 »
Ik mis het regelen ook! Gelukkig trouwt mijn beste vriendin volgend jaar en ben ik haar ceremoniemeester!
Hahaha
Anders was ik ook gaan schilderen op nummer denk ik!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards