collapse

Auteur Topic: Idee 'hippe' Trouwkaarten  (gelezen 17239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Gepost op: 6 juni 2005, 22:41:23 »
Ik ben helemaal blij :biggrin: . Ik had zo'n leuk idee voor onze trouwkaarten, en nu heb ik het Arjan laten zien en hij vind het ook helemaal leuk!

We laten een kennis (als die het wil, maar anders hebben we er nog meer achter de hand die het goed kunnen :wink: ) onze trouwkaarten ontwerpen.
We denken dan aan hippe, een beetje 'foute' kaarten. Lekker anders zeg maar.

Hier een indruk van wat we ongeveer, maar dan leuker, in gedachten hebben:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2005, 22:42:40 »
ik vind het gaaf ik had het wel eens op internet gezien..... zelf vind ik het idee van een soort flyer wel super origineel.... maar ik zou bang zijn dat ik er later toch spijt van zou krijgen.....

maar origineel en leuk is het zeker!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2005, 22:45:46 »
Ja een flyer, of een poster.... Dat weten we nog niet. Maar wij willen eigenlijk altijd alles net ff anders.
Flauw he?
Ach, dat zijn de mensen ook echt van ons gewend.

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2005, 22:46:03 »
Wow die zijn erg gaaf!!!
Daar zouden wij ook wel voor kunnen gaan als we de kaarten niet al besteld hadden....

irenebreebaart

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2005, 22:51:30 »
[quote name=\'prinsesje\' date=\'06 June 2005, 22:41\']Ik ben helemaal blij :biggrin: . Ik had zo'n leuk idee voor onze trouwkaarten, en nu heb ik het Arjan laten zien en hij vind het ook helemaal leuk!

We laten een kennis (als die het wil, maar anders hebben we er nog meer achter de hand die het goed kunnen :wink: ) onze trouwkaarten ontwerpen.
We denken dan aan hippe, een beetje 'foute' kaarten. Lekker anders zeg maar.

Hier een indruk van wat we ongeveer, maar dan leuker, in gedachten hebben:
[post=\"32511\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Leuk hoor!! ziet er erg grappig uit! Niet voor ons, maar kan me voorstellen dat je het leuk vindt!!! Wij kregen laatst een kaart alsof het een concertkaartje was, compleet met zo'n deel dat ze er dan bij de deur af scheuren... was ook erg origineel vond ik!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #5 Gepost op: 6 juni 2005, 22:57:09 »
oh, dat is inderdaad ook erg leuk!

Alle originele ideeen zijn welkom :wink:

* Marij *

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #6 Gepost op: 7 juni 2005, 01:06:41 »
Daar had ik zelf nog nooit bij stilgestaan maar ik vind het een heel leuk idee! Lekker origineel  :)

Maryloes

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #7 Gepost op: 7 juni 2005, 08:04:54 »
Ik vind het echt hele gave kaarten! Ik zou ze zelf niet uitkiezen, maar ik vind het wel erg mooi!

Bungoo

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #8 Gepost op: 7 juni 2005, 08:38:25 »
Vrienden van ons hebben ook zulke flyers en posters gebruikt! Ze hadden dan ook een "speciale" trouw: het feest was in een grote tent en iedereen moest verkleed zijn in the sixties- stijl. Het was gewoonweg hilarisch! Je had iedereen moeten zien lopen met van die grote zonnebrillen, nog grotere pruiken en van die spannende en flashy kleren!!

peetje

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #9 Gepost op: 7 juni 2005, 08:49:17 »
ohhh wat gaaf zeg dat is dus ook echt iets voor ons jammer genoeg zijn onze kaartjes al verstuurd

Joanne

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #10 Gepost op: 7 juni 2005, 09:00:31 »
Hele leuke trouwkaarten.

Niet moeilijk om zelf te maken.
Hihihihih ook bedankt voor het idee.
Je zou ze ook nog op een aparte manier kunnen vouwen

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #11 Gepost op: 7 juni 2005, 10:37:50 »
Wat leuk Prinsesje! Lekker orgineel!

Sjakie

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #12 Gepost op: 7 juni 2005, 10:47:29 »
Heel leuk!  Wij hebben pas ook een kaart gekregen in die stijl van een vroeger buurmeisje, zij gaat vrijdag trouwen. Ze hebben ook een eigen website gemaakt en die op de kaart vermeld.

Pappeline

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #13 Gepost op: 7 juni 2005, 17:35:04 »
Wat een onwijs gaaf idee princesje :biggrin:

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat :)

marieke

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #14 Gepost op: 7 juni 2005, 19:49:26 »
Ik vind ze top! Enne, ik zie de posters al hangen door de hele omgeving... Reken maar dat je het dan druk krijgt op je feestje  :tongue:

Liefs, Marieke

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #15 Gepost op: 20 juni 2005, 15:07:45 »
Het Prinsesje en Jaran...ik kwam dit plaatje op internet tegen en moest meteen aan jullie denken.

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #16 Gepost op: 20 juni 2005, 15:10:34 »
En deze:


Thora&Neanie

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #17 Gepost op: 20 juni 2005, 15:15:11 »
Dat ticket ziet er wel geinig uit, waar heb je dat gevonden?

Sjakie

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #18 Gepost op: 20 juni 2005, 15:20:30 »
Hé, die eerste kaart bedoelde ik in mijn post! Waar heb je die gevonden? Dat is namelijk de kaart van een oud buurmeisje, ze heeft 'm zelf ontworpen! Ze werkt volgens mij bij een grafisch bureau of zoiets, als je wilt kan ik jullie misschien wel met elkaar in contact brengen. Stuur maar een PB'tje als je interesse hebt, Martine!

Ketting

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #19 Gepost op: 20 juni 2005, 15:45:01 »
De kaarten zien er mooi uit, lekker apart !

Groetjes Mascha

irenebreebaart

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #20 Gepost op: 20 juni 2005, 15:52:00 »
Die kaarten staan op trouwshop, daar had ik ze ook al gezien! Inderdaad van ons vroegere buurmeisje! Wel grappig om ze zo tegen te komen!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #21 Gepost op: 20 juni 2005, 19:17:54 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'20 June 2005, 15:52\']Die kaarten staan op trouwshop, daar had ik ze ook al gezien! Inderdaad van ons vroegere buurmeisje! Wel grappig om ze zo tegen te komen!
[post=\"36020\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Jep inderdaad die heb ik op het forum van trouwshop gevonden...zo nu en dan neem ik daar een kijkje maar ben er niet actief...hier is het veel gezelliger!!!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #22 Gepost op: 20 juni 2005, 21:18:50 »
[quote name=\'Sjakie\' date=\'20 June 2005, 15:20\']Hé, die eerste kaart bedoelde ik in mijn post! Waar heb je die gevonden? Dat is namelijk de kaart van een oud buurmeisje, ze heeft 'm zelf ontworpen! Ze werkt volgens mij bij een grafisch bureau of zoiets, als je wilt kan ik jullie misschien wel met elkaar in contact brengen. Stuur maar een PB'tje als je interesse hebt, Martine!
[post=\"36010\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

WHAAAH!! Leuk!!! Ik vraag Arjan vanavond of hij dat ook wil. Ik vind het echt super-gaaf!!

(ps: die kennis van ons die we het willen vragen is ook grafisch ontwerper :wink: )

Essie

  • Gast
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #23 Gepost op: 2 augustus 2005, 21:30:07 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'20 June 2005, 14:07\']Het Prinsesje en Jaran...ik kwam dit plaatje op internet tegen en moest meteen aan jullie denken.

[post=\"36001\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Dit is leuk!!!!
Ik wil wel iets aparts, en dit is erg leuk! Ik heb al gekeken op trowushop, maar kon het niet vinden. Is er iemand die weet waar ik meer van dit soort aparte kaarten kan vinden?

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Idee 'hippe' Trouwkaarten
« Reactie #24 Gepost op: 2 augustus 2005, 21:33:18 »
[quote name=\'prinsesje\' date=\'01 August 2005, 19:27\']We gaan hier onze trouwkaarten bestellen! Dat wilden we eigenlijk meteen maar we vonden het zo duur!

We hebben besloten dat we het tóch gaan doen. Yes!!!!!!!!!!!! Vanavond gaan we dus de tekst en de kleuren enzo bedenken... Heb er zin in!
[post=\"46150\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
zie het onderwerp: Vanavond Gaan We Bezig Met De Kaarten, we hebben de knoop doorgehakt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards