collapse

Auteur Topic: Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!  (gelezen 4314 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcella80

  • Gast
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Gepost op: 28 september 2009, 20:53:17 »
Hallo allemaal!

Na ongeveer een maandje of 7 á 8 heerlijk hier meegelezen te hebben, vind ik dat ik eigenlijk mijn verslagje hier ook maar neer moet zetten. Ik vond het zelf namelijk altijd heerlijk om bij alle verhalen weg te zwijmelen en me te vergapen aan alle supermooie foto's. En ook al ben ik nooit een actief forum-lid geweest, heb ik wel de dag van mijn leven gehad en vind ik het leuk om dit met jullie te delen!

21 augustus 2009... een supermooie dag! Naast het feit dat mijn mannetje op deze dag jarig was, was het ook onze trouwdag! Van te voren helemaal niet zenuwachtig geweest en ook 's ochtends nog nergens last van. Om 8 uur begon het hele circus, de visagiste en de kapster waren er. Mijn (toen nog) aanstaande zou mij om 10.00 uur komen halen, dus tijd zat... dachten we. Al met al liep het hele gebeuren toch nog een beetje uit waardoor we, na telefonisch overleg met een heel relaxte bruidegom, besloten dat hij om 10.15 uur bij zijn ouders zou vertrekken. Hij was dus rond 10.20 uur (zo dichtbij is het, hihi) bij ons huis om mij op te halen. En toen belde hij dus aan... Mijn moeder heeft (lekker traditioneel) de deur geopend en ik stond te wachten in de kamer. En toen werd ik dus ineens mega zenuwachtig... Als hij mijn jurk maar mooi vind. Ik heb namelijk bepaald niet maat 36 en had ook niet de meest traditionele jurk (in de zin van: wit of crème en sluier e.d.). Toen opende mijn moeder de deur van de kamer en zei: je aanstaande man is er om je op te halen en hij kan niet wachten om je te zien! Zo lief van mijn moeder... Ik wist al hoe hij eruit zou zien want ik ben zelf zijn pak mee uit weesten zoeken. Gelukkig vond hij mij ook mooi en hij zei meteen: wauw, zo dan, wat gaaf! Dat was wel superlief en tja, toen vloeiden de eerste tranen toch wel.

Hierna vertrokken we voor de fotoreportage:
[attachment=11526:IMGP0167_1.JPG]
[attachment=11527:IMGP0175_1.JPG]
[attachment=11528:IMGP0172_1.JPG]
[attachment=11529:IMGP0188_1.JPG]

Na de fotoreportage verzamelden de daggasten bij ons thuis en konden we vertrekken naar het gemeentehuis. Dit alles onder begeleiding van een agent te motor en een gedeelte van onze gasten werd vervoerd per ME-bus, we hadden dus veel bekijks! Mijn man werkt namelijk op de politie-academie dus daardoor kon dit alles geregeld worden...
[attachment=11530:IMG_0024_1.JPG]

De plechtigheid was super! Mijn vader heeft me weggegeven op "What a wonderful world" van Louis Armstrong. De ambtenaar heeft het meer dan super gedaan. Dit was een oud-collega van mijn man dus het was allemaal heel persoonlijk. Hij heeft ook nog een heel mooi gedicht voorgelezen voor de overleden broer van mijn man en hierna Droomland gespeeld op een soort van orgel. Hier wisten wij niets van en dit was echt heel mooi en emotioneel natuurlijk. Na de plechtigheid dan voor het eerst samen als man en vrouw naar buiten en hier stond onze familie en bekenden bellen te blazen (misschien niet zo origineel, maar blijft leuk):

[attachment=11531:IMG_0076_1.JPG]

Hierna gingen we naar het restaurant waar we een champagnetoast hebben gedaan en heerlijk gedineerd hebben. Daarna naar onze feestlocatie waar we vanaf 20.00 uur tot 02.00 uur super gefeest hebben, ik heb echt genoten van de aanwezigheid van alle mensen en de gezelligheid, het was super! Na van iedereen afscheid genomen te hebben en met de daggasten nog een kopje koffie gedronken te hebben, gingen we met de taxi naar huis waar heel de buitenkant van ons huis versierd was met afzetlint, zelfs rond onze auto's zat het helemaal, hahaha! Dat was dus klauteren om bij de voordeur te komen! Ook hingen overal foto's van onze vrijgezellendag en een spandoek aan het raam. Er knipperde ook een lichtslang in de vorm van een hart en er stonden 2 carnavalskoppen in de tuin (mijn man bouwt carnavalswagens en ik zit in een dweilband, dus die hadden goed hun best gedaan). Toen we eindelijk binnen waren, begon het avontuur van de jurk uitdoen. Mijn lijfje zat dicht met een lint (geregen) en de lengte hiervan was ongeveer 2 meter en dit moest er door ieder haakje weer voorzichtig uitgehaald worden. Mijn man was dus wel even bezig! Daarna nog gezellig samen envelopjes gekeken en nagebabbeld en toen was het kwart voor 6 's ochtends en waren we doodop. Dus we hebben heerlijk geslapen en de volgende dag opgeruimd maar kijken terug op de allermooiste dag van ons leven!

Groet,
Marcella.

Marcella80

  • Gast
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2009, 20:57:51 »
Nog een paar fotootjes:

[attachment=11532:BILD0453_1.JPG]

[attachment=11533:IMG_0049_1.JPG]

[attachment=11534:IMGP0200_1.JPG]

[attachment=11535:IMGP0201_1.JPG]

[attachment=11536:IMGP0215_1.JPG]

Blijft leuk om naar te kijken, zucht  :wub:  :blush: ...

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2009, 21:13:59 »
Leuk :biggrin: 'k Hoop over 3 weken ook gelukkig getrouwd te zijn :)

Lismans

  • Gast
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 28 september 2009, 21:33:56 »
Wat een prachtige foto's!
Geniet van de wittebroodsweken  :biggrin:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2009, 21:59:46 »
Die jurk! Geweeeeeeldige kleur! Gefeliciteerd :biggrin:

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 28 september 2009, 22:23:26 »
Gefeliciteerd en veel geluk! Wat een bijzondere kleur heeft je jurk! Hele mooie foto's zeg!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 28 september 2009, 22:32:15 »
Ik vind je echt een supermooie bruid! De kleur van je jurk is prachtig, hij staat supergoed bij je huid en haar. En het model is ook geweldig, het valt helemaal niet op dat je, zoals je zelf zegt, niet bepaald maat 36 hebt! Ik denk dat geen enkele jurk je beter had kunnen staan, prachtig!

Gefeliciteerd en nu lekker nagenieten!

Hannielle

  • Gast
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 29 september 2009, 11:23:54 »
mooi man, jullie matchen super bij elkaar!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2009, 16:29:05 »
WOW! Wat zagen jullie er mooi uit! Vooral je jurk vind ik echt fantastisch!! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad!

CCBloom

  • Gast
Beter Laat Dan Nooit... 21-08-09 Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 1 oktober 2009, 10:03:14 »
gefeliciteerd!!! prachtige trouwdatum ook ;-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards