collapse

Auteur Topic: Sneakers Onder Trouwjurk  (gelezen 68105 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Gepost op: 14 oktober 2009, 10:54:12 »
Ik heb mijzelf keurige "normale" trouwschoentjes gekocht, maar wens tenminste een paar foto's van mezelf in mijn trouwjurkje (kort lavendelkleurig ploefje) met daaronder een paar kleurige sneakers (Asics Onitsuka Tigers of All Stars)...

En... ik zoek inspiratie zoals:
http://www.arnhemsmeisje.nl/2009/06/24/ult...coole-sneakers/

Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan of ander zeer ongebruikelijk schoeisel hebben gedragen? Graag foto's!

Of vind je sneakers onder een trouwjurk echt een belediging voor de jurk... :tongue:
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2009, 10:55:17 door stimpy »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2009, 10:57:49 »
Ik denk dat je je verbaast over hoeveel bruiden savonds op sneakers lopen pv op hakken
Ik denk dat het zeker kan maar dan  niet van die oude afgetrapte maar wel hippe nieuwe.
Heel stoer zelfs!!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2009, 11:05:04 »
Mijn avondschoeisel:

[attachment=11652:CIMG1633.JPG]

Het was helemaal mij, dus als sneakers voor jou goed voelen: doen! :)

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2009, 11:07:57 »
[quote name=\'stimpy\' post=\'273641\' date=\'14 October 2009, 10:54\']sneakers onder een trouwjurk is  echt een belediging voor de jurk... :tongue:[/quote]


gehhehe sorry :tongue:

de slippertjes vind ik wel weer cool !

bij het trouwen gewoon trouw schoentjes en voor savonds een leuk makkelijk dansbaar schoentje of slippertje

ik zelf ben wel gewend op hakken te lopen dus ja bij blijven ze aan :tongue:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #4 Gepost op: 14 oktober 2009, 11:27:31 »
Ik ben ook wel van de hakjes, maar ik vind anders-dan-anders schoenen eronder hartstikke leuk! Met name dan slippertjes (in de zomer) en allstars. Supergaaf.

Ikzelf trouw in de winter en ga deze schoenen onder mijn jurk dragen:

[attachment=11653:laarsjes.jpg]

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #5 Gepost op: 14 oktober 2009, 11:54:00 »
leuk Inx !

zelf wil ik deze

maar denk dat het deze worden ik krijg ze namelijk van de winkel waar ik me jurk heb gekocht en die heeft model paige niet volgens mij


lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #6 Gepost op: 14 oktober 2009, 12:27:37 »
[quote name=\'stimpy\' post=\'273641\' date=\'14 October 2009, 10:54\']Of vind je sneakers onder een trouwjurk echt een belediging voor de jurk... :tongue:[/quote]

:laugh: Ik vind het inderdaad een verkrachting voor je bruidsjurk, vind het geeeeeeen gezicht! Dat je 's avonds een platter schoentje aandoet ( bv. een ballerina) of in de zomer een slippertje, ala, maar sneakers??? Vind het geen gezicht :sorry:
Zelf hou ik de hele dag en avond mijn hakken aan.

Hannielle

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #7 Gepost op: 14 oktober 2009, 12:57:37 »
[quote name=\'lalalalala\' post=\'273722\' date=\'14 October 2009, 12:27\']:laugh: Ik vind het inderdaad een verkrachting voor je bruidsjurk, vind het geeeeeeen gezicht! Dat je 's avonds een platter schoentje aandoet ( bv. een ballerina) of in de zomer een slippertje, ala, maar sneakers??? Vind het geen gezicht :sorry:
Zelf hou ik de hele dag en avond mijn hakken aan.[/quote]

ik vind het ook niet echt mooi,
idd doe dan een elegant plat schoentje aan!
ik ben gewend op hakken te lopen dus moet wel lukken!

Heb wel eens gehoord van iemand had 's avonds dr crocs aan
helemaal fout!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #8 Gepost op: 14 oktober 2009, 13:20:19 »
Crocs :blink:

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #9 Gepost op: 14 oktober 2009, 13:23:07 »
Hee INx! Wat zie ik? Is het uiteindelijk toch gelukt om je droomlaarsjes te vinden?? Top! Waar heb je ze uiteindelijk vandaan?

On-topic:
Ik had voor de zekerheid een paar slippers en een paar ballerina's ingepakt, maar heb uiteindelijk de hele dag (van 10.00 tot 02.00) op mijn trouwschoenen doorgebracht! En dat terwijl ik normaal bijna nooit een hakje draag!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #10 Gepost op: 14 oktober 2009, 13:25:35 »
:) Ja! Ik laat ze maken in Engeland. Tip van Hypnotic! :) Wel prijzig, want ze maken alles exact op maat, dus ik moest mijn voet en been helemaal opmeten enzo. Ze zijn er in het wit en het ivoor, maar omdat mijn jurk grijs is, moet ik even kijken wat ik doe bij de volgende pas Ze kunnen de laarsjes ook maken van de stof van je jurk, dus dan matcht het sowieso. :)

jet17

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #11 Gepost op: 14 oktober 2009, 13:28:45 »
Heeel mooi Inx!!!
Zelf zou ik ook geen sneakers aan doen onder mijn jurk, maar goed als iemand het wel leuk vind... be my guest!! :)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #12 Gepost op: 14 oktober 2009, 13:31:47 »
Volgens mij is Stimpy ook niet van plan de hele dag sneakers te dragen. :wink: Ze wil een paar foto's met stoere schoenen aan.

Ik zelf vind dat ook gaaf, een paar foto's met allstars, regenlaarzen of wat dan ook onder je jurk, cool toch?

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #13 Gepost op: 14 oktober 2009, 13:43:38 »
In sommige gevallen vind ik het er ontzettend stoer uitzien, maar niet altijd!
Ikzelf ben opzoek naar standaard bruidlook. Maar wanneer ik ooit in Vegas mn vows ga renewen, dan wordt het een mini bruidjurk met sneakers eronder, haha!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #14 Gepost op: 14 oktober 2009, 13:55:42 »
Gave laarsjes Inx!!

Enne, crocs onder je bruidsjurk?? Ohneeee!!! Sowieso moet er een verbod op die dingen ingevoerd worden :laugh:

Hannielle

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:29:05 »
[quote name=\'lalalalala\' post=\'273771\' date=\'14 October 2009, 13:55\']Gave laarsjes Inx!!

Enne, crocs onder je bruidsjurk?? Ohneeee!!! Sowieso moet er een verbod op die dingen ingevoerd worden :laugh:[/quote]

ja inx hele gave laarsjes, en zoals het mij het mooist lijkt is in dezelfde
kleur als je jurk laten maken.  maar dat is persoonlijk.

haha ja crocs het zou verboden moeten worden!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #16 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:30:30 »
@ Hannielle, dat lijkt mij ook, maar dan moet ik dus 2 meter stof erbij kopen, en het kost ook nog extra geld, dus ik moet even kijken of dat in ons krappe budget past :sad:

Ingedepinge

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #17 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:33:39 »
He inx hoe doe je dat bij je volgende jurk pas dan? want als het goed is mag je deze maand :biggrin:

een nicht van mij had trouwens ook gewoon gympen onder de jurk aan (allstars) als dat jou ding is zou ik dat gewoon doen :)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #18 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:35:53 »
@ Ingedepinge: Ik heb het er met Tineke al even over gehad (per email). :) Ik weet precies hoe hoog de hak gaat zijn van het laarsje en ik zal even met Tineke overleggen over de kleur.

Niet meer wachten!

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #19 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:41:32 »
ik had overdag gewoon keurige degelijke witte trouwhakjes onder mn jurk.

halverwege het feest heb ik ze vervangen voor witte birckenstokslippers (niet die teendingen, maar het gewone slippermodel). aangezien 85% van onze gasten toen al zover heen was heeft niemand het gezien en ik had geen pijnlijke voetjes!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #20 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:49:49 »
Ik heb halverwege de avond mijn schoenen uitgedaan en op mn kousen rondgelopen  :ph34r:

Trouwring

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #21 Gepost op: 14 oktober 2009, 16:09:25 »
Ik had ballerina's aan, waren geen trouwschoenen, gewoon gekocht bij de van Haren. Heb ze de hele dag aangehad :) Geen moment gedacht aan mn voeten of iets dergelijks, dus ben achteraf blij dat ik geen hakken aan had (ik loop nooit op hakken).

Mijn man daarentegen had zijn schoenen een week voor de bruiloft gekocht en ze niet ingelopen, dus hij was degene met blaren  :rolleyes:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #22 Gepost op: 14 oktober 2009, 20:58:22 »
Ik ga er Dr. Martens onder dragen  :biggrin:

bride-to-be

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #23 Gepost op: 14 oktober 2009, 21:25:19 »
verklaar me maar vast voor gek: ik ga zeker foto's met m'n Uggs eronder maken (en denk ze de hele avond aan te houden) :laugh:

vriend weet al dat als ie met mij trouwt, m'n Uggs meegaan  :tongue:

heidebloempje

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #24 Gepost op: 14 oktober 2009, 21:40:40 »
Leuk die alternatieve schoenen. Maar Crocs dat gaat te ver, dat is echt not done!

Ikzelf ga overdag op hakjes lopen (maar niet te groot, een centimetertje of 4) en ik laad zeker nog gemakkelijke schoentjes in om 's avonds helemaal uit mijn dak te gaan op de dansvloer (dat zullen vast ballerina's zijn).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards