collapse

Auteur Topic: Sneakers Onder Trouwjurk  (gelezen 68095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #25 Gepost op: 14 oktober 2009, 21:51:18 »
Ik loop ook nooit op hakken maar ga het met mijn trouwen toch maar doen. Als ik in het wit ga dan wil ik knal roze schoenen en als ik in het rood ga ( ben ik nog niet uit) denk ik rood. Ik heb bij Elsa coloured shoes gezien dat ze ze in de zelfde kleur als je jurk kunnen maken. Maar ik neem uiteraard wel een paar lekker zittende slippertjes mee :rolleyes: .

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #26 Gepost op: 14 oktober 2009, 23:41:38 »
[quote name=\'lalalalala\' post=\'273771\' date=\'14 October 2009, 13:55\']Enne, crocs onder je bruidsjurk?? Ohneeee!!! Sowieso moet er een verbod op die dingen ingevoerd worden :laugh:[/quote]

Agreed!!! Die dingen moeten allemaal vernietigd worden! (sorry voor degenen die er wel van houden...)

Ik hoor trouwens veel mensen over schoenen meenemen voor 's avonds om je voeten te ontzien, maar mijn slipperidee was gewoon omdat ik het leuk vind en volgens mij is dat bij topicstarter ook het geval. Gewoon voor de leuk dus en niet voor het comfort! :)

Thora&Neanie

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #27 Gepost op: 15 oktober 2009, 03:24:14 »
Ik heb de hele dag mijn kisten onder mijn jurk aangehad. Niemand vond het raar dus er zijn ook geen foto's van.

flower

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #28 Gepost op: 15 oktober 2009, 07:33:27 »
Ik vind het helemaal leuk! Gave foto's zullen dat worden, ik zou het gewoon doen!

Tammy

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #29 Gepost op: 15 oktober 2009, 09:25:43 »
Ik vind sneakers onder je trouwjurk super leuk!
Mijn vriendinnetje had super mooie parelmoerachtige ivoorkleurige Nikes aan onder haar jurk.
Stond super, en geen blaren is ook wel heel erg fijn! Daarnaast, als het bij je past dan moet je dat toch lekker doen.
Ik ga ook niet op naaldhakken, dat doe ik in het dagelijks leven toch ook niet?!? (en ja, je bruiloft is wel speciaal, tuurlijk!!)

mods

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #30 Gepost op: 15 oktober 2009, 10:57:51 »
ik had dan geen sneakers onder mijn jurk
wel (en dit is mijn persoonlijke mening) super lelijke ballerinas die ik normaal echt noooooit aan zou doen
of een dubbeltje aan uit zou geven
terwijl de meeste hun trouwschoenen juist mooi vinden

het was een weloverwogen keuze hoor, want ik had nogal wat eisen
helemaal van leer, spierwit, ronde neus en geen hak
nou dat werden deze dus..

en joh daarbij niemand die ze zag
(op man na dan, die er de slappe lach van kreeg :))

[attachment=11655:IMG_0235.JPG]
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2009, 10:59:56 door mods »

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #31 Gepost op: 15 oktober 2009, 11:01:56 »
Mocht ik het echt niet meer trekken 's avonds, dan ga ik mooi op mijn kousen lopen :laugh:

Hannielle

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #32 Gepost op: 15 oktober 2009, 11:11:33 »
[quote name=\'bride-to-be\' post=\'274036\' date=\'14 October 2009, 21:25\']verklaar me maar vast voor gek: ik ga zeker foto's met m'n Uggs eronder maken (en denk ze de hele avond aan te houden) :laugh:

vriend weet al dat als ie met mij trouwt, m'n Uggs meegaan  :tongue:[/quote]


Ja uggs je houd van ze of je haat ze!
ik vind ze super, alhoewel ik er dus niet mee op stap ga
maar zo voor door de weeks de kids naar school brengen super!!!!!!!!!!!

@ INX het zou jammer zijn als je later spijt zult krijgen dat je ze niet in dezelfde kleur
hebt laten maken, heb je niet ergens nog een klein beetje budget over?????
Ik bedoel spijt is altijd jammer!
Wel super gaaf hoor die laarsjes maar dat wist je al!

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #33 Gepost op: 15 oktober 2009, 11:53:56 »
Wij hebben voor de fotoshoot zelfs onze voetbalschoenen aan gedaan! :tongue:
Maar goed, dat bedoelde je waarschijnlijk niet...haha!

Flashy

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #34 Gepost op: 15 oktober 2009, 12:34:15 »
Dat gaat vast moeilijker worden dan een jurk voor mij!
want ik heb hele brede voeten, en loop bijna nooit op hakken.
Ik kan normaal al geen leuke ballarinas vinden........

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #35 Gepost op: 15 oktober 2009, 14:27:28 »
@ Hannielle, ik denk ook dat ik het doe hoor :tongue: Maar ik kan de stof van mijn jurk niet meer zo goed voor de geest halen dat ik precies weet hoe ivoor of wit eronder zou staan. Volgende week jurk passen en dan weet ik meer. Eventueel koop ik dan meteen twee meter extra stof bij.

Short01

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #36 Gepost op: 15 oktober 2009, 15:55:39 »
Ik heb mijn echte bruidsschoenen alleen tijdens de ceremonie aangehad. Daarna heb ik mijn mooie witte/glitter nikes aangetrokken. Niemand, maar dan ook niemand heeft het gemerkt. Later vroeg een vriendinnetje van mij " hoe heb je het volgehouden op die schoenen zo lang te lopen en te dansen ?"....en toen ik het vertelde begreep ze het helemaal. Mijn vader moest er later ook om lachen toen we aan het eind van de avond op de bank ploften en hij opeens zag dat ik sneakers aanhad  :tongue:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #37 Gepost op: 15 oktober 2009, 15:58:37 »
Is je jurk dan niet te lang, vraag ik me af? Als je sneakers o.i.d. aan gaat trekken?

Kylie

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #38 Gepost op: 15 oktober 2009, 16:38:27 »
Je kan ook deze doen..

Wel erg hoge hak, dus niet echt voor mij.

Wat ik zoek zijn laarzen die lijken op deze... een soort converse laars, grijs/zwart/wit geblokt, ik kan me alleen niet herinneren of dat een beetje normale hak is.

Gaat vast goed komen met je laarzen Inx, een meid met een beetje VOC mentaliteit, gaat dat lukken :tongue:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #39 Gepost op: 15 oktober 2009, 17:32:40 »
[quote name=\'Kylie\' post=\'274386\' date=\'15 October 2009, 16:38\']Gaat vast goed komen met je laarzen Inx, een meid met een beetje VOC mentaliteit, gaat dat lukken :tongue:[/quote]
:laugh:

Trouwring

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #40 Gepost op: 15 oktober 2009, 20:05:06 »
[quote name=\'Inx\' post=\'273813\' date=\'14 October 2009, 14:35\']@ Ingedepinge: Ik heb het er met Tineke al even over gehad (per email). :) Ik weet precies hoe hoog de hak gaat zijn van het laarsje en ik zal even met Tineke overleggen over de kleur.[/quote]

Komen je schoenen echt 'onder' je jurk uit? Als dat niet het geval is, zou ik het niet doen. Heb zelf nog een poosje getwijfeld over mijn schoenen, mn jurk was ivoor en mn schoenen wit.. Maar ik zag mn schoenen zelf niet eens door de hoepel :tongue: En op de foto's is het ook niet wereldschokkend lelijk, het valt niet eens op :) Dus ik zou er wel goed overna denken want het zijn al gave schoenen :biggrin: Dus dan hoeven ze niet per se ook nog dezelfde kleur te zijn toch? (Tenzij je het echt heel graag wilt natuurlijk..?)

Niel

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #41 Gepost op: 15 oktober 2009, 20:18:51 »
Ik vind sneakers echt super! Zelf heb ik voor traditionele schoentjes gekozen, maar vind sneakers cool!

Crocs --> fik er in! Echt te vreselijk voor woorden die donald-duck-dingen.

CCBloom

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #42 Gepost op: 16 oktober 2009, 07:00:03 »
[quote name=\'heidebloempje\' post=\'274045\' date=\'14 October 2009, 21:40\']Leuk die alternatieve schoenen. Maar Crocs dat gaat te ver, dat is echt not done!

Ikzelf ga overdag op hakjes lopen (maar niet te groot, een centimetertje of 4) en ik laad zeker nog gemakkelijke schoentjes in om 's avonds helemaal uit mijn dak te gaan op de dansvloer (dat zullen vast ballerina's zijn).[/quote]

Ik had pumps met hak en savonds dansen op kousenvoetjes haha....

even offtopic, maar waarom zijn trouwschoenen altijd (bijna altijd) zo lelijk? Wat is dat toch met die enorm lange punten? Het eerste paar dat Penciltje laat zien vind ik wel mooi, wel een punt maar 'kort'zeg maar....

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #43 Gepost op: 16 oktober 2009, 10:25:07 »
Dat vind ik dus ook! Al die trouwschoenen hebben zo'n enorme punt! :blink: Je kunt eigenlijk als echte trouwschoen nauwelijks een paar vinden met een elegant rond neusje...

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #44 Gepost op: 16 oktober 2009, 11:02:44 »
Nou jullie het zeggen inderdaad zijn er eigenlijk weinig die een rond neusje hebben ,

Mjah vind een klein puntje niet zo erg :) :tongue:

zou heel graag die eerste hebben ff afwachten dan maar :)

Crogs zouden zoiezo verboden moeten worden, welke idioot die ooit bedacht heeft  :devilish:

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #45 Gepost op: 16 oktober 2009, 11:07:23 »
Ik heb helemaal geen probleem gehad met het vinden van een trouwschoen zonder punt. Ik heb een mooie simpele pump met een mooi rond neusje. (ik heb maat 41 en ga mijn voeten dan echt niet langer maken dan nodig)
Ik heb dan ook geen schoenen in een trouwzaak gekocht maar gewoon in een schoenenwinkel waar ze ook trouwschoenen hadden. En de helft had geen punt. Ik was ook maar 50 euro kwijt.
Ik wist ook niet dat een ronde neus moeilijk te vinden was :wink:

Yvonne1978

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #46 Gepost op: 16 oktober 2009, 14:05:08 »
Ik ben dan ook van plan gewone hakken te kopen. Ik heb ook iets tegen witte schoenen. En tegen inderdaad die enorme punten.  Overdag wil ik dus op hakken. Dat is geen groot probleem, want ik loop graag op hakken.

In de avond strandfeest dus leuke slippertjes of sandaaltjes.

CCBloom

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #47 Gepost op: 16 oktober 2009, 16:11:21 »
mijn pumps hadden wel een punt...ik zou zelf niet zo gauw en rond rond neusje aandoen, maar ik bedoel die lange punten?? als ik met mijn maat 39 een echte trouwschoen ppas is het ding twee keer zo lang als de pumps die ik uiteindelijk heb gekocht. Dat lange vind ik zo raar en dat lijkt schoen 1 van Penciltje niet te hebben, maar schoen 2 wel...het enige wat ik niet mooi vind aan trouwschoenen is dus dat lange en vaak zijn ze van stof gemaakt....mijn pumps zijn trouwens van palingleer en echt zo onwijs mooi!!! :-)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #48 Gepost op: 16 oktober 2009, 20:13:54 »
Die roze pumps? Die zijn echt fantastisch! :wub: Ik heb ook niks tegen punten hoor, maar dus wel tegen die enorme punten, een klein puntje (oftewel een mooie spits toelopende neus) is mooi, maar ik heb ook maat 39 en vind de echte puntschoenen mij ook echt een pinguin maken.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #49 Gepost op: 16 oktober 2009, 23:13:48 »
Ik heb maat 35/35 en voor overdag wel schoenen met een puntje. Ik ben blij dat mijn voeten dan eindelijk iets groter lijken...
Dit zijn mijn dagschoenen: http://www.elsarainbow.nl/data/22477.jpg
Dit is het tasje dat erbij gaat (niet te tuttig en frutselig): http://www.elsarainbow.nl/data/22489.jpg

Voor mijn gympen (voor bij mijn lavendelkleurige korte jurkje) denk ik aan zoiets:
edit: het linkje geeft ineens hele rare schoenen weer...

Of: http://www.sneakershop.nl/catalog/product_...roducts_id=3642
Of: http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?...roductid=281511
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2010, 09:11:12 door stimpy »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards