collapse

Auteur Topic: Sneakers Onder Trouwjurk  (gelezen 68099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne1978

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #50 Gepost op: 16 oktober 2009, 23:18:15 »
@ Stimpy, coole gympen :-)

@ rest, geen hekel aan punten, maar vind het niet zo mooi bij mijn jurk passen. Plus heb echt debiele vierkante tenen en die passen nooit in heftige punten, ha ha ha.  :tongue:

@CC je pumps waren cool, respect dat je er zo lang op kon lopen!
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2009, 23:18:36 door Yvonne1978 »

jet17

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #51 Gepost op: 17 oktober 2009, 08:12:33 »
@ Stimpy: Ik vind deze echt leuk :   klik!

caro77

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #52 Gepost op: 17 oktober 2009, 19:23:42 »
[quote name=\'penciltje\' post=\'273697\' date=\'14 October 2009, 11:54\']leuk Inx !

zelf wil ik deze

maar denk dat het deze worden ik krijg ze namelijk van de winkel waar ik me jurk heb gekocht en die heeft model paige niet volgens mij

[/quote]

Die onderste kreeg ik in de winkel aan om onder mijn jurk te passen en ik moet toegeven dat de ze geweldig zitten. Nu zit hier, zo ongeveer om de hoek, een speciaalzaak in bruidsschoenen dus daar ga ik ook nog even spieken en passen. Als ik het zat ben aan het eind van de avond ga ik gewoon op mijn kousen verder denk ik. Mijn as ziet me het liefst op naaldhakken, maar dat gaat ie kunnen vergeten want daar kan ik geen hele dagen op lopen.

Short01

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #53 Gepost op: 20 oktober 2009, 10:46:32 »
[quote name=\'Inx\' post=\'274369\' date=\'15 October 2009, 15:58\']Is je jurk dan niet te lang, vraag ik me af? Als je sneakers o.i.d. aan gaat trekken?[/quote]

Ik had zelf ook niet al te hoge hakjes aan...dus het viel voor mij allemaal reuze mee

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #54 Gepost op: 20 oktober 2009, 11:09:23 »
[quote name=\'Inx\' post=\'274369\' date=\'15 October 2009, 15:58\']Is je jurk dan niet te lang, vraag ik me af? Als je sneakers o.i.d. aan gaat trekken?[/quote]

Ik heb er geen last van gehad. Ik had eerst hakjes van 4 a 5 centimeter en daarna m'n slippers (zonder hak  :tongue: ). Ik heb de hele avond op de dansvloer gestaan (daarbij moet ik zeggen dat ik wel het grootste deel van de avond m'n sleep iets omhoog heb gehouden aan zo'n lint...) en heb eigenlijk geen verschil gemerkt door de hakhoogte.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #55 Gepost op: 17 november 2009, 10:37:57 »
[quote name=\'jet17\' post=\'275004\' date=\'17 October 2009, 07:12\']@ Stimpy: Ik vind deze echt leuk :   klik![/quote]


Die zijn ook erg leuk, maar ik ben heel erg van de Asicsgympen en niet zo van de Nikes. Gelukkig heb ik nog tot april 2011 om te zoeken (en hopelijk te vinden)...

Het probleem dat Inx schetst (rok te lang wanneer je lager schoeisel aantrekt dan je trouwschoenen met hak) heb ik gelukkig niet omdat ik een "korte" jurk heb...

Kippie

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #56 Gepost op: 18 november 2009, 20:10:20 »
Ik vind het heel stoer als je sneakers onder je trouwjurk aandoet!
Zelf ga ik dat niet doen. Ik wil super stoere gekleurde pumps. Ik dans gewoon mooier op hakken. :)

Ook stoer zijn sneakers onder het trouwpak. Dat zie je veel in Amerika.
Daar hebben ze natuurlijk ook zo'n blik bruidsjonkers... ik heb zo'n gave foto's gezien van zo'n rijtje kerels in pak met gympen eronder.

Wat ook echt leuk is, is om je sneakers te customisen. (Dat zie je ook veel in de VS)

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #57 Gepost op: 19 november 2009, 10:07:31 »
sneakers hebben wel wat, maar doe het zelf niet, ik draag ze normaal gesproken ook niet vaak. Ik ga wel voor zwarte schoenen (na een klein compromis, namelijk een zwart randje aan de onderkant van de rok, mag het ook van de ontwerper;)). Vind 'echte' bruidsschoenen niet mooi en heb zelf echt alleen maar zwarte schoenen, en dus vind ik dat het mooist.

As had het over allstars onder zijn pak, maar dat staat (gelukkig:P) niet bij mijn jurk.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #58 Gepost op: 19 november 2009, 10:49:28 »
Ergens op de trouwhyve staan zulke leuke foto's van een jong hip gezinnentje. Zij in een Linea-jurk (tweekleurig) en hij een vlot tweedelig pak en Allstars eronder. Vond het helemaal leuk... Lief vond het ook wel leuk.

We zijn eigenlijk samen sneakers aan het zoeken voor een paar fotomomenten...

Kippie

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #59 Gepost op: 19 november 2009, 17:29:18 »
Dit ziet er toch wel heel gaaf uit...

lydia

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #60 Gepost op: 19 november 2009, 21:02:56 »
Zouden die enorme punten iets te maken hebben met de ontwerpers die graag hun schoenen willen kunnen zien onder een jurk?

Sneakers lijken me heel cool! Lekker persoonlijk - dus vooral doen!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #61 Gepost op: 19 november 2009, 21:29:04 »
LOL dat moet het zijn lydia!

lydia

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #62 Gepost op: 20 november 2009, 20:50:28 »
Maar ik weiger in het dagelijks leven al puntschoenen - dus op mn bruiloft al helemaal.. en ben niet bang dat mensen denken dat ik geen voeten heb omdat ze de punten niet kunnen zien :rolleyes:

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #63 Gepost op: 21 november 2009, 12:03:33 »
Helemaal met je eens, ik hou ook niet van punten en zal ze dus ook niet aantrekken;)

Tijgertje

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #64 Gepost op: 5 december 2009, 15:14:10 »
standaard trouwschoenen met die rare punten vind ik ook echt niks! lijkt of je 5 maten groter hebt, weinig elegant...

uuhm, inderdaad lees ik dat veel van jullie 's avonds iets anders aandoen... ballerina's of slippers (wel schattig!) .... of sneakers  :huh:

ik hoop eigenlijk fijne schoenen te vinden, wel met hakje, die gewoon lekker zitten en de hele dag kan aanhouden, ook op het feest

in de trouwwinkel waar ik mn jurk heb besteld zeiden ze dat ik de schoenen die ik ga aandoen mee moet nemen met de 2e pasronde zodat de jurk perfect op lengte gemaakt kan worden, lijkt me als je dus van schoenen verandert naar lagere dat de jurk iets te lang wordt en je er juist over kan struikelen of in stapt helemaal als je gaat dansen....
« Laatst bewerkt op: 5 december 2009, 15:14:58 door Tijgertje »

Ashja

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #65 Gepost op: 8 december 2009, 21:37:19 »
Ik ben een grote fan van hakken en ik ben zo gewend er de hele dag op te lopen/staan, dat ik daadwerkelijk over m'n eigen voeten struikel op platte schoenen :blush: Een hele grote MAAR... ik loop driekwart van het jaar... minimaal... op laarzen. Op gewone pumps trek ik het niet zo heel erg lang.
En laarzen horen gewoon bij me, het is dat het met 25 graden en meer vaak niet te harden is, anders...

Maar schijnbaar horen bruiden niet op laarzen rond te huppelen, volgens de bruidsmodezaken, maar op pumps.... Hoewel ik eind van deze maand pas op zoek ga naar de jurk, krijg ik het nu al benauwd bij het idee dat ik in de bruidswinkel kan kiezen uit: pumps, pumps en nog meer pumps  :ph34r:
« Laatst bewerkt op: 8 december 2009, 22:04:44 door Ashja »

Kippie

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #66 Gepost op: 8 december 2009, 22:08:20 »
Ik vind het aanbod bij de bruidzaken ook niet voldoende voor mij. Mijn idee van pumps is duidelijk anders dan de laag-hakkige-schoentjes die daar worden aangeboden.

Ik vind die laarzen super hip! Als jij ze mooi vind en ze passen bij je jurk zou ik zeggen: lekker doen!!

lydia

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #67 Gepost op: 11 december 2009, 14:54:02 »
Bij het passen van je jurk krijg je schoenen van de winkel aan voor het passen. Ik heb bij de beide zaken waar ik ben wezen passen geen aandringen van hun kant gehad om daar mijn schoenen te kopen. Maar misschien kwam dat al omdat ik nauwelijks in hun schoenen paste en gelijk aangaf dat het me moeielijker leek om schoenen te vinden dan een jurk. De zaak waar ik mijn jurk heb gekocht gaf alleen aan dat ik de volgende keer (maart) mijn jurk kom passen en afspelden het eea moet hebben zoals een hoepel, lingerie, schoenen. zoniet dan gaan ze ervanuit dat ik dat daar koop, want zonder schoenen kunnen ze de lengte niet spelden.
Dus ik heb nog tot maart.. want nu kun je nog niet echt zomerschoentjes in de winkels bewonderen..

maar ehh om even on-topic te blijven; ik zou het wel gaaf vinden als mijn as met sneakers onder zn pak zou verschijnen. Ik kan me niet voorstellen dat hij deftige schoenen aan zou hebben. Van die leren hoge allstars ofzo..

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #68 Gepost op: 11 december 2009, 15:13:19 »
Wij gaan iig op nette schoenen, maar bij de fotoshoot gaan we ook foto's met onze All Stars maken :)

Shelly667

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #69 Gepost op: 13 december 2009, 09:36:34 »
Ik trouw op Dr. Martens  :wink:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #70 Gepost op: 14 december 2009, 17:07:31 »
Allstars en Docs, cool!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #71 Gepost op: 14 december 2009, 17:24:55 »
[quote name=\'Shelly667\' post=\'289729\' date=\'13 December 2009, 09:36\']Ik trouw op Dr. Martens  :wink:[/quote]


jaaaa ben niet de enige :biggrin:

Welk model???

Heb naar (halfhoge) witte docs gezocht maar ze hebben alleen de lage :sad:

Shelly667

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #72 Gepost op: 15 december 2009, 07:32:13 »
Precies hetzelfde; ik heb ernaar geïnformeerd maar in Nederland verkopen ze alleen de 1460 W (de lage dus) in het wit :sad:

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #73 Gepost op: 15 december 2009, 09:07:29 »
[quote name=\'Shelly667\' post=\'290143\' date=\'15 December 2009, 07:32\']Precies hetzelfde; ik heb ernaar geïnformeerd maar in Nederland verkopen ze alleen de 1460 W (de lage dus) in het wit :sad:[/quote]


kan je ze niet op internet bestellen dan ??

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #74 Gepost op: 15 december 2009, 14:30:43 »
[quote name=\'Shelly667\' post=\'290143\' date=\'15 December 2009, 07:32\']Precies hetzelfde; ik heb ernaar geïnformeerd maar in Nederland verkopen ze alleen de 1460 W (de lage dus) in het wit :sad:[/quote]

Ik ga eens rondvragen.. Misschien inderdaad ergens op internet :tongue: Ik weet dat ze bestaan dus ze moeten ergens zijn :tongue:


Edit:
http://www.outletbuy.com/dr-martens-materi...t/265353/564705

Je kan ze veel op ebay vinden:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=WDVW&rd=1

Even zoeken naar nederlandse sites..
« Laatst bewerkt op: 15 december 2009, 15:11:09 door Within »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards