collapse

Auteur Topic: Sneakers Onder Trouwjurk  (gelezen 68033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Irene85

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #175 Gepost op: 17 januari 2012, 16:52:30 »
Ik had rode pumps onder m'n (lange) trouwjurk, gewoon omdat ik wat anders en wat meer pit wilde. Rood kwam ook vaker terug en m'n schoonmoeder heeft er voor gezorgd dat er rood in m'n vriend z'n pak was verwerkt. Ik kreeg erg veel positieve reacties, zo'n beetje iedereen wilde m'n schoenen zien.

October Bride

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #176 Gepost op: 17 januari 2012, 19:22:14 »
Thanks ladies! Ik ga me er nog eens even in verdiepen, had nog niet aan satijn gedacht. Ik zat zelf meer aan glimmend te denken, omdat het dan wel een echte eye catcher is (maar dan dus wel een 'stiekeme' eye catcher :wink:). Irene; rood is aan mij helaas niet besteed, maar wel supertof!

Carlijn

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #177 Gepost op: 17 januari 2012, 21:14:55 »
Ik ben ook hard op zoek naar unieke schoenen voor onder mijn trouwjurk.
Ik heb al vele mooie hakken voorbij zien komen, maar ik kan niet kiezen.
Knalroze, of toch een dierenprintje? High heels of toch het zekere voor het onzekere en middelmatig hoog?
Pfff moeilijk hoor....

blondbruidje

  • Gast
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #178 Gepost op: 18 januari 2012, 08:37:32 »
Wat betreft de high heels: ik heb wel high heels gedaan en verder goedkope sleehak slippertjes gekocht. Die sleehakken lopen altijd erg comfortabel, dus als het niet meer wil met de hoge hakken, doe ik m'n slippers aan, zo zorg ik ervoor dat m'n jurk niet veel te lang is als ik van schoenen wissel.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Sneakers Onder Trouwjurk
« Reactie #179 Gepost op: 23 januari 2012, 14:55:12 »
@ October bride. Ik zat te denken om zoiets als die laarsjes te kopen die hier al eens een keer eerder voorbij komen. En dan in plaats van dat witte lint als veters er een zwart lint in te doen. Wij hebben namelijk ook als thema zwart - wit.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards