collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 184586 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #850 Gepost op: 24 mei 2010, 22:04:35 »
Ja alweer de laatste update van mij voorlopig.
Morgen zal ik niet online zijn en in het nieuwe huis hebben we nog geen internet.
Freek slaapt nu bij hem thuis en ik bij mij. Heb vandaag french manicure laten doen. Het boeket is net beozrgd bij freek, die mocht ik niet zien.
De corsages heb ik net bekeken en die zijn super!
Laatste dingetjes zijn geregeld dus ik kan gerust gaan slapen.
Ergens pas in juni zal ik weer online komen, dus ik wens jullie allemaal nog een hele mooie dag.
Zusje, zonnebloem, ranniej, kippie, loesje: geniet net zoveel als wat ik van plan ben!
Het weer ziet er super uit.

Ik kan even niet zo goed typen, met van die kunstnagels.. is niets voor mij dus.
Zusje; ziet eruit als een topdag en veel liefde van je vriendinnen.
Ik ga mijn matrasje in orde brengen, douchen en dan naar bed toe.
Morgen weer om 6 uur op!

Alvast dank voor de lieve woorden die er altijd waren om me op te peppen :wink:

Voor hen die ik niet meer spreek, het ga jullie goed :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Liefs Sam

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #851 Gepost op: 25 mei 2010, 08:32:25 »
Hele fijne dag SF, Geniet ervan!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #852 Gepost op: 25 mei 2010, 15:09:41 »
Fijne dag samenfreek! :biggrin:

Onze dag was GEWELDIG! Ik ga nu eens de tijd maken om een verslag te schrijven :tongue:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2010
« Reactie #853 Gepost op: 25 mei 2010, 15:14:12 »
SamenFreek super veel plezier op jullie dag!!
Ben benieuwd naar de verslagen van de mei bruidjes!!Zusje staat je goed dat roze  :laugh:

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #854 Gepost op: 25 mei 2010, 19:41:00 »
Samenfreek: geniet ervan!!

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #855 Gepost op: 25 mei 2010, 21:01:35 »
Samenenfreek je bent nu bezig met je geweldige dag! Ik hoop (weet eigenlijk wel zeker) dat het een topdag is want het is sowieso super mooi weer! Ben benieuwd naar je verslag in juni :)

Whitin ga zo je verslag lezen ben benieuwd!!

Vandaag mijn laatste dagje werk gehad. Wilde perse vandaag nog werken want ik had het gevoel dat ik anders helemaal de dagen zo zat af te tellen. Was wel heerlijk vandaag om te werken. Ik werk met peuters en die weten allemaal heel goed wat ik ga doen vrijdag. Dus ik werd er extra vaak aan herinnerd haha..

Van het weekend heb ik de bedankjes gemaakt en dat was het laatste op de lijst wat ik nog moest doen. Het laatste vinkje op mijn lijstje.. Voelt toch wel een beetje raar hoor. Kan het ook nog niet helemaal beseffen dat het vrijdag gewoon al is.

Hadden zaterdag nog wel even een probleem. Ging met mijn moeder en getuige nog 1x mijn jurk passen om te oefenen. Mijn getuige wil het ritsje dicht doen hoor ik alleen maar heel hard oh neeee.. Rits stuk.. Gelukkig is moeder van geuitge coupeuse dus die rukte gelijk aan en kwam kijken of ze het gelijk kon maken. Helaas niet dus jurk ligt nu nog even bij haar maar heb er alle vertrouwen in dat er vrijdag een stel paarden aan dat ritsje kunnen trekken en dat die nog blijft zitten :)

Morgen nog even naar douglas.. Ik heb een strappless jurk maar heb een tattoo op mijn rug en heb gehoord dat ze daar speciale make-up hebben om een tattoo te verbergen. Even kijken of dat bij mij ook lukt, vind dat toch wel mooier.. ZO niet dan is die maar zichtbaar..

Ga nu toch maar weer een nieuw lijstje maken om dingen af te vinken haha.. DIngen die ik mee moet nemen etc..

Ga proberen om van de week nog een keer terug te komen :) Nu snel het verslag van Whitin lezen!

X

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #856 Gepost op: 26 mei 2010, 11:50:56 »
Ik heb er ook even over gedacht om mijn tatoo weg te werken. Maar uiteindelijk hoort ie gewoon bij mij dus ga ik het niet eens proberen.

Nog 2 daagjes :biggrin:
Vandaag even mijn huis poetsen en de was wegwerken. En morgen naar de manicure met mijn moeder. Voor mij mee voor de gezelligheid want ik heb hele mooie nagels van mezelf en wil er niet teveel aan laten doen .

Gister waren mijn vriend en ik alletwee een beetje koortsig, ik keelpijn, hij buikpijn..dus ik dacht al Ow nee!!
Maar vandaag is het gelukkig weer weg :)

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #857 Gepost op: 26 mei 2010, 20:22:14 »
Haha mijn huis is vandaag ook helemaal gepoetst en de was is ook helemaal weg.. Heb toch nog wat dingen laten liggen voor morgen anders heb ik niks meer te doen en dan zit ook de hele dag denk ik maar te wachten wanneer ik weer naar bed mag haha...

Mijn liefde is nu weg dus heb mijn schoenen weer even aan. Gister de hele dag op mijn werk aan gehad en geen last gehad maar nu doen ze wel zeer aan mijn hielen, maar even doorzetten :)

Morgen nog de laatste kado's inpakken en al mijn spulletjes klaar zetten en dan ben ik echt helemaal klaar voor de grote dag! Ik heb er zin in!

Volgens het weerbericht word het toch redelijk mooi weer dus ik duim voor alle meiden vrijdag dat het mooi word :) Ik wil toch wel graag met de koets open rijden :)

DIkke x

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #858 Gepost op: 26 mei 2010, 22:58:52 »
zo meiden, daar was ik weer even...vandaag mn laatste dagje werken...laat het maar vrijdag zijn:D

@ samenfreek...wat klinkt dat..ehm..raar..ken jullie helemaal niet verder maar voel me toch wel n beetje gehecht aan jullie;)hoop dat je een geweldige dag hebt gehad!

vanavond onze laatste dansles gehad...het ging voor geen meter, maar dat hoort op een generale repetitie;)

morgen nog ff een rondje door het huis...boodschappen doen...jll thuis brengen..manicure...savonds komt een vriendin van de basisschool hier heen, die gaat de hele dag foto's maken..gezellig:D

vandaag werken ging echt voor geen meter, was er totaal niet bij:S ben ook maar eerder naar huis gegaan..

mede 28 mei bruidjes...ik wens jullie een heeeele fijne dag...kijk maar niet naar de weerberichten, die veranderen met het uur;) we gaan genieten!!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #859 Gepost op: 27 mei 2010, 07:27:58 »
Ook ik wil de 28 mei bruidjes vsat verschrikkelijk veel plezier wensen!!

ben nu al superbenieuwd naar de foto's(verslag?:tongue:)

kan me indenken zusje,dat je geen zin meer had in werken.! of geen zin >dat je je aandacht er niet meer bij kon houden!
Ik hoop dat Sam en freek een superdag hebben gehad.!

DE laatste mei bruidjes stappen morgen in het bootje! JEEJ!!!!!

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #860 Gepost op: 27 mei 2010, 07:29:45 »
Zo, dat was de eerste nacht slecht slapen hihi. mijn wekker zou pas over 5 minuten gaan, maar zit akl ruim 1,5 uur beneden.
Leuk fenomeen, die zenuwen :wink:

Medebruidjes, ik wens jullie voor morgen alvast een hele fijne dag toe, geniet ervan en we spreken elkaar weer als getrouwde vrouwen :tongue:

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #861 Gepost op: 27 mei 2010, 09:07:03 »
haha..blabla herkenbaar....werd om 6 uur wakker...nu is het nog maar 1 nachtje..en kon daarna ook niet meer slapen:P

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #862 Gepost op: 27 mei 2010, 19:33:47 »
Leuk hé die nachten doorkomen haha.. Hier alles geregeld dus ik ben klaar voor morgen! Word nu toch echt wel spannend!

Vandaag nog naar Douglas geweest om te proberen me tattoo weg te werken maar dit was helemaal geen succes! Dus hij blijft gewoon lekker zichtbaar.. Hoort idd toch gewoon bij me zoals blablabla ook al zei..

Ik wens alle andere meiden een super dag toe!! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden zeg.. Kan ik binnenkort mijn eigen verslag gaan schrijven :)

Geniet ervan meiden!!

XX
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2010, 19:35:09 door Ranniej »

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #863 Gepost op: 27 mei 2010, 21:03:23 »
Fijne dag morgen allemaal!!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #864 Gepost op: 28 mei 2010, 05:39:08 »
whaa....vandaag vandaag (stuiter stuiter)

en het weer:D

meiden...geniet ervan!!

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #865 Gepost op: 28 mei 2010, 06:24:19 »
Over een uurtje zit ik bij de kapper :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #866 Gepost op: 28 mei 2010, 08:30:55 »
ALLEN EEN FIJNE DAG!!!:biggrin::D:D laat je door niks vervelend afleiden en geniet!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #867 Gepost op: 28 mei 2010, 15:02:56 »
Samenfreek nog gefeliciteerd!
Meiden die vandaag trouwen een hele fijne dag gewenst!

Wij zijn net terug van onze "huwelijksreis" dus vandaar nu pas weer online. We hebben een prachtige dag gehad, hier wat foto's van onze prachige dag en onze vakantie:

http://www.youtube.com/watch?v=6fB4GCvQIL4

http://www.youtube.com/watch?v=SC9uosW6zZA

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2010
« Reactie #868 Gepost op: 28 mei 2010, 15:55:25 »
wat leuk zeg al die zenuwen haha
grappig om zo mee te leven na die dag!

Ik krijg er zelf al kriebels van en ik moet nog zo lang wachten...

Ik ga gewoon heel erg genieten van het voorbereiden en eerst nog eens lekker op vakantie (nog 8 weekjes)
en daarna gaat het vast wat sneller.

Alle dames die al getrouwd zijn heel erg gefeliciteerd.
En iedereen die nog gaat trouwen alvast heel veel plezier!!!


Groetjes Verooo

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #869 Gepost op: 28 mei 2010, 16:49:30 »
Linda! leuke filmpjes!!Jullie zagen er mooi uit.!!! leuke huwelijksreis gehad? waar waren jullie geweest?
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2010, 16:49:47 door Muisje »

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #870 Gepost op: 28 mei 2010, 19:56:11 »
We zijn in de ardennen geweest met de kids, in een blokhutje op een camping, was echt super heerlijk om weer even alle tijd met de kids te kunnen besteden

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #871 Gepost op: 29 mei 2010, 00:25:43 »
even een kort verslagje, zit nu bij een vriend op de pc.

Maandag half 11 gaan slapen
6 uur ging de wekker. Ik wist niet meer of de kapper nou half 7 of 7 uur zou komen, maar uiteindelijk stond ze om 10 voor 7 voor de deur.
Toen een heleboel werkt, haren in de krul, jurk aan, verder met make-up en toen weer haren.
Om 10 over 8 even naar freek gebeld om te zeggen dat ik nog 20 mins nodig zou hebben.
Om half 9 stond freek dus voor de deur en moest ik dus nog snel doorwerken. Bij het naar boven lopen viel de sluier er nog uit, maar dat was gelukkig goed te regelen. Toen herinnerde ik me de lipgloss, die werd opgedaan terwijl freek de straat in kwam lopen. Fotograaf was er vanaf half 8, dus die kon mooi foto's maken. Freek moest even poseren bij de boog voor de deur.
Freek kwam naar boven lopen, met de cm met de camera op zijn hielen. (ik wil dat filmpje van hun van onderweg nog wel zien)
Toen even elkaar bewonderd en we zijn gelijk in de auto gestapt.
Het was even passen en meten met een hoepel in de auto, maar alles lukte. Freek gezellig achterin.
In de auto onderweg zag ik mezelf in de achteruitspigel en toen bedacht ik me pas dat ik het haar en make up niet eens had bekeken.
We zijn foto's wezen maken in de elzentuin in oud-beijerland. We hadden super mooi weer. Dus ik vermoed dat het hele mooie foto's zijn geworden. De gouden regen stond net in de bloei.
Ik hoop zsm toch wel een foto te kunnen laten zien.
Daar nog een kopje thee met gebak en toen naar mijn huis gereden waar de daggasten waren. Daar nog een aantal familie foto's gemaakt met de daggasten.
Toen stond om 12.15 uur de engelse dubbeldekker bus voor die ons allen naar het stadhuis heeft gereden.
Stadhuis was super gezellig.
Daarna nog een aantal foto's voor het stadhuis. oa met ik met alle mannen en freek met alle vrouwen.
Toen weer met de dubbeldekker naar de kerk. Daar is gefilmd (in het stadhuis ook) want er mochten geen foto's gemaakt worden.
Na de dienst zijn er wel weer foto's gemaakt.
Half 5 waren we klaar, maar de chauffeur was er nog niet omdat we pas 5 uur hadden door gegeven. toen kwam hij aanwandelen en mochten we door de spits naar brandwijk waar de feestlokatie was.

oops dit is geen kort verhaal meer.

Op feestlokatie gegeten, taart gegeten en half 9 receptie en toen tot half 1 feest gehad. We hadden optredens aangevraagd van familie.
Dit was echt heel mooi.
De cm hadden een idee voor ons, dus nu hebben we van iedereen peper en zoutstel gehad -> gene idee wat we nou met 50 peper en zoutstellen moet doen...

Om het evne kort te maken, foto's volgen nog, maar het was geweldig.

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #872 Gepost op: 29 mei 2010, 18:23:51 »
vanuit cyprus nog even aan alle dames die gisteren getrouwd zijn: van harte!!! Ik hoop echt van allemaal nog foto's te zien enzo... we zijn toch nog even niet van elkaar af... :tongue:

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #873 Gepost op: 29 mei 2010, 21:14:56 »
we hebben echt een geweldige dag gehad!!!
even gauw wat foto's...rest volgt nog..

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #874 Gepost op: 29 mei 2010, 21:54:27 »
Wauw wat zagen jullie er prachtig  uit! Je straalt helemaal!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards