collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 184758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #875 Gepost op: 30 mei 2010, 09:06:57 »
wauw prachtig!

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #876 Gepost op: 30 mei 2010, 10:05:43 »
Zo, nu is het officieel, ook ik ben getrouwd :) En we hebben echt een superdag gehad!!
Er zijn enorm veel foto's gemaakt. Maar die van de fotograaf laten nog wel een weekje of 2 op zich wachten. Gelukkig waren er wel ouders die best een hoop foto's hebben gemaakt :) Dus heb ik toch wat te showen :wink:


Ik trek  een beetje een raar gezicht, maar het gaat om t idee :tongue:

Op de fotolocatie, vriend maakte foto's toen de fotograaf de batterijen aan t vervangen was
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2010, 10:07:22 door Blablabla »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #877 Gepost op: 30 mei 2010, 10:56:48 »
beide dames: heeeeeeeel mooi! Fijn dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad! super!:biggrin: en nu genieten van de witte broodsweken!

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #878 Gepost op: 30 mei 2010, 14:51:54 »
Hi meiden, wat zagen jullie er stralend en prachtig uit! Wat was het een schitterende dag hè? Wij zitten nu in de auto op we naar Dusseldorf voor de tweede etappe: de Malediven. Als ik straks op de hotelkamer kan internetten zal ik nog voor onze huwelijksreis begint een verslagje toevoegen!

Maar... De dag was gewoon PERFECT!! Al mijn dromen zijn overtroffen!! :)

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #879 Gepost op: 30 mei 2010, 15:16:40 »
als het goed is, is dit een foto
gemaakt door een collega met een client bij ons 2


Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #880 Gepost op: 7 juni 2010, 14:24:53 »
wanneer volgende de volgende foto's?

We hebben toen we terugkwamen uit Cyprus (afgelopen zaterdagavond) de foto's van de fotograaf gekregen!
we wilden ze heel graag bekijken met een glas bubbels en zo even bijkomen van de vakantie en de hele maand... maar mijn moeder stond nogal dringend op het antwoordapparaat, dus toch om 11 uur 's avonds haar nog gebeld.... nogal naar nieuws: ze heeft borstkanker... en zo sta je vanaf je roze wolk toch ineens weer met je beide benen stevig op de grond.

Daarnaast ook nog een kwestie met de feestlocatie waar we vanaf het begin te horen kregen dat we geen zaalhuur hoefden te betalen omdat ik er vroeger gewerkt heb en nu moeten we het ineens wel betalen 'omdat er te weinig mensen bij de receptie waren'... die voorwaarde hebben we echt nooit eerder gehoord!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #881 Gepost op: 7 juni 2010, 16:30:59 »
Wat een vreemde voorwaarde :S Als in het contract staat dat je geen zaalhuur hoeft te betalen (neem aan dat er wel wat op papier stond?) dan kunnen ze dat niet eisen.

Sterkte met je moeder! Dat is inderdaad rotnieuws :sad:

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #882 Gepost op: 8 juni 2010, 18:17:41 »
Hee Meiden!

Hier ben ik ook weer :) We hebben echt een super dag gehad en net als wat Kippie zei het was nog beter als in mijn dromen.. Ik heb echt zo genoten en nu ik telkens de foto's terug kijk zit ik nog steeds op een roze wolk!

Zaterdag zijn we naar schiphol gegaan en hebben een last minute geboekt en zondag zaten we in het vliegtuig voor een heerlijk weekje in Cyprus (toevallig seolram). Gisternacht zijn we terug gekomen en zijn nu heerlijk aan het genieten.

Ik zal wat foto's neerzetten en mijn echte verslag volgt nog in het andere topic.

Seolram wat een vervelend nieuws, ik leef met je mee! Hoop dat het niet te ernstig is!









We hebben zelfs de lokale krant gehaald haha : http://www.echo.nl/lc-nh/buurt/ingezonden/1029096/mcc.ers.peter.en.miranda.trouwen/

Tot snel meiden! X

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #883 Gepost op: 8 juni 2010, 20:48:59 »
Leuk dat jullie bij MCC zitten! Mijn schoonouders hebben daar ook gezeten, was ook een MCC huwelijk :tongue:

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #884 Gepost op: 8 juni 2010, 23:13:56 »
Haha nu word het spannend.. Wie zijn jou schoonouders dan?? PB me anders even haha

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #885 Gepost op: 9 juni 2010, 10:20:13 »
Leuk om de foto's te zien! En ook leuk dat jullie in de krant stonden!

we hebben inmiddels een aantal foto's van de fotograaf op onze website gezet.

Ik probeer trouwens nog steeds het filmpje van het stadhuis (wat een stream-bestand is)te downloaden zodat ik 'm kan branden op cd maar vooralsnog werkt dat niet.... iemand tips?

Ik heb contact opgenomen met het juridisch loket over de zaalhuur en zij zeggen dat ik in mijn recht sta en dat ik een aangetekende brief moet sturen om me te beroepen op de eerder gemaakte afspraken. grrrr... weer extra werk, maar goed, het gaat om het principe!

verder een stomerij uitgezocht dus daar ga ik vrijdag de jurk maar eens heenbrengen. En vrijdag ook even langs stadhuis om uittreksel burgerlijke stand aan te vragen zodat ik die naar Den Haag kan sturen om ons in het internationale register in te laten schrijven.

Ondertussen id e operatiedatum van mijn moeder bekend: volgende week donderdag. Vandaag voorgesprek, vrijdag 'screening'  bij chirurg, woensdag radioactiefspul inspuiten en dan donderdag de rest....

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #886 Gepost op: 9 juni 2010, 10:30:07 »
Seorlam; internationale register? wat heb ik gemist!
Wat verdrietig; het nieuws van je moeder, ik hoop dat he allemaal goed mag verlopen..

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #887 Gepost op: 10 juni 2010, 08:35:21 »
Internationaal register is voor als je in het buitenland trouwt. Dat wil zeggen dat als ik in de toekomst een uittreksel nodig heb, ik niet in Italie hoef aan te kloppen, maar dat 'gewoon'  in NL kan regelen.... ik stuur de 'bewijsstukken' naar Den Haag zij registreren dat we getrouwd zijn en ik kan daardoor ook nog een officieel nederlands trouwboekje aanvragen (kon bij de gemeente niet)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #888 Gepost op: 10 juni 2010, 08:38:57 »
okeoe..logisch eigenlijk.. ik maakte me al bijna zorgen :wink:

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #889 Gepost op: 10 juni 2010, 13:22:52 »
Hee Seolram!

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd toe met je moeder! Ik hoop dat het nog in een vroegstadium is zodat ze er nog heel veel aan kunnen doen! Ik denk aan je!

*knuffel* X

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #890 Gepost op: 16 juni 2010, 07:16:29 »
Hi meiden, daar ben ik weer. Helemaal uitgerust en helaas weer terug van onze honeymoon naar de Malediven. Het was echt heeeeeerlijk!
Nu straks maar eens snel de foto's doorspitten van de vakantie... maar natuurlijk ook van de bruiloft. Ik heb de foto's van mijn zus al hier, mijn oom en neef hebben er ook een heleboel gemaakt... en dan hebben we natuurlijk ook nog de foto's van de fotografen. Jeuh! Nog langer nagenieten!  :)


Seolram, wat super naar nieuws. Heel veel sterkte!

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #891 Gepost op: 21 juni 2010, 08:53:05 »
Hoihoi,
terug van anderhalve week pijn... heb 2 wortelkanaalbehandelingen gehad, de stress was spontaan in mijn kiezen geschoten, dus alles wat ik nog moest regelen is even opgeschoven.
Operatie van mijn moeder is goed verlopen, nog 1 week wachten voor de resultaten.
wel alle foto's van cyprus inmiddels opgehaald en ik laat vandaag de foto's van de fotograaf in Venetie afdrukken.

en met jullie, zijn jullie alweer op aarde neergedaald na alle honeymoons etc.?

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #892 Gepost op: 21 juni 2010, 11:48:00 »
Hey

Seorlam,  Auwtsj, dat lijktme echt zo geweldig veel pijn doen!! fijn dat de operatiebij je moeder goed ging, nog even afwachten,....spanning!

ik was na anderhalve week alweer op aarde: we zijn nu.. even nakijken 39 dagen getrouwd,waarvn Nick er al 26 weg is.. dan ben je al snel weer op aarde.. merken wel aan de telefoon dat we nu graag even wat tijd voor elkaar willen hebben, maar ben ondertussen aangenomen voor een baan, daar heb ik in juli gelukkig 6 dagen achter elkaar vrij,terwijl nick dan ook vakantie heeft!! heb dus gister gebeld naar mn werk, en uitgelegd: zij snapten het en gaan me de tweede week dat nick thuis is, ook een aantal dagen vrij doen (konden nog niet beloven hoeveel hoor :tongue:) maakt me verder ook niet uit als ik sochtends een 2.5-uurs dienst moet draaien, alsk dan de rest van de dag lekker bij nick kan blijven, vind ik het wel erg leuk.!!

waarschijnlijk gaan we dus in de eerste week een paar daagjes weg samen, ik zit nu te denken aan Parijs,... we houden allebei veel van Frankijk en willen graag samen nog een keer naar disneyland!! en we hebben dus 3 bonnen om telkens 3 nachten weg te blijven :) dus die gaan we daar denk ik instoppen :) onderandere :biggrin:

dames die de naam van man hebben aangenomen: al gewend aan de naam??
ik heb wel telkens als mijn oude achternaam wordt genoemd het idee: nee dit klopt niet meer... maar soms gaat het in de snelheid toch nog verkeerd hihi, tvalt me trouwens mee hoor :biggrin: ik dacht minstens het eerste jaar me constant 'verkeerd' te noemenhad ik al gezegd dat ik de man van Ranniej erg knap vind? :ph34r:

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #893 Gepost op: 22 juni 2010, 14:37:01 »
ha meiden, ook hier wordt het langzaam aan wat rustiger, ik wil nog steeds een bruiloftsverhaal schrijven, maar het komt er maar niet van.
Om het een beetje goed te maken: http://fluf-sam.hyves.nl/album/52068273/Bruiloft/2kjJlMAa/
als goed is kan dit gewoon bekeken worden, zo niet, dan ga ik de beveiliging er nog afhalen.
Kunnen jullie toch alvast een paar foto's zien.
Ik moet nu helaas weer verder werken.
Seolram sterkte!

Groetsels Sam

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #894 Gepost op: 22 juni 2010, 15:15:04 »
Je went snel weer als je aan het werk bent...
Ik vond het heerlijk om een paar dagen met de familie te kunnen nagenieten en daarna lekker samen twee weken er tussenuit te zijn. Nu ben ik compleet en totaal geobsedeerd door onze foto's. Ben me aan het orienteren op professionele digitale albums en zal vanavond denk ik mijn eerste buite-zitten-zonder-achter-de-pc-te-kruipen-voor-foto's-avond hebben. Lekker op ons balkon genieten van de avondzon.

Mijn man heeft mijn naam aangenomen en ik moet daar af en toe nog wel aan wennen. Noemde hem heel vaak "Meneer ... achternaam" en dat moet ik nu dus aanpassen. Haha. Maar elke keer als hij me belt geniet ik er wel van om mijn achternaam in het schermpje te zien.  :wub:

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #895 Gepost op: 23 juni 2010, 11:34:00 »
Gisteren ook eens wezen navragen voor een mooi album, niet digitaal, maar das toch nog best moeite... ik moet met fotowinkel vrijdag even gaan zitten en uitgebreid gaan kijken.

Net bij Kaakchirurg eeb Apexresectie gehad, wat zoveel wil zeggen als tandvlees openklappen, door kaakboren, ontsteking verwijderen, boel schoonmaken en boel weer hechten... blech!

Gisteren volgende nare bericht: schoonmoeder heeft gisteren operatie gehad (hadden ze ons dus niet verteld!) waarbij deel van haar kaak is vervangen, er bleek botontkalking in te zitten. We hebben nog niet alle info, alleen dat het 'hetzelfde was als bij zijn oma, maar dan in de kaak'... Dat kan zijn dar het om de ziekte van Kahler gaat of... nou ja, we weten het eigenlijk niet, of het iets plaatselijks is, of het iets erfelijks is, of er nog meer ellende aan zit te komen in de rest van haar botten, of er een behandelplan is... geen idee!
Hopelijk krijgen we vandaag meer info als we haar zelf kunnen spreken (het zijn geen praters...)

poeh, en dan mag ik vanwege die behandeling aan die wortel niet eens in de zon vandaag, grrrr! Ik kan die zonnestraaltjes op het moment goed gebruiken!

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #896 Gepost op: 23 juni 2010, 12:29:17 »
Hee meiden..!

Hier ook weer helemaal op aarde.. Deze week weer begonnen met werken en het is toch wel even tegenvallen als je zulke heerlijke weken hebt gehad samen, maar ja echte leven moet toch ook weer eens beginnen.

Seolram wat een narigheid heb je allemaal zeg kan me voorstellen dat je wat zonnestraaltjes kan gebruiken!

De achternaam van manlief gebruiken vind ik echt nog wel raar haha.. Heb het nog niet zoveel gedaan maar moet er wel extra aan denken als ik wat moet invullen ofzo haha.. Heb het op facebook ook gelijk veranderd haha.. Mijn achternaam had eerst 9 letters en nu maar 3 dus dat het zo kort is moet ik echt aan wennen..

Leuk Kippie dat hij jou naam heeft aangenomen echt een leuke stunt ook dat niemand dat nog wist haha..

Sam hier hetzelfde voor een verslag haha.. Was er 1x aan begonnen en was toen bijna klaar toen flipte mijn laptop ineens en was ik alles kwijt, had toen geen zin meer om overnieuw te beginnen maar zie nu geen gaatje meer om een verslag te maken.

Muisje knappe vent hé :wink:

Meiden geniet van het lekkere weer! Seolram hoop dat je morgen weer van het zonnetje mag genieten!

X

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #897 Gepost op: 23 juni 2010, 13:04:02 »
Ik heb het verslag half getypt maar niet verder gegaan.
Ben vrij snel weer begonnen met werken, dus van de wittebroodsweken zoals ze dat noemen heb ik weinig mee gekregen.
Ik vind het alleen erg vervelend dat ik mijn ring niet kan dragen naar het werk.
Ik ben soms nogal chaotisch en dan weet ik even niet meer waar ik mijn ring gelaten heb.
Vorige keer had ik hem per ongeluk nog aan naar het werk, dus ik deed hem in mijn portomonnee, ben ik de volgende dag mijn portomonnee kwijt.
Gelukkig had ik die dus in mijn zwagers auto laten liggen, die ik die dag geleend had, maar toch wel weer een beetje stress.
Seol, ik hoop dat je snel in de zon mag zitten, met dit weer verplicht binnen moeten blijven is ook geen pretje.
Aan mijn achternaam moet ik idd wel wennen, op het werk zeggen ze nu expres mijn achternaam zo. Blijft nog een beetje vreemd.

Veel mensen verwachten nu dat ik nu wel snel zwanger zou zijn, hebben jullie die vragen nou ook steeds?
En die heerlijke vraag; hoe voelt het nu om getrouwd te zijn? Ze blijven het maar stellen. xD

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #898 Gepost op: 23 juni 2010, 13:10:10 »
ik heb van mezelf een buikje.. en ik hoef dus nu maar te zeggen dat ik hoofdpijn heb.. of misselijk ben...: o je bent vast zwanger..!

ik word er zelf een beetje moedeloos van..dus heb nu ook gezegd tegen demensen die het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grappig vonden om dagelijks een reden vanmijn gesteldheid te koppelen aan zwangerschap, dat ik het niet meer zo grappig vind.. en dat ik het zelf wel zou vertellen of testen.. dat zij dat niet hoeven te zeggen voor mij..

hier zijn trouwens jongens waarmee ik ooit gegaan ben (in mn ruige jaren>dat klinkt erg als 21 jarige en al 5 jaar bij dezelfde zijn, maar oke) ineens op zoek naar antwoorden bij mij: deed ikhet wel goed toen? en? hoe vond je dat en dat?? standaard antwoord: wil je een correct antwoord, of een antwoord waardoor je je niet zo verrot gaat voelen?? hihihi

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #899 Gepost op: 23 juni 2010, 13:25:15 »
De vraag komt inderdaad ook bij ons langs.. En gaan jullie nu aan kinderen denken?? NEEEEEEE! Wij hebben best wel een hectisch leven, veel van huis na het werk en hebben het heel druk maar dat vinden we ook leuk dus kinderen komen er voorlopig nog niet aan!

En of we het fijn hebben gehad antwoord ik nu alleen nog maar: ja echt super lekker, het was heerlijk haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards