collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 184157 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #900 Gepost op: 23 juni 2010, 13:29:06 »
Nou dames, ik vind wel dat jullie een verslagje moeten typen hoor. Voorzien van veel foto's!!

lol @ muisje. Wat een vragen zeg. :tongue:

Ik krijg eigenlijk niet veel zwangerschaps vragen. Vooral omdat de meeste mensen wel weten dat mijn man nu medicijnen gebruikt waarmee we ons voolopig niet mogen voortplanten.
We had een collega haar zwangerschapsverlof verkeerd ingevuld op het afdelings-vakantie-overzicht en in de kantine aan een van mijn naaste collega's gevraagd of ik zwanger was (terwijl de rest van de afdeling meeluisterde). Dat was dus de roddel van de week. Maar die heb ik snel weer de kop in gedrukt.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #901 Gepost op: 23 juni 2010, 13:37:19 »
de jongens worden ineens onzeker over zichzelf: wat kan nick, wat ik niet kan..


ahhaa grapje :tongue:


ik vind het ook rare vragen

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #902 Gepost op: 28 juni 2010, 13:40:16 »
:party: mijn mama kreeg vandaag het nieuws dat de tumor helemaal goed verwijderd is en dat de klieren schoon bleken!!!
dus nu 'alleen nog maar' bestraling!

ik ging vrijdag onze afdrukken van de venetie-fotografe afhalen, bleken er een aantal naar het verkeerde filiaal te zijn gestuurd, jammer! moet ik tot morgen wachten: de rest van de foto's is ook daar gebleven!
Hebben dit weekend ons naar gezocht naar HET abum waar we ze in willen plakken, vooralsnog niet een dooslaand succes (we willen het liefste donker leer, gebosseleerd (of iets wat een beetje 'middeleeuws' oogt en ook groot!), tips zijn welkom!!

Vrijdag ook eindelijk mij jurk naar stomerij gebracht. Ze zeiden daar: beter in verschillende weekbaden, niet stomen, dan gaan de kraaltjes kapot... nou, okee dan, jullie zullen het wel weten!

Schoonmoeders hechtingen gaan er morgen uit, dus dan horen we wel verder.

mijn wang/ kin zijn inmiddels in een beetje rare toestand, de zwelling is een heel deel weg, maar als ik het gebied aanraak, dan voelt het als zeg maar een slaap-voet, tintelend/'doof'... waarschijnlijk is een zenuwtje een beetje beschadigd tijdens het boren in die kaak, maar als het goed is hertselt dat vanzelf...

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #903 Gepost op: 5 juli 2010, 22:01:27 »
Eindelijk ik heb het verhaal helemaal af getypt, met iets meer foto's
We hebben vandaag het album gekregen en ik ben er helemaal blij mee.
Goede keuze genomen voor een vriendin als fotograaf te laten doen.

Fijn seolram! iets positiever

Tinty

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #904 Gepost op: 27 juli 2010, 14:52:33 »
Wij hebben een verka album gekocht wel enorm duur maar ik vond ze erg mooi.

Succes met zoeken!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards