collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruid2011

  • Gast
2011!
« Gepost op: 27 oktober 2009, 19:07:38 »
Zijn er al bruidjes voor 2011?
Wij trouwen in de zomer van 2011, nu al een beetje aan het kijken naar mooie locaties enzo!

Ben benieuwd of er meer zijn die nu al weten dat ze in 2011 gaan trouwen!

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2009, 19:09:50 »
zijn nog twee andere stimpy en nog iemand die trouwen in 2011

, zoek maar eens op het topic , : wie is het eerstvolgende die gaat trouwen

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2009, 13:52:17 »
:ohmy: dat is pas over 2 jaar! Hoe dat zo? Wel nieuwsgierig naar, gezien de meesten binnen een jaar trouwen.
Moet er niet aan denken zelf :laugh:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2009, 17:46:19 »
Joehoe...
Hier ben ik!
Trouwen in april 2011. Feest in augustus 2011

Waarom niet in 2010...
- 2010 is de zomer van een grote dure reis (al jaren gepland)
- Daarna weer even sparen, trouwen is een dure grap...
- 2010 trouwen zijn broer en mijn beste vriend ook al
- 2011 geeft ruimte om te plannen (overigens hebben wij vrijwel alles al geregeld), ben ik straks helemaal stressvrij...

En het is 2011 voor je het weet :)

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2009, 19:37:32 »
Voor ons wordt het ook 2011, waarschijnlijk januari 2011 :-)

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #5 Gepost op: 31 oktober 2009, 13:59:57 »
Leuk!! eindelijk mensen die ook in 2011 (pas) trouwen!!
Wij trouwen 13 januari 2011 omdat we dan precies 10 jaar samen zijn!
Dat is dus onze reden waarom we nog zo lang wachten, en natuurlijk het
feit dat we er ook voor moeten sparen!

Hebben jullie allemaal al dingen geregeld dan?

Wij nog niet! wel ga ik in december hier in Arnhem alvast jurken passen!!!!
De eigenaresse kwam bij mij in de winkel en toen hadden we ff gekletst over het hoe en wat van jurken passen.
Ze zei dat ik dan net tussen 2 nieuwe collecties kwam en dat ik als ik volgend jaar nov/dec zou komen ik dan te laat zou komen.
Dus mag ik nu alvast gaan passen en eventueel de nummers opschrijven, dat als ik in juli/aug de jurk ga kopen ik dan in ieder
degene heb die ik mooi vind.
Ik ben een Bruidje met een maatje meer en ik ben helemaal verliefd op SIncerity! dus vandaar dat ik het zo regel!

In januari dan komt hier ook de love en marriage beurs en daar wil ik natuurlijk heengaan.
Leuk om hier te kletsen trouwens over de vorderingen!!!

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #6 Gepost op: 31 oktober 2009, 14:06:21 »
ik ben 13 januari jarig hihi

ik ga de 12de januari trouwen alleen dan in 2010 :)

kan eigenlijk helemaal niet zo langw achten hoor :tongue:

sin waar ga je in arnhem passen , ik ben bij de sluier geweest :biggrin:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #7 Gepost op: 31 oktober 2009, 15:03:45 »
Reeds geregeld:
Datum geprikt voor zowel trouwen als feest;
Trouwlocatie en ambtenaar "gereserveerd" bij locatie en gemeente;
Uitgezocht hoe het met ondertrouw zit (gezien de nieuwe procedure van mijn woongemeente hoef ik geen lastige stukken (adoptieakte) vanuit Den Haag te bestellen;
Bijna alle getuigen gevraagd;
Jurk, tasje en schoenen gekocht, uitgezocht wat ik qua haar en bloemen wil;
Pak, overhemd, das en schoenen gekocht;
Feestlocatie en hapjes geregeld/gereserveerd;
Optie op DJ en chocofontein;
Vrijdag proefcupcakes ophalen, design cupcakes al wel uitgezocht;
Huwelijksreis uitgezocht, kunnen we nog niet boeken helaas;
Bedacht dat ik een Uglydoll als ringkussen wil... :) (www.uglydoll.nl);
Ringen uitgezocht, worden gemaakt;
Fotograaf ingehuurd na geslaagde kennismaking;
Verder uitgebreid info ingewonnen en ingelezen over de rest, nu bezig met uitzoeken welke huwelijkse voorwaarden het meest verstandig en op maat voor ons zijn...

Moet nog:
Een aantal zaken definitief vastleggen (DJ en fontein) en uitwerken (draaiboek trouwdag, ceremonie);
Meer centjes sparen...
Reisjes boeken;

Heb zo hopelijk vermeden:
Veel last minute stress

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #8 Gepost op: 2 november 2009, 08:54:51 »
Hey meiden,

Ook ik ben een 2011 bruidje. We trouwen op 11-11-2011 om 11 uur in het gemeentehuis en om 14 uur in de kerk. We hebben allebei iets met 11 (11 jaar leeftijdsverschil, gekkengetal, begin carnavalseizoen in het dorp)

wat hebben wij al allemaal geregeld:

* het gemeentehuis gebeld afgelopen februari om de datum "vast" te zetten. dit kon gelukkig al en we waren het derde stelletje al voor die dag maar die trouwen of op een andere locatie of in de middag.

* de kerk gebeld afgelopen januari om de datum "vast" te zetten. Hier dus ook al 1 stelletje die had gebeld voor die dag.

* de feestlocatie geregeld (kroeg van onze beste vrienden dus dat was supermakkelijk haha)

* gekeken op internet al voor leuke jurken, ringen, taart, auto.

* de dj die we willen hebben die hebben we al gesproken.

* voorlopige dagplanning gemaakt.

* voorlopige gastenlijst gemaakt.

*uitnodigingen uitgekozen.

*cateringbedrijf al uitgekozen.

wat moeten we het komende jaar (2010) nog doen:

* in januari gemeentehuis en kerk bellen om te zien of het allemaal goed is meegegaan naar 2010 (ben er zo bang voor dat er iets toch stiekem erdoorheen is geglipt)

* in januari de dj vastzetten, de auto reserveren. (is ons aangeraden door iemand van het gemeentehuis om dat dus al vroeg te doen ivm de 11-11-11 factor)

* en de rest komt nog wel een keer. In ieder geval wil ik eind 2010 begin 2011 gaan kijken voor een jurk. Wil er daar ook op tijd bij zijn ivm niet teveel stress op het laatste moment of in de laatste maanden ben hartpatient en wil er wel een beetje een leuke herinnering aan hebben aan de tijd.

liefs suus

ojee foutje> bedoelde kerk gebeld in februari.....

liefs suus

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #9 Gepost op: 2 november 2009, 10:13:17 »
Pfff... Goed om te zien dat ik niet de enige ben die al relatief veel heeft geregeld voor 2011... Volgens mij denken mensen nl. dat ik gek ben soms :)

Overigens moet ik zeggen dat dat verre vooruit plannen mij niet vreemd is omdat ik in mijn studententijd ook veel dingen heb georganiseerd die zeer lang van tevoren moesten worden geregeld en omdat ik beroepsmatig ook altijd ver vooruit plan/dien te plannen...
« Laatst bewerkt op: 2 november 2009, 10:14:36 door stimpy »

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #10 Gepost op: 2 november 2009, 11:24:58 »
@stimpy: ja sommige mensen verklaren ons ook voor gek hoor dat we al zoveel hebben rondgeneusd en geregeld. maar ben blij dat dat al allemaal gedaan is dan kan ik straks gewoon rustig de rest regelen. de belangrijkste dingen staan al vast dus tja.

liefs suus

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2009, 17:32:24 »
Hoop idd. wel dat alle gereserveerde dingen goed meegaan naar 2010 en 2011 in de agenda's van hen die het betreft...

En nu regelen is meer vrijheid en rust later of meer ruimte (en wellicht meer geld :wink:) voor details en uitwerking van dingen...

Overigens ben ik ook wel een echte regelmuts hoor...:)

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #12 Gepost op: 2 november 2009, 19:29:37 »
Hoihoi

Sincerity wat leuk! Wij trouwen (als alles goed loopt op 14 januari! Wij zijn de 11e zoveel jaar samen maar helaas is dat een dinsdag :sad: dus wordt het de vrijdag erop. Ook ik heb een maatje meer, en ook verliefd geworden op sincerity. Ik woon trouwens in Nijmegen, aanstaande zaterdag ga ik eerst naar de beurs in den bosch, maar arnhem staat ook al op het lijstje. Grappig.


Owhhh jullie hebben al heel veel geregeld! Iedereen roept tegen mij, doe rustig aan joh, tijd zat :tongue: ik loop beetje hard van stapel :tongue:

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #13 Gepost op: 2 november 2009, 22:08:10 »
Hoi hoi!

@ penciltje: Ik ga ook naar de sluier! ben helemaal verlifd op Sincerity!!! zwijmel al helemaal weg als ik die jurken zie!
Helpen ze je leuk bij de sluier?
Vind de rest van de bruidsmodezaken maar zo zo...
Was 1 keertje langs geweest bij athena ofzo.. maarre werd raar aangekeken daar door een kerel en vroeg ik hebben jullie ook grote maten en toen zei ie jah hebben wij ook
maar dan moet je eerst bellen ofzo... (wilde alleen weten of ze uberhaupt iets hadden).
En bij de sluier was ik een keertje.. gewoon info vragen en die zei gelijk wil je een jurk passen... (niet gedaan want vind het wel speciaal om zoiets te doen en niet zomaar)

@ bride 2 b : Jah de dinsdag is dan niet echt handig he!
Bij ons valt het dus op donderdag en daar konden wij wel mee leven!
Spannend dus zaterdag leuk hoor! Ik w8 idd op die van Arnhem en dat is 30/31 januari! Ik tel de dagen al af hahaha!

Aan iedereen: Precies wat bride 2 b zegt, mensen zeggen al tegen mij ben je gek ofzo dat je dat nu al regelt je hebt nog zolaaaaaaang de tijd.
Wij beginnen dan ook verder kwa regelen pas in januari! Maar das ook meer omdat vriendjelief mij wat afremt zeg maar... anders ga ik als een dolle stier tekeer :-)
Al heb ik wel wat dingetjes op een rijtje staan hoor...

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #14 Gepost op: 2 november 2009, 23:35:54 »
@ sincerity ,, ja ben er super geholpen ,desluier heeft ook grote maten dus dat komt heel goed uit :) ik mag nu weer een afspraakmaken voor de 2de pas zin in
  vind het superleuk dat je op me verjaardag gaat trouwen hihi
 ik trouw zelf op 12 januari 2010

en wat hebben jullie al veel geregeld allemaal ,maar ja als je altijd al gewend bent om veel te regelen dan snap ik het wel


Ik moet zelf nog een hoop regelen , maar dat komt meer omdat ik nog niet weet wat ik ga doen na de bruiloft voor de gasten die niet komen:P

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #15 Gepost op: 3 november 2009, 09:22:52 »
@ penciltje, Fijn dat je er goed geholpen bent! Van die grote maten wist ik het idd jah... had ik ook speciaal naar gevraagd.
Maar zo te zien op de foto heb jij geen grote maat toch?
Las ik het nou goed dat jij uit Lelystad kwam? en dan helemaal naar Arnhem?
Wat voor jurk heb je? of heb je hier meekijkers? haha
Misschien een brutale vraag, maar als je een Sincerity hebt hoeveel kostte die ongeveer?
 
de 13de hebben we dan beide een feestdag in 2011!  :)
Je had eigenlijk 8 januari 2010 moeten trouwen, dan ben ik namelijk jarig  :biggrin:

Cattie

  • Gast
2011!
« Reactie #16 Gepost op: 5 november 2009, 17:13:04 »
Jaaa hier nog iemand die in 2011 gaat trouwen. We hebben 11-02-2011 in gedachten, maar dat hangt er van af of ik mijn opleiding versneld kan afronden. Vandaar dat het ook niet eerder kan en deze datum vinden we leuk i.v.m. het spiegeleffect.
We hebben nog niks geregeld we willen eerst zeker weten dat ik eerder mag afstuderen. Ben wel al flink aan het rondkijken hoor, leuke feestlocaties, mooie jurken. Ik heb al zoveel onder favorieten opgeslagen dat ik mijn bruiloft volgens mij nog wel binnen een half jaar kan regelen.
Ben nu ceremoniemeester voor het nichtje van mijn vriend die in juli 2010 gaat trouwen. Daar kan ik al veel van leren!

Oow ik ga zaterdag ook naar de love and marriage beurs met het nichtje. Zo leuk!! Kan haar zo goed als excuus gebruiken om allerlei dingen voor bruiloften uit te zoeken.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #17 Gepost op: 5 november 2009, 23:11:38 »
Ja toch, heel herkenbaar. In onze zeer nabije omgeving trouwen ook nog twee stellen volgend jaar. We krijgen veel van hun voorbereidingen mee daar kunnen we op meeliften. Al moet ik zeggen dat ik ongeveer net zo ver ben met regelen als zij....

Jolanda

  • Gast
2011!
« Reactie #18 Gepost op: 7 november 2009, 08:17:03 »
Hey hallo!
Ik/wij trouwen ook in 2011!  :)  Om precies te zijn; zaterdag 28 mei 2011!
Waarom dan pas?
Mijn vriend en ik hebben een nieuwbouwwoning gekocht en die is in januari 2010 klaar. Dus al het geld zit in het huisje.
Daarnaast zijn we op 28 november 2010 7 jaar bij elkaar, maar ik heb altijd gezegd dat ik in de lente wilden trouwen. En op 28 mei 2011 is het lente en zijn we 7,5 jaar bij elkaar, dat vind ik ook wel mooi. Ik wilde voor ons een speciale datum, die voor ons persoonlijk speciaal is.
Wij zijn nu alleen nog maar bezig met trouwlocaties. En natuurlijk lees ik van alles op dit forum!
Onze ceremoniemeester en getuigen hebben we al gevraagd. Dat is dus ook al geregeld. Voor trouwvervoer weten we ook al wat we willen en kan mijn vriend met zijn werk regelen via collega's (hij is ICTer).
Ook bij ons in de familie vinden ze dat we er al vroeg mee bezig zijn   :blink:

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #19 Gepost op: 11 november 2009, 18:21:22 »
Leuk om te lezen dit!
Wij trouwen in mei/juni 2011 (gemeentehuis kunnen we pas een jaar van te voren reserveren)
Ik wordt ook al door iedereen gek aangekeken dat we zo lang wachten.

Mijn redenen:
- Eerst nog sparen
- mei/juni 2010 zou al binnen 3/4 jaar zijn ik was bang dat we dan bij sommige dingen geen eerste keus meer zouden hebben, dus dan liever maar een jaartje langer wachten.
- Komende zomer vind ik mezelf nog erg jong klinken (20) en ben dan liever 21 haha!
- Ik wilde minstens een jaar verloofd zijn (heb ik ooit bedacht zonder duidelijke reden, maar dat wilde ik! :tongue: )

Toen ik bij een bruidswinkel een afspraak wilde maken voor oriƫntatie werd ik uitgelachen en weggestuurd.. :sad: Was dus misschien al iets te enthousiast. Waar zijn jullie zo vroeg al fijn geholpen? (Arnhem is een beetje te ver weg)

En wat kun je al wel goed regelen zo ver van te voren? (hoewel zonder datum veel natuurlijk moeilijk wordt..)

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #20 Gepost op: 11 november 2009, 19:40:54 »
Heej heej!

Leuk dat je gaat trouwen! haha 20 klinkt idd wel jong!
Ik ben 5 dagen 27 als wij gaan trouwen!

Ok ik snap best dat je vroeg bent, maar dat zo dan jou zo behandelen vind ik maar raar hoor!
Ieder bepaald dat toch voor zich hoe laat of hoe vroeg je eraan begint?
Moet je gewoon niet zeggen wanneer je gaat trouwen, dan kun je tenminste wel passen en orienteren haha.

Tsjah ik kom uit Arnhem dus ik zou het verder eigenlijk niet weten.

Wij hebben verder nog niets geregeld, dat gaan we dus pas doen in Januari, dan ga ik namelijk ook naar
L&M beurs! en de jurk ga ik dus alleen passen,zodat ik hem later nog altijd kan bestellen!
Locaties bekijken, ceremonielocatie vastleggen...kortom nog genoeg te doen.

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #21 Gepost op: 11 november 2009, 21:07:38 »
jaja vandaag over twee jaar is onze grote dag!! we zijn nu een beetje begonnen met offertes aanvragen van leuke autootjes!!

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #22 Gepost op: 12 november 2009, 16:25:10 »
[quote name=\'Sincerity\' post=\'282490\' date=\'11 November 2009, 19:40\']Leuk dat je gaat trouwen! haha 20 klinkt idd wel jong!
Ik ben 5 dagen 27 als wij gaan trouwen![/quote]

Ja m'n vriend en ik schelen 8 jaar, dus dan is hij 29. Een mooi gemiddelde dacht ik zo!  :laugh:

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #23 Gepost op: 14 november 2009, 09:02:28 »
hey medebruidjes voor 2011!!

we hebben onze trouwauto gevonden en we hebben hem meteen maar geregeld. en hij is zooow mooi en niet eens duur eigenlijk voor een hele dag van 9 tot 17 met chauffeur en alles.

ben er helemaal blij mee!!

liefs suus

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #24 Gepost op: 14 november 2009, 10:47:16 »
[quote name=\'suusje24\' post=\'282526\' date=\'11 November 2009, 21:07\']jaja vandaag over twee jaar is onze grote dag!! we zijn nu een beetje begonnen met offertes aanvragen van leuke autootjes!![/quote]

Daar zou ik nog maar even mee wachten, de prijs van een offerte nu zal vast anders zijn dan een offerte over 1,5 / 2 jaar!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards