collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LHL

  • Gast
2011!
« Reactie #350 Gepost op: 30 november 2010, 15:32:24 »
Hallo!!

Hier een vers 2011 bruidje!!

Onze datum is 11-06-11 Het is een zaterdag!
Ik heb vorige week mijn jurk gekocht :biggrin: Ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!!! Kan echt niet wachten! Locatie staat in optie, en volgende week gaan de save the dates kaartjes de bus op.
Over een week de 2de afspraak met de locatie om de catering voor zover kan vaste te leggen, en vanaf dan ligt het huwelijk bij hun en onze party/wedding planner... Wij geven vrij veel uit handen onder onze supervisie, geeft me een fijn idee!

Nou ik kom zomaar even dit topic binnenstormen, heb niet alles hiervoor gelezen, wellicht een klein voorstelrondje nog? Vind het leuk om lekker mee te kletsen!

xx
L
« Laatst bewerkt op: 2 december 2010, 12:40:14 door LHL »

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #351 Gepost op: 3 december 2010, 11:22:06 »
Het blijkt dat onze STD kaartjes niet allemaal zijn aangekomen... In ieder geval 1 in Nederland en 1 in Europa. Erg vervelend en een goede waarschuwing voor onze echte uitnodigingen, en misschien voor iedereen hier?

Welkom LHL. Wij gaan op 16 juni 2011 trouwen, we hebben de belangrijkste dingen an geregeld, dus we hoeven in januari pas weer echt aan de slag. Uiteraard kijken we al erg uit naar komende zomer!

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #352 Gepost op: 3 december 2010, 11:41:46 »
Hallo allemaal,

Door wat computerprobleempjes wat late reactie. Hierbij een fototje van de proefdruk. Inmiddels heb ik de 'echte' kaarten ook al binnen. (die eigenlijk hetzelfde zijn als de proefdruk). Op de foto voorop staan onze eigen handen. Binnen in de info over de dag (in NL) en een gedicht (in het Fries), dit omdat ik Friestalig ben en mijn vriend niet. Op de achterkant staat dezelfde foto maar dan in het klein en de adressen van de locaties op die dag. Ik ben erg blij met het resultaat.

Verder ga ik vanmiddag met mn zusje wat kapsels uitproberen, mocht het echt niet lukken, kunnen we altijd nog een kapper zoeken.

De komende twee weken gaan we nogal wat dingen regelen, mn as heeft vakantie dus hij gaat zn pak uitzoeken, we gaan om ringen kijken en nog wat andere dingetjes.

Nog maar 3 en een halve maand (ongeveer) en dan is het al zover.

Groetjes

Wedding2011

  • Gast
2011!
« Reactie #353 Gepost op: 6 december 2010, 18:48:47 »
Wat een super leuke uitnodiging!!! Echt een heel leuk idee, zo met jullie handen!!!

kimmetjeh

  • Gast
2011!
« Reactie #354 Gepost op: 6 december 2010, 19:02:50 »
wij gaan 17 juni 2011 trouwen :)

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #355 Gepost op: 1 januari 2011, 21:49:35 »
Woehoeee het is 2011 ONS JAAR !!

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #356 Gepost op: 1 januari 2011, 21:56:57 »
Dito! Iedereen de allerbeste wensen voor 2011! Het kan voor ons al niet meer stuk :biggrin:

suzel

  • Gast
2011!
« Reactie #357 Gepost op: 1 januari 2011, 22:33:35 »
Het was inderdaad erg bijzonder om elkaar vannacht gelukkig nieuwjaar te wensen met zo'n grote gebeurtenis in het verschiet! Nu het echt 2011 is lijkt het een stuk dichterbij (hoewel het nog steeds even wachten is). Voor iedereen de allerbeste wensen en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2011 gewenst!

twijfeltje

  • Gast
2011!
« Reactie #358 Gepost op: 2 januari 2011, 11:19:42 »
Hmmm ik ontdek ineens dit topic dat een beetje aan mij voorbij is gegaan.
Wij trouwen 23-12-2011 :biggrin:
Met het zoeken naar de jurk ben ik inmiddels een heel eind, ben bijna zeker van mijn zaak.
We hebben de trouwlocatie besproken en hebben komende weken twee afspraken bij diner/feestlocaties
Ben benieuwd...
Allemaal een heel mooi jaar gewenst natuurlijk!
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2011, 12:47:53 door twijfeltje »

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #359 Gepost op: 2 januari 2011, 15:02:18 »
Voor iedereen alleereerst de beste wensen, dat we maar een liefdevol jaar tegemoet gaan!

Op de laatste dag van 2010 hebben we onze ringen uitgezocht (en we waren in 5 minuten klaar) We keken bij de juwelier naar de verzameling ringen en wezen allebei tegelijk dezelfde aan. Dus dat was zo klaar.

Verder is het gelukt met mijn kapsel, mijn zusje doet het en dat scheelt dan weer in de kosten. Binnenkort gaan we nog een paar ker oefenen. Op dit moment druk bezig met het verzamelen van adressen voor de trouwkaarten. Over twee weken gaan ze weg, maar eerst wilde onze CM ze nog hebben om 'no iets toe te voegen', ik ben benieuwd.

Deze maand zullen er nog veel dingen gebeuren, overleg met feest/diner locatie, dj, enz. Ik hou jullie op de hoogte!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #360 Gepost op: 3 januari 2011, 10:54:01 »
het was inderdaad bijzonder om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen :)
Het komt steeds dichter bij terwijl het zo lang zo ver weg leek...

mijn broer trouwt in mei dus daar leven we eerst met z'n allen naar toe.
MAAAAAR dan al heeeel snel is het onze beurt!!

Op de nieuwjaarsborrel van de familie wenste zowat iedereen ons een gelukkig nieuwjaar en vooral een hele mooie bruiloft :)

Geweldige financiele meevaller! Schenking van de oma van mijn vriend gekregen. Daarnaast komt daar nog wat bij en krijgt mijn vriend het geld van de regeling van zijn werk. DUS feest bij elkaar!!! heel fijn gevoel aangezien mijn vriend nou even geen werk heeft...
Kleren en ringen zijn ook al geregeld.
Nou dus nog de wet en de kerk betalen en wat kleine dingetjes.
Goede start van het jaar!!!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #361 Gepost op: 3 januari 2011, 11:03:35 »
Goh ik schrijf hier eigenlijk nooit meer mee, moet ik toch eens meer gaan doen!

Oud en nieuw was inderdaad heel bijzonder! :) We gaan trouwen dit jaar!!

Bij ons heeft alles een hele tijd stil gelegen, maar we zijn nu weer bezig met het plannen van de hele dag. We hebben nog een hele hoop te regelen (tenten, stoelen, tafels, versiering) en volgende week hebben we een gesprek bij de dominee.

twijfeltje

  • Gast
2011!
« Reactie #362 Gepost op: 3 januari 2011, 12:50:28 »
Drachten, ik hoop dat het bij ons ook zo makkelijk zal gaan met de ringen...
Veroo, inderdaad een fijne start zo!
Jnine, succes met je nieuwe huis en veel geluk!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #363 Gepost op: 3 januari 2011, 13:57:40 »
thnx twijfeltje, lief! :)

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #364 Gepost op: 7 januari 2011, 13:44:09 »
Weer even een update, het gaat nu steeds sneller met nog ong 10 weken voor de boeg.

Gisteren heb ik alle uitnodigingen klaargemaakt: gevouwen, adressen postzegels. Nu kunnen ze naar de CM die er nog een briefje in wilde doen... Ben benieuwd wat dat gaat worden.  :rolleyes: Volgende week gaan ze op de post.

Verder heb ik volgende week een afspraak staan met de bruidsmodezaak voor nog een keer passen van de jurk. Mijn schoonmoeder gaat dan mee omdat zij de week daarna met mijn AS om een pak gaat kijken.

De afgelopen dagen de 'onderdelen' voor het bedankje binnengekregen. Het wordt voor iedereen een gelukspoppetje aan een sleutelring. Daaraan een kaartje met bedankt enz. Misschien erg simpel maar we vonden dat iedereen hier nog mee kan doen wat hij wil zonder dat het ons een fortuin kostte. Inclusief verzendkosten waren we voor 110 bedankjes maar 36 euro kwijt.

De dag kruipt steeds dichter bij maar ik krijg er steeds meer zin in! :wub:

twijfeltje

  • Gast
2011!
« Reactie #365 Gepost op: 7 januari 2011, 17:38:07 »
Gelukspoppetjes vind ik ook leuke bedankjes (die prijs is ook erg fijn)
Heb je ze in de vorm van een bruidspaar of gewone?

Wij hebben ondertrouw deze week afgesproken: 10 maart.
Niets bijzonders maar dan hebben we vakantie en vonden we wel handig.
Dan kunnen we die vrije dag die je er eigenlijk voor krijgt nog een andere keer gebruiken.
Gemeente ook vastgelegd, dus weer wat van het lijstje (Waar we nog bijna helemaal aan moeten beginnen...)

june102011

  • Gast
2011!
« Reactie #366 Gepost op: 17 januari 2011, 21:37:15 »
Hey Ladies,
hoop dat alles goed gaat met jullie...
Alles gaat volgens plan, bahalve dat mn decorateur heeft afgezegd 2 wkn geleden...Baaaalen!!!
Moet due weer op zoek naar iemand die dat kan doen op dezelfde dag!! Heb er wel zin in. Ben nu allerlei schalen potten aan het verzamelen voor de candy buffet :) met zwarte en witte snoepjes.

Ben allen nog aan het nadenken over de bloemstukken op tafel, kan helaas geen bloemist veroorloven...heb wel heel veel leuke ideetjes. Maar wie ruimt dat allemaal de volg dag op...heb niet zo een zin om de dag daarna op te ruimen aangezien wij de volg dag naar USA vertrekken...

groetjes weer...

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #367 Gepost op: 13 maart 2011, 20:15:56 »
Hallo Allemaal,

Is iedereen onder een steen gekropen om daar de verdere voorbereidingen te doen? Het is al een tijdje wat stil hier. :wink: Nou ja ik heb het zelf ook druk gehad in de afgelopen weken. (ik was kandidaat statenlid in Fryslân en daarvoor dus veel op campagne. Helaas ben ik niet gekozen in de staten.)

Ik zal nog even een update geven (waarschijnlijk mn laatste omdat ik volgende week al trouw!)

De laatste lootjes zijn toch wel erg leuk moet ik zeggen. Al was er ook even een stressmomentje twee weken geleden. Ik hoorde dat er brand was in de binnenstad van Leeuwarden. Verder heb ik niet meer bij die brand stil gestaan tot een kennis vroeg: 'hoe is het met jou jurk?'. Ik: 'goed, hoezo?' 'Nou er was brand daarnaast volgens mij'. Ik;  :blink: Ik heb gelijk de volgende dag gebeld met de winkel, maar daar konden ze me gerust stellen: ze hadden op tijd alles weg kunnen halen en er is geen schade aan de jurk. Wat was ik opgelucht. Ik ga dus vrijdag mijn jurk ophalen. En ik heb er zo'n zin in.

Ook heb ik vorige week samen met mn as de bloemen uitgezocht voor hem en voor mij. Voor de daggasten heb ik buttons ontworpen. Dat vonden we leuker dan bloemen (ze blijven tenminste) en het was nog goedkoper ook.
Woensdag komt voor de laatste keer een vriendin om de make-up en het haar nog een keer te doen. Gewoon om zeker te zijn dat alles klopt.

Ondertussen hebben we ook nog een huwelijksreis uitgedokterd. We gaan een dikke week naar Schotland. Zelf met de auto een rondrit maken. Dit leek ons altijd nog geweldig om te doen en dit leek ons een geschikt moment om deze droom uit te laten komen.

Er was nog een vraag over de gelukspoppetjes; we hebben gewone met een hartje voorop. Die hebben we aan een gewone sleutelring gedaan. Hieraan hangt dan weer een kaartje met 'er is geen weg naar het geluk, geluk is de weg' en 'bedankt dat jullie er waren' met onze namen en de datum er bij. Het was een heel geknoop om alles aan elkaar te krijgen maar het is erg mooi geworden.

Ik zal denk ik wel een verslag uitbrengen als we terugkomen.

Tot dan,

Groetjes

twijfeltje

  • Gast
2011!
« Reactie #368 Gepost op: 13 maart 2011, 20:19:16 »
Dat is inderdaad even schrikken met je jurk.
Fijn dat het goed is gekomen.
Spennend, komende week al trouwen.
Laat je ons weten hoe het was?

celinejm

  • Gast
2011!
« Reactie #369 Gepost op: 16 maart 2011, 15:13:37 »
Wouw, volgende week al trouwen... Ik moet nog wachten tot september!

Wel net gehoord dat mijn jurk binnen is, weer lekker mijn jurk passen!

Wil idd alle rouwdag verhalen horen!!!!

Lotte09-09

  • Gast
2011!
« Reactie #370 Gepost op: 16 maart 2011, 15:21:11 »
[font="Century Gothic"]alle rouw verhalen;) ik wil graag alles horen over het trouwen!
Ik denk dat het hier zo stil is omdat de meeste in "hun" maand praten.[/font]

Maewyn

  • Gast
2011!
« Reactie #371 Gepost op: 16 maart 2011, 16:32:38 »
Ik hoop eigenlijk trouwverhalen te lezen, en geen rouwverhalen :wink:.

Enne, ja, ook ik zit in m'n maand-topic, maar ik wil hier eigenlijk wel even dezelfde vraag stellen als daar: zijn jullie zenuwachtig/nerveus voor je trouwdag? En voor welk deel dan? Ik heb dat namelijk helemaal niet, en ondanks dat ik niet helemaal de enige ben, heb ik toch het idee dat de meesten het wel (heel) spannend vinden! wat vinden jullie spannend eraan of waar word je zenuwachtig van?
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2011, 16:32:51 door Maewyn »

twijfeltje

  • Gast
2011!
« Reactie #372 Gepost op: 16 maart 2011, 16:46:35 »
Zenuwen gaan bij mij nog wel even duren (december), maar ik hoop wel dat het gewoon een gave dag gaat worden.
Dat er dingen 'mis' gaan ben ik niet bang voor, hoop gewoon dat het gezellig wordt en dat de sfeer er goed in zit.

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #373 Gepost op: 16 maart 2011, 17:16:49 »
hallo allemaal,

Ik ben niet zenuwachtig (met nog minder dan een week te gaan). :rolleyes:
Ik weet dat alles goed geregeld is en dat we een goede voorbereiding hebben. Dat geeft veel rust.

Gisteren hadden as en ik ook nog een gesprek over 'of het de mooiste dag van ons leven gaat worden'. Wij kwamen tot de conclusie dat dit een erg hoge lat is en dat alle mooie dingen die we al hebben meegemaakt een beetje teniet worden gedaan. Daarom kwamen we tot de conclusie dat we mogen genieten van alle familie en vrienden die ons dierbaar zijn en alle mooie momenten die voorbij komen op die dag en dat we één van de mooiste dagen gaan meemaken. Ook kwam als vraag ter sprake dat als je nu al de mooiste dag gaat beleven, wat moet je dan nog met al die andere dagen die dan nog komen? Moeten die persé minder mooi zijn? Wij vonden van niet en het enige dat wij willen is genieten van de dag.

Vrijdag mag ik eindelijk mijn jurk ophalen. :wub:  Mijn zusje gaat mee en die mag hem daar aantrekken als een soort generale repetitie. Best een grappig idee repeteren in trouwjurk aantrekken, maar het was een tip van de eigenaresse van de bruidswinkel.  :laugh:

Natuurlijk zal ik een verslag hier neerzetten, maar dat wordt niet eerder dan begin april omdat we eerst nog anderhalve week op huwelijksreis gaan naar Schotland.  :relax:

Groetjes

Fee

  • Gast
2011!
« Reactie #374 Gepost op: 16 maart 2011, 17:21:00 »
Zenuwachtig vind ik een groot woord, maar ik vind het wel spannend of mijn broer in volle gezondheid op ons huwelijk aanwezig zal zijn of dat hij wellicht dan net weer een psychose heeft.

En verder loop ik ook wel (te) veel na te denken over het weer van die dag. Regen lijkt me zo jammer. - Of misschien moet ik op de dag zelf dan maar meteen een trash the drash fotoshoot houden.  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards