collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91415 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anna23

  • Gast
2011!
« Reactie #375 Gepost op: 16 maart 2011, 18:38:26 »
Niet zenuwachtig, maar wel de gezonde kribbels hahaha. Ik ga er van uit dat alles goed geregeld is door ons en op de dag zelf ga ik gewoon genieten! Als t maar gezellig wordt! Ik heb ook geen trouw dromen/nachtmerries zoals velen wel hebben...

Marretje

  • Gast
2011!
« Reactie #376 Gepost op: 16 maart 2011, 19:07:01 »
Ik ga 15 april trouwen en ik heb ook geen last van spanning/stress/zenuwen/enge dromen.
Wel heerlijke kriebels, en ik kijk enorm uit naar de dag.
Er zijn 16 maanden voorbereiding aan vooraf gegaan en ik heb er alle vertrouwen in dat het allemaal super gaat verlopen.
Ook hebben we bijna alles samen voorbereid en bedacht hoe we onze trouwdag gaan invullen.

Zoals Anna 23 al zegt, we hebben alles geregeld zoals we denken dat het goed is.
En mocht er iets zijn wat we vergeten of zo , dan zal het  vast iets onbenulligs zijn hahaha.

We hebben elkaar, de ringen en de ambtenaar en priester dus we kunnen in elk geval trouwen.

Ik ben vrij nuchter in dit soort dingen en was er zeker niet bang voor om in een enge Bridezilla te veranderen.
Ik tel de dagen echt af ....nog 28 dagen en dan ben ik de bruid yeahhh!
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2011, 19:08:11 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #377 Gepost op: 16 maart 2011, 19:21:59 »



Ik tel de dagen echt af ....nog 28 dagen en dan ben ik de bruid yeahhh

ik ook :wink:

twijfeltje

  • Gast
2011!
« Reactie #378 Gepost op: 16 maart 2011, 19:26:59 »
Zenuwachtig vind ik een groot woord, maar ik vind het wel spannend of mijn broer in volle gezondheid op ons huwelijk aanwezig zal zijn of dat hij wellicht dan net weer een psychose heeft.

En verder loop ik ook wel (te) veel na te denken over het weer van die dag. Regen lijkt me zo jammer. - Of misschien moet ik op de dag zelf dan maar meteen een trash the drash fotoshoot houden.  :biggrin:

Hihi :laugh:  Goed idee, flexibel omgaan met je jurk :wink:

Toch hoop ik dat alles mee zit, zeker met je broer.
Heeft hij dat met enige regelmaat?

Marretje, dat is inderdaad het belangrijkste.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards