collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #75 Gepost op: 25 januari 2010, 09:39:24 »
bride to be: haha jullie ook de buttons. misschien staan ze er volgende week ook als jij er bent. in ieder geval de site is: www.buttons.nl    dat is wel makkelijk. en voor de prijs van een corsage heb je dan al 2 buttons. dus dat scheelt aanzienlijk. en meestal vind je de corsages altijd overal terug (wc, dansvloer, bij de kapstok) en het lijkt mij dat de mensen toch wat zuiniger zijn met zon leuke persoonlijke button. ga je 11 februari 2010 kijken voor een jurk of het jaar erop in 2011 kijken voor een jurk?? en ik heb zelf ook maatje 48 a 50 zelfs dus wat dat betrefd. ik ga in februari 2011 kijken voor een jurk. dan hebben ze de nieuwe collectie volledig binnen. en ik ga toch pas in november trouwen dus zon haast heeft dat nu ook weer niet. haha

suus

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #76 Gepost op: 26 januari 2010, 14:09:25 »
Ik heb begin januari jurken gepast! Ik ben naar Byboes geweest, wel een beetje uit de richting (in Giethoorn, mijn ouders wonen in de buurt van Arnhem en zelf woon ik in Frankrijk) maar zeker de moeite waard!
Het was zo gaaf om te passen, ook met accesoires! En nu ligt er een tekening van een hele mooie jurk :biggrin: Ik kan niet wachten!
Verder hebben we nog weinig geregeld, dat willen we na komende zomer pas echt gaan doen. Toch denk ik dat ik volgende week alvast begin met de eerste dingen, zoals papierwerk. Liever te vroeg dan te laat!

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #77 Gepost op: 26 januari 2010, 20:31:03 »
Geen zorgen maken Bride 2 be ! Ik zag er ook prachtig uit met mijn maat 48! (mt 20) Bij mijn pas in juni/juli zal ik foto's maken en die naar je toe sturen... weet je tenminte waar ik het over heb haha!

Nog een paar daagjes en dan de L&M beurs in Arnhem! heb er zo ontzettend veel zin in!
Langzaam maar zeker gaan we nu dan eindelijk ook de dingetjes regelen!

Gastenlijst is voor zover opgeschreven... wat een klus zeg pff... dat vind ik nou echt het moeilijkst van alles hoor!!
Maar jah komt vast goed!
Morgen ga ik de gemeente bellen en dan onze datum vastzetten... Misschien heel stom maar-> Moeten we dan gelijk de ondertrouw aangeven?
We weten nu waar we willen trouwen,dus dat kunnen we mooi vastleggen.. maar ondertrouw heb ik echt nog geen idee over.....

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #78 Gepost op: 26 januari 2010, 22:10:58 »
Ga aanstaande 11 februari passen, we trouwen 14-01-2011 :-) Ga naar de Sluier in Arnhem

@ sincerity....ondertrouw heb je nog tijd zat voor hoor! Tot 2 weken voor je trouwdatum mag je in ondertrouw dus hoef je nog niet perse aan te geven, mag wel :-)

JAAHHHAAA foto's foto's :-p ben zoooo benieuwd!!! Ga misschien ook wel foto's maken de 11e als t mag....wel goed verstoppen :-o

Gastenlijst hebben we nu ruw af....moeten nog fine tunen maar verw8 niet zoveel problemen. Budget al helemaal uitgewerkt dus ben al bijnnaaaa klaar ;-)

Zin in zondag!!!!!

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #79 Gepost op: 27 januari 2010, 09:53:47 »
@ bride 2 b -> was ik nog vergeten te zeggen.. Weet niet of dat in elke gemeente is, maar nu in Arnhem is het niet meer 2 weken van te voren, maar een maand!
Dus tot 4 weken voor je trouwdag mag je in ondertrouw.
en je moet van elke getuigen gegevens meenemen (welke gegevens weet ik niet precies)

Je mag foto's maken ! (mijn moeder had dat ook gedaan,maar zijn weer gewist) Ze zegt dan namelijk je kunt de plaatjes ook op internet vinden! (zei ze tegen mij tenminste)

Ik heb ook zin in ZONDAG !!!!! haha

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #80 Gepost op: 1 februari 2010, 21:23:13 »
De L&M was echt leuk! Hebben er van genoten!
Morgen eerste bezoek aan locatie! SPANNEND!!!

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #81 Gepost op: 1 februari 2010, 22:15:19 »
Vond de beurs ook leuk :-) had wel 4 x zo groot gemogen ;-) Wel leuke ideen opgedaan.
Spannend sincerity!!! Zag dat je je vragenlijstje al klaar hebt ;-) Had ik ook bij onze bezoeken, helemaal uitgeschreven in mijn roze bridezilla map ;-) gheghe kom maar op :-p

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #82 Gepost op: 2 februari 2010, 12:39:39 »
hey ladies.

zo te zien vonden jullie de l en m beurs ook leuk maar veelste klein. Is ie uberhaupt wel een keertje groot genoeg haha :tongue: .

ik ben nu een beetje bezig met vanalles en nog wat voor de grote dag en nu zat ik me af te vragen:

na het kerkelijk huwelijk gaan wij fotootjes maken en de gasten gaan naar de feestlocatie. wij zijn er dan dus niet bij. weet iemand een leuke bezigheid voor de gasten in de tussentijd? of een leuke act of zo? of moeten de gasten zichzelf bezig kunnen houden?

Soraya

  • Gast
2011!
« Reactie #83 Gepost op: 2 februari 2010, 19:44:50 »
Wij hopen in de zomer van 2012 te gaan trouwen! We gaan binnen afzienbare tijd locaties vastleggen en meer van dat soort urgente zaken regelen en daarna op ons gemakje voorbereiden... :)
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2011, 12:03:24 door Soraya »

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #84 Gepost op: 2 februari 2010, 21:00:46 »
[quote name=\'suusje24\' post=\'303532\' date=\'02 February 2010, 12:39\']hey ladies.

zo te zien vonden jullie de l en m beurs ook leuk maar veelste klein. Is ie uberhaupt wel een keertje groot genoeg haha :tongue: .

ik ben nu een beetje bezig met vanalles en nog wat voor de grote dag en nu zat ik me af te vragen:

na het kerkelijk huwelijk gaan wij fotootjes maken en de gasten gaan naar de feestlocatie. wij zijn er dan dus niet bij. weet iemand een leuke bezigheid voor de gasten in de tussentijd? of een leuke act of zo? of moeten de gasten zichzelf bezig kunnen houden?[/quote]

Gheghe nee kan me niet groot genoeg zijn!!!! :-P

Is het geen optie om voor de inzegening foto's te maken? Op deze manier "missen" jullie zelf geen gedeelte van je dag. Heb pas een bruiloft gehad waarbij het bruidspaar wegging om foto's te maken en wij als daggasten zaten daar maar een beetje te zitten....dat was wel vreemd. WIj hebben er daarom voor gekozen om vooraf foto's te gaan maken zodat we de hele dag met onze daggasten mee beleven.

Moeilijk want vind het ook afhankelijk van hoeveel gasten het zijn, hoelang jullie wegzijn en wat de samenstelling van de gasten is. Als er bv veel kinderen zijn en ze moeten maar wachten dan lijkt me dat wel vervelend (voor de kids EN hun omgeving ;-)) Wat wij iig doen, ook al zijn we wel de hele dag samen is een koffertje maken voor elk kindje met daarin wat bezigheidstherapie ;-) kleurboekje, spelletje etc etc.

Je zou eventueel een sneltekenaar oid kunnen regelen....OFFFF je geeft je cm opdracht om de boel bezig te houden door je gasten bijvoorbeeld iets voor jullie te laten maken, tekenen, schrijven ofzo??

[quote name=\'Soraya\' post=\'303626\' date=\'02 February 2010, 19:44\']Wij hopen in de zomer van 2011 te gaan trouwen! We gaan binnen afzienbare tijd locaties vastleggen en meer van dat soort urgente zaken regelen en daarna op ons gemakje voorbereiden... :)[/quote]

Spannend Soraya!! Hebben jullie al een idee van wat je wilt of is het nog allemaal een grote roze wolk?? :-)

Estherr87

  • Gast
2011!
« Reactie #85 Gepost op: 10 februari 2010, 16:07:08 »
Wij gaan ook trouwen in 2011..
Wij trouwen op  25-03-2011, dit viel toevallig op een vrijdag dus dat was al fijn en we zijn dan precies 8 jaar samen!!
Ik ben gevraagt op 27 sept 2009 (toevallig woonde we toen precies 1000 dagen samen, heb zo gedget op mijn hyves haha).
De datum was al meteen heel duidelijk voor ons.
In het verleden vroegen neefjes en nichtje ons wel eens wanneer gaan jullie trouwen??
Deze vraag beantwoorde ik altijd met 11-11-11 omdat me dat een leuke datum leek.
Nu dus wel in 2011 maar een andere datum wat ik zelf persoonlijk ook veel leuke vind.
11-11-11 is wel een speciale datum maar voor ons zelf persoonlijk is 25-03-2011 veel specialer.
Voor ons de belangrijkste dingen staan al vast en dat zijn;
Het stadhuis
De locatie voor het diner/avondfeest
De DJ....
Wij waren opzoek geweest en kwamen deze locatie en DJ tegen en hebben het na dingen overlegt te hebben samen en met DJ en locatie besloten dit meteen vast te laten leggen. Het zou je maar gebeuren dat je er helemaal uit bent maar het nog niet hebt vast gelegt ze strax misschien vol zitten op die dag!
Je hebt op dat moment dat beeld in je hoofd en vind je denk ik niet zo snel iets weer wat je zelf helemaal geweldig vind!!
Verder hebben we 2 beursen bezocht.
Afgelopen maand zijn we naar een juwelier geweest (hier werkt ook een kennis, dus lekker losjes en soepel daar gezeten) om te kijken wat voor ringen we beiden mooi vinden, of we op 1 lijn zitten enz... Er is nu uit gekomen dat we een combi doen van goud/witgoud en voor mij een steentje er in.
We hebben dit nog niet vast gelegt maar wel het bijbehoorende nummer mee gekregen.
Rond mei ga ik kijken naar jurken, wil zowiezo meerde zaken in om te passen. Ook qua de kosten, soms hangt er in 2 verschillende winkels de zelfde jurken ma met een prijsverschil, ik zou het jammer vinden om er meer vor uit te geven als die ook iets goedkoper kan en het de zelfde jurk is.
Dat verschil kunnen we dan mooi weeer ergens anders voor gebruiken.

We moeten nog op zoek naar een fotograaf en een mooie locatie voor de foto's. Dus als iemand een idee heeft?? Omgeving Twente!!
Trouwvervoer moeten we ook nog hebben, we weten alleen nog niet zeker wat precies.
Kennissen hebben ook een auto aangeboden, die echt super gaaf is... Nadeel er van is dat er grote uitlaten aan de zij kant zitten (i.v.m. verbranden of als me jurk er tegen aan komt) en dat de auto geen dak heeft... en aangezien we in maart trouwen en men zegt maart roert zijn staart... Ben ik da een beetje bang voor...

Nou iedereen ook veel succes met de voorbereidingen!!!

xx

mylene

  • Gast
2011!
« Reactie #86 Gepost op: 17 februari 2010, 19:44:40 »
Jippie, :clap:

Onze datum staat eindelijk vast... 24-06-2011!
Niet omdat het een speciale datum is, maar omdat we op een vrijdag in juni wilden trouwen, hihi;)
We hebben de feestlocatie vast vastgelegd, en zou eigenlijk alles wel al willen regelen...maar ja, dan ben je weer zo vroeg erbij volgens anderen...
zucht! het duurt nog zolang!!!!

Liefs, mylene

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #87 Gepost op: 20 februari 2010, 17:33:28 »
wij trouwen op 22 april 2011 :biggrin:
gemeentehuis al vastgelegd
zaal en muziek ook al vastgelegd
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2010, 17:41:24 door Yadah »

~M*M~

  • Gast
2011!
« Reactie #88 Gepost op: 20 februari 2010, 17:53:29 »
knap dat jullie op goede vrijdag kunnen trouwen, bij ons zijn de trouwlocaties van de gemeente dicht.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #89 Gepost op: 21 februari 2010, 00:19:16 »
[quote name=\'Yadah\' post=\'308895\' date=\'20 February 2010, 17:33\']wij trouwen op 22 april 2011 :biggrin:
gemeentehuis al vastgelegd
zaal en muziek ook al vastgelegd[/quote]


[quote name=\'~M*M~\' post=\'308904\' date=\'20 February 2010, 17:53\']knap dat jullie op goede vrijdag kunnen trouwen, bij ons zijn de trouwlocaties van de gemeente dicht.[/quote]

Wij trouwen ook op goede vrijdag! Ik was ook erg bang dat dat niet zou kunnen, maar heb de gemeente vijfdubbel gecheckt en ze hebben ons op papier een ambtenaar gegarandeerd inmiddels. Wij trouwen in 't Openluchtmuseum en da's gewoon open...

~M*M~

  • Gast
2011!
« Reactie #90 Gepost op: 21 februari 2010, 11:39:25 »
Oh echt? jaloers! Hier is de locatie die we willen dicht, dus misschien dat het de 21ste wordt.
ik vind de 22 zo'n leuke datum.

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #91 Gepost op: 21 februari 2010, 15:56:38 »
vervelend zeg :sad: in onze gemeente kan je ook wel op feestdagen trouwen maar betaald dan uiteraard wel een dikke toeslag :sad: Wij trouwen zelf in een andere gemeente...heb je al gecheckt of dat wel een mogelijkheid is of wil je echt in je eigen gemeente trouwen???

edit: zie net dat het vooral ook om je locatie gaat dus dan gaat dat idee al niet mee rop
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2010, 15:57:27 door Bride 2 b »

Rosalien

  • Gast
2011!
« Reactie #92 Gepost op: 23 februari 2010, 16:33:20 »
Wij trouwen 11-03-11 !!! :biggrin: De zaal en stadshuis staat al vast tevens de dj.

Angel88

  • Gast
2011!
« Reactie #93 Gepost op: 24 februari 2010, 12:38:27 »
Wij trouwen op vrijdag 20 mei 2011. :biggrin:

noaka

  • Gast
2011!
« Reactie #94 Gepost op: 25 februari 2010, 19:35:48 »
Estherr 87 schreef:

We moeten nog op zoek naar een fotograaf en een mooie locatie voor de foto's. Dus als iemand een idee heeft?? Omgeving Twente!!


Kijk eens op de site van Eddie Morskate (www.eddiemorskate.nl) of Richard Kamphuis (www.richardkamphuis.nl) Vind hen beiden mooie foto's maken. En een locatie in Twente; er zijn zoveel mooie plekken. Welk gedeelte van Twente had je in gedachten? Ik vind het Lutterzand heel mooi, maar ook de watermolen in Delden.

groetjes Noa

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #95 Gepost op: 26 februari 2010, 16:19:27 »
Heb inmiddels eindelijk een hippe trouwkaart gespot. Jeuh...

Daydreamy

  • Gast
2011!
« Reactie #96 Gepost op: 26 februari 2010, 16:22:10 »
Wij gaan ook trouwen volgend jaar!! en waarschijnlijk op 20-08-11 :biggrin:
Heb er nu al zin in!

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #97 Gepost op: 28 februari 2010, 01:53:15 »
[quote name=\'stimpy\' post=\'308946\' date=\'21 February 2010, 00:19\'][quote name=\'Yadah\' post=\'308895\' date=\'20 February 2010, 17:33\']wij trouwen op 22 april 2011 :biggrin:
gemeentehuis al vastgelegd
zaal en muziek ook al vastgelegd[/quote]


[quote name=\'~M*M~\' post=\'308904\' date=\'20 February 2010, 17:53\']knap dat jullie op goede vrijdag kunnen trouwen, bij ons zijn de trouwlocaties van de gemeente dicht.[/quote]

Wij trouwen ook op goede vrijdag! Ik was ook erg bang dat dat niet zou kunnen, maar heb de gemeente vijfdubbel gecheckt en ze hebben ons op papier een ambtenaar gegarandeerd inmiddels. Wij trouwen in 't Openluchtmuseum en da's gewoon open...
[/quote]

goed dat je het zegt, had er namelijk helemaal niet bij nagedacht :sad:
aangezien een aantal van onze gasten dat niet echt op prijs zullen stellen als wij op goede vrijdag zouden trouwen, wordt ons huwelijk of een week later of een week eerder (ff gemeentehuis, locatie en muziek bellen)
baal er echt vreselijk van!! vond het zo'n mooie datum en was er al helemaal aan gewend :sad:
maar gelukkig komen we er nu achter en niet pas vlak voor de tijd :)

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #98 Gepost op: 7 maart 2010, 12:55:29 »
Zo wij kunnen ook weer een vinkje zetten!
Vandaag een mailtje gestuurd naar onze fotograaf dat wij haar willen hebben!
De meeste belangrijke dingen hebben we nu voor elkaar, alleen de dj nog en een trouwauto!
En natuurlijk de kleinere dingen zoals bruidstaart/bloemen, maar die doen we een stukkie later!
Toch hoe raar het ook klinkt.. tijd gaat best snel... Over 10 maanden dan gaan wij al trouwen!
Het kan me niet snel genoeg gaan!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #99 Gepost op: 9 maart 2010, 16:15:30 »
Wij trouwen op 13-05-2011!!

Zijn nu met begonnen met alles uitzoeken en van de week al 5 gesprekken voor het feest 's avonds.

Groetjes Amanda

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards