collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #50 Gepost op: 15 december 2009, 16:59:02 »
Hallo allemaal!!

Ik heb vandaag trouwjurken gepast en ik ben helemaal in LUV!!!
Wat stonden ze mooi!
De eerste die ik aantrok was gelijk helemaal super! zou bijna eerder willen trouwen hahaha!

Verder geen nieuws hier over het trouwen... vanaf januari gaan wij pas andere dingen regelen..

Doehoeggg

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #51 Gepost op: 15 december 2009, 17:17:36 »
Vandaag DJ en chocofontein mail gezonden dat ik ze echt wil boeken voor het feest op 13 aug. 2011...
Tot zover het nieuws van vandaag... :wink:

Ellexx

  • Gast
2011!
« Reactie #52 Gepost op: 15 december 2009, 20:13:39 »
Hallo allemaal,

Ook ik ga in 2011 trouwen.. Mijn vriend heeft me op sinterklaasavond ten huwelijk gevraagd in Stockholm... Heel romantisch aanzoek was het. En we hebben besloten om op 03-06-2011 te trouwen omdat mei/juni van 2010 financieel niet echt haalbaar is. En we willen graag in het voorjaar trouwen. Maar we zitten ook nog met het probleem dat allebei onze ouders in het buitenland wonen.  :sad:
 (ouders hebben een camping.. en zij zitten met het hoogseizoen natuurlijk, dus nu weten ze 1,5 jaar van tevoren dat wij gaan trouwen, moet wel iets te regelen zijn toch?

We zijn nog niet echt iets aan het regelen.. We hebben donderdag een gesprek voor onze feestlocatie, omdat die voor 2010 al vrij vol zit, dus op tijd mee beginnen!
En verder kijk ik ook al naar jurken... er zijn er zoveel mooi! En dan te bedenken dat ik hem over een klein jaar pas uit ga zoeken, duurt echt nog heel lang allemaal maar het zal het wachten echt wel waard zijn allemaal!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #53 Gepost op: 15 december 2009, 21:20:51 »
Congrats! Succes en veel plezier bij het regelen!

marjan82

  • Gast
2011!
« Reactie #54 Gepost op: 19 december 2009, 19:44:48 »
Ook wij gaan in 2011 trouwen (waarschijnlijk 11-02-2011), alleen niet zo traditioneel als de meeste hier,
maar lekker met zijn tweetjes in het buitenland!

Vanaf maart volgend jaar gaan we beginnen met alles regelen.

Groetjes Marjan

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #55 Gepost op: 28 december 2009, 11:51:00 »
Wij trouwen ook in 2011!! En waarschijnlijk op zaterdag 4 juni, dat gaan we volgende week vastleggen :)

Waarom? Wij zijn bezig met een nieuwbouwhuis waarvan de verkoop in februari begint (ze zijn al volop aan het bouwen) en de bouw klaar is herfst 2010.

Ook ben ik dan klaar met mijn studie en is het gelijk een afsluiting van een oud hoofdstuk en het begin van een nieuw hoofdstuk.

Ook willen wij niet graag ieder dubbeltje omkeren... dus eerst ff lekker flink sparen, zodat alles helemaal kan gaan zoals we willen!

En zeg nou zelf... zo lang voorpret hebben is toch heerlijk!?
« Laatst bewerkt op: 28 december 2009, 11:53:00 door Jnine89 »

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #56 Gepost op: 28 december 2009, 23:57:33 »
heej Jnine!
Leuk dat jullie ook gaan trouwen! Kunnen jullie het nu al vastleggen of gewoon dat jullie samen beslissen wanneer het precies zal zijn?
Dus 2010/2011 w0rdt een druk jaar voor jullie, huisje en alles regelen wat betreft het trouwen!
Alle voorpret is idd wel leuk, maar soms denk je ook van aaahhh was het nou maar al zo ver!!!
Nog een paar daagjes en dan kan ik zeggen .. nog 1 jaar en een paar daagjes :-) (13-11-2011)
Veel plezier met alle voorbereidingen!

menm

  • Gast
2011!
« Reactie #57 Gepost op: 29 december 2009, 20:31:48 »
Wij willen 06-05-2011 gaan trouwen. Ik heb nog niets vastgelegd. Ben nog een beetje bezig om me te orienteren en te sparen. We willen graag in Weesp trouwen en misschien het feest in Maarsbergen.

Wel leuk die voorbereidingen en de ideen.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #58 Gepost op: 30 december 2009, 15:31:25 »
[quote name=\'Sincerity\' post=\'292651\' date=\'28 December 2009, 23:57\']heej Jnine!
Leuk dat jullie ook gaan trouwen! Kunnen jullie het nu al vastleggen of gewoon dat jullie samen beslissen wanneer het precies zal zijn?
Dus 2010/2011 w0rdt een druk jaar voor jullie, huisje en alles regelen wat betreft het trouwen!
Alle voorpret is idd wel leuk, maar soms denk je ook van aaahhh was het nou maar al zo ver!!!
Nog een paar daagjes en dan kan ik zeggen .. nog 1 jaar en een paar daagjes :-) (13-11-2011)
Veel plezier met alle voorbereidingen![/quote]

Wij hopen dit volgende weel vast te kunnen leggen bij de gemeente, feestlocatie en de fotograaf.

We hebben zelf de datum alweer aangepast naar 11-06-11 omdat het de week daarvoor markt blijkt te zijn rondom de kerk!

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #59 Gepost op: 1 januari 2010, 21:19:04 »
sincerity.......vertelllover die jurken passen!!!! :-p als ik het me goed herinner, ga jij 1 dag voor mij trouwen, ook jurken passen bij de sluier, ook sincerity neigingen en ook een maatje meer.....ben zooooo benieuwd naar je ervaringen!!! heb je je jurk al definitief uitgekozen???? kan niet wachten op je antwoord :-)
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2010, 21:19:28 door Bride 2 b »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #60 Gepost op: 2 januari 2010, 17:17:31 »
Jeee, we kunnen nu zeggen: We trouwen volgend jaar!  :laugh:

djiek

  • Gast
2011!
« Reactie #61 Gepost op: 2 januari 2010, 17:37:43 »
[quote name=\'Jnine89\' post=\'293767\' date=\'02 January 2010, 17:17\']We kunnen nu zeggen: We trouwen volgend jaar!  :laugh:[/quote]

Daar heb ik me heel erg op verheugd inderdaad! En 't was ook één van de eerste dingen die we zeiden na 12 uur gister! :wink:

Wauw.. Volgend jaar al..! :)

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #62 Gepost op: 3 januari 2010, 13:31:16 »
Halloaaa allemaal,

Nog de beste wensen he meiden. ennee VOLGEND JAAR TROUWEN!  haha we kunnen nu echt al volgend jaar zeggen......ik bel deze week toch even voor de zekerheid het gemeentehuis en de kerk om te vragen of het allemaal goed is meegekomen naar 2010. want anders gggrrrrrrrrr. haha.

liefs suus

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #63 Gepost op: 4 januari 2010, 11:28:23 »
[quote name=\'suusje24\' post=\'293859\' date=\'03 January 2010, 13:31\']Halloaaa allemaal,

Nog de beste wensen he meiden. ennee VOLGEND JAAR TROUWEN!  haha we kunnen nu echt al volgend jaar zeggen......ik bel deze week toch even voor de zekerheid het gemeentehuis en de kerk om te vragen of het allemaal goed is meegekomen naar 2010. want anders gggrrrrrrrrr. haha.

liefs suus[/quote]

Hoi Suus, Heb jij alles al vast kunnen leggen bij de gemeente en de kerk voor 2011?

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #64 Gepost op: 4 januari 2010, 14:19:19 »
Ja hoe doen jullie dat met alle al geregelde zaken checken jullie van alles begin dit jaar al of het is "meegekomen" in de agenda's van 2010...

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #65 Gepost op: 4 januari 2010, 19:11:41 »
hey meiden.

nou omdat wij trouwen op 11-11-2011 hebben we de kerk en het gemeentehuis al vast laten leggen. en dat is maar goed ook want iemand die we kennen die op het gemeentehuis werkt die zei dat rond augustus 2009 de dag 11-11-2011 al helemaal was volgeboekt. en dat er zelfs al boekingen stonden voor 12-12-2012 OMG....... maargoed om een beetje de controle te houden of zoiets ga ik dus wel een dezer dagen een keer bellen om toch zeker te weten wat wij echt in de agenda staan voor die dag. zal allemaal wel maar toch.........het zou maar eens zijn dat ze dat vergeten zijn ofzo..........

suusje
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2010, 19:12:19 door suusje24 »

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #66 Gepost op: 5 januari 2010, 12:09:30 »
JOEPIE!! wat een topdagje vandaag! gemeentehuis en dergelijke is mooi meegekomen naar 2010 en heb vandaag ook een mail gekregen van de vriend van een oud vriendinnetje van mij dat hij op ons feest de dj wil zijn! na dat fiasco met de vorige dj ben ik hier zo blij mee. en de nieuwe dj is ook nog eens 200 euro goedkoper! en nu snel naar het werk anders kom ik te laat........

liefs suus

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #67 Gepost op: 6 januari 2010, 23:51:46 »
Restaurant waar we op onze trouwdag eten had ik laatst toch aan de telefoon en die reservering is iig. goed meegekomen...
Wellicht dat ik volgende maand nog het een en ander afbel. Maar ik heb iig. ook alle bevestigingen bewaard. Dus als iemand mij ergens medio 2010/begin 2011 zou aangegeven dat een en ander niet is meegekomen dan sla ik ze met de bevestigingen om de oren :wink:...
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2010, 23:51:59 door stimpy »

morgawse

  • Gast
2011!
« Reactie #68 Gepost op: 9 januari 2010, 19:48:33 »
Wij hopen het voor elkaar te krijgen dat er ergens iemand zo gek is om ons op zondag 20-11-2011 te trouwen, we zijn die datum 6 jaar samen.

Zo niet, dan proberen we voor 11-11-11 te gaan.. nu maar hopen dat een van die 2 opties lukt..

Jolanda

  • Gast
2011!
« Reactie #69 Gepost op: 16 januari 2010, 16:41:05 »
Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum was. Ik trouw op 28 mei 2011! Dan ben ik 7,5 jaar samen met mijn vriend.
Wij hebben onze trouwlocatie (Kasteel De Schaffelaar in Barneveld) op 1 december vastgelegd en aanbetaald (10 procent van het bedrag).
Voor de rest wil ik in juni gaan kijken naar DE jurk.
Wij weten ook al welk trouwvervoer we willen. Een Honda Cyvic Hybrid in de kleur wit. Mijn vriend heeft de zwarte variant en via zijn werk kan hij voor 1 dag wel zo'n auto van een collega regelen. (Het zijn lease-auto's). De chaffeur wordt mijn broer die tevens ook 1 van de getuigen is.
Mijn schoonzusje wordt onze ceremoniemeester.
Ook de gastenlijst hebben we al gemaakt en ook de dominee voor de kerkelijke inzegening hebben we al gevraagd.
Voor de rest nog niks geregeld, maar weet al wel wat voor soort boeket en jurk ik wil.
Boeket: zoiezo MOETEN er rozen in zitten en het liefst ook nog gerbera's (mijn favorieten bloemen)
Jurk: Sincerity, Ladybird, Miss Kelly, Demetrios, Harten 7, Van Leijten.

Oh ja, weet ook al waar we heen gaan op huwelijksreis, naar Santorini (Griekenland). Ben nu al een beetje aan het orienteren naar welk hotel/appartement. Het allerliefst met jacuzzi op de kamer. Heb al veeeeel moois gezien.
Weten jullie al waar jullie heen willen op huwelijksreis?

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #70 Gepost op: 16 januari 2010, 18:53:36 »
Hoihoi,

Nou bij ons staat het nu ook vast :-) We trouwen op 14 jaenuari 2011 :-) Op 11 januari zijn we zoveel jaar samen maar dat is een dinsdag :sad: hebben daarom maar de 14e gekozen :-) Dussss nog 363 dagen ;-) Heb er zo'n zin in!!!

Locatie hebben we ook al vastgelegd, zijn de hele dag op 1 locatie waar we dus trouwen, proosten, borrelen met daggasten, dineren en 's avonds ons feest hebben. Ook de fotograaf hebben we al geregeld....nou ja 2 fotograven :-).

Ons dochtertje van dan 4,5 trouwt met ons mee in ene eigen jurkje, roze volgens haar en met kroontje en ring ;-) gheghe.

Getuigen zijn al geregeld, ceremoniemeesters zijn al geregeld, ook hier 2 stuks. Nu vooral nog de detail invulling. Volgende maand jurken passen, spannunndddd!!! ;-) En huwelijksreis.....hmm twijfelgevalletje, in principe niet maar misschien otch paar dagen naar euro disney met onze kleine dame.

Xx

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #71 Gepost op: 18 januari 2010, 17:21:55 »
Voor het allerlaatst de datum aangepast!!!

24-06-11

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #72 Gepost op: 18 januari 2010, 18:05:15 »
Weet dat ik de huwelijksreis graag naar Portugal zou laten gaan, maar waarschijnlijk wordt onze vakantie van dit jaar iets duurder dan de bedoeling was. Dus even kijken of daar nog budget voor was...

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #73 Gepost op: 24 januari 2010, 15:59:45 »
Hey allemaal.

Gister bij de love and marriage beurs geweest. hebben het super naar ons zin gehad en hebben ook superleuke dingen gezien en bekeken. Ook gaan we wat dingen veranderen die we graag wilde in eerste instantie.

we zouden corsages nemen maar dat doen we nu dus niet. we gaan voor kei leuke buttons met een leuk plaatje en dan staat erop: moeder van de bruid, vader van de bruidegom, getuige van de bruid enz enz enz..........is tenminste iets anders dan de gewone corsages. Ook hebben we wat leuke dingen voor de versiering gezien en bruidsboeketten en onze auto stond er ook. Dus die hebben we ook al gezien. en de modeshow was ook super! Heb er al helemaal zin in. Ik ga in februari 2011 kijken voor een jurk. voor die tijd ga ik nog een keer naar de beurs voor een kortingsbon van de bruidsmodezaak en andere dingen.

suus

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #74 Gepost op: 24 januari 2010, 19:54:20 »
[quote name=\'suusje24\' post=\'300747\' date=\'24 January 2010, 15:59\']Hey allemaal.

Gister bij de love and marriage beurs geweest. hebben het super naar ons zin gehad en hebben ook superleuke dingen gezien en bekeken. Ook gaan we wat dingen veranderen die we graag wilde in eerste instantie.

we zouden corsages nemen maar dat doen we nu dus niet. we gaan voor kei leuke buttons met een leuk plaatje en dan staat erop: moeder van de bruid, vader van de bruidegom, getuige van de bruid enz enz enz..........is tenminste iets anders dan de gewone corsages. Ook hebben we wat leuke dingen voor de versiering gezien en bruidsboeketten en onze auto stond er ook. Dus die hebben we ook al gezien. en de modeshow was ook super! Heb er al helemaal zin in. Ik ga in februari 2011 kijken voor een jurk. voor die tijd ga ik nog een keer naar de beurs voor een kortingsbon van de bruidsmodezaak en andere dingen.

suus[/quote]


Leuk leuk leuk, die buttons staan ook op ons verlanglijstje ;-) erg leuk, praktisch en eens een keer iets anders, i love it! Ik mag volgende week naar de beurs, heb er superrrr zin in! Vond de modeshow in den bosch ook geweldig, kwam er helemaal van in de trouwmood! En als ik er weer aan denk nu ook weer.....straks say yess to the dress kijken...heerlijk die zondagavondjes ;-)

Ga de 11e februari ook jurken passen, vind t erg spannend allemaan, straks staan de jurken die ik mooi vind me helemaal niet met mijn lompe maat 48 of hebben ze weinig jurken om te passen....spannend in positieve maar ook meetje in negatieve zin dus!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards