collapse

Auteur Topic: 25-06-2010, Iemand?  (gelezen 70689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #200 Gepost op: 13 juni 2010, 20:36:32 »
Hoi

OOk ik ga 25 juni trouwen. Nu heb ik ook nog niets gehoord van de Babs. Dus ik afgelopen donderdag de gemeente gebeld en gevraagd of dat normaal was. Ja hoor mevrouw dat doen ze altijd pas 2 weken van te voren, toch maak ik me zorgen het is nu nog maar 1,5 week en ik hou van controle :wink: Ik zie dat ik in iedergeval niet de enige ben die de Babs nog niet over de vloer heeft gehad.

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #201 Gepost op: 13 juni 2010, 22:40:13 »
hi ladies!
@mika01: hmmmz, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! ik zou er ook nerveus van worden! maar ik denk dat je er gerust op kan zijn dat de babs snel belt, zo'n gesprek stelt ook weinig voor. je krijgt wat uitleg over hoe het gaat en je verteld wat over jezelf. doe je zelf je geloftes ook?

Nou, ik had dus gelijk! ben gisteren verrast door mijn vriendinnen en zussen! ben ontvoerd naar de efteling waar we ongelooflijk veel lol hebben gehad. Ze hadden allemaal lekkere broodjes meegenomen en we hebben gepicknikt op het grote veld. Daar werd ik ook verrast door leuke cadeautjes. Iedereen had een voorwerp meegenomen en ik moest dan raden van wie het was, achter ieder ding zat een verhaal, echt geweldig! Heb ook een vriendenboekje gehad. Gelukkig geen konijnenpak maar een t-shirt met konijnen, een oranje slinger om mijn nek en de sluier van mijn zus op mijn kop. Iedereen zag dus zo dat ik ging trouwen. Op het terras zat Tijl van de lama's, die heb ik helaas niet gezien zelf, maar hij moest blijkbaar wel erg om ons lachen. Lekker friet gegeten, mijn lievelingskostje! Daarna naar de kroeg, kwam de eigenaar binnen in zijn brandweer uniform, alle meiden; daar zijn de strippers!!!!!!!!!!! hij heeft me nog wel opgetild voor een foto, maar helaas, de kleren bleven aan. Daarna nog met de dorpsgek gedanst, tussendoor veel ranzige sms'jes gehad van de mannen. die zijn gaan solex rijden en daarna flink gaan zuipen. Een minder leuk ding vond ik dat ie naar de tietenbar is geweest, dat vond ik nog niet zo'n probleem, maar wel toen ik hoorde dat ie slagroom van zo'n muts d'r tieten af moest likken! het was wel het eerste wat hij me vertelde vanmorgen, hij vond het zelf ook echt niet leuk en was voor het blok gezet. De mannen vonden het natuurlijk prachtig...
het komt steeds dichterbij zeg, nog maar 5 dagen werken gelukkig

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #202 Gepost op: 13 juni 2010, 22:49:33 »
heee meiden!!

wat gaat het hard he! hier een beter bericht van deze kant, heb vorige week de hele week op bed gelegen maar nu gelukkig weer een heel stuk beter, gek genoeg nog steeds wat keelpijn maar ik kan weer functioneren. Helaas hierdoor op mn werk erg achter gaan lopen en dus besloten deze week 2 dagen nog naar kantoor te gaan zodat ik met een geruster gevoel vakantie kan nemen straks. Nog even doortrekken dus. Gister alle bedankdoosjes gevuld, nu nog een kaartje eraan en klaar. Zaterdag de puntjes op de i gezet bij de locatie, alles wordt goed geregeld. De muziek is bekend:
als de directe familie plaats neemt (net voor ik wordt weggeven)  Herman van Veen Opzij opzij opzij lekker aanwezig muziekje, mensen vinden altijd dat ik nl maar net op tijd kom net de trein haal, net voor de bui binnen ben etc  heel toepasselijk dus  
Dan Blue Skies van willie nelson hierop wordt ik weggegeven, en als afsluiting let your love flow van de bellamy brothers.  

zaterdag zijn we ook nog gaan kijken naar wat locaties om fotos te gaan maken, aangezien we geen fotograaf uit de buurt hebben (maar een vriendin uit Canada) moeten we zelf de locatie echt aangeven. In de omgeving kunnen we niets vinden echt drama en ik ben er nu wel lichtelijk over aan het stressen.  waar we graag fotos willen maken is 25 min rijden vanaf de locatie maar hoe lang zou je bezig zijn met fotos maken...

14.00 uur ceremonie
14.45uur aansnijden taart en campagne
15.30 weg om fotos te maken
17- uur diner (dit zou evt iets later kunnen)
20 uur feest

In principe moet het net kunnen maar het is wel in de spits door Arnhem heen op een vrijdag middag...  eigenlijk wilde we bij een klooster in de buurt fotos maken maar die tuin viel ontzettend tegen en bij het kasteel betaal je 75 euro om fotos te mogen maken en ook die tuin vind ik niet heel erg geweldig. In arnhem is de heemtuin, zon mooie plek met veel mogelijkheden voor leuke fotos...

Nog een vraagje, bij mijn proefkapsel zij de kapper tegen me dat ik naast mn laag ingezette sluier eigenlijk niet veel hoefde te doen aan mn haar, dat dat niks voor mij was.... nu twijfel ik, die sluier gaat er savonds denk ik wel uit en dan heb ik helemaal niets in mn haar.... ik ben niet zo weg van een tiara, voel me dan net de koningin heb ik altijd gezegd maar een diadeem zou ik wel leuk vinden.... zou dat hierbij passen denken jullie?

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #203 Gepost op: 14 juni 2010, 17:53:21 »
@ tijger79

Heb je misschien al aan magneet diamantjes gedacht, deze kun je los on je haar zetten voor een subtiel effect

http://www.wilrandabyoux.nl/bling-bling-magneetjes-p-987.html

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #204 Gepost op: 16 juni 2010, 09:33:27 »
He meiden!

Hoe is het met jullie? Beginnen de zenuwen al toe te slaan?  :tongue:
Ik heb er af en toe wel last van hihi. En ook in bed 's avonds ligt ik te maken, druk in
m'n hoofd. Denk dat ik maar een glaasje wijn moet drinken voordat ik ga slapen hihi.

Wat een onwijs mooi kapsel tijger! Ja misschien iets van curleys of een simpele tiara wel iets toevoegd. Het is alleen voor 's avonds? Misschien als je je sluier af doet een witte bloem erin? Geeft ook best een leuk effect, ik heb er 2  :rolleyes:

Nou Maart je bent wel verwend met 2 vrijgezellenfeesten! En ja aanstaande, slagroom van die tieten aflikken bah!! Smerig, hoeveel andere kerels hebben daar al slagroom vanaf gelikt. Lief dat ie het meteen zei, heeft ie waarschijnlijk onder druk gedaan  :rolleyes:

Vrijdag gaan we trouwens naar de BABS, die woont in dezelfde plaats als waar onze locatie is dus we gaan daarna lekker een hapje eten bij de trouwlocatie. Helemaal leuk.

Maken jullie je zorgen om het weer? Ik namelijk wel een beetje..Als je bij google 2 weken vooruit typt kom je op 2 sites (agriholland en buienradar volgens mij). Allebei geven 25 juni een grijze wolk met regendrupjes..Oei oei oeii  :biggrin: Nahja, laten we er maar vanuit gaan dat ze nu nog geen goede voorspelling kunnen geven. Ok, maar niet te druk om maken denk ik..

Groetjes!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #205 Gepost op: 16 juni 2010, 22:19:25 »
ja hoor Lismans ik hou ook al strak de verwachting in de gaten.... http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html  hier kun je vrijdag ook al zien en het ziet er nog best goed uit :) regenkans erg laag volgens AS dus .... druk bezig alles op order te krijgen, zaterdag gesprek met onze man van de gemeente. Heel veel kunnen regelen van de week, de fotolocatie wordt een uurtje langer voor ons open gehouden, echt super we eten iets later maar kunnen dan wel fotos maken in de tuin waar we heel graag heel willen. Het huis is grotendeels opgeruimd (stom he natuurlijk ruimen we altijd op maar nu NET iets beter :wink: , morgen ga ik mn jurk ophalen, ik hoop dat alles goed past en lekker zit! Wanneer krijgen jullie je jurk?
@ mika die magneetjes zijn inderdaad ook leuk! Ik denk zelf eerder aan een haarband/diadeem, of een bloem dat lijkt me ook onwijs leuk die je dan zo schuin op je hoofd kunt dragen als je sluier af gaat... morgen nog maar eens verder zoeken lekker op tijd he :wink:

ik ga nog even verder aan de tafelindeling knutselen :) fijne avond!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #206 Gepost op: 17 juni 2010, 08:32:10 »
Tijger! Wat een goede site van het knmi! Die had ik nog niet gezien (beetje suf misschien). Maar idd, die geeft weer goede hoop, had er al een ietsiepietsie buikpijn van..

Wat je betreft je haar; ik heb 2 nepgebera's van de bloemist (van zijde, dus goede kwaliteit), daar een beetje ijzerdraad omheen en dan vastzetten met een schuifje. Heel simpel en blijft super zitten. Maar je hebt natuurlijk ook bloemen op kam. Tiara's zit ik niet echt in...Wat super trouwens dat de fotolocatie langer open blijft  :biggrin:

Ik moet ook nog op zoek naar een armband, ook zo lekker op tijd  :wink:  Ik heb een super super super mooie armband van een vriendin die vorig jaar is getrouwd van zoetwaterparels. Maar hij is erg kwetsbaar dus ik durf hem 's avonds niet om. Ben echt bang dat ie tijdens het hossen en swingen per ongeluk stuk gaat (zie het al zo voor me, al die kralen over de dansvloer :wink: ). Dus voor 's avonds wil ik wat anders. Daarvoor ga ik zaterdag ff kijken. Heb al wel wat gezien bij de clair's, een nepperd van 5 euro. Maar of ik dat wel zo mooi vind...Nahja, komt goed.

Mijn jurk hangt trouwens al sinds april bij m'n ouders. Afgelopen weekend nog gepast, helemaal goed  :) En hoe zat je jurk vandaag??

Oke meiden, morgen nog maar een weekje!!  :biggrin:

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #207 Gepost op: 17 juni 2010, 18:46:43 »
Ik ga mijn jurk woensdag ophalen, moet zeggen dat er nu vooral leuke dingen te doen zijn.
Zo gaan een vriendin en ik morgen naar de sauna. Dan laat ik meteen mijn wenkbrauwen en wimpers verven en me even helemaal ontspannen tijdens de massage.

Zaterdag komt de trouwambtenaar langs,
hij heeft dan eindelijk gisteren maar eens gebeld voor een afspraak :rolleyes: . Dus dat is weer een zorg minder.

Donderdag nog even de nagels laten doen en dan ben ik er klaar voor!!!

@tijger: een bloem is zeker een goed idee, hoop dat je nog wat kunt vinden op tijd. Anders in de bruidswinkel wel.

@lismans: Ik zou het gewoon doen die armband van de clairs, niemand die het 's avonds zal zien en tijdens de fotoreportage heb je die mooie armband om.

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #208 Gepost op: 17 juni 2010, 22:21:15 »
hey ladies!
fjieuw! morgen nog maar 1 week! Heb vandaag alles over gedragen naar mijn collega's, morgen nog ff doei zeggen en dan hebben we 4 weken vakantie!
Ik ga dinsdag mijn jurk halen, mijn moeder zei al; zullen we de aanhangwagen meenemen? Zaterdag ff de ringen ophalen en shoppen voor de huwelijksreis, maandag nog een meeting met de ceremoniemeesters, dinsdag oefenen met de band en donderdag de zaal versieren.
@mika: ga je kunstnagels nemen of laat je je eigen nagels oppimpen? Ik heb namelijk gelnagels en wordt er gek van! er zijn er al 4 afgesprongen! ik had ze al laten zetten om te wennen, woensdag werken ze ze weer bij. Dan worden ze toch echt korter en ronder, ik kan niet eens goed typen of sms-en.
@tijger: ik heb zelf een klein tiara-ding. ik heb ook een sluier en wil die misschien s'avonds af doen, die van mij is niet zo groot. Ik heb hem ook niet voor op mijn hoofd maar iets naar achter. wat is eigenlijk het verschil tussen een diadeem en een tiara?
@lismans: tuurlijk kun je gewoon een armbandje van claire's pakken! dat zie je er echt niet aan af. Ik heb zelf een ketting en armband van een vriendin gekregen die juwelier is. Ze had eerst wat andere kettinkjes laten zien, en het is eigenlijk de goedkoopste geworden want die stond het mooiste. Hij ziet er niet goedkoop uit en staat perfect.

Lekker Mika, naar de sauna! nog ff goed ontspannen voor alle stress van de grote dag. Ga jij nog op huwelijksreis?
dat is iets waar ik nog het meest werk mee heb, met de huwelijksreis. zorgen dat alle beestjes goed achter gelaten worden, huisje schoon achter laten, spullen inpakken en nog wat dingen kopen etc.

Doen jullie nog aan speeches en bedankjes voor sommige personen? ik vind dat zo moeilijk, ben bang dat ik dan mensen vergeet ofzo...

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #209 Gepost op: 17 juni 2010, 22:39:46 »
Nee helaas voor ons nog geen huwelijks reis, maar dat komt alleen omdat we niet buiten de bouwvak weg kunnen.
Dus dat betekent voor ons eerst nog even werken tot midden juli. Dan komt de verlate huwelijksreis naar Berlijn.
Wij hebben geluk dat de hond altijd bij mijn ouders mag logeren dus daar heb ik nooit zorgen over.
Ik heb rondom de bruiloft wel een week vrij hoor dus ik kan echt nog wel even genieten. Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

Ik mag van mijn werk geen gelnagels dus ik ga voor de prescription nails (deze kun je er zo weer af halen)deze nagels moeten wel gelakt worden omdat je je eigen nagels er door heen ziet. Heb het nog nooit gehad dus ben erg benieuwd. Hoop voor jouw in iedergeval dat die nieuwe nagels in iedergeval tot na de bruiloft blijven zitten.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #210 Gepost op: 18 juni 2010, 09:33:25 »
hi ladies!

Vandaag nog een weekje!!!  :biggrin: Heb er zooooveel zin in  :biggrin:

Wat klote maart dat er al 4 nagels af zijn! Dat zou toch helemaal niet mogen??!!
Hoe is het met de wenkbrauw van je aanstaande?

Ja ik ga morgen nog ff kijken voor een armbandje. Als ik echt niks kan vinden dan wordt het die van de clairs idd.

@mika, wij ook pas in november weg hoor. Maar dan wel 4 weken naar australie & fiji  :biggrin:  Ik vind het enerzijds jammer dat we niet direct na het trouwen gaan, maar aan de andere kant hebben we daarna ook nog iets super tofs om naar uit te kijken  :biggrin:

Nou meiden geniet van het weekend!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #211 Gepost op: 18 juni 2010, 22:03:30 »
hallee!
ja absurd he, dat die rare dingen niet blijven zitten! kostte toch 65 euri!
Mika, wij gaan zondag 27 juni naar de dominicaanse republiek voor 16 dagen, ff lekker chillen en honeymoonen! Aan de ene kant wel lekker om meteen na de bruiloft te gaan, aan de andere kant is het veel geregel, én de bruiloft én een reis. Vandaag nog ff lekker geshopt, paar lekkere jurkjes gekocht voor op vakantie. als we terug zijn hebben we ook nog een week, dan kunnen we lekker bijkletsen over de dag met de familie enz en nog ff lekker uitrusten voor we weer beginnen. Het mindere is dat dan ook de uitslag van het dna-onderzoek van mijn zussen binnen is en dat mijn moeder haar eierstokken dan laat verwijderen.
Mijn moeder is al rete zenuwachtig! ze is druk bezig de tuin mooi te maken. God weet wat die lui allemaal van plan zijn! Worden er bij jullie in de familie vaak stukjes gedaan? Bij ons is het traditie. Meestal was ik degene die iets verzon. Zo is mijn zus in oktober 2008 getrouwd, we hebben toen een hele fanfare na gedaan met pak en al! Ons pa zegt namelijk altijd als er een feest is dat hij de fanfare heeft besteld voor die dag en nu waren ze er dus echt. Ik ben zelf helemaal fan van het groot niet te vermijden, daar hebben we het van na gedaan. Ik had toen het filmpje naar hun opgestuurd van ons optreden. In maart dit jaar waren we weer naar een show geweest, achteraf hebben we de mannen nog gezien en die waren laaiend enthousiast over het filmpje! Bij mijn andere zus hadden we een hele film gemaakt, met allemaal anekdotes over haar en haar man, toen werkte ik bij de lokale omroep dus heb het zelf gemonteerd. Ben dus erg benieuwd wat ze nu gaan doen! Ik heb het idee dat we flink verrast gaan worden die dag, ze doen zo geheimzinnig! zo zijn ze ineens iedere dinsdagavond weg en mag ik niet boven komen als ik bij mijn ouders ben.
De wekbrauw van Hajo is al aardig terug gegroeid gelukkig! Ben zoooooo benieuwd hoe hij eruit ziet vrijdag!
Heel het dorp is al op de hoogte, vandaag kwam ik zoveel mensen tegen die het al wisten, het staat ook in het lokale krantje dat we gaan trouwen. Ik denk dat de kerk bomvol zit!! er komen zelfs mensen die ik niet eens ken (vriendinnen van mijn zussen etc)

Nu hebben we allebei vakantie! er is een hele last van mijn schouders gevallen, nu nog alleen maar leuke dingen voor de boeg!

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #212 Gepost op: 20 juni 2010, 08:50:09 »
hoi hoi..
oh wat lekker als je nu al vrij hebt...ik mag nog 3 dagen werken..

het gaat nu echt hard he.. nog maar 5 dagen!!
hier ook alweer vanalles geregeld..
manlief heeft vorige week zn pak gehaald(eindelijk) en wij de volgende dag een pakje voor onze zoon gehaald..
mn jurk hangt sinds woensdag thuis, dus die kamer is voorlopig verboden terrein..
verder de bedankjes gemaakt, de kaarsen binnen, de sieraden voor de bruidsmeisjes afgemaakt.. en nog wat dingen..

en nu maar even een ontbijtje op bed maken voor de papa..
fijne dag!
gr

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #213 Gepost op: 20 juni 2010, 12:12:17 »
Hello

Het gaat nu echt snel he, nog maar een paar dagen! Gisteren alles definitief doorgesproken met de locatie en de trouwambetenaar. De fotograaf belde uit zich zelf om nog even te checken of alles in orde was. Maar dan komt het nu: Mijn schoonvader (waar we wel contact mee hebben, maar alleen op verjaardagen) wil vandaag opeens met zijn nieuwe vriendin langs komen. En nu voel ik wel wat er gaat komen. Hij wil haar vast meenemen naar onze bruiloft. Nu zien wij dat helemaal niet zitten!! We hebben haar pas 1 keer gezien en zitten echt niet te wachten op een onbekende bij ons aan tafel, op de foto's enz. Maar ja nu wel een dilemma, gaan we het zeggen of moeten we de lieve vrede bewaren???? Het is namelijk ook niet de makkelijkste man om dit tegen te zeggen en we willen geen stampij. Maar ja wij zitten er maar mooi mee, hoe je het ook bekijkt. Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

Groetjes Mika

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #214 Gepost op: 20 juni 2010, 20:55:26 »
He hoi allemaal!

Nog maar een paar dagen, whaa  :biggrin:  Ik hoef nog maar 2 dagen te werken, lekker!
Jeetje Mika wat een dilemma! Hoe is het gesprek/bezoek gegaan? Hoelang zijn ze al samen? Als jullie dat echt niet zien zitten zou ik niet instemmen met haar erbij. Ik weet niet of jullie het 'groots' aanpakken of wat kleiner. Maar dat dit de club is waar jullie je huwelijksdag mee willen vieren. Punt uit, geen discussie. Zeker als je je schoonvader al zo weinig ziet. Jammer dan hoor, hadden ze maar wat meer in jullie relatie moeten investeren. Moeilijk!
Wij hebben van de week een afmelding gekregen van een daggast, die kon geen vrij krijgen. Erg jammer, het is de partner van een hele goede vriend. En we hebben eigen niet zoveel met die partner, dus eigenlijk is het niet zo heel erg jammer maar dan nog. Als je als daggast wordt uitgenodigd zou je dat toch een eer moeten vinden..Nahja, maken ons er niet druk over.

Donderdagavond nog gezellig voetbal kijken? Ik gezellig bij m'n pa en ma, met ons 3tjes. As is dan bij zijn familie.

Ok fijne avond nog!

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #215 Gepost op: 20 juni 2010, 21:27:01 »
Nou gelukkig is het goed afgelopen. Ze durfden de vraag niet direct te stellen, maar zaten wel erg te vissen. Maar goed we hebben niet gereargeerd op die toespelingen en uiteindelijk gingen ze weg en wenste zij ons een hele fijne dag vrijdag.
Ik vind het ook niet nodig als je elkaar pas 2 maanden kent om dan al op de bruiloft van zijn zoon te verschijnen. (en hij wisselt nog al eens van vriendin, dus hoe serieus is deze relatie.

Ik vind het nu wel heel relaxt worden, alles is geregeld en nu alleen nog maar laten verwennen en genieten :biggrin: .
Iedereen nog een fijne avond!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #216 Gepost op: 20 juni 2010, 21:56:00 »
ik krijg de kriebels! nog maar ff meissies!
Gelukkig dat het is opgelost Mika, zou ook wel erg raar zijn inderdaad, vooral als hij nog al eens een andere vriendin heeft, staat ze straks op alle foto's enzo...
Ik ben al kei moe! komt denk ik doordat ik vakantie heb en er ineens zo'n last van m'n schouders afvalt. Vandaag lekker vaderdag gevierd bij ons pap en mam. Pap moest ons komen halen want de uitlaat is onder de auto uit gevallen en heb mijn werkauto uitgeleend aan mijn collega :sad: lekker handig als je nog zoveel moet doen. Hopelijk kan mijn aanstaande hem morgen maken.
Hebben jullie het nog druk de komende week? Wij hebben nog wat kleine dingen te doen. Zo gaan we dinsdagavond nog ff oefenen bij de band, pa speelt zeker mee, ik wil ook een poging doen met drummen, weet alleen niet of ik met die gigantische jurk er wel achter pas. Maar eerst maar eens repeteren, heb nog nooit met een band mee gespeeld!
Dinsdag ook de jurk ophalen en morgen nog ff samen komen met de ceremoniemeesters. aanstaande heeft vandaag zijn pak nog gepast en het zat als gegoten, zei hij.

Nou ik ga lekker vroeg naar bed, morgen drukke dag!

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #217 Gepost op: 20 juni 2010, 23:07:19 »
He lady's

Ik moet maandag en dinsdag nog werken en dan sluit ik woensdagochtend de werkweek af. Dan is het woensdag de jurk ophalen en voor de laatste keer passen. Donderdag laat ik mijn nagels nog doen, gaan we de bedankjes ophalen bij de chocolaterie en nog even cadeautjes halen voor de getuigen. Oh ja woensdag gaan we nog een keer als niet getrouwd stel uiteten haha.
Donderdag avond zal er wel mooi gemaakt worden bij ons huis, en ja die mensen verwachten dan wel een borrel :applaus:

Maart: ja een bekend effect van vakantie, gelukkig heb je nog wel leuke dingen te doen! Hoop dat je auto morgen te maken is.
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2010, 23:09:28 door mika01 »

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #218 Gepost op: 21 juni 2010, 07:38:23 »
Maandag! nog maar 4 dagen en dan is het al zover, je bent er zo lang van tevoren al mee bezig en nu gaat de tijd zo snel... Zaterdag hebben we de man van de gemeente over de vloer gehad, hele leuke man, tegen de 70, letterlijk een heel oude man, AS zei toen we hem naar de auto zagen lopen "als die het vrijdag nog maar doet" hahahaha maar dat zal wel loslopen :tongue: Morgen komen de eerste mensen aan, dus vandaag laatste rondje door het huis, het enige wat we nu nog moeten doen zijn de bedank kaartjes aan de doosjes maken, en de tafel nummers op de stoeltjes zetten, ze zijn zo leuk geworden! zal straks eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Zaterdag ook mijn wenkbrauwen en wimpers toch laten verven/epileren. Ideaal die wimpers, gewoon of je zwarte mascare op hebt zonder het gepoets voor het naar bed gaan, dit ga ik zeker vaker doen! Alleen die wenkbrauwen dat doen we maar niet meer  ik kijk toch wel erg streng, ze zeggen dat het met een paar dagen al minder donker wordt dus daar gokken we dan maar op, toen ik thuis kwam ben ik gelijk gaan poetsen, hopen dat het minder donker zou worden, dan maak je het er niet beter op, rode huid lijkt het nog erger STRESS!! maar het valt nu al heel stuk mee. We gaan niet echt op huwelijksreis maar gister besloten dat we mijn vriendin uit Japan naar parijs gaan brengen de woensdag na ons trouwen en dat we daar zelf dan een paar dagen blijven, even lekker samen een paar dagen nagenieten van alle drukke dagen.

Hebben jullie trouwens een cadeautje voor jullie getuigen gedaan? Ik had een fotoboek willen bestellen online (waar de fotos echt op het papier worden gedrukt) maar ben hier niet meer aan toe gekomen, ik ga nu dus fotos afdrukken bij de Hema of zo vanmiddag en dan maak ik zelf een klein album, onze vriendschap door de jaren heen. Nog wel even wat werk maar ik vind iets persoonlijks wel zo leuk. AS weet niet wat hij zijn vriend/getuige gaat geven... mannen zijn zo praktisch, hij zei van de week zelfs dat ie wel een nieuwe antenne kon geven voor zijn auto... ik denk dat ik me daar maar even niet mee ga bemoeien :wink: voor de cm's hebben we de accomodatie betaald, ze hebben beide een challet gehuurd voor het weekend om in de buurt te zijn, en hoewel het ook praktisch was was het ook iets wat ze goed konden gebruiken.

Ik ga mijn lijst nog even nakijken of ik echt niks vergeet ;-) veel plezier vandaag, ook met de laatste dagen werken hoop dat jullie je hoofd er nog bij kunnen houden!


Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #219 Gepost op: 21 juni 2010, 09:18:13 »
Hi Dames,

Ik heb vannacht maar 3,5 uur geslapen van de zenuwen!! :ph34r:
Begint het nu al?? Jeetje, dat worden denk ik hele dikke wallen op mijn bruiloft.. :sad:

@Maart, Wat een prachtige jurk heb je! Ik zag hem in een ander topic staan! Ik ben echt zo benieuwd naar de jurken van alle dames hier!

@Mika, gelukkig heeft het probleem van je vader en vriendin zichzelf al opgelost. Zou niet leuk zijn als je, je daar nog druk over zou moeten maken.

Nog 2 dagen werken!! Woensdag lekker mijn nagels laten doen en donderdag nog even lekker uit eten met vriendlief! Daarna ik naar ons eigen huis en hij slaapt bij onze CM's.

Lieve meiden, ik wens jullie nog heel even veel succes met de laatste dingen. Ik hoop voor jullie dat jullie nog niet zo enorm gestrest zijn!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #220 Gepost op: 21 juni 2010, 11:41:13 »
hihihiiiiiii heidi, ik lig helemaal in een stuip over dat verhaal van jou en die babs. Zijn je wenkbrauwen nu wel beter? tis toch wat met die wenkbrauwen allemaal hihihi. Lekker dat je nog naar parijs gaat! de stad van de liefde!
@mika; dank je voor het compliment over de jurk! ben er zelf ook helemaal heppie mee! morgen ga ik hem halen (ons mam wilde de aanhanger al meenemen omdat ie zo groot is) ben benieuwd waar we dat ding gaan verstoppen.
Ik kon vannacht ook niet slapen van de zenuwen, was heel de dag al aan het beleven, zoveel mooie momenten; ik die van de trap afkom als mijn aanstaande aanbelt, pa die me naar het altaar brengt, het gospelkoor, de band, noem maar op! Straks ff lekker naar de stad, kleren kopen voor de huwelijksreis. nog even voer halen voor alle dieren hier, versiering naar locatie brengen, geld wisselen, naar ceremoniemeesters, morgen jurk halen, oefenen met de band, woensdag huis poetsen en konijnen schoonmaken, nagels laten bijwerken, donderdag videocamera ophalen en naar cameravrouw brengen, alles klaar leggen voor de bruiloft en de reis, 's avonds taart eten met het gezin, aanstaande gaat voetbal kijken met ceremoniemeesters en dan thuis slapen! en als ik wakker wordt begint het allemaal! Kapper, make-up, jurk aantrekken en klaar voor de start!

Ik ben zooooooooo benieuwd naar jullie foto's! hoop dat ik ze nog ff zie voordat ik vertrek! veel sterkte met de zenuwen meiden!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #221 Gepost op: 21 juni 2010, 11:55:39 »
Hahaha een antenne als cadeau voor de getuigen! Mannen zijn inderdaad erg praktisch haha. Ach, wel schattig ook.

It's Monday!! Haha, nog maar 4 dagen! Iedereen om ons heen is er ook zooo druk mee. M'n moeder heeft ook al aardig de zenuwen, maar die zijn ook erg druk met de tuin. Ze hebben een hele mooie grote tuin dus het is ieder weekend tuinieren voor ze.

Hey wat klote van je wenkbrauw! Is een beetje aceton een idee? Daarna wel direct goed invetten want anders krijg je een hele droge huid. Ik zeg maar wat hoor, geen idee of het helpt..

Ik ben ook zo benieuwd naar jullie foto's! We zitten nu al aardig wat weekjes op het forum te dromen, vertellen over onze dag. Ben erg benieuwd naar het 'resultaat' van iedereen.

Hey en trouwens, hittegolf einde van de week??

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #222 Gepost op: 23 juni 2010, 00:34:44 »
halleeeeeeeeeeeee!
net terug van de repetitie met de band! Heb voor het eerst van mijn leven mee gedrumd met een band! ze vonden het allemaal zo leuk dat ik het vrijdag ook MOET doen! spannend! Ik was rete zenuwachtig, maar het ging vrij aardig. Gelukkig hoef ik pas later op de avond, dus kan ik eerst wat wijntjes achter over slaan. Nu maar hopen dat ik er achter pas met die jurk! Aanstaande heeft mijn band ontmaagding ook gefilmd, zo kon ik het later ff terug horen.

Vandaag ook de jurk opgehaald! moesten nog wat kleine ingrepen aan gebeuren maar hij hangt nu boven op zolder bij ons mam. Viel niet mee om dat ding ongezien naar binnen te smokkelen!

Ik duik mij bedje in, hoop dat ik een beetje kan slapen met al die kriebels in mijn lijf

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #223 Gepost op: 23 juni 2010, 08:27:54 »
Hi ladies!

Nog 2 nachtjes!!! En het weer wordt fantastisch, zooo blij  :biggrin:

Hoe staat het met de zenuwen? Hier alles nog best oke. Vorige week had ik er meer last van. Dat komt omdat je daarvoor over maanden/weken praat en toen was het in eens volgende week vrijdag al. Nu valt het mee. Ik heb vanaf vandaag lekker vakantie, dus ben nu wasjes aan het draaien en straks tassen inpakken. Morgen vertrekken we naar de ouders, die wonen in he oosten. Spannund!

Ik heb alleen een klein stresspuntje; ben gister verbrand in mijn gezicht! Ik was de hele middag buiten met het werk en had m'n armen wel ingesmeerd maar m'n gezicht niet (hoe stom kan je zijn). Dus heb nu een rode neus en rode wangen. Oeps! Ben flink in de weer met aftersun nu en ga vandaag en morgen absoluut niet meer in de zon. Misschien nog even yoghurt halen? Het zou vrijdag toch wel bijgetrokken zijn?

Cool Maart dat je gaat drummen vrijdag! Super stoer, zo'n mooi bruidje achter een drumstel. Ben benieuwd naar de foto's  :biggrin:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #224 Gepost op: 24 juni 2010, 09:20:49 »
Nou meiden morgen is de grote dag!!!
Het weer gaat super zijn dus daar kan het niet aan liggen.

Alvast heel erg veel plezier en geniet ervan!!!

(ik wacht geduldig op de foto's!!  :wink: )

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards