collapse

Auteur Topic: 25-06-2010, Iemand?  (gelezen 70683 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #225 Gepost op: 24 juni 2010, 09:51:40 »
MORGEN AL???? hahahah kriebels zijn leuk maar het worden nu wel serieuze vogels daar binnen ipv vlinders :tongue:

de eerste gasten zijn aangekomen, de hele week op en neer gereden naar vliegvelden/treinstations en tussendoor alle laatste boodschapjes gedaan, vandaag wil ik zo min mogelijk meer doen/regelen, toch staat er nog wel een en ander op mijn lijst :wink: Vanavond gaan we met de buitenlandse gasten op de camping voetbal kijken, zal me een feestje worden :wink: op tijd terug naar huis om nog even samen te relaxen en dan vertrekt hij morgen om 8 uur naar zijn ouders en dan gaat het allemaal echt gebeuren!

kleine tegenslag, de taarttop is niet aangekomen :sad: mijn vriendin uit Canada zou deze meenemen maar ze moest haar reis afzeggen vanwege haar zwangerschap, ze heeft deze toen per post gestuurd en ik kan online zien dat ie in amersfoort is aangekomen maar al sinds vorige week!! hij ozu 19e aangeboden worden volgens die site maar tot vandaag niks gehoord, we vinden het ontzettend jammer ik verwacht niet meer dat hij gaat aankomen. Ik ga zo nog even bellen maar ik ga er niet om stressen dan maar de taart zoals hij is.

Lismans hoe is het met je gezicht? heeft de yoghurt geholpen??

ik ga maar snel nog even wat doen, straks weer naar de camping, oh en om half 2 heb ik een afspraak om acryl nagels te zetten, ik had liever gel gehad maar dat kon ik niet meer regelen, ik heb 2 nagels echt afgebroken deze week en dat is dan toch wel jammer, hahahah normaal maak ik me daar dus echt GEEN zorgen over :wink:

moeten jullie nog veel doen vandaag??



mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #226 Gepost op: 24 juni 2010, 15:35:07 »
He lady's

Laatste dagje als ongetrouwde meisjes haha. Vandaag de laatste dingen gedaan. Heb nu ineens lange nagels en dat typt best vreemd :huh:. Zonde dat het er woensdag al weer af moet :wink:. Hebben jullie ook al veel kaartjes gekregen, ik heb er vandaag al 10 gekregen en een mooie bos bloemen van mijn leidinggevenden. (Op zich wel slim om die vandaag al te geven).

Heb nu echt een vakantie stemmig, mooi weer fijne dagen in het vooruitzicht en me lekker laten verwennen. Wat wil een mens nog meer :biggrin:

Iedereen heel veel plezier morgen, geniet er van!!!!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #227 Gepost op: 24 juni 2010, 16:14:49 »
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spannend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zo naar mijn ouders, daar blijf ik vannacht ook slapen. Ik wil jullie allemaal een heeeeeeeeeele fijne en mooie, heerlijke, romantisch en zonnige dag toewensen! Geniet van ieder moment en laat je ceremoniemeesters maar lekker rennen! maak je niet druk om dingen die niet lekker lopen en laat ze oplossen door anderen!

Ik ben helemaal klaar, zo meteen nog ff een brief op bed leggen voor mijn aanstaande, mijn spulletjes pakken en naar mijn ouders. Ik MOET op tijd naar bed, waarschijnlijk gaan ze nog versieren. Aanstaande gaat voetbal kijken bij de ceremoniemeesters. Ik ga nog lekker taart eten met het eigen gezinnetje.

hier ook veel kaarten! erg leuk! enige jammere is dat de schoonvader van onze buurman op sterven ligt, de buurman is getuige :sad: hij zou zowieso naar de kerk komen, ook als zijn schoonvader overlijd. Hij was gisteren hier en had de tranen in zijn ogen staan omdat ie misschien deze dag moet missen. Ik hoop voor hem en zijn gezin dat de beste man het redt, hij ligt nu aan de beademing in coma...

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #228 Gepost op: 24 juni 2010, 19:39:01 »
Haai ladies!

Mijn gezicht is weer helemaal bijgetrokken gelukkig.

Hier alles goed, ben ook al bij mijn ouders. Ze zijn druk aan het versieren.

Allen een hele fijne toffe super dag morgen!! Ben benieuwd naar alle verhalen :-)

Groetjes!!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #229 Gepost op: 25 juni 2010, 06:16:40 »
Hi ladies,

Eindelijk is het dan zover!! Wij gaan trouwen!!! Ik wens jullie allemaal een onwijs mooie dag toe! In iedergeval zal het weer geen spelbreker zijn, meiden geniet ervan!

Ps. 20 maanden met de voorbereidingen bezig geweest, alles zit in mijn hoofd en klaar voor uitvoering. Ben nog niet zenuwachtig. :huh: Nog echt zo iets van huh? Gaat het vandaag om ons?? Hahaha

Wacht met smart op alle foto's :wub:


Liefs, Marjolein

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #230 Gepost op: 25 juni 2010, 07:20:58 »
heel veel plezier allemaal meiden! wij lagen er pas om 2 uur vanacht in ik hoop dat jullie beter hebben geslapen!!

geniet ervan vandaag!!


Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #231 Gepost op: 25 juni 2010, 08:22:51 »
haha om kwart over 5 al op het forum??? :biggrin:

Heel veel plezier dames!!!

Rianne74

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #232 Gepost op: 25 juni 2010, 08:29:21 »
Allemaal een hele fijne dag vandaag. Geniet ervan!!!

sydnew

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #233 Gepost op: 25 juni 2010, 09:22:38 »
Een super fijne dag gewenst vandaag!! Geniet ervan het is in ieder geval prachtig weer!!!!!

J & M

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #234 Gepost op: 25 juni 2010, 09:50:32 »
Veel plezier meiden!! Geniet van jullie mooie dag :wub:  :wub:

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #235 Gepost op: 29 juni 2010, 21:11:20 »
Hoi meiden!!!

Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal!! Hoe was jullie dag???

Echt, wat hebben wij genoten!! Al die maanden voorbereidingen hebben echt z'n vruchten afgeworpen. Het is helemaal gegaan zoals we wilden en hebben achteraf geen enkel ding wat we anders hadden moeten doen.

Ok, hier een verslagje:

Donderdag 24 juni zijn we naar onze ouders gegaan. Eerst nog boodschapjes gedaan en voor het avondeten is Marc naar zijn vader gegaan. Hij zou die nacht bij zijn vader slapen, ik bij mijn ouders. Alleen moest er bij mijn ouders nog versiert worden, dus ik moest na het eten naar binnen. Ik hoorde m'n zus, broer, schoonvader en een hoop kabaal en na ongeveer een uurtje mocht ik komen kijken. Marc natuurlijk gebeld en samen de versiersels aanschouwd. Wat hadden ze het leuk gedaan zeg! 2 bogen gemaakt met roosjes en dennetakken, slingers met allerlei foto's (ook hele oude genante foto's haha) opgehangen. Super tof! Daarna weer afscheid van elkaar genomen en gezellig met mijn ouders voetbal gekeken. Rond 23.30u vonden we het toch wel tijd om te gaan slapen. En je raadt het nooit; ik kon natuurlijk NIET slapen!! Normaal ben ik helemaal geen moeilijke slaper, maar dit keer was het echt een drama. Op een gegeven moment (rond 3u) kreeg ik stress omdat ik niet kon slapen. Hoe irritant is dat! Uiteindelijk rond 4u een soort van rustgevend pilletje van m'n moeder gehad en ik denk dat ik rond 04.30u in slaap ben gevallen. Gelukkig maar want ik moest echt wel een paar uurtjes slapen.

Om 7u kwam m'n moeder mij wekken. Kopje thee, broodje eten en onder de douche. Om 08.15u was de kapster er al en niet veel later m'n schoonzusje die direct begon met filmen haha. Het was erg relaxed om zo met de meiden in de keuken te keuvelen met een kopje koffie. Rond 9.30u kwam m'n broer aanzetten met de fotograaf en toen was de drukte compleet! Ik had overigens totaal geen last van het slaaptekort (hele dag overigens niet) en ook geen last van de zenuwen. Om 10.15u was ik klaar en kon ik nog even relaxed een kopje koffie drinken in de tuin met een sigaretje (ja ik ben zo'n slechterik). Erg relaxed was dat! Om 10.45u naar boven gegaan met moeders en nog geen 10 min later was ik helemaal klaar. En nog steeds geen zenuwen! Ondertussen was de trouwauto (een witte kever) al bij Marc gearriveerd en al snel hoorde ik ze (mijn zwager die reed en hij) aankomen. De ontmoeting was echt super leuk! Marc kwam mij ophalen in mijn oude slaapkamertje. En wat zag hij er super kicken uit zeg! Super mooi pak, lichtgrijs met een mooie glans erin. Ik dacht dat hij een veel donkerder pak zou hebben. En hij dacht dat ik geen sleep zou hebben haha. Dus kusje, fotootje, boeket aannemen (van gerbera's, was ook helemaal top) en naar buiten waar onze familie stond. Iedereen klappen en kussen natuurlijk, super leuk.

Om 11.30u zijn we naar de fotolocaties gegaan. We zijn begonnen bij een super gave oude muur vol (mooie) graffiti. We hebben daar echt super kicke foto's gemaakt, met zonnebrillen, sigaren, Marc moest met een spuitbus net doen alsof hij op m'n jurk spoot etc (fotograaf monteerd daar verf bij op de foto) etc. Echt super leuk. Daarna nog naar een andere locatie gegaan, soort van oude stadsmuur. Ook heel erg leuk. We hadden nog een 3e locatie maar dat hoefde van ons niet meer. Het was ondertussen 1u en de rest van de daggasten zouden nu ook bij mijn ouders zijn. Dus op naar huis en idd, de rest was er ook. Nog ff een broodje en kopje koffie, wat familiekiekjes en op naar de ceremonie!

Toen begon m'n mond toch wel een beetje droog te worden! We waren veelste vroeg, dus een paar straten ervoor zijn we gestopt en hebben we nog zo'n 10min staan wachten. Toen we aan kwamen rijden zag ik veel andere mensen, collega's etc. Leuk dat die de moeite nemen om te komen ook! De ceremonie was mooi, luchtig en helemaal naar onze wens. Het JA woord ging ook goed en we hadden live muziek! Dat was helemaal TOP! Iedereen was ervan onder de indruk. De 5 neefjes en nichtjes die erbij waren hebben zich ook voorbeeldig gedragen. Niet helemaal stil gebleven natuurlijk, maar dat kan je ook niet verwachten van die kleintjes. Hehe, dat zat erop :-) Daarna naar buiten waar iedereen natuurlijk klaar stond met bellenblaas. Daarna lekker glaasje bubbels gedronken en een stukje taart. En toen was het tijd om te borrelen! We hebben heerlijk buiten (ontzettende mooie relaxte omgeving) zo'n 1,5u geborreld. Heerlijk, met de live jazzband op de achtergrond. Dat was helemaal relaxed. Veel mensen die langs kwamen lopen zagen we ook al verbaasd kijken van het feit dat we live muziek hadden. Heerlijk gekletst en nog wat leuke foto's gemaakt met de familie en vrienden.

Toen was het tijd voor het eten, het was ondertussen ook al 17.30u. Ik baalde best een beetje dat dit borrelgedeelte alweer voorbij was, het was zo super! Het eten was fantastisch. Mijn schoonvader heeft een grappig verhaal verteld over Marc en mijn vader ook een hilarische speech over mij. Heerlijk. Om 20.00u kwam de kapster nog even om mij op te lappen voor zover dat nodig was en om 20.30u kwamen de eerste avondgasten al. Eerst even het feliciteren en daarna het openingswoord van de ceremoniemeesters. Die hebben het ook super gedaan. En toen..onze openingsdans! We hadden een act ingestudeerd. Eerst ongeveer 30 seconden een rustig nummer van Cindarella (Cest ca lamour), daarna het dansje van Music Inferno van de confessions tour van madonna (zie youtube haha)! Iedereen ging helemaal uit z'n dak en had het niet zien aankomen! We hadden ook niemand verteld dat we uberhaupt een openingsdans zouden doen, dus dat was een grote verassing. We hadden goed geoefend en hij ging helemaal goed. Marc was behoorlijk zenuwachtig toen Cest ca lamour nog speelde, maar dat was dus helemaal nergens voor nodig. Na onze openingsdans stond de dansvloer ook vol, en die is niet meer leeg geweest na die tijd! We hadden de DJ gezegd dat ie in de loop van de avond het tempo flink mocht opvoeren met o.a. Hed Kandi/Tiest en dat heeft ie super gedaan! Het was een heerlijk dansfeest, we zijn zo ontzettend uit onze dak gegaan allemaal! En om 1u was het altijd tijd om afscheid te nemen. Maar niet voordat iedereen een puntzak friet kreeg, heerlijk was dat! Toen iedereen weg was zijn wij naar het hotel gebracht om vervolgens moe en voldaan lekker te gaan slapen (eerst gedouchd trouwens). Geld hebben we de volgende dag pas geteld. We hebben zo'n super feest gehad dat het geld echt niet het belangrijkste was. De huwelijksnacht was overigens ook alles behalve romantisch te noemen. We vielen allebei als een blok in slaap en werden om 8u wakker met een giga hoofdpijn (klein katertje allebei haha). Dus ff aan ibuprofen en weer lekker verder slapen. Rond 11u hadden we een heerlijk luxe ontbijt op de kamer en om 12u het hotel uit. Toen zijn we ff langs de bakker gereden en heerlijk gezellig nagekletst met de familie.

Al met al een heeeeerlijke dag waar we nu nog van aan het nagenieten zijn! Mijn broer heeft ontzettend veel gefilmd (ongeveer 6 uur) en één van mijn collega's die ook bij de ceremonie aanwezig was heeft 240 foto's gemaakt (met een professionele camera). We hebben dus al heel wat dingen om terug te kijken en van na te genieten!

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen
Ik zal zo ff proberen wat foto's toe te voegen!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #236 Gepost op: 29 juni 2010, 22:47:25 »
1. Marc haalt mij op

2. Bij de ceremonie

3. Bij de ceremonie

4. 's ochtends, nog bij mijn ouders toen marc mij net had opgehaald

groetjes
melissa
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2010, 22:48:29 door Lismans »

pamela

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #237 Gepost op: 1 juli 2010, 15:49:59 »
:biggrin:

als ondertrouw ook meetelt..

de 25ste ben ik in ondertrouw gegaan

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #238 Gepost op: 1 juli 2010, 16:37:07 »
gefeliciteerd!!! Wat waren jullie mooi zeg!!!
Je haren en je jurk vind ik ECHT top!!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #239 Gepost op: 2 juli 2010, 12:11:06 »
en nog een fotootje waar ik erg trots op ben  :biggrin:

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #240 Gepost op: 6 juli 2010, 12:54:02 »
Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd!!!!!. Ik hoop dat jullie allemaal een geslaagde dag hebben gehad.

Wij hebben echt een superdag gehad en erg genoten met z'n allen.
Hier alvast een foto. Het zijn nog niet de "echte" foto's die moeten nog komen.@ Lismans Jullie zien er echt super mooi uit!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #241 Gepost op: 7 juli 2010, 15:20:19 »
Hi Lismans, Mika!

wat een leuk verslag Lismans en prachtige fotos! wat een mooie dag hebben we gehad he ongelovelijk wat een weer... mijn verslag volgt snel, een paar fotos zodat jullie ons vast kunnen bekijken Vrienden hebben onze fotos gemaakt, omdat ze dit in hun vrije tijd doen duurt het even voor we onze fotos gaan krijgen, maar ze hebben er wel ruim 2500 gemaakt dus ik denk dat er vast veel moois tussen gaat zitten!

Tot snel! (nu weer aan het werk nl )

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #242 Gepost op: 7 juli 2010, 21:40:55 »
Hoi hoi!

@mika wat een mooi stel zijn jullie zeg! Prachtig, hele mooie jurk! Anders dan anders he, geen standaard wit :-)

@Heidi ook al zo'n mooi stel! Ook een prachtige jurk :-) En wow, 2500 foto's!! Wij krijgen ook alle foto's digitaal van de fotograaf, maar dat zullen er zo'n 1000 zijn. Ook genoeg wat mij betreft :-)

Ben benieuwd naar de verhalen + foto's van de andere meiden. Wij zijn alweer sinds maandag aan het werk, best ontnuchterend he. Nahja, onze mooie reis komt nog eind okt.

Doeiii

mika01

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #243 Gepost op: 7 juli 2010, 22:04:50 »
He Meiden

Jullie dus ook al weer aan het werk, inderdaad erg ontnuchterend!! Ach nog 5 dagen werken en dan is het vakantie.
We hebben besloten om van de kadogeld een lastminute te gaan scoren, dus misschien toch een huwelijksreis :biggrin: .

Wij krijgen dinsdag de foto's van de fotograaf ben zo vreselijk benieuwd! Maar goed al veel foto's van paps en mams en vrienden gekregen.

@Lismans: Ik heb echt bewust gekozen voor een amdere kleur en moet zeggen dat de gasten ook niet anders verwacht hadden van mij. Iedereen vond het prachtig.

@Heidi: Ook al zo'n prachtis bruidje, jullie hebben nog heel wat werk te verichten als je 2500 foto's uit moet zoeken.

bruinoogje

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #244 Gepost op: 9 juli 2010, 23:52:18 »
hallo iedereen!!

gefeliciteerd allemaal ik hoop dat jullie net zo'n geweldige dag hebben gehad als wij.
het was geweldig weer ook!

ik zou het leuk vinden als jullie mijn foto's bekijken op hyves.

http://www.sweetypaula.hyves.nl/

groetjes!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #245 Gepost op: 12 juli 2010, 20:03:31 »
hoi bruinoogje!

wat een prachtige foto's, hele mooie jurk  :biggrin:

nu is het (voor ons althans) wachten op de foto's van de fotograaf! spannund :-) Alle foto's van de wegwerpcameraatjes (15 stuks) zijn inmiddels ontwikkeld. Zijn erg leuk geworden! en bij de kruidvat (zo ideaal) krijg je ze meteen op een schijf, dus alles digitaal.

maartje

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #246 Gepost op: 13 juli 2010, 15:58:52 »
olaaaaaaaaaaa lieve getrouwde maatjes van me!

Gisteren terug gekomen uit de dominicaanse republiek! het was een heerlijke honeymoon! we hebben met dolfijnen gezwommen, paard gereden op t strand, gesnorkeld en verder lekker gechilled aan het strand! heb zaterdag na de bruiloft nog geprobeerd te schrijven hier, maar het was zo druk dat het niet meer lukte, hier even een verslag van de geweldige dag:

donderdagavond zijn we samen lekker frietjes gaan eten bij mijn zus met de fam. iedereen was zenuwachtig behalve ik, ik keek er enorm naar uit maar had nergens last van! Daarna ben ik mee naar mijn ouders gegaan en hajo is bij de zwagers voetbal gaan kijken. Thuis met de zusjes en pap en mam taart gegeten en herinneringen opgehaald van vroeger. Opvallend genoeg waren de gordijnen al dicht en verdween iedereen ineens. (voor de versiering) daarna nog alleen met pap en mam op de bank gehangen, ik had een brief geschreven om ze uitgebreid te bedanken voor de mooie jeugd die ik gehad heb. Ons mam dook in mijn schoot en begon heel hard te huilen, ik dus ook meteen meedoen. Toen op tijd naar bed gegaan en nog stiekem ge-sms't met hajootje. (ook bij hem had ik een brief op bed gelegd)
de trouwauto (mustang) zou rond half 12 bij ons worden afgeleverd, maar ik hoorde maar niks. Om 1 uur ging de bel! ik schrok wakker. later bleek dat de auto er bijna niet was geweest omdat ie stuk was! Hajo helemaal ik paniek! die mannen hebben hem midden in de nacht nog gemaakt.

's ochtends om 7 uur kwam mama ontbijt op bed brengen. daarna naar beneden en de versiering in de tuin bekeken. De kapper kwam al snel en ook het make-up meisje. lekker sigaretje gerookt, nog steeds geen zenuwen. Mijn cameravrouw en de fotograaf kwamen ook al snel. Intussen gingen mijn zwagers met de mustang hajo ophalen thuis. die hadden de grootste lol in die prachtige wagen. Ik had boven mijn jurk aangedaan, met hulp van 3 dames! toen hoorde ik de mustang de straat in komen. Ik stond te wachten bovenaan de trap en toen begon het, de zenuwen gierde door mijn lijf! er werd aangebeld en de deur ging open, jankend kwam ik van de trap, dat begon al toen ik de puntjes van hajo's schoenen zag. ook hajo huilde. dat was een mooi moment, alle vrienden en familie er omheen. daarna lekker koffie met worstenbroodjes op in de tuin. Al snel moesten we naar het gemeentehuis, ik mee in de mustang, wat rond gereden door oisterwijk, en toen op naar het trouwlaantje. ook dat was schitterend! de terrassen zaten vol met vrienden en familie, zelfs mijn ex-schoonvader stond er! Toen we in het raadhuis naar binnen wilden lopen, werden we tegen gehouden door de burgermeester! er was hoog bezoek, uit azermajaan of hoe het ook heet! van hen hadden we een cadeau gekregen. toen naar binnen, prachtige geloften over elkaar, zusje die nog wat had gezegd enz.

op naar de kerk, wij weer in de mustang met de bruidskids die enorm genoten in de cabrio. aangekomen bij de kerk zaten er enorm veel mensen. Hajo liep naar voren en ik kwam later, samen met pa. op de muziek van het geweldige gospelkoor. Wat een mis, echt enorm veel tranen gelaten. Vooral door de mooie woorden van familie, en dan dat gospelkoor, nou ik wist niet wat ik hoorde, zo mooi! het was nog mooier dan verwacht. het ave maria, iedereen huilde.
toen we uit de kerk kwamen had iedereen een witte ballon, die werden los gelaten.

Toen naar de waterput, waar we met 30 man gingen eten en borrelen. tussendoor gingen de gasten met de huifkar mee en wij foto's maken. Veel mooie cadeautjes gekregen. Toen moesten we mee naar binnen, ze hadden een presentatie gemaakt; een dag uit het leven van hajo en maartje... ze hadden zichzelf als ons verkleed en overal maffe foto's gemaakt (op t werk, bij ons thuis en zelfs bij de friettent waar we vaak komen) we kwamen niet meer bij zo grappig. Toen een heerlijke bbq gehad.

Op naar udenhout waar het feest was. Alle mensen hadden iets voor onze dieren meegenomen. Heel veel mensen waren verkleed in rock 'n roll stijl! de band was er ook al. Toen de openingsdans en feesten maar! tussendoor had mijn fam nog een stukje gedaan; verkleed als nonnen deden ze sister act na, en daarna een zelf een lied gezongen op het lied van raymond van t groenewoud. ook weer enorm gelachen! De band was geweldig! tussendoor draaide ook de DJ.
Toen moest ons pap op, hij heeft 3 nummers mee gedrumd, echt te gek! iedereen was laaiend enthousiast, toen hij klaar was zei de presentator, blijf nog even staan, zo meteen en nog grotere verassing. Toen was ik aan de beurt, ik nam plaats achter het drumstel met die enorme jurk (ff snel de hoepel eronder uit gehaald) eerst had ik het plan al afgeblazen omdat ik er niet achter paste, toen ons pap bezig was kwam ons mam zeggen; doe het nu! is toch super! dus toch gedaan, het ging erg goed, was wel rete zenuwachtig. De zaal stond op zijn kop, niemand had het verwacht. veel mensen wisten niet eens dat ik drumde.

Toen nog een liedje gedraaid speciaal voor pap, ons nummer, waar we samen op gedanst hebben. toen het bruidsboeket gegooid en later de einddans (proosten van guus meeuwis) iedereen stond om ons heen en danste in een soort van rij die steeds dichter bij kwam! daarna kwam de taxi, geen idee waar we heen gingen, naar bos en ven dus. een prachtig hotel in oisterwijk. Daar lekker in het bubbelbad gezeten met champagne en na gekletst. toen lekker gaan slapen want we waren doodop!

we zijn echt verrast door veel mensen, ze hadden ook een trouwkrant gemaakt met super leuke verhalen. de pastoor die mijn ouders nog heeft getrouwd en mijn doop en communie heeft gedaan was er op bij in de kerk, de man is 92! ik heb een hele speciale band met hem. Hij heeft over ons nog een stukje in de krant geschreven, super mooi en heel speciaal.

Ik heb nog maar een paar foto's de rest moet nog komen.............

meiden, wat leuk om te horen dat jullie dag ook zo geslaagd was! het weer zat echt mee he! echt leuk om die mooie foto's te zien, wat zagen jullie er schitterend uit zeg!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #247 Gepost op: 14 juli 2010, 20:36:38 »
Hey Maart!

Wat een super super super verslag :-) En de foto's..jouw jurk!!! Echt heel mooi met al dat tule. Wat was het ene heerlijke dag he. Wij hebben ook zo genoten. Het weer was super, precies goed, 23 graden ongeveer! Niet zo benauwd als nu, bah.

En jullie zijn lekker op reis geweest, heerlijk zeg. Wij moeten nog ff afwachten, maar daar kijken we nu naar uit.

Nu lekker nagenieten!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #248 Gepost op: 15 juli 2010, 14:51:19 »
@lismans; leuk dat je het nog te goed hebt! ik zou ook wel weer terug willen hihihi. misschien in het najaar nog een weekje!
jullie zagen er ook super uit! wat ben je toch een knappe vrouw! en wat een leuk verslag!
hier nog 1 foto die de fotograaf gemaakt heeft, gisteren hebben er al een aantal gezien! de rest komt nog, ook de film moet nog komen.

Hier ook een filmpje van mij achter het drumstel, de solo ging niet helemaal lekker, maar ik heb thuis 1 tommetje meer! dus moest ff improviseren. daarnaast was ik ook rete zenuwachtig hihi!


http://www.youtube.com/watch?v=G9tuBe7CO7Y

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #249 Gepost op: 15 juli 2010, 21:23:26 »
hoi hoi

allemaal natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! als jullie dag net zo was als de onze was het perfect.. klinkt misschien cliché maar het was echt de mooiste dag van mijn leven..
mijn verslag komt met de foto's.. wacht vol spanning op het mailtje van de fotograaf!
gr!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards