collapse

Auteur Topic: 25-06-2010, Iemand?  (gelezen 70139 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #50 Gepost op: 3 december 2009, 12:07:51 »
hoi allemaal!
fjieuw, wat een rotweer he! ik baal er stevig van van al die regen. Ben ook ineens een stuk minder actief. Helaas hebben we weinig meer aan de voorbereidingen kunnen doen, het is erg druk op het asiel en we hebben allebei een aantal mindere dagen gehad deze week. Elke keer als we lekker dingen willen gaan plannen komt er weer iets tussen.

Gaan jullie nog iets doen aan sinterklaas? wij hebben morgen surprise met de fam. Wij hebben mijn ouders, valt alleen niet mee om daar leuke cadeaus voor te kopen want ze hebben alles al. Iemand nog leuke ideeën?
Volgende week hebben we nog surprise met de nichtjes, dan kopen we voor 10 euro erg maffe cadeaus, en doen we zo'n spel met de dobbelsteen. 6 is een kado pakken, 3 is ruilen, 2 is afpakken enz. we hebben dan altijd de grootste lol!

dit weekend moet mijn schattie weer werken helaas. woensdag ben ik jarig en gaan we in ondertrouw, dus dan gaan we er een leuke dag van maken!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #51 Gepost op: 4 december 2009, 12:16:43 »
Hoi hoi!

Ja om te huilen he dit weer...van de week ging het wel meer richting de winter, maar nu weer grijs en donker in huis. Echt jammer, van mij mag het vriezen!


Bij ons staan de voorbereidingen ook stil hoor. Geen ramp, de grootste dingen zijn geregeld :biggrin: Nu eerst de decembermaand! Wij vieren ook Sinterklaas, morgen met mijn fam. Moeilijk he cadeaus scoren...wij doen gelukkig met lijstjes. De tuinen vind ik altijd wel een leuke winkel om te snuffelen, of misschien wat foute kerstversiering??? Leuke cd, pittenkussen (bij de tuinen volgens mij), kaarsjes (altijd gezellig)...Moeilijk. Ben je inmiddels al geslaagd? Ik moet alleen m'n gedicht afmaken, gister mee begonnen. Ben niet zo'n ster in dichten, maar met een glas wijn lukt het meestal wel haha.

Dat dobbelen is ook errug leuk, hebben wij afgelopen dinsdag gedaan met de collega's. Lachen gieren en brullen was het.

Spannend man woensdag in ondertrouw! Alhoewel, schijnt heel formeel te zijn. Ff tekenen en that's it. Wel leuk op je verjaardag. Hoe oud wordt je?

Nou fijne Sinterklaas viering!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #52 Gepost op: 4 december 2009, 12:44:14 »
de kadootjes heb ik inmiddels in huis, gisterenavond nog even snel de stad in gedoken. Ik ben ook nog bezig met het gedicht, wat een ellende! we proberen er altijd wat humor doorheen te mixen. Ik heb in ieder geval een foto van onze verloving ingelijst, daar zullen ze wel blij mee zijn. Verder een staatslot, kaarjes, windlicht en voor mijn vader een grote mand met stinkende kaas en wijn.

Ik wordt 27 aanstaande woensdag, mijn verloofde is 10 jaar ouder, die is pas 37 geworden. Klopt inderdaad dat in ondertrouw gaan weinig voorsteld, we hadden het zelfs schriftelijk kunnen doen. Maar we vonden het zelf leuker om toch even langs te gaan. we moeten in Tilburg in ondertrouw omdat we daar wonen, maar we trouwen straks in oisterwijk, daar kom ik vandaan. Ik heb dezelfde amtenaar aangevraagd die ook mijn beide zusjes heeft getrouwd.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #53 Gepost op: 4 december 2009, 20:14:49 »
Ja dichten is ook niet mijn ding, probeer er ook altijd wat grappigs in te doen. t is aardig gelukt moet ik zeggen, hij is klaar :biggrin:

Ik ben een jaartje jonger, 26. Mijn vriend (oftewel verloofde, straks man hahaha wel erg wennen hoor!) is 30. Ben benieuwd naar je bevindingen woensdag.  

Fijn weekend en hopelijk belanden we niet in spanje hahaha. ach is in ieder geval beter weer daar :biggrin:

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #54 Gepost op: 6 december 2009, 18:04:27 »
nou sinterklaas is gelukkig weer vertrokken naar Spanje dus daar hebben we geen last meer van haha. Het was toch nog een erg leuke avond afgelopen vrijdag, ons gedicht viel toch wel erg goed in de smaak en de cadeautjes ook. ook hebben we zelf erg leuke cadeautjes gekregen waaronder een kousenband! geweldig! Nu vrijdag nog even surprise met de nichtjes maar dat overleven we ook wel weer.

Vandaag was het even stressen! Ik zat namelijk al een tijdje met de muziek op de feestavond in mijn maag. We hadden dus een vriend van ons, die drummer is, gevraagd of hij een leuke band kon samen stellen voor op onze bruiloft. Nu kwam ik er later achter dat dat nog niet zo makkelijk zou zijn, we hebben nogal een aparte muzieksmaak, en het is erg moeilijk om in een half jaar tijd goede mensen te vinden, en die ook nog eens de muziek te laten instuderen die wij graag horen. Ook zouden we dan  een tijdje van te voren pas echt weten hoe het klinkt. Ik ben zelf een echte rock 'n roll fan, heel de familie is daar dol op. Mijn pa was vroeger drummer bij de rocking birds. Nu had ik een band gevonden die echt precies hetzelfde repertoire speelde als hun vroeger, ze hebben vroeger zelfs dezelfde zanger gehad! Nu had ik hun een tijdje geleden al gebeld, ze deden eigenlijk geen bruiloften, maar wilde voor deze keer wel een uitzondering maken. Mijn aanstaande vond de band ook geweldig, maar hij houdt zelf meer van iets jongere muziek en wilde deze muziek ook graag horen op de bruiloft. Vandaag belde de explosion rockets op, ze hadden nog een optie op de 25e, dus ze vroeger wat we wilden doen. Ik schoot gelijk in de stress, onze vriend was nog bezig om te kijken of hij iets kon samenstellen, en Hajo wilde dat eerst even afwachten. Hajo was vandaag ook werken dus kon amper met hem overleggen.
Ik heb onze vriend gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was, gelukkig deed hij absoluut niet moeilijk en zei dat we echt die band wel moesten boeken omdat ze ook geweldig goed spelen. Hij kwam met het idee om in de pauzes van de explosion rockets akoestisch wat te spelen voor Hajo met mensen die hij goed kende! Ik hajo bellen en die was helemaal blij!
Dus heb nu 'mijn' band vastgelegd, en onze vriend gaat nu een klein bandje samenstellen om wat liedjes voor hajo te spelen! Zo hebben we toch afwisseling, én mijn favoriete band, en hajo's favoriete nummers én we hoeven onze vriend niet teleur te stellen.
fjiew, ik ben wel opgelucht zeg! Komt alles toch weer op zijn pootjes terecht.

Heb gelijk de feestlocatie vastgelegd, want deze band kent deze zaal erg goed en dat was ook een punt waarom ze het toch graag wilde doen. In de zaal zit een enorm podium en een grote lichtinstallatie, perfect voor een optreden dus. Ook de man van de zaal vond het hartstikke leuk dat de explosion rockets kwamen optreden!

Weer een heel lang verhaal van mij, sorry hiervoor, maar moest het ff kwijt

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #55 Gepost op: 6 december 2009, 18:28:02 »
Weer een heel lang verhaal van mij, sorry hiervoor, maar moest het ff kwijt
[/quote]

Lange verhalen zijn alleen maar leuk toch?
hier is ook veel gebeurd..
de band hebben we geannuleerd (vond 1950 euro toch wel heel veel geld..) en nu komt er een dj met lasershow.
ook de fotograaf hebben we inmiddels
en donderdag zijn we naar de koets gaan kijken en die was echt super! dus die wordt het ook..
vandaag hebben we even alle kosten op een rijtje gezet en een goed budget gemaakt, wel wat hoger dan verwacht, maar ja, t is wel omhoog afgerond.

enne wk loting gevolgd?? Nederland in poule E dus geen wedstrijd op onze avond!

productief weekje hier dus..:biggrin:
hoe is t bij jullie?

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #56 Gepost op: 7 december 2009, 09:46:35 »
Hi dames!
het plannen heeft hier de afgelopen 2 weken een beetje stil gelegen. Het is ontzettend druk op het werk en daardoor doen we met onze avonden niet heel veel bijzonders. wel hebben we het papier gevonden voor de kaarten waarnaar we op zoek waren, erg leuk dus! in de kerstvakantie gaan we hier dus maar werk van maken. Onwijs blij met het Wk, de 24e de wedstrijd echt geweldig niet de 25e! was ik wel een beetje bang voor, ook al hadden we dat dan weer opgelost echt leuk had het niet geweest. de 24e is leuk omdat onze vrienden uit het buitenland dan ook nog een echt nederlandse avond mee kunnen maken, maken we er gewoon (hopelijk) 2 feestjes van!

ik zit nog wel te twijfelen wat te doen met het hele fotos maken... we houden beide niet van het geposeerde werk, heb er zon hekel aan en sta nooit echt leuk op fotos. liever hebben we zo veel mogelijk foto's van de leuke momenten, spontaan zonder poespas. Nu is dus mijn tante fotograaf geweest heel veel jaar geleden en we willen haar vragen de ceremonie vast te leggen en wat fotos van ons samen te maken, een paar portretten is toch wel leuk om te hebben natuurlijk. maar we willen niet echt op locatie fotos gaan maken. Mijn ouders vinden het vreemd en zijn bang dat we er spijt van krijgen omdat je zon dag maar 1 keer meemaakt. Dit horen we dus van meer mensen. Om eerlijk te zijn vind ik de gemiddelde 1000 euro voor fotos die overal met gemak voorbij komt het echt niet waard. Hoe gaan jullie het doen? hebben jullie fotograaf de hele dag? ook bij het aankleden etc, dus het traditionele fotoboek? Ik zit te denken om mocht mn tante het niet meer doen of geen goede camera meer hebben om een fotograaf voor de middag in te schakelen, vanaf het ophalen tot het eten, 4 uurtjes. De "aankleedfotos" etc gewoon door de meiden te laten maken die bij me zijn die ochtend gewoon lekker ontspannen :biggrin:  

Hee maart, super dat je je band hebt geboekt echt gaaf! lekker gevoel als dat is geregeld he, hadden wij ook. Alleen hebben wij onze band niet in het echt life kunnen beluisteren, alleen online en de recencies gelezen. Ik hoop dat het in het echt net zo leuk is als we nu denken :)

@ Drieke een koets!! wat gaaf!! lijkt me ook helemaal geweldig maar ik denk niet dat we op onze bestemming uit zouden komen over de grote weg... we hebben zelf een mini, ook erg gaaf van een vriend van ons. Wel moet ik nog even gaan kijken of dat wel echt gaat werken met de jurk enzo...

veel plezier weer deze week, lekker genieten van deze gezellige december maand!! let it snow let it snow let it snow :wink:

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #57 Gepost op: 11 december 2009, 18:44:24 »
hoi dames!
afgelopen woensdag zijn ik en Hajo in ondertrouw gegaan. We hadden een erg leuke vrouw die ons hielp en het ging allemaal erg vlotjes. We hebben aangegeven dat Hajo mijn achternaam wil aannemen. Nu wordt alles opgestuurd naar de gemeente Oisterwijk, die nemen dan weer contact met ons op. Daarna zijn we lekker samen gaan lunchen om het te vieren. Ook was ik jarig die dag, ik heb van Hajo een mooi spiegelreflexcamera gekregen! helemaal gaaf! voor de rest hebben we het rustig gehouden, de familie is komen eten en de buurtjes zijn nog even langs geweest. Ook was mijn vriend gekomen die ik al jaren ken. Ik zie hem niet vaak omdat hij vaak in het buitenland zit. het was dus een heerlijke dag! Ook zijn we gisteren geinterviewd door iemand van weekblad margriet! ze had hier op het forum al een oproep gedaan over speciale huwelijksaanzoeken. Ik heb daar zelf niet op gereageerd, maar ze had blijkbaar mijn verhaal gelezen hier op het forum over het aanzoek van Hajo. Ze vond het zo leuk en had ons een berichtje gestuurd of we hieraan mee wilde werken. Dat vonden we natuurlijk hartstikke leuk! Met valentijn komt het stukje in het blad, met een foto, die moet nog gemaakt worden. Spannend allemaal!
hoe is het met jullie?

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #58 Gepost op: 14 december 2009, 20:26:44 »
Hallo meiden!

Beetje stil vanaf mijn kant, drukke en gezellige tijden deze dagen!
Maart nog van harte met je verjaardag en natuurlijk jullie ondertrouw! Wat gaaf zeg dat jullie zijn geintervieuwd door de Margriet! Ben naar het artikel tegen die tijd :biggrin:

Tijger, wij houden ook niet van dat geposeerde werk. Ik wil ook 'spontane' foto's. Die zijn vaak 10x mooier dan geposeerde.Wij hebben de fotograaf wel de hele dag. Ze komt 's ochtends al, bij het aankleden etc en gaat na het begin van het feest weer weg. Het fotoboek hebben we ook.
We hebben wel een soort van hobbyfotograaf, ze heeft bij een fotograaf gewerkt en doet het nu voor haarzelf, als soort van hobby. We kennen haar ook al van de bruiloft van mijn broer, dat scheelt ook. Kosten: 400 euro voor de hele dag ex. fotoboek. Die kosten 120 euro. Prima prijs dacht ik en we krijgen alle foto's op dvd.

Hier alles ok. Kwa organiseren staat het nu een beetje stil. We hebben hier een dvd liggen met trouwambtenaren, op basis daarvan kunnen we er één kiezen. Verder eigenlijk niet zoveel. Wat wel een beetje begint te knagen is de muziek tijdens de ceremonie. We hebben een jazztrio en ik wil de nummers tijdig doorgeven zodat ze die (in geval ze de nummers niet kennen) op tijd kunnen oefenen. We hebben voor het binnen lopen Come Away With Me van Norah Jones. Verder hebben we echt nog geen idee...Misschien is het al wel langs gekomen, maar wat hebben jullie gekozen?

En ohja, Nederland hoeft niet te voetballen nee! Nu moeten ze de 24e, dus m'n vriend zei al dat ie dat mooi met z'n pa gaat kijken de avond ervoor. Hij doet zijn best maar :biggrin:

Geniet van de gezellige december maand!
Groetjes!

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #59 Gepost op: 17 december 2009, 13:04:45 »
hee
wij hadden voor de gemeente de volgende nummers
binnenkomst
Everything you do - Christian bautista http://www.youtube.com/watch?v=4rbTQB-b3ag

tekenen
to make you feel my love/zo puur kan liefde zijn - adele en Paul de leeuw

feliciteren:
Hallelujah - Lisa

verder staat het hier ook een beetje stil.
wil voor de daggasten een save the date tekst op de kerstkaarten zetten, iemand nog ideeën

@maart : nog gefeliciteerd met je verjaardag en ondertrouw!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #60 Gepost op: 17 december 2009, 21:23:59 »
Hallo!
hier  nog steeds weinig tijd gehad om meer te gaan regelen, ik denk dat het na de kerst wel weer op gang gaat komen. Deze week nogal stress week gehad mn vader is opgenomen in het zieken huis dinsdag, hij is vandaag geopereerd, zijn galblaas moest eruit. gelukkig alles goed gegaan was wel even schrikken! Hierdoor veek vrij geweest van het werk en moet ik waarschijnlijk volgende week 2 dagen langer werken om alles af te krijgen, ik probeer vanaf thuis te werken en alleen maandag naar kantoor te gaan dan heb ik toch een beetje vakantie idee...
Mijn vriend heeft zin om de kaarten te gaan maken hahaha hij wilde dat perse in onze vakantie doen omdat hij er de tijd voor wil nemen... ik heb er al een paar keer mee willen beginnen savonds gewoon wat frutselen maar hij is nogal precies en wil het het liefst in 1 keer goed doen. Ik ben nog niet zo blij met het bruine papier voor de omslag van de kaart, maar hij vind het geweldig, ik hoop dat hij gelijk heeft en dat het heel mooi gaat worden.

Muziek vind ik/we heel moelijk, ik weet alleen dat als we "klaar" zijn en naar de andere ruimte gaan voor het gebak dat ik heel graag Let your love flow willen draaien en dan mag dat best een beetje volume hebben, laat het feestje maar beginnen :biggrin: http://www.youtube.com/watch?v=WKSNHcsqqKM  ok even niet op de video letten die is nl behoorlijk gedateerd maar de tekst vind ik onwijs sterk. Verder weet ik het niet ik heb het idee dat muziek bij tekenen misschien te lang zal zijn, we hebben beide maar 1 getuige en wijzelf natuurlijk, hoe doen jullie dat met muziek wel of niet?


@ drieke leuk die save de date op de kerstkaart daar moet wel een leuke tekst voor te vinden zijn als me iets te binnen komt meld ik me.
@ lismans wow jullie hebben een mooie prijs voor jullie fotograaf super!

ik ga nog even youtuben en leuke nummers zoeken ;-)
groetjes Heidi


dit is trouwens het kaartje wat wij als save the date gaan gebruiken om naar de gasten in het buitenland te sturen, simpel, en typisch Nederlands :biggrin:

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #61 Gepost op: 18 december 2009, 23:25:02 »
Jee Tijger zulke dingen zijn altijd schrikken, fijn dat het nu weer beter gaat.

wij hebben inmiddels de tekst voor de save the date gevonden:
vrijdag 25 juni 2010 trouwen wij!
houd deze dag vrij,
want ook jullie horen erbij!

is het nu eigenlijk niet aan de vroege kant voor de uitnodigingen? of hebben jullie zoiets van het kan maar af zijn?

gr!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #62 Gepost op: 19 december 2009, 16:44:20 »
hey meiden!
wat wil precies; save the date kaartjes zeggen? ik heb dat al een aantal keer voorbij zien komen maar heb geen idee wat het eigenlijk is hahaha.
Wij wachten nog even met de uitnodigingen, dat doen we pas een paar weken van te voren zodat de mensen het niet kunnen vergeten. Wij willen de foto gebruiken van het aanzoek, heb hem eindelijk kunnen inscannen dus zal hem er bij zetten.

Afgelopen donderdag zouden ze foto's komen maken van de Margriet, helaas ging het niet door vanwege de sneeuw, nu komen ze dinsdag. Ben erg benieuwd!

Wij gaan in januari weer verder met regelen, het is nu zo druk met die feestdagen, en dan moeten we nog werken ook!

Ik vind het nog moeilijk om liedjes te kiezen voor in het gemeentehuis. We willen in ieder geval boudewijn de groot met ; avond als we gaan tekenen. Als we weg gaan wil ik graag; tell him van Vonda Shepard (ally mc beal) maar daar is mijn aanstaande het nog niet helemaal mee eens. Hetzelfde geld voor de liedjes bij binnenkomst, ik vind: jason  Mraz wel leuk met I'm yours of Maria Mena met I'm in love. Voor de kerk is alles al geregeld, dan zingt het gospelkoor. Ze zingen o.a. unchained melody en I will folow him, Joyfull joyfull, go like elijah, this little light of mine enz. 's avonds hebben we een swingende rock 'n rollband.

pfffffff het lijkt allemaal nog zo ver weg maar voor je het weet is het Juni! voor de huwelijksreis zitten we te denken aan de dominicaanse republiek. Ik vind het alleen nog zo moeilijk inschatten wat we nu precies kwijt zijn voor de gehele bruiloft, straks hebben we niks meer over en kunnen we naar center parks...


Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #63 Gepost op: 21 december 2009, 19:56:02 »
Heidi, hoe is het nu met je vader? Ligt hij nog in het ziekenhuis of inmiddels thuis?
Dat is zeker schrikken zeg, jeetje...

Oh jullie keuze van You Make me feel my love van adele is een goeie zeg! Vind ik ook een onwijs mooi nummer, zal het eens met as bespreken :biggrin:

Zoooo Maart, wat een gave foto! En, komen ze morgen van de Margriet? Het sneeuwt hier in Almere alweer, echt een ramp om naar het werk te komen (en dat is ook in Almere..)

Leuke tekste Drieke voor jullie save the date kaartjes! Kort maar krachtig :biggrin: Wij doen het niet, ik vind het niet nodig. We hebben rond de 80 mensen op de bruiloft 's avonds en zo'n beetje iedereen weet het wel denk ik. De belangrijkste mensen in ieder geval.

Hey meiden, nog een paar dagen en dan nog maar 6 maanden! Jeetje, wat gaat het hard!

Hebben jullie kapsel en make-up al geregeld? Ik heb al wel een super gaaf kapsel gezien (tijdens het sportgala vorige week van die fatima). Lekker stoer kapsel, ik wil het niet klassiek. Nu alleen nog even bedenken welke kapper dat kan doen. Een vriendin van m'n schoonzus kan het op zich wel, zij heeft mijn schoonzus ook onder handen genomen voor hun bruiloft. Zij kan ook de make-up doen, dat vind ik toch wel het makkelijkste.

Nou meiden ik ga lekker op de bank hangen en filmpje kijken.

Doeiii

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #64 Gepost op: 25 december 2009, 23:55:08 »
woehoe..

Nog precies 6 maanden!!!!

t komt nu wel dichtbij!
vandaag ook 3 jaar samen!
fijne dagen allemaal..
gr!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #65 Gepost op: 27 december 2009, 12:55:12 »
hey drieke, gefeliciteerd met je 3 jarig jubileum!
Hebben jullie allemaal fijne dagen gehad? Bij ons was het zeker gezellig. eerste kerstdag bij mijn zus met de fam. de tweeling van mijn zus zijn alweer bijna 1! ze hadden van die leuke kerstmutsjes op en hebben heerlijk gespeeld. De kids van mijn andere zus waren erg druk, isabel is 4 en daan is 7. Helaas was papa erg ziek, hij heeft heel de dag op bed gelegen en dus niks kunnen doen of eten. Tweede kerstdag zijn vrienden van ons hier komen gourmetten, dat was ook lachen! Nu nog ff nieuwjaar vieren en dan gaan we echt weer dingen plannen voor the big day! Hajo gaat zijn pak uitzoeken met mijn zwagers en mijn vader, we gaan nog even langs op de locatie voor overdag. we hopen dat we kunnen bbq-en!

Hebben jullie dat ook dat je nog niet echt beseft dat het echt gaat gebeuren? Net na het aanzoek was ik er volop mee bezig, maar nu met de feestdagen zakte het weer ff in. We hebben het er wel veel over gehad, maar kan gewoon niet begrijpen dat het 25 juni ook echt zo ver is. Hoop echt dat het mooi weer is die dag.

De fotograaf van de margriet komt nu 4 januari. ze konden steeds niet komen ivm het weer. Ben erg benieuwd wat het gaat worden, die fotograaf is wel rete-goed! heb haar site gezien en ze heeft enorm veel bekende bn'ers gefotografeerd. Het is ook een heel leuk mens, heb haar al een aantal keer gesproken.

Ik weet nog niet wat voor kapsel ik wil, een beetje grace kelly achtig denk ik. Mijn zus is kapster, zij zal mijn haar doen die dag. al ben ik wel een beetje bang dat ze mega in de stress schiet als het niet wil lukken, en ja, dan zit je daar te kijken. Dus mag ze een aantal keer oefenen en als het niet lukt dan vraag ik toch een andere kapper. Make up laat ik doen door de vrouw die dat ook bij mijn zus heeft gedaan. Die heeft ook een eigen zaak. Ik zal wel vroeg op moeten die dag! alleen met die jurk ben ik al een uur bezig hahaha.

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en dat jullie fijne dagen hebben gehad, en ik wens jullie voor het jaar 2010 vast enorm veel geluk en liefde toe! maar dat kan niet missen toch, dit wordt ons jaar dames! een jaar om nooooooooooit meer te vergeten!!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #66 Gepost op: 29 december 2009, 16:58:57 »
Ja wohoo nog minder dan 6 maand! Jeetje, nu gaat het echt hard :biggrin:

Feli Drieke met jullie jubileum :biggrin: Nog iets speciaals gedaan of gewoon gezellig de kerst gevierd?
Onze kerst was gezellig. 1e kerstdag bij mijn fam en 2e bij zijn fam.

Beter Maart dat je zus haar en make-up kan doen. Ik heb gister een vriendin van mijn schoonzus gevraagd, zij had mijn schoonzus ook mooi gemaakt voor hun bruiloft, dus daar vertrouw ik wel op. Ik heb ook al een kapsel gezien, een hele noncharlante staart. Past wel bij mij denk ik.
Maar inderdaad, ik heb ook nog niet echt het gevoel van dat het in juni al gaat gebeuren. En ik vraag ook op m'n blote knieen om mooi weer!! Dat zou toch helemaal fantastisch zijn. Ik ben 28 juni jarig en eigenlijk altijd is het dan mooi weer, dus laat het dan 3 dagen daarvoor ook zo zijn :biggrin:

Nou meiden hele fijne jaarwisseling!!

Groetjes

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #67 Gepost op: 5 januari 2010, 11:25:33 »
Heee meiden!
Zo de feestdagen weer achter de rug lekker hoor op naar een heel mooi nieuw jaar! In ieder geval allemaal de allerbeste wensen! Het waren hier leuke gezellige dagen met de familie en vrienden. Nu nog een paar dagen vrij en donderdag weer beginnen eerst maar met een lekker kort weekje :wink:
Het "plannen" heeft ook hier even stil gestaan, en nu moet ik er weer even inkomen. Wel hebben we een voorbeeld gemaakt van de trouwkaart afgelopen week! het was erg leuk om te doen maar ook wel moeilijk, vriendlief ziet het helemaal zitten, hij heeft zelfs het meest zitten uitmeten en frutselen wie had dat gedacht :wink: ik heb nu meer zoiets van als het maar echt mooi wordt en niet zo in elkaar geknutseld overkomt, hebben we wel het juiste papier, de juiste kleuren, moeten we niet toch naar een drukkerij om kaartjes te gaan bekijken... twijfels! Ik heb wat fotos gemaakt, die zal ik zo eens op de computer gaan zetten, misschien hebben jullie nog leuke ideetjes of tips!

Maart hoe was het met de fotograaf van de margriet? was het een leuke sessie?! de foto van het aanzoek was geweldig echt onwijs leuk!
Mijn vader is trouwens uit het ziekenhuis weer dus dat is super, de kerst dus goed ingegaan.

Wij hebben voor een save the date kaartje gekozen omdat mijn vriend niet zo heel erg veel contact heeft met zijn familie, en hij ze er toch graag bij wil hebben. We sturen nu woensdag een kaartje waarop we iedereen een geweldig 2010 wensen en we ze vertellen over ons aanstaande hoogtepunt van het jaar :) gewoon een informeel kaartje.

Hebben jullie de dagindeling al een beetje in je hoofd? Wij hebben een niet zo heel groot appartement, dus ik wil wel zo veel mogelijk vastleggen, zo vraag ik mijn moeder, zus en 3 vriendinnen naar ons huis te komen, as gaat dan s'ochtends naar zijn ouders. We slapen allebei gewoon thuis, lekker samen deze dag beginnen en het slaapt toch het fijnst in je eigen bed. Rond 10 uur gaat hij dan naar zijn ouders toe en komen de meiden naar mij. We gaan dan met zijn 6en naar de kapper toe waar we allemaal ons haar laten doen, dit moet ik nog gaan regelen bij een kapsalon hier in de buurt, zij doen ook make-up dus ik ga daar binnenkort maar eens voor een proefkapsel langs. Hoe lang van tevoren doen jullie dit trouwens? het fijnst is natuurlijk als de kapster aan huis komt maar qua ruimte lijkt het me ook lekker dit buiten huis te doen en gezellig zal het ook wel zijn denk ik lekker allemaal tegelijk, de kapper die ik in gedachten heb is ook meer zon bepsalon :wink: dus dat komt wel goed.

Sorry meiden het is weer een heel verhaal geworden zie ik! terug van weggeweest zeg maar!  heel veel plezier allemaal in dit nieuwe jaar! ik hoop dat het plannen bij iedereen voorspoedig zal gaan!!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #68 Gepost op: 5 januari 2010, 12:27:52 »
ben benieuwd wat jullie ervan vinden dusse.... ideeen tips adviezen zijn welkom!
rechts komt een kort standaard stukje dat we gaan trouwen op die en die tijd, op die en die locatie etc. Helemaal links dan een kort stukje tekst wat as wil schrijven, wat dat gaat worden weet ik ook nog niet precies... de 3 losse kaartjes is de grootste voor de route, en dan 1 met de uitnodiging voor de daggasten en de kleinste met de gegevens van de ceremonie meesters etc (maar deze kan nog komen te vervallen als het echt overbodig blijkt te zijn) We willen nog even kijken of we de voorkant "leuk genoeg vinden" alleen met zon strik, en op de witte stukjes willen we nog iets terug laten komen van een evt thema, maar we willen het ook weer niet te druk laten worden....
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2010, 12:30:07 door tijger79 »

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #69 Gepost op: 8 januari 2010, 19:59:01 »
[quote name=\'tijger79\' post=\'294397\' date=\'05 January 2010, 12:27\']ben benieuwd wat jullie ervan vinden dusse.... ideeen tips adviezen zijn welkom!
rechts komt een kort standaard stukje dat we gaan trouwen op die en die tijd, op die en die locatie etc. Helemaal links dan een kort stukje tekst wat as wil schrijven, wat dat gaat worden weet ik ook nog niet precies... de 3 losse kaartjes is de grootste voor de route, en dan 1 met de uitnodiging voor de daggasten en de kleinste met de gegevens van de ceremonie meesters etc (maar deze kan nog komen te vervallen als het echt overbodig blijkt te zijn) We willen nog even kijken of we de voorkant "leuk genoeg vinden" alleen met zon strik, en op de witte stukjes willen we nog iets terug laten komen van een evt thema, maar we willen het ook weer niet te druk laten worden....[/quote]

is een mooie kaart Tijger... misschien kun je op de voorkant nog met een witte/zilveren gelpen jullie namen/datum/ JA zetten... ik vind het nu een beetje kaal overkomen.

hier is alles op t moment ook rustig...
weinig te melden dusss
gr!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #70 Gepost op: 9 januari 2010, 18:09:29 »
Gaaf hoor Tijger, dat jullie zelf de kaart maken. Ziet er goed en professioneel uit. Komt er inderdaad nog tekst op de voorkant?
Erg origineel!

Hier ook alles rustig, weinig nieuws op 'trouwvlak' :biggrin:

Fijn weekend en groetjes!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #71 Gepost op: 10 januari 2010, 10:26:33 »
Hi dames,

we willen inderdaad de voorkant nog wat aanpassen of met tekst of iets anders, gelukkig hebben we nog even de tijd :wink: verder is het ook even erg rustig hier, het lijkt wel nu alle grote dingen zijn geregeld de rest een beetje blijft hangen, zal straks wel weer komen denk ik

Groetjes en fijne zondag!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #72 Gepost op: 11 januari 2010, 10:52:29 »
Hallo dames,

Ik wil mij even aanmelden als a.s. bruid. Ook ik ga op 25-06-2010 trouwen.
Wat leuk dat hier zoveel mensen te vinden zijn die deze datum gekozen hebben.

Zo kunnen we elkaar lekker veel tips geven en natuurlijk met z'n allen aftellen!

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #73 Gepost op: 11 januari 2010, 11:19:46 »
[quote name=\'marjolein--1984\' post=\'296336\' date=\'11 January 2010, 10:52\']Hallo dames,

Ik wil mij even aanmelden als a.s. bruid. Ook ik ga op 25-06-2010 trouwen.
Wat leuk dat hier zoveel mensen te vinden zijn die deze datum gekozen hebben.

Zo kunnen we elkaar lekker veel tips geven en natuurlijk met z'n allen aftellen![/quote]

hee
welkom bij ons 2506 clubje..:biggrin:
al veel geregeld?
volgens mij ligt iedereen hier zo'n beetje stil dus kom maar op met de verhalen :)

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #74 Gepost op: 11 januari 2010, 18:44:35 »
Gezellig nog een nieuwe bruid erbij!
Ja vertel, hoe gaat jullie planning en wat hebben jullie zoal geregeld?

Wij gaan morgen trouwens kijken naar de trouwauto, we hebben een oude witte kever cabrio gekozen. Erg gaaf. Hij staat in optie, dus voor 99% zeker. Alleen nog even spieken of hij echt aan onze verwachtingen voldoet :biggrin:

Nou moet ik zeggen dat het plannen wel weer een beetje op gang komt hier. We zijn gisteren wezen speuren naar trouwkaarten. We hebben vele gave opties gezien die we onze vriend willen voorleggen (hij gaat ze ontwerpen). Wel blijft het lastig.
Het weekend van 23 januari gaat m'n vriend voor trouwpakken kijken, samen met zijn vader (schoonmoeder is niet meer in the picture), zijn zus en mijn moeder. En ik hoop stiekem dat mijn jurk ook eerdaags binnen komt. Ik heb hem begin oktober besteld en de levertijd zou ongeveer 3 a 4 maanden zijn. Dus nog even geduld denk ik :biggrin:

Muziek tijdens de ceremonie hebben we ook: binnenkomst Alicia Keys If I aint got you, tekenen Simply Red You make me feel brand new en verlaten zaal Just the two of us. Dit alles door het jazz trio wat we geboekt hebben (sax-gitaar-contrabass).

Huwelijksreis zijn we ook aan het plannen. Het plan is om in november een rondreis Australie te maken. Dan is het weer daar goed en hebben we nog ff de tijd om wat te sparen. Via een familielid zijn we vluchtend aan het uitzoeken en zoals het er nu uitziet wordt het een supergave reis waarbij we heen via Bangkok vliegen, dan een week of 3 in Australie met aansluitend een paar nachten Fiji en uiteindelijk terug via Los Angelos. Rond de wereld dus.

Nou dat was hem wel weer zo'n beetje.

Groetjes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards