collapse

Auteur Topic: 25-06-2010, Iemand?  (gelezen 70140 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #250 Gepost op: 16 juli 2010, 12:52:10 »
hoi hoi!

drieke, ben heel benieuwd naar je foto's!

maart wat onwijs stoer je youtube drum filmpje! echt super gaaf, kicken om te doen zeker? wat een prachtige foto zeg van de fotograaf. jij bent ook een mooie meid zeg :biggrin:  mag hajo heeeel trots op zijn. en wat een mooie gave huid heb je op die foto zeg! super dat jullie al wat foto's hebben, wij moeten denk ik nog wel een maandje wachten. geeft niet, hebben we nog wat om naar uit te kijken.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #251 Gepost op: 21 juli 2010, 09:28:13 »
Hoi Dames,

Wat een prachtige dag hebben we gehad! Dat weer was natuurlijk helemaal fantastisch.
Jullie zagen er ook echt fantastisch mooi uit!
Ik zit nog helemaal op mijn roze wolk! Het was zo'n ontzettend mooie dag!

Helaas kan/mag ik hier op mijn werk niet een uitgebreid verslag typen, maar ik wil jullie onze foto's niet onthouden.

http://hooijerfotografie.wordpress.com/2010/06/29/remco-marjolein-25-juni-2010/

Liefs, Marjolein.

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #252 Gepost op: 21 juli 2010, 13:41:51 »
wat een geweldige foto's marjolein! je ziet er stralend uit!
ben ook erg benieuwd naar de jouwe, drieke!

@lismans; ja was echt super vet om dat te doen! heb de band zaterdag nog gezien, die vonden het ook zo leuk! moet nu op de fanavond weer meedrummen hahaha. Heb wel besloten om drumlessen te gaan nemen! lijkt me geweldig om ooit in een band te kunnen meespelen.

hoe is het nu met jullie? nog steeds in een roes? of weer met beide voeten op de grond? ik ben weer aan het werk sinds maandag, ben wel gelijk door mijn rug gegaan, dus heb nog niet veel kunnen doen. Gelukkig wordt er nog enorm veel gesproken over de bruiloft, en er komen ook steeds meer foto's en filmpjes bij.

over 2 weken de uitslag van het dna onderzoek. mijn zussen hebben het al gehad, de een heeft het wel en de ander niet. Moeders is vorige week geopereerd aan het eierstokken.
heb het stoppen met roken maar even uitgesteld tot na 3 augustuszijn er bij jullie nog dingen mis gegaan?
wij hebben er niets van gemerkt, maar de ceremoniemeesters waren gewoon de ringen vergeten in de kerk! blijkbaar is ie als een gek de kerk uit gerend, de auto gepakt en naar huis gescheurd. ze waren mooi op tijd en wij hoorde het pas de dag erna! ik zei nog toen ik buiten stond te wachten tegen mijn ceremoniemeester; je bent de ringen toch niet vergeten he, met een knipoog. hahaha
later vlogen ze ook nog door de kerk heen toen het bruidsmeisje en jonkertje ze moesten komen brengen. arme ringen, die hadden het erg zwaar 25 juni

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #253 Gepost op: 23 juli 2010, 22:58:45 »
Wauw Marjolein, wat een prachtige foto's! Is dat soms de site van de fotograaf?? Echt super, heel mooi. Prachtige jurk ook, jullie zagen er super uit  :biggrin:

Ohja Maart, je DNA onderzoek! Spannend zeg, moet je naar het ziekenhuis voor de uitslag? Dus één zus van je heeft het wel? Wat gaat zij nu doen? Hoe is het met je moeder?

Tja, wij hebben alweer 3 weken gewerkt. Dus zeker met beide voeten aan de grond..gaat zo snel. Voor mijn gevoel is het ook alweer 3 maanden geleden, best raar. Maar oh, het was zo'n super dag. Dat realiseer ik me nu meer dan op de dag zelf. Ik heb de dag absoluut niet in een roes beleefd overigens.

Jeetje, de ringen vergeten!! Gelukkig hebben jullie er niks van gemerkt.

Bij ons, ach neu, geen dingen mis gegaan hoor. Wij zijn wat dat betreft ook niet de moeilijkste mensen. De dag van te voren belde de bloemist dat het niet helemaal was gelukt met de bloemen. We hadden een roze/witte gerbera uitgezocht en dat is nu een roze/gele geworden. Alleen hadden ze er niet genoeg voor de corsage's, dus ze hadden de helft roze en de andere helft wit. De corsages waren alleen rond het eten al verlept, haha. Komt ook door het weer. En het jazztrio was aan de late kant. Wij waren veelste vroeg dus stond een paar straten verder te wachten en toen kwamen ze langs rijden. Ze waren er uiteindelijk 14.50u. Ach, niet echt noemenswaardig dus. En laatste kleine puntje was de temperatuur in de zaal. De airco deed het niet heel goed, dus zweete me kapot! Maar ach, geen hinder aan ondervonden. Alleen de foto's van de wegwerpcamera's liegen er niet om, we hebben allemaal onwijs glimmende koppen haha. Heeft ook wel weer iets grappigs.

Ok meiden fijn weekend allemaal  :biggrin:

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #254 Gepost op: 2 augustus 2010, 11:53:18 »
hoi meisjes!
jeetje, ik mis jullie wel hoor! nu zijn we ineens allemaal getrouwd! ik heb een beetje een after-wedding-dip. Ben nog aan het wachten op foto's en op de film. gisteren met tranen in mijn ogen mijn jurk staan te bewonderen, die ik nooit meer aan kan! komt denk ik ook wel een beetje door de uitslag die ik morgen krijg. ben al heel de week erg uit mijn doen. ook gaat het gewone leven weer verder, werken, poetsen, koken en helaas weinig meer om handen! een paar weken terug waren we nog druk bezig met alle voorbereidingen. wel wordt er nog veel over gesproken, dat is dan wel weer leuk!
ik moet morgen naar rotterdam voor de uitslag, een onderdeel van het erasmus, een afdeling voor genetica. Mijn zus is al druk bezig met alle onderzoeken maar ze is er vrij rustig onder gelukkig. Mijn moeder heeft nog wel wat last van de operatie.. Gisteren lekker uit eten geweest met z'n allen, dat was wel erg gezellig!
hoe gaat het nu met jullie? al veel foto's gezien? is er bij jullie ook gefilmd? wat leuk lismans, dat je van die wegwerpcamera's had! brengt vaak leuke plaatjes op!

heb me nu wel opgegeven voor drumlessen, ik vond het een erg leuke ervaring om mee te spelen met de band. vorige week naar een optreden geweest, moest ik weer meedoen! haha

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #255 Gepost op: 3 augustus 2010, 16:26:22 »
Hoi hoi,

En Maart...hoe was de uitslag????

Hier gaat alles oke. Wij zijn wel enigzins blij dat het 'trouwgeregel' klaar is  hoor. Pff, was er op een gegeven moment wel klaar mee, vooral de weekenden stonden steeds in het kader van onze trouwdag. Maaaaar dat neemt natuurlijk niet weg dat het niet leuk was, alle voorbereiding. En ja, zonde he, zo'n mooie jurk en die nooit meer aan kunnen. Nahja, m'n zus zei al dat ze hem ook een x aan wilt haha, dat wordt nog lachen. We hebben wel hetzelfde postuur, dus zal mij benieuwen. Mijn jurk is trouwens nog hardstikke vies. Laten jullie hem stomen?

Bij ons is er ook gefilmd ja, m'n broer heeft zo'n 6 uur film gemaakt. Marc is nu bezig die film te monteren, met een super kicke intro, menu etc. Hij is bijna klaar. Hopelijk de foto's van de fotograaf ook! Hebben jullie die al?

Groetjes!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #256 Gepost op: 3 augustus 2010, 20:47:17 »
hoi hoi!

vandaag naar Rotterdam geweest voor de uitslag, helaas, hij had slecht nieuws... ik ben ook drager van het gen. morgen wordt ik gebeld voor afspraken  in het ziekenhuis. ben nog een beetje verdoofd door het rare nieuws.

morgen komt de fotograaf, hij heeft weer een aantal foto's af. ben erg benieuwd!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #257 Gepost op: 3 augustus 2010, 21:45:59 »
Tjee Maart, vind het erg kut voor je zeg!! Heb nog wel een paar x aan je gedacht vandaag..Pff, heftig zeg...Heb je enig idee wat je nu gaat doen? Eén van je zussen is ook drager toch? En een andere zus niet?

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #258 Gepost op: 4 augustus 2010, 10:29:36 »
Jeetje Maart, wat een K*T nieuws inderdaad. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... in ieder geval een dikke knuffel voor jou :sniff:
Ik wens je heel veel kracht toe voor de aankomende periode.

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #259 Gepost op: 23 augustus 2010, 17:42:34 »
hoi meiden!
bedankt voor de lieve berichtjes! 31 augustus moet ik door de scan. ben erg benieuwd. Ben wel erg verward door die uitslag. Heb nu ook wat rustgevende medicijnen gekregen.
@ lismans; mijn oudste zus is ook drager, de middelste niet. Ik krijg zowieso 2 x per jaar controles, maar ik kan er ook voor kiezen om mijn borsten preventief te laten verwijderen. Mijn eierstokken worden op mijn 40e verwijderd. met kinderen krijgen is het ook wat moeilijk, die hebben namelijk ook 50% kans om het te erven. Ze kunnen wel embryo selectie doen om het uit te sluiten, dat is ongeveer hetzelfde als IVF. Maar dan is de kans op zwangerschap maar weer 30%. Heb dus veel om over na te denken.

Hoe zijn jullie witte bruidsweken geweest? Ik heb heel het huis al vol gehangen met foto's, het trouwalbum is gelukkig zaterdag ook binnen gekomen. Ik heb het zelf gemaakt met phototools van internet. Heb me suf gezocht naar een goed programma om een mooi boek te maken. De meeste software was net als die van het kruidvat en daar kun je weinig mee. Deze was echt te gek en het boek is dan ook erg mooi en apart geworden.
De film is nog in de maak, dat kost wat meer tijd. Maar goed, dan hebben we nog iets om naar uit te kijken!
Mijn man moet nog erg wennen aan zijn nieuwe achternaam, hij heeft intussen wel alles aangepast dus soms wat verwarrend als er post binnen komt, ik denk steeds dat het voor mij is hihihi.
Intussen ben ik ook al weer toe aan vakantie, het is enorm druk op het asiel en de rest is allemaal nog op vakantie. Misschien dat we in het najaar nog een weekje gaan.

Ik heb me nu opgegeven voor drumlessen! 20 september heb ik mijn eerste les!

Ik ben erg benieuwd hoe het nu met jullie getrouwde dames gaat!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #260 Gepost op: 24 augustus 2010, 17:43:28 »
Hoi hoi!

Tjees Maart wat heftig allemaal. Pff kan me voorstellen dat je aan de rustgevende medicijnen moet, veel over na te denken ja. Hoe is het inmiddels met je  moeder?

Hier alles oke. Moet zeggen dat de bruiloft alweer eeuwen geleden lijkt. Komt ook omdat we natuurlijk alweer volop in het werk zitten. Gelukkig hebben we de honeymoon nog in het vooruitzicht, echt super veel zin in!

Foto's van de fotograaf moeten nog binnen komen. We krijgen alles digitaal, daarna wil ik zelf ook nog een boekje maken, die ik oa ook aan de familie kan geven. De film is al af, is m'n man (hihi) heel druk mee geweest en het resultaat mag er zijn :-)

Wat cool dat je op drumlessen gaat zeg! Ik speel zelf saxofoon, de lessen beginnen ook over 3 weekjes weer. Super leuk om zelf muziek te kunnen maken.

Groetjes!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #261 Gepost op: 13 september 2010, 08:34:39 »
[size="3"][font="Calibri"]Hee meiden![/font][/size]

[size="3"][font="Calibri"]Alweer bijna 3 maanden verder ongelofelijk wat gaat de tijd toch snel. Van het weekend nog wat foto’s bij zitten bestellen, helaas  nog niet de foto’s van onze fotograaf vrienden, dat gaat nog wel even duren, maar we hebben onwijs veel foto’s gehad van vrienden die zelf hun toestel mee hadden genomen echt super. Ik weet niet of jullie hier nog wel eens komen natuurlijk nu de bruiloft achter de rug is. [/font][/size]

[size="3"][font="Calibri"]@ maart wat een vreselijk nieuws, 31 aug was je scan hoe is die gegaan? Zoveel om over na te denken, heel veel sterkte! Ik heb een vriendin die hetzelfde heeft meegemaakt. Zijzelf, haar moeder en zus droegen allemaal het gen. Zij heeft er voor gekozen haar borsten preventief te laten verwijderen, erg ingrijpend allemaal, sterkte meis!![/font][/size]

[font="Calibri"][size="3"] [/size][/font]

[size="3"][font="Calibri"]Ik heb zelf nog een leuk nieuwtje te melden…hoewel nog erg vroeg… ik ben 7 weken zwanger….. ik kan het bijna niet geloven maar ben het toch echt! We hadden nooit gedacht dat het zo snel zou gaan, ik heb een schildklier probleem dus dacht dat het wel even kon gaan duren. Nu blijkt dat mijn waarden al een aantal maanden stabiel is en de omstandigheden zullen goed geweest zijn [/font]J[font="Calibri"] we hebben het nog niemand verteld willen de eerste 12 weken afwachten zoo spannend allemaal![/font][/size]


Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #262 Gepost op: 14 september 2010, 10:03:42 »
Hi Tijger,

Allereerst gefeliciteerd!! Wat een super nieuws, geniet ervan!
Ik kom nog bijna dagelijks hier op  het forum. Ik kan bijna niet geloven dat we nu alweer bijna 3 maanden getrouwd zijn.
Kunnen jullie een beetje wennen aan je nieuwe achternaam? Ik vind het soms nog best vreemd. :rolleyes:

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #263 Gepost op: 15 september 2010, 08:20:04 »
Hey Marjolein,
Dank je wel! ik kom ook nog regelmatig op het forum, als ik dan al die bruidjes zie die nog bezig zijn met het regelen en organiseren vind ik het soms echt jammer dat het voorbij is! de voorpret is toch wel net zo leuk geweest als de dag zelf!
ik begin trouwens nu gewend te raken aan mijn nieuwe naam. Ben hem vanaf het begin gaan gebruiken, maar dat leverde vooral aan de telefoon nogal eens leuke momenten op... hahaha


Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #264 Gepost op: 20 september 2010, 12:36:17 »
Het is inderdaad erg jammer dat de voorbereidingen voorbij zijn, maar het volgende project komt eraan.
De verbouwing bij ons thuis. Dus heb het voorlopig toch druk zat.
« Laatst bewerkt op: 20 september 2010, 12:36:31 door marjolein--1984 »

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #265 Gepost op: 28 oktober 2010, 15:13:07 »
Hey dames,
hoe is het allemaal met jullie,
ik heb eindelijk een verslagje met fotoí in het getrouwd gedeelte gezet..
ik lees nog regelmatig hier in het forum maar schrijf niet zoveel meer.
gefeliciteerd met de zwangerschap Tijger! hopelijk voel je je goed en heb je over een paar maaanden een prachtig kindje in je armen.
@maart heel veel sterkte! ik weet niet hoe de scan is gegaan, maar het zal vast allemaal zeer heftig zijn, met veel overdenkingen over hoe te handelen.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #266 Gepost op: 29 november 2010, 10:00:26 »
Hi Dames, Ik weet niet of jullie dit topic nog in de gaten houden maar ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
We zijn alweer bijna een half jaar getrouwd! Wat gaat de tijd toch snel.
Zijn jullie helemaal gewend aan de "nieuwe" situatie?

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #267 Gepost op: 29 november 2010, 11:23:19 »
hee
ja ben nog wel actief hier, voornamelijk in het kindergedeelte
inmiddels al wel gewend aan de nieuwe situatie, al is t soms nog even denken of men je nog kent met meisjesnaam (kunnen ze bij mn werk niet veranderen:S)
idd al weer bijna een half jaar getrouwd gaat echt snel, vorige week eindelijk het album binnen gekregen is erg mooi geworden! (kregen er nog een mooie kalender bij dus die hangt al te pronken)

ondertussen gaat alles zo zn gangetje, druk in de weer voor sint en kerst.. en inmiddels ook aan t denken over een tweede kindje
met jullie hopelijk ook alles goed!
x
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2013, 19:20:55 door Lyanna »

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #268 Gepost op: 29 november 2010, 11:57:40 »
Drieke, wat leuk om van je te horen! Leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan.
Hier gaat ook alles zijn gangetje maar vind het nog steeds wel een bijzonder idee dat ik de vrouw van ben.....
« Laatst bewerkt op: 29 december 2012, 23:39:13 door Lyanna »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards