collapse

Auteur Topic: September Populaire Trouwmaand?  (gelezen 44811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

w&ndy

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #150 Gepost op: 17 september 2010, 09:34:41 »
@morgana
Leuk joh preson palace,ben er nog nooit geweest maar hoor leuke verhalen! Ik een meer traditioneel feestje gehad haha,zie mijn verslag bij mijn vrijgezellenfeest 11-09-2010.

@ 24 sep bruidjes;

Vandaag nog 1 weekje voor ons! Tijd vliegt! Stress heb ik wel maar nog niet voor de bruiloft,mn moeder ligt nu in het ziekenhuis en de artsen doen hun best haar dinsdag met ontsalg te sturen, hoop het echt!! Dit zijn dus de dingen waar je het meest bang voor bent,wordt er ook wel chago van af en toe. Maar toch onze mooiste dag komt eraan dus moet ondanks alle stress en op en neer rijden en werken toch proberen te genieten van dit laatste weekje voor pret!
Hoe gaat het bij jullie?

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #151 Gepost op: 17 september 2010, 11:52:49 »
@w&ndy
Heel veel sterkte voor je moeder en hopen dat ze op tijd zich weer fit voelt voor jullie bruiloft!

Ik kwam vanochtend op weg naar mijn werk 2 trouwauto's tegen....had inenen heel veel zin in onze trouwdag,
kan bijna niet meer wachten tot ik mijn bruidsjurk aan mag trekken!

Vanavond laatste bespreking met de CM; eerst gezellig samen eten en daarna nog de puntjes op de i zetten,
zijn altijd van die dingetjes waar je niet aangedacht hebt of tot het laatste moet wachten.

Naar aanleiding van het weer de afgelopen dagen het kasteel gebeld of er een partytent op het terras geplaatst kan worden,
gek dat we altijd alleen maar van een stralende zonnige dag zijn uitgegaan....

Nog een weekje....zaterdag 25 september is onze dag!

Nanna

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #152 Gepost op: 17 september 2010, 12:43:23 »
Hallo dames,

Ik merk dat de zenuwen echt beginnen toe te slaan.

Ben vorige week heel erg ziek geweest van een anti-biotica kuur ivm blaasontsteking. Hierdoor op mijn vrijgezellenfeest ook over moeten geven. Was verder trouwens wel een hele gave dag hoor!!!!! (maar voelde me toen wel even heel ellendig en ging me meteen zorgen maken over de grote dag, wat als ik me dan ook zo zou voelen????) Gelukkig gaat het nu een stuk beter.
We zijn echt de puntjes op de i aan het zetten. De mand met 123 give-aways is klaar en het definitieve aantal gasten is doorgegeven (toch zo'n 30 afmeldingen!!). Gisteren de muziek voor de ceremonie op cd gebrand en nog een keer geluisterd. Moest toen al janken, dat beloofd nog wat volgende week.
Verder heb ik heel veel lijstjes: wat ik nog moet doen, wat ik moet klaarleggen, wat er mee moet met de cm, wat ik mee moet nemen, etc, etc....
Ik heb er wel heel veel zin in en de tijd gaat heel erg snel! Laat maar komen.
De reacties uit de omgeving zijn ook allemaal zo lief.

Hebben jullie nog tips tegen de zenuwen??

Liefs!

Mariel2010

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #153 Gepost op: 17 september 2010, 17:20:49 »
Nee helaas geen echte anti-zenuw tips. Merk wel dat AS er inderdaad ook relaxter mee om gaat dan ik.
@ Nanna: je hebt volgens mij toch alles netjes op een rijtje gezet, dus zal allemaal wel goed komen! (Gezonde) spanning hoort er denk ik een beetje bij. Ik had ergens anders op het forum gelezen dat degene tegen de zenuwen/ janken in gedachten (!) het liedje 'op een rode paddestoel...' zong. Is misschien een optie. Hoewel je wel met je gedachten bij de ceremonie moet blijven natuurlijk  :wink:
@ W&ndy: inderdaad veel sterkte met je moeder!

Betreft het weer: het lijkt erop dat het beter wordt (zowel vr als za) :biggrin:  Hoewel wij ook een binnenlocatie voor de foto's hebben gezocht (en gevonden gelukkig). Morgen nog op zoek naar een buitenlocatie en van het weekend naamkaartjes voor op tafel maken. Vanavond 2e dansles en nog veel oefenen....

w&ndy

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #154 Gepost op: 19 september 2010, 10:01:45 »
Hey meiden,gaat gelukkig ietsje beter met mn ma,ze zal nog niet fit zijn vrijdag as maar ze kan waarschijnlijk gewoon mee!
Het weer lijkt inderdaad te verbeteren hopen dat het zo blijft!

Tips voor de zenuwen? het hoort er denk ik ook een beetje bij maar valdisper kan ook helpen als het echt te erg wordt!
Ik nog niet echt zenuwachtig,denk dat de zenuwen bij mij woe ochtend losbarsten,heb dan 11u vakantie en ga in de middag weg voor mn nagels etc. Denk dat ik dan echt zoiets heb van;  trouw overmorgen al ahhhhh en dat dan de stress toeslaat.
Maar we zullen zien!

Succes meiden met de laatste dingetjes en ik weet zeker dat het bij ons allemaal een top dag gaat worden!

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #155 Gepost op: 19 september 2010, 14:30:37 »
Hier nog geen last van de zenuwen...heb eigenlijk ook nog een hele drukke week voor de boeg:
werken, maandag mijn jurk ophalen en uithangen, nog 2x naar de zonnebank, woensdag naar de kapper voor high lights, donderdag trouwauto ophalen,
vrijdagochtend laatste ochtend werken en s'middag mijn nagels laten doen, jurken voor de bruidsmeisjes ophalen....geen tijd voor zenuwen dus  :biggrin:

Lees inderdaad net in de krant dat we vanaf woensdag gaan nazomeren met temperaturen boven de 20 graden...
dus misschien toch een stralende, zonnige dag zoals al die tijd in mijn hoofd zat!!  :cool:

We wachten het af....zaterdag is het zover...en jammer genoeg volgende week zondag alweer voorbij... :tongue:
« Laatst bewerkt op: 19 september 2010, 19:25:49 door wij gaan trouwen »

Nanna

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #156 Gepost op: 21 september 2010, 15:59:02 »
AAAAAHHHH!!!!! Die weersverwachtingen!! Ze worden steeds erger. 15 Graden en 80% kans op regen. En het ergste is dat iedereen zegt; ow, jullie hebben wel mooi weer zaterdag, nou als ik het moet geloven niet dus!!! Kan dit weer wat er nu is nog niet even een paaaar daagjes langer blijven?
(ik word altijd blauw als ik het koud heb en dat lijkt me een beetje raar staan op de foto's)
Zucht... ach... evengoed wordt het natuurlijk wel een stralende dag. [size="1"]Maar een piepklein beetje zon zou leuk zijn.[/size]

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #157 Gepost op: 21 september 2010, 18:46:17 »
AAAAAHHHH!!!!! Die weersverwachtingen!! Ze worden steeds erger. 15 Graden en 80% kans op regen. En het ergste is dat iedereen zegt; ow, jullie hebben wel mooi weer zaterdag, nou als ik het moet geloven niet dus!!! Kan dit weer wat er nu is nog niet even een paaaar daagjes langer blijven?
(ik word altijd blauw als ik het koud heb en dat lijkt me een beetje raar staan op de foto's)
Zucht... ach... evengoed wordt het natuurlijk wel een stralende dag. [size="1"]Maar een piepklein beetje zon zou leuk zijn.[/size]

als het maar droog is....heb net even het weerbericht voor zaterdag van de KNMI geplukt:
Zaterdag
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%)  30
Neerslaghoeveelheid (mm)  0/1
Minimumtemperatuur (°C) 9/11
Middagtemperatuur (°C) 14/16
Windrichting N
Windkracht (bft)  4

Valt wel mee dus...we houden het vast droog, met de zon tussen de wolken door en een stevig briesje...zal mijn 3 meter lange sluier extra goed laten vastzetten  :biggrin:

Petra1

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #158 Gepost op: 22 september 2010, 12:50:07 »
Ik trouw ook a.s. vrijdag de 24e...
Maar dat weer inderdaad :sad: Daar wordt je wel een beetje verdrietig van. 90% kans op regen vrijdag....

Inmiddels een witte en een 'kleurtjes' paraplu geregeld, en gezocht naar binnenlocaties voor foto's.

We blijven positief en overvallen de kampeerwinkel en tuinwinkel wel als het echt slecht weer is voor de foto's.

We gaan met klein slepertje richting het gemeentehuis varen, maar.. als het echt hard regent, moeten we toch maar met een gewone auto. Hopen dus dat dat goed gaat...

Wat hebben jullie voor alternatieven voor foto's?

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #159 Gepost op: 22 september 2010, 16:41:23 »
Ik trouw ook a.s. vrijdag de 24e...
Maar dat weer inderdaad :sad: Daar wordt je wel een beetje verdrietig van. 90% kans op regen vrijdag....

Inmiddels een witte en een 'kleurtjes' paraplu geregeld, en gezocht naar binnenlocaties voor foto's.

We blijven positief en overvallen de kampeerwinkel en tuinwinkel wel als het echt slecht weer is voor de foto's.

We gaan met klein slepertje richting het gemeentehuis varen, maar.. als het echt hard regent, moeten we toch maar met een gewone auto. Hopen dus dat dat goed gaat...

Wat hebben jullie voor alternatieven voor foto's?

Onze foto's worden op de vestinggrachten van het Vestingmuseum gemaakt, maar bij slecht weer gaan we naar binnen bij het museum...waar we zowiezo al 2 foto's zullen maken.
Daarnaast maken we foto's en familiefoto's in de tuin van Kasteel de Essenburgh, waar we trouwen; bij regenachtig weer maken we de foto's  binnen in het kasteel. We zouden ook hier al een paar foto's binnen maken, namelijk in de bruidsuitte...

Ik heb in ieder geval wel 3 vestjes in de themakleuren gekocht voor mij en de bruidsdames, voor als een strapless jurk toch een beetje te koud blijkt te zijn...kunnen we tussendoor een vestje aantrekken.

Mariel2010

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #160 Gepost op: 23 september 2010, 08:57:33 »
Ja balen, super jammer het weer voor de 24e! Gelukkig vorige week al een binnenlocatie gezocht voor de foto's (museum). Wel weer wrsch geluk voor de bruidjes van de 25e, want het wordt dan in ieder geval (blijkbaar..) weer droog + beetje zon!
Vandaag dus toch nog op jacht naar een paraplu. Maar goed, iedereen veel succes met de laatste puntjes op de 'i'.

w&ndy

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #161 Gepost op: 23 september 2010, 10:19:35 »
Hoi meiden,

ja ja morgen is het dan zover voor ons 24 sep bruidjes! Nu al druk met de laatste voorbereidingen,uitslapen lukt niet echt meer haha.
En het weer echt zo jammer! Ook wij met spoed 2 witte plu's besteld,we zullen ze helaas nodig hebben al hoop ik stiekem op droog weer tussen 13 en 17u haha..
Kriebels komen nu ook,tot gister nergens last van maar nu een wat onrustig gevoel,hoort erbij denk ik..
Iedereen een hele mooie dag gewenst morgen en zaterdag en laat het weer het niet verpesten!!
Ik schrijf snel een kort verslagje van onze dag want onze honeymoon is as maandag al dus druk druk (met hele leuke dingen dat dan weer wel)

Groetjes Wendy

loesje1983

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #162 Gepost op: 23 september 2010, 12:06:26 »
Iedereen die morgen trouwt een hele mooie dag gewenst!

Petra1

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #163 Gepost op: 23 september 2010, 12:38:21 »
Het lijkt dat het toch nog mee gaat vallen, het weer morgen!
Ook al is het percentage hoog, staat er wel bij: vannacht veel buien, onweer. morgen is het tijdelijk droger, 's avonds wel weer flinke buien.


Ik heb er zin in in ieder geval!

w&ndy

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #164 Gepost op: 23 september 2010, 15:13:11 »
Ik hoorde net idd ook op het weer dat de buien in het oosten nog vallen overdag en de rest aankomende nacht al valt. (nu woon ik het zuiden dus zou voor ons gunstig zijn!) Maar natuurlijk gun ik iedereen een droge huwelijks dag!
Wij gaan nu naar onze feestlocatie,de boel versieren en alles spullen al op onze hotel kamer zetten. lijkt wel een volksverhuis (hadden we maar makkelijkere give aways moeten nemen, we sjouwen nu met 10 six packs Heineken bier bedrukt met eigen tekst)
Verder nu ver klaar, straks nog even eten met mijn aanstaande en dan vanavond lekker thuis met moeders en lekker mn voetjes verzorgen en een beetje tutten/tv kijken. Hoe komen jullie de avond vooraf door? En allemaal erg vroeg uit bed of valt het mee? Mijn wekkertje gaat om half 8,valt nog mee vind ik zelf..

HEB ER ZIN IN!!!

zo leuk de post kwam net,al een hoop kaartjes zelfs uit onverwachte hoek! Lief hoe mensen met je meeleven naar zo'n bijzondere dag!

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #165 Gepost op: 23 september 2010, 19:14:19 »
Voor iedereen die morgen gaat trouwen:
een ontzettend fijne en liefdevolle dag toegewenst!

wij mogen nog een dagje wachten....

Mariel2010

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #166 Gepost op: 23 september 2010, 23:13:14 »
'Stiekem' nog snel even een laatste berichtje. Nu pas klaar met voorbereidingen, zit nog even m'n nagels te lakken en dan even een wijntje + relaxmoment met AS  :) . Ja: iedereen dus voor morgen en overmorgen een heeeeele fijne dag! Ook na mijn honeymoon (want vertrekken a.s. maandag al) zal ik een verslagje maken.

Gr. Marielle

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #167 Gepost op: 24 september 2010, 08:52:41 »
veel plezier allemaal!!!

Hier in het zuiden is het in ieder geval droog!
Geen stralend zomerweer, maar iig droog en dat is het belangrijkste
Geniet ervan!

Nanna

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #168 Gepost op: 27 september 2010, 23:04:31 »
hallo dames.
Inmiddels ben ik 2 dagen heel gelukkig getrouwd. Nog niet eerder tijd gehad om op 't forum te komen. Binnenkort volgt een lang verslag want overmorgen gaan we op huwelijksreis!
We hebben een prachtige dag gehad, met zon! Het is nog heel erg spannend geweest want de 3 dagen voor de bruiloft ben ik doodziek geweest. Ik dacht echt dat we alles moesten gaan afzeggen. Vreselijk was dat! De nacht voor de bruiloft heb ik nog de hele tijd boven een emmer gehangen. Maar toen alles ging beginnen ging het wel beter. Ik heb alleen de hele dag niets kunnen eten. Maar ik was erbij! Geweldig!
Het was zo'n overweldigende dag dat ik nog bezig ben om alles te verwerken.
Hoe is 't jullie vergaan? Binnenkort volgt een lang verslag.
Liefs!

Nanna

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #169 Gepost op: 19 oktober 2010, 13:27:37 »
Hallo dames,

Inmiddels zitten we alweer ver in oktober en zijn we allemaal getrouwd. Ik vroeg me af hoe het met jullie gaat! Genieten jullie van het getrouwde leven of lijkt het allemaal alweer heel ver weg? Zijn jullie in het beroemde zwarte gat gevallen?
Ik vind het nog wel meevallen. Ik praat nog dagelijks heel veel over de dag. Verder staan er allerlei afspraken gepland waarin we met mensen de foto's en films terug gaan kijken (die kunnen we dromen over een tijdje denk ik). De foto's van de fotograaf moeten nog komen en af en toe druppelt er nog een kaartje of cadeautje binnen. Het gevoel leeft dus nog wel. Toch heb ik dit weekend alle kaartjes opgeruimd (ik schat een 150 stuks). Vrijdag komen ze het pak en mijn jurk ophalen om te stomen (duur trouwens!) en ik ben overal mijn naam aan het aanpassen. Ik had nooit verwacht dat het nagenieten nog zolang kan duren. Zouden mijn vriendinnen niet helemaal gek worden? De maanden voor de bruiloft ging het alleen maar daarover en nu is het geweest en heb ik het er nog steeds heel erg veel over!!!!

ps: hier op het forum lezen houdt de boel ook wel heel levend, ik voel me nu echt een 'ervaren' bruid!

w&ndy

  • Gast
September Populaire Trouwmaand?
« Reactie #170 Gepost op: 21 oktober 2010, 12:53:03 »
Hey sep. bruidjes!

Wij zijn de 24ste getrouwd en zit net ff terug te lezen,o wat zaten we in de stress om het weer! Wij hebben geluk gehad en geen last gehad van regen,en jullie?

Ja en dan is het nu alweer okt. ben niet in een gat gevallen,had de zaterdag erna wel een beetje een off dag,vond het zo jammer dat het alweer voorbij was..
maar de maandag erop op honeymoon gegaan en ben nu net 1 weekje terug. Ook bij ons draait er nog veel om de trouwdag,inderdaad veel afspraken om de foto's van de avond en de video te kijken etc. Kaartjes van de week in een foto boek geplakt en ons trouwalbum komt ook pas over een paar weken dus ook nog wat in het verschiet dus..
En ook mijn naam nu aan het veranderen her en der,ook wel erg leuk haha..Maar verder niets veranderd hoor,wij zijn nog steeds wij alleen nu met de noemer man en vrouw (is wel raar om nu te zeggen "ik zal u mijn man even geven" bijv.) maar ook heel leuk!

Mijn trouwverslag staat op het gerouwd forum..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards