collapse

Auteur Topic: Herberg De Hoeve Huissen  (gelezen 26276 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tijger79

  • Gast
Herberg De Hoeve Huissen
« Gepost op: 10 november 2009, 22:35:17 »
Hallo!

We hebben deze locatie op internet gevonden en hebben een ontzettend leuk gesprek met de eigenaar gehad. het zag er gaaf uit een echte herberg waar we zowel kunnen trouwen als het feest kunnen geven, ideaal omdat veel gasten van ver weg komen, zelfs uit canada dus erg handig dat we niet over vervoer hoeven in te zitten :-)

Ik heb al een beetje op het forum gezocht maar volgens mij is deze locatie nog niet ergens vermeld, heeft er iemand misschien ervaring mee? ik ben benieuwd!!
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2010, 01:08:29 door tijger79 »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2009, 23:13:40 »
Hee Tijger,

Wij hebben deze locatie bekeken als mogelijke feestlocatie en we hebben hier al eens een bruiloft van vrienden gehad.
Ik vind het een erg sfeervol zaaltje. Uiteindelijk zijn wij geswitched naar de Buitenpoort, ook in Huissen, want wij vonden juist het gesprek met de eigenaar van de Hoeve een beetje stroef verlopen.

Op het bruiloftfeest was wel alles goed verzorgd volgens mij, we zijn niet tot het eind gebleven, dus ik weet niet hoe de afsluiting was, je kan bijvoorbeeld ook een puntzak friet bestellen geloof ik. Muziek klonk ook goed in het zaaltje, wat betreft akoestiek, wij hadden alleen het idee dat het iets te hard stond, maar ja, dat ligt dan meer aan de band...

Hopelijk heb je zo voldoende informatie!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2009, 19:10:41 »
Hoi!
Wij hebben hier gegeten en het trouwfeest gegeven! En we vonden echt alles super. Erik is een heel aardige man en de dames die er werken zijn ook toppie!
We hadden het buffet, en jeetje wat was dat uitgebreid zeg! Vooral de koude gerechten waren heerlijk, veel verse vis en alles even lekker.
Ook het warme buffet was super.

Houdt er rekening mee dat je zelf je geluid voor het feest moet regelen, onze dj had dit geregeld. Hij is van tevoren een keer langs geweest om dingen te bespreken, en op de dag zelf heeft hij 's ochtends alles op kunnen bouwen.

De feestavond liep gesmeerd, we hadden de drankjes afgekocht. en de serveerstersd waren echt super. Ze waren vrolijk en gezellig en iedereen had steeds drinken.

Ook vond ik het toppie dat de avond gasten toen ze kwamen allemaal luxe gebak kregen en koffie of thee.

eigenlijk kan ik geen minpunt bedenken!!

Wij hadden de feestavond van 20.30 tot 00.30, en echt pas om 00.30 kwam de afscheids koffie of thee met de broodjes frinkandel of kroket. Ik denk dat het 01.30 was voordat alle gasten weg waren en wij moe maar erg blij onze taxi in konden rollen.

Dus, ik weet zeker dat jullie echt een top dag zullen hebben daar! Veel plezier, en als je vragen hebt hoor ik het wel!!

tijger79

  • Gast
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2009, 08:35:13 »
Hee meiden,

Hartstikke leuk jullie reacties dank je wel! we hebben eigenlijk na deze locatie geen andere meer bezocht omdat het precies is wat we zochten, gezellig en sfeervolle ruimte en we hebben leuk met Erik zitten kletsen, hij had ook leuke ideeen waar we zelf eigenlijk nog niet aan hadden gedacht, het klikte wel. We trouwen ook op deze locatie, dit is vooral omdat we buitenlandse gasten zonder vervoer hebben en het gewoon het makkelijkst is als we alles op 1 plek houden, ons doel is zo min mogelijk stress op de dag zelf :) we hebben zelf voor het samengestelde menu gekozen, het ziet er erg lekker uit en als het buffet ook super was dan zal het met het menu ook goed zitten! we hebben een band geregeld, looking for clues, ik hoop dat ze het geluid goed kunnen regelen, ze komen om 17 uur en van 20-0.00 uur is het feest! heb er al onwijs veel zin in zoals je leest ;-)

hadden jullie (of wendelieke die nog gaat trouwen) zelf ook nog decoratie/aankleding voor de (eet) zaal geregeld? we hebben zon 50 daggasten en 130 voor de avond. Mijn vriend is half canadees en ik heb zelf 2 jaar daar gewoond. een canadees tintje is wel de "center pieces" op tafel zelf te maken of bv iets op/aan de stoelen, maar ben er nog niet over uit of dit wel handig is, moet ook allemaal neergezet en opgebouwd worden van tevoren...

Ik heb trouwens ook even de buitenpoort bekeken online, ziet er ook super uit! is wat strakker, moderner denk ik he?

groetjes Heidi

Sincerity

  • Gast
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #4 Gepost op: 12 november 2009, 18:26:56 »
Hoi hoi!

Ik ben zelf nog nooit in herberg de hoeve geweest.. kan je er dus niets over vertellen.
Maar ik wilde toch ff hier inbreken..
Wij gaan in januari kijken bij de Buitenpoort ook in huissen, hebben hier vorig jaar een feest gehad en was echt helemaal top!
Super mooie zaal.. idd erg modern en strak,hier houden wij ook van.

@ wendelieke
als wij ons feest bij de buitenpoort  houden, koop je daar dan de drankjes af of wordt er geturfd..
en als ik zo brutaal mag zijn wat betaal je ongeveer voor een diner en voor het feest?
Ik ben een beetje nieuwsgierig haha sorry maar vind het zo'n mooie locatie,
en dan weet ik of ik in januari moet schrikken of dat het allemaal wel mee valt.
Alvast bedankt!
« Laatst bewerkt op: 12 november 2009, 18:29:30 door Sincerity »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2009, 07:30:08 »
Hoi hoi

Tijger: goed om te horen dat je het daar helemaal pico bello vind! Ik denk dat het een superfeest gaat worden. Aankleding heb ik me nog niet in verdiept...

Sincerity:
Mooi he, de buitenpoort! Het is een wereld van verchil als je deze met de Hoeve vergelijkt. wat strakker en moderner ja, terwijl wij helemaal niet zo strak en modern zijn (haha!) we kwamen daar al vaak voor andere feesten, dus we zijn al bekend met de zaal.
Ik wil je wel even wat prijzen geven hoor...
Wij hebben de drankjes afgekocht 's avonds, we hebben binnen- en buitenlandsgesdistileerd.
Onze pp prijs is uit mijn hoofd 27,50. Daar zit dus bij in: alle drank, koffie en thee bij binnenkomst (gebak regelen we zelf), 4 keer een wat standaard, maar prima hapje (biitergarnituur, belegde toastjes etc.) en 1 x iets luxer (fingerfood) en luxe broodjes met koffie of thee achteraf.
Het diner gaat ons tussen de 27 en 35 euro pp kosten, we moeten nog even uitkiezen hoe en wat. (dit zijn trouwens wel allemaal 2009 prijzen, in 2010 zou er een paar procent bijkomen)

Hopelijk heb je nu voldoende info, laat je gewoon lekker informeren. O, ja wel even belangrijk om te weten: je krijgt geen prijzen te horen bij de afspraak, er wordt achteraf een offerte gestuurd.

Sincerity

  • Gast
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #6 Gepost op: 13 november 2009, 23:34:22 »
Heej heej,

Bedankt voor de info Wendelieke! Ik vind de Buitenpoort helemaal geweldig...! wij houden namelijk wel van strak.
Echt super dat je zo een beetje de prijzen kunt noemen... wij hadden voor het avondfeest zo'n beetje 30 euro gerekend, dat zou
dus ongeveer wel kloppen. Betaal je trouwens couvertgeld? Taart kan ik zelf regelen, werk bij een bakker.

Ik ben zelf wel een beetje een zenuwpees, is het gesprek een beetje informeel en gezellig? of toch echt heel zakelijk?
Dus ze noemen totaal geen prijzen? raar eigenlijk... want dan kun je je nooit een voorstellign maken.. als ze nou een indicatie kunnen geven
dan kun jij al een beetje beslissen van nou echt niet of jah daar kunnen we wat meej.
Als het bijv zo zou zijn dat ze bij het eerste gesprek al een plusminus bedrag kunnen noemen dan kost het hun toch geen moeite om een hele offerte te maken?
Nou jah zal wel aan mij liggen!'
In ieder geval bedankt voor de moeite!! echt super!!!! enne we zullen er zeker langsgaan!

tijger79

  • Gast
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #7 Gepost op: 17 november 2009, 21:47:10 »
[quote name=\'Violet\' post=\'282482\' date=\'11 November 2009, 19:10\']Hoi!
Wij hebben hier gegeten en het trouwfeest gegeven! En we vonden echt alles super. Erik is een heel aardige man en de dames die er werken zijn ook toppie!
We hadden het buffet, en jeetje wat was dat uitgebreid zeg! Vooral de koude gerechten waren heerlijk, veel verse vis en alles even lekker.
Ook het warme buffet was super.

Houdt er rekening mee dat je zelf je geluid voor het feest moet regelen, onze dj had dit geregeld. Hij is van tevoren een keer langs geweest om dingen te bespreken, en op de dag zelf heeft hij 's ochtends alles op kunnen bouwen.

De feestavond liep gesmeerd, we hadden de drankjes afgekocht. en de serveerstersd waren echt super. Ze waren vrolijk en gezellig en iedereen had steeds drinken.

Ook vond ik het toppie dat de avond gasten toen ze kwamen allemaal luxe gebak kregen en koffie of thee.

eigenlijk kan ik geen minpunt bedenken!!

Wij hadden de feestavond van 20.30 tot 00.30, en echt pas om 00.30 kwam de afscheids koffie of thee met de broodjes frinkandel of kroket. Ik denk dat het 01.30 was voordat alle gasten weg waren en wij moe maar erg blij onze taxi in konden rollen.

Dus, ik weet zeker dat jullie echt een top dag zullen hebben daar! Veel plezier, en als je vragen hebt hoor ik het wel!![/quote]

Hi Violet,

wij trouwen ook op de hoeve,, ik was benieuwd of jullie ook fotos hebben gemaakt en of jullie dat in de buurt hebben gedaan? wij hebben hier eigenlijk nog niets voor geregeld.

groetjes Heidi

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #8 Gepost op: 22 november 2009, 20:46:46 »
Hoi Heidi!
Wij hebben foto's gemaakt in sonsbeek park, dit zit op minder dan een half uur rijden en je kan er prachtige sprookjesachtige foto's maken, en wij hadden de mazzel dat de zwanen ook mooi wilden poseren! Ook hebben we wat fotos gemaakt in de Eusebiuskerk, deze is niet meer in gebruik als kerk, maar van binnen nog wel erg mooi! Jammergenoeg van buiten helemaal in de steigers nu7, maar daarom van binnen niet minder mooi!

Succes!

Heidi Brinkman

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Herberg De Hoeve Huissen
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2019, 11:09:03 »
Ik zag zojuist een artikel over bij welke dierentuin je kunt trouwen. Weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar dacht misschien hebben anderen er ook wat aan: https://www.kortingkaartjesdierentuin.nl/blog/trouwen-in-de-dierentuin.html  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards