collapse

Auteur Topic: Juni 2010  (gelezen 24482 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Doris

  • Gast
Juni 2010
« Gepost op: 18 november 2009, 14:58:57 »
Ik ben benieuwd wie er nog meer in juni trouwen! Wij trouwen op 21 juni. Wij zijn pas 3 weken geleden verloofd, maar hebben inmiddels de datum en locaties al vastliggen. Volgende week gaan we in ondertrouw en dit weekend ga ik voor de eerste keer voor mijn jurk kijken. Ook de fotograaf en dj liggen al zo goed als vast. Dus het krijgt nu echt al vorm, heel leuk!

Ik ben benieuwd wie er nog meer in dezelfde periode trouwen. En hoe ver zijn jullie al met regelen?

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Juni 2010
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2009, 16:25:54 »
Zoals je ziet staat er tussen Huwelijksdata al een datum in juni 2010!! misscihen kun jeje hier bij aanmeldene, gezellig met hun meekletsen???

Koekiemonster

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #2 Gepost op: 18 november 2009, 21:24:10 »
Heey, Ik trouw ook in Juni. 11 juni!  Wij zijn 2 juli in ondertrouw gegaan, tijd gaat heel snel, nog maar iets meer als een halfjaar!  :)

kim-joy

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2009, 14:17:46 »
[quote name=\'Doris\' post=\'284160\' date=\'18 November 2009, 14:58\']Ik ben benieuwd wie er nog meer in juni trouwen! Wij trouwen op 21 juni. Wij zijn pas 3 weken geleden verloofd, maar hebben inmiddels de datum en locaties al vastliggen. Volgende week gaan we in ondertrouw en dit weekend ga ik voor de eerste keer voor mijn jurk kijken. Ook de fotograaf en dj liggen al zo goed als vast. Dus het krijgt nu echt al vorm, heel leuk!

Ik ben benieuwd wie er nog meer in dezelfde periode trouwen. En hoe ver zijn jullie al met regelen?[/quote]

Hoi Hoi,

Wij trouwen 30-06-2010 om half 3.
Lokatie's liggen al vast 30-12-09 gaan we in ondertrouw.
Ringen hebben wij afgelopen vakantie in Turkije gekocht.
Me jurk ga ik volgende week denk ik bestellen.
Alleen de kaarten komen wij niet uit.

Groetjes

graatje3

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2009, 11:31:01 »
Wij gaan 24 juni trouwen, om 15.00 uur in Slot Zeist.... Heb er zoveel zin in!!!
De meeste (grote) dingen zijn al geregeld, locatie voor de hele dag, fotograaf, hotel, jurk pak enz.
We gaan ons nu bezig houden met het uitzoeken van een mooie kaart, we gaan hem waarschijnlijk niet via een drukkerij bestellen maar laten hem door onze fotografe (die ook grafisch ontwerpster is) maken, en anders doen we het via www.kaartje2go.nl daar staan hele leuke tussen voor een normale prijs. Een tekst bedenken is nog wel lastig trouwens!
Ik heb hem 2 augustus gevraagd, en sinds die tijd zijn we 'verloofd', alles is heel snel gegaan, datum plannen en alles regelen, nu dus tijd over voor de leuke, creatieve dingen!

Ankie246

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2009, 21:24:20 »
wij gaan 18 juni trouwen, tenminste zo ziet het er nu uit.
We willen het liefst 's avonds trouwen, maar kunnen geen locatie vinden waar dat mogelijk is in Limburg, behalve Kasteel Oost in Valkenburg maar daar hebben we negatieve dingen over gehoord.
Dus wie er nog tips heeft voor avond-trouwlocaties, let me know!

We hebben een globaal idee van de dag, maar niets ligt nog vast.
Vind het best lastig, al die keuzes maken...

Itsme86

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2009, 09:54:31 »
Wij trouwen donderdag 17 juni! Verloofd sinds bijna 1 jaar: 22 december 2008. Alle tijd gehad om vanalles te regelen dus :)

Geregeld:
Ondertrouw, kleding voor beide, lokaties, catering, diner, fotograaf, BABS, muziek

Nog te gaan:
Uitnodigingen, details, vervoer, ringen enz....

Hebben jullie trouwens ook het idee dat het best meevalt wat je allemaal moet regeln vantevoren? Ik had een mega-project verwacht, maar heb niet het gevoel dat ik nou zoveel heb gedaan/nog moet doen. Of mis ik nou iets? :biggrin:

graatje3

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #7 Gepost op: 3 december 2009, 08:27:14 »
Het ligt er ook aan hoeveel werk je er zelf van wil maken, wij gaan veel zelf in elkaar zetten en daar zijn we dus wel een tijdje mee bezig.
We hebben inmiddels alle inkopen gedaan om de bedankjes te maken, ga volgende week op pad voor materiaal om zelf de kaarten te maken, ga zelf ook de enveloppendoos maken en nog veel meer van die dingen... Het meeste is in huis, moet alleen nog gaan beginnen!
Wij hebben zelf ook al heel veel geregeld, ik heb hem 2 augustus een aanzoek gedaan en zijn dus sinds die tijd 'verloofd'. Maar ook ik heb het idee dat de grootste dingen al geregeld zijn, nu hebben we dus lekker de tijd voor alle frobel-dingen en de details!!!
Wij doen trouwens geen dj, maar zetten de muziek zelf op usb-sticks of cd's daar gaat ook veel tijd in zitten...

Doris

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #8 Gepost op: 3 december 2009, 11:01:32 »
Ik begrijp inderdaad ook niet precies hoe het komt dat mensen ruim een jaar nodig hebben voor de voorbereidingen. Wij zijn nu pas 5 weken verloofd en hebben onze toplocaties al geregeld, jurk al gekocht, al in ondertrouw gegaan....dus de grootste dingen zijn eigenlijk al gebeurd. Fotograaf hebben we trouwens ook al, dus de dingen die we nu nog moeten doen hebben niet ongelooflijk veel haast. We kunnen er dus lekker van genieten en ik heb niet het gevoel dat we hoeven te stressen om alles op tijd rond te krijgen. Fijn!

Nienke82

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #9 Gepost op: 6 december 2009, 15:57:11 »
wij trouwen op 10-06-10

De reden hiervoor is dat we op die datum 5 jaar samen zijn, dus niet dat we daarna op huwelijksreis naar Zuid Afrika gaan...

We hebben de locaties en de ringen al geregeld. we zijn al in ondertrouw gegaan en de datum en tijd staan vast.

gr. Nienke
« Laatst bewerkt op: 6 december 2009, 16:01:16 door Nienke82 »

Shelly667

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #10 Gepost op: 9 december 2009, 08:39:07 »
Wij trouwen op 2 juni 2010 :) We zijn dan precies 11 jaar samen. We hebben ook veel verjaardagen in juni (21 juni word ik zelf 30) dus dat wordt een drukke maand O_o We zijn 3-12 in ondertrouw gegaan; we wilden eigenlijk precies een half jaar van tevoren, maar woensdag kon niet, hier bij de gemeente O_o

DustyDevil

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #11 Gepost op: 10 december 2009, 22:33:09 »
[quote name=\'Nienke82\' post=\'288335\' date=\'06 December 2009, 15:57\']wij trouwen op 10-06-10

De reden hiervoor is dat we op die datum 5 jaar samen zijn, dus niet dat we daarna op huwelijksreis naar Zuid Afrika gaan...

We hebben de locaties en de ringen al geregeld. we zijn al in ondertrouw gegaan en de datum en tijd staan vast.

gr. Nienke[/quote]


Hee wat grappig, wij hebben elkaar op die dag ook voor het eerst in het echt gezien! En we trouwen een dag later omdat we een vrijdag handiger vinden, dus 11-6-2010.

maart

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #12 Gepost op: 13 december 2009, 13:37:37 »
Wij trouwen op vrijdag 25 juni. 24 oktober ben ik ten huwelijk gevraagd, 2 dagen later hadden we het gemeentehuis en de kerk al vast gelegd. We wilde eerst op 4 juni trouwen, maar we trouwen in Oisterwijk en net op die dag begint daar oisterwijk sculptuur. Dat wil zeggen dat het trouwlaantje vol met beelden staat! En het trouwlaantje is net zo mooi om overheen te lopen op weg naar het gemeentehuis, dat hoort er gewoon bij. Op 25 juni zijn al die beelden weer weg en kunnen we dus romantisch samen over het trouwlaantje heen lopen. Ik was nog een beetje bang voor het WK. Maar gelukkig voetbalt nederland niet die dag maar op 24 juni. We hebben namelijk feest in een zaal waar ook nog een café naast zit, we waren een beetje bang dat alle voetbalfans daar zouden gaan hangen.
We hebben al veel geregeld; gemeentehuis, kerk, feestlocatie 's avonds, band, heb mijn trouwjurk al gekocht, we zijn woensdag 9 december in ondertrouw gegaan op mijn verjaardag, het gospelkoor voor in de kerk hebben we in optie enz. We moeten nu nog het overdag gedeelte regelen, zoals de locatie en het diner. We doen het dus op verschillende locaties, we geven s'avonds namelijk een rock 'n roll feest en die zaal is niet zo geschikt voor het diner enz. Dit doen we dan ook op een wat meer romantische plek. Ook de fotograaf en de filmcrew zijn al geregeld.
We kijken er enorm naar uit! met kerst nog maar 6 maanden wachten!

nicksandra

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #13 Gepost op: 1 januari 2010, 12:20:24 »
Wij trouwen op 11-juni-2010 in de agnietenberg in Zwolle.
Het meeste is algeregeld en a.s maandag ga ik mij jurk uitkiezen.
Verder alleen nog de bloemen, taart, en huwelijksreis.

pleakley

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #14 Gepost op: 4 januari 2010, 18:55:03 »
Wij trouwen op 8 juni :) Reden, dan zijn we precies 7 jaar samen.
Daarna lekker op huwelijksreis naar Curacao  :biggrin:

lydia

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #15 Gepost op: 22 januari 2010, 23:12:15 »
wij trouwen 16 juni, en zijn niet zo vlot met alles regelen..(eigenlijk echte 'deadliners') maar het is onder controle.. we lopen iets achter..
naast de bruiloft moeten we nl ook het huis van mijn as wat bewoonbaarder maken voor ons drieen..

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2010
« Reactie #16 Gepost op: 23 januari 2010, 12:13:45 »
Wij trouwen, zoals mijn naam al doet vermoeden :wink: op 11 juni 2010

Kan niet wachten tot het zover is!!

Joelle

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #17 Gepost op: 25 januari 2010, 21:20:53 »
Wij trouwen ook op 10-06-2010
Wij hebben verkering gekregen op de 10de (januari 2004) dit jaar 6 jaar geleden dus van 10-06

Lelle

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #18 Gepost op: 31 januari 2010, 12:48:59 »
Jaaaa! Hier: op 18 juni!
We zijn nu bijna een jaar verloofd en de tijd gaat zo snel! Nog maar even en dan is het zover, voor mijn gevoel.

We hebben bijna alles al geregeld, voor mijn gevoel nog de 'kleine' dingetjes zoals ringen, uitnodigingen, bloemen e.d.
Heb er al zo'n zin in :)

Ratatosk

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #19 Gepost op: 31 januari 2010, 12:54:57 »
Wij ook 18 juni.
Wat dat duurt :).

Lelle

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #20 Gepost op: 1 februari 2010, 11:50:45 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'302957\' date=\'31 January 2010, 12:54\']Wij ook 18 juni.
Wat dat duurt :).[/quote]
Leuk!

Jullie een speciale reden voor die datum? En hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen?

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2010
« Reactie #21 Gepost op: 1 februari 2010, 13:24:11 »
En wij trouwen op 25-06-2010. Kan niet wachten........ :biggrin:

lydia

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #22 Gepost op: 4 februari 2010, 20:56:54 »
wij niet met een speciale reden hoor; kwam gewoon uit en we hadden 2 'werkdata' omdat we al dachten dat voor de vrijdagen in juni veel vol zou zitten.. en een beetje om de examens van mn broertje en andere bruiloften heen gepland, wilden iets voor de zomer, niet midden in de zomer en erna zou te lang wachten zijn en bovendien wisten we toen al dat mn zwager ws ook na de zomer zou trouwen. lekker romantisch hè?

Snoepie

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #23 Gepost op: 8 februari 2010, 21:59:38 »
Grappig, mijn datum heb ik nog niet gezien  :laugh:

Wij trouwen op zaterdag 05 juni om 16:00 uur op het strand van Castricum.

Alle "grote" dingen zijn geregeld, alleen de fotograaf nog!

Lelle

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #24 Gepost op: 9 februari 2010, 13:35:23 »
[quote name=\'lydia\' post=\'304276\' date=\'04 February 2010, 20:56\']wij niet met een speciale reden hoor; kwam gewoon uit en we hadden 2 'werkdata' omdat we al dachten dat voor de vrijdagen in juni veel vol zou zitten.. en een beetje om de examens van mn broertje en andere bruiloften heen gepland, wilden iets voor de zomer, niet midden in de zomer en erna zou te lang wachten zijn en bovendien wisten we toen al dat mn zwager ws ook na de zomer zou trouwen. lekker romantisch hè?[/quote]

Wij hebben voor de datum rekening gehouden met verjaardagen van begin juni (een heleboel) en de kans op geplande vakanties later in juni. Ik wilde een even datum, dus de 18e, ook alzo romantisch :) Maar wel eem mooie datum, en het Nederlands Elftal hoeft niet te spelen, haha! Dus die wedstrijd hoeven we dan ook niet te missen :tongue:
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2010, 13:35:41 door Lelle »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards