collapse

Auteur Topic: Juni 2010  (gelezen 24483 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ratatosk

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #50 Gepost op: 11 juni 2010, 07:24:20 »
Spannend! Zo stonden wij vorige week klaar :).

Wij moeten nog:
 - De achternaam van oma's nieuwe vriend (jaja) doorgeven aan de BABS.
 - De gemeente bellen om zeker te zijn dat we een trouwboekje krijgen.
 - Ik wil nog zo'n broekje met pijpjes zodat ik niet zit te zweten onder mijn jurk.
 - Shoppen voor verwenspulletjes voor in het bubbelbad de avond van de voren en de avond erna.
 - De man van onze taarttopper maken, de vrouw heb ik al.
 
En verder alles klaarleggen, maar dat kan inderdaad pas de dag van te voren. Ik ben mezelf compleet gek aan het maken met lijstjes zodat ik maar niks vergeet..

Joelle

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #51 Gepost op: 11 juni 2010, 11:06:17 »
Wij zijn gisteren getrouwd! We hebben een geweldige dag gehad, al onze gasten helemaal in ons kleur-thema roze... al onze broers en vaders met dezelfde stropdas als mijn man en allemaal strak in pak, geweldig om te zien!
En ooo wat was ik zenuwachtig toen ik de trap af moest waar onderaan mijn toen nog vriend stond te wachten met de rest van de familie. Maar het voelde als een sprookje... in een woord SUPER!!
We hebben onwijs geluk gehad met het weer, het is de hele dag droog geweest.

Wij gaan morgen lekker 2 weken op vakantie samen met onze kinderen en ik wens alle andere Juni-bruiden een onwijs mooie bruiloft toe!

maart

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #52 Gepost op: 15 juni 2010, 23:23:51 »
Lydia en Nathalie, ik wil jullie voor morgen een hele fijne dag toewensen! Wij duimen voor mooi weer!
Ook de andere meiden die in de komende dagen gaan trouwen, geniet zoveel je kan! Ook jullie een hele fijne dag toe gewenst!
Voor ons nog 10 dagen, nog wat kleine dingetjes regelen en dan kan wat mij betreft de ceremonie beginnen! Vrijdag vakantie, daar ben ik ook wel erg aan toe!

Lelle

  • Gast
Juni 2010
« Reactie #53 Gepost op: 20 juni 2010, 20:03:00 »
Ohhhh... en het is alweer voorbij! :sad:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards