collapse

Auteur Topic: April 2010  (gelezen 122408 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

debster28

  • Gast
April 2010
« Gepost op: 19 november 2009, 21:59:09 »
wie trouwen er nog meer in april 2010?

wij trouwen 23 april 2010...

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2009, 10:44:19 »
Ola Debster,

Wij trouwen 2 dagen eerder! Verder geloof ik dat april helemaal niet zo geliefd is  :confused:

Is er een bepaalde reden waarom jullie voor die datum gekozen hebben? En heb je al veel geregeld?

Grtz Tinq

annavi

  • Gast
April 2010
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2009, 11:48:52 »
Wij trouwen 24 april! Wij hebben voor april gekozen omdat wij het een heel mooi maand vinden- bomen krijgen bloemen en je voelt het in de lucht dat zomer eraan komt. Dit geeft altijd een gevoel van een nieuwe leven :-) Verder zijn in April ook mijn ouders getrouwd en was mijn schoonmoeder in april geboren.

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2009, 14:37:09 »
Ook wij gaan op 23 april 2010 trouwen

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2009, 15:08:11 »
ja idd niet echt superveel in apil idd..

maar ben blij dat er toch nog een paar zijn die in april trouwen is toch wel leuk om hierover te kletsen TOT DE grote dag !
vandaag over 5 maandjes...

wij hebben geen speciale reden voor deze datum maar vonden het opzich wel goed...
ik had zoiets van in de zomer kan het ook weer zoooooooo ontzettend warm zijn das ook niet altijd leuk.
en april kan het ook slecht zijn of misschien toch nog een lekker zonnetje :-) wat we natuurlijk hopen...

wij hebben eigenlijk best al erg veel geregeld...
in januari gaat mijn as voor een pak kijken en in januari/februari wil ik nog gaan kijken voor bruidsjurkje voor me dochter..

hebben jullie al veel geregelt?????

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #5 Gepost op: 29 november 2009, 10:28:54 »
Zie nu pas jullie berichten en vroeg me ook al af of er nog meer waren in april.
Wij gaan dus ook in april trouwen, de 16e. Gewoon omdat het dan uitkomt en andere dagen niet zo handig waren.
Leuk om met jullie mee te kletsen!
Wij hebben ondertussen, gemeentehuis, feestlocatie, fotograaf en dj vastgelegd. Oja, jurk is ook gekocht.
Verder hebben we dus nog aardig wat te regelen, maar de grote dingen zijn nu gedaan. Ondertrouw en notaris zijn nu het belangrijkste om te regelen voor ons.
We hebben in januari met de cm's afgesproken om alles door te spreken.
En wat hebben jullie al geregeld?

annavi

  • Gast
April 2010
« Reactie #6 Gepost op: 29 november 2009, 18:14:09 »
Wij hebben al best veel geregeld:

-gemeentehuis (datum, ondertrouw)
-getuigen +cm's
-locatie
-concept bedrijf dat  lounge, bloemen, kandelaars, etc voor ons gaat bezorgen
-fotograaf
-ringen
-dj (hebben optie genomen maar gaan binnenkort definitief maken)
-jurk en schoenen
-pak voor aanstaande
-make-up en haar (wel geboekt maar try-out komt nog ergens in maart)

Ik ben nu bezig met de trouwkaarten en de taart. Ik wil ze ook zo snel mogelijk vastleggen. En dan ga ik de kleine dingen regelen (bedankjes, cadeaus voor cm's, etc). Oh ja, wij moeten nog een honeymoon bestemming kiezen! Waar ga jij trouwen en het feest vieren?

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2009, 13:24:26 »
dat klinkt goed allemaal bij jullie dan idd...
ook al lekker veel geregeld wij ook zeker

hebben dit al:

fotograaf
trouwjurk
locatie
ringen
ondertrouw
taart
dj en zanger
haar en make up...(mijn schoonzus is kapster en heeft visagie gehad ook)
trouwkaarten.
sieraden

moeten dit nog:
trouwjurk voor me dochtertje
me as een pak etc
bruidsboeket
versiering enzo.
en me nagels laten doen.
cadeaus voor getuige etc

dus niet zo heel veel meer te regelen,ons huwelijksreis nog regelen al weten we al waar we heen willen.dus dat scheelt weer.
dus we zijn al een heeeeel eind opweg...:-)


ik kan niet wachten me jurk weer te mogen passen en dan neem ik me sieraden mee enzo kan ik even kijken hoe het staat
heb er zoveel zin in en kijk er enorm naar uit zullen jullie vast ook hebben ...

wij trouwen in oostvoorne (zuid holland) me oude woonplaats is een dorp en we vinden het geweldig.
en geven het feest in bungalowpark citta romana hellevoetsluis
www.cittaromana.com

moeten jullie maar ns kijken .

en jullie????

Janet2

  • Gast
April 2010
« Reactie #8 Gepost op: 30 november 2009, 16:35:14 »
Hoi allemaal,

wij trouwen op 23 april, in Delft.
Wij hebben een draaiboek voor de voorbereidingen en een draaiboek voor de dag gemaakt.
Wij hebben ook al van alles geregeld:
gemeenthuis
bijzonder trouwambtenaar
feestlocatie
dj
fotograaf
trouwjurk besteld
trouwschoenen besteld
getuigen gevraagd
ceremoniemeesters gekozen, ook al mee gepraat
ondertrouw

In december gaan we de kaarten laten drukken. Dit doen we expres, want in januari gaan weer overal de prijzen omhoog.
Wat een gepuzzel om een goede tekst te verzinnen!!

Vanmiddag ben ik een bloemenwinkel binnengelopen om informatie te vragen over boeket en corsages, ook leuk om te doen! En ik heb een strapless bh gepast, die moet ik hebben als ik mijn jurk in januari ga passen (bij Anastasia).

Oh ja, btw, we gaan op huwelijksreis naar Bali, de tickets zijn geboekt.

Met elkaar meedenken lijkt me leuk!

groetjes, Janet
« Laatst bewerkt op: 30 november 2009, 16:38:13 door Janet2 »

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #9 Gepost op: 30 november 2009, 17:15:19 »
Wij trouwen ook op 23/04/2010 in Bergen op Zoom en hebben hetvolgende geregeld:

- trouwlocatie
- feestlocatie
- ondertrouw
- bedankjes
- ringen
- kaarten (uitgezocht, hebben alleen nog een beetje moeite met de tekst, iemand nog tips???)
- trouwjurk en schoenen
- dj
-ringen
- vervoer daggasten
- fotograaf
- getuigen en ceremonie meester

Nu alleen nog pak voor mijn AS, bloemen en lingerie en trouwvervoer voor ons zelf.
We willen graag een AUDI en gaan binnenkort even langst de autodealer om te kijken of we een showroommodel kunnen huren voor een dag.

Als huwelijksreis zitten we te denken aan Thailand of Maleisie.

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2009, 19:21:03 »
o kijk dat vergat ik nog ik heb ook al vervoer geregeld...

en het is idd moeilijk hoor een tekst in de kaarten ik vond t ook supermoeilijk...
echt ff puzzelen en verzinnen idd..:-)

wel leuk dat de meeste toch al wel van alles geregeld hebben...ik vind het wel fijn scheelt weer voor straks..:-)

annavi

  • Gast
April 2010
« Reactie #11 Gepost op: 30 november 2009, 19:52:02 »
Wij hebben vervoer ook al geregeld- ik ben het ook al helemaal vergeten!

Debster28: Dat bungalowpark ziet er erg leuk uit. Hebben jullie daar een zaal of een restaurant geregeld?

Mirell@: Wij zijn afgelopen voorjaar naar Maleisie geweest- wat is daar ongelofelijk mooi! Wij waren op Langkawi in all- inclusive resort (dit resort heeft het beste strand van Maleisie- a view to die for!). Echt een aanrader!

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #12 Gepost op: 1 december 2009, 07:36:10 »
@mirell@ maleisie lijkt me gaaf thailand is ook super zijn we ook geweest.

@ annavi ja we hebben daar een restaurant en zaaltje beide :-)

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #13 Gepost op: 1 december 2009, 15:17:26 »
@debster28

Je lokatie ziet er ook erg mooi uit. Jullie trouwen ook daar op lokatie?

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #14 Gepost op: 2 december 2009, 07:22:45 »
[quote name=\'Mirell@\' post=\'287194\' date=\'01 December 2009, 15:17\']@debster28

Je lokatie ziet er ook erg mooi uit. Jullie trouwen ook daar op lokatie?[/quote]

@mirell@  nee daar trouwen we niet...dat doen we in gemeentehuis in me oude woonplaats :-)

gaan na het gemeentehuis naar dat park daar doen we taart aansnijden enzo dineren en het feest. :-)

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #15 Gepost op: 2 december 2009, 11:44:28 »
hebben jullie ook een bruiloftsite>

die van ons is

www.boom.onzebruiloftsite.nl

voor wie deze willen bekijken :-)  :biggrin:

annavi

  • Gast
April 2010
« Reactie #16 Gepost op: 2 december 2009, 13:18:16 »
Wij hebben geen bruiloftsite maar die van jou debster28 vond ik echt geweldig. Ik zou zoon site wel willen maar heb er niet genoeg tijd en energie voor. En mijn as vindt het toch niets dus geen site voor ons. Maar wij gaan waarschijnlijk toch iets op internet plaatsen voor de cadeau list- iedereen vraagt ons ernaar en voorzover ik het kan zien wordt het geen envelopje dus vandaar.

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #17 Gepost op: 2 december 2009, 13:23:23 »
@ annavi
je hebt groot gelijk hoor !
en idd is wel handig dan he eventjes een lijst maken...:-) :biggrin:

wat doen jullie met bruidsboeket laten jullie je AS man halen of doen jullie dit gezamelijk?

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #18 Gepost op: 2 december 2009, 15:21:58 »
@debster28 Ik denk dat we het bruidsboeket samen gaan uitzoeken. Aangezien mijn jurk niet wit is en mijn AS niet weet welke kleur het wel is, wil ik wel een boeket dat niet bij mijn jurk vloekt.
Maar heb alleen geen idde hoever van te voren je dit moet regelen.

Valerie

  • Gast
April 2010
« Reactie #19 Gepost op: 2 december 2009, 15:24:08 »
Ook wij trouwen in April! De 22e om precies te zijn in Vlaardingen!

WIj zijn wel bezig met dingetjes, maar nog niet echt veel is echt af!

Wij hebben het gemeentehuis, de lokatie voor de receptie, de ringen al geregeld. Jurk heb ik ook al, maar ivm zwnagerschap denk ik die niet te passen, dus waarschijnlijk weer op zoek naar een nieuwe.

De lokatie voor het eten stond eigenlijk ook al vast, maar gaan heel erg twijfelen.... dus ik denk dat we dat nog gaan wijzigen.

Oh ja, de huwelijksreis (zeer kort van 2 dagen) wordt geregeld door mijn familie, dus daar hoeven wij ook niet over na te denken...

Het is momenteel zo druk... we moeten er wel hard mee bezig, want het is al bijna!

annavi

  • Gast
April 2010
« Reactie #20 Gepost op: 2 december 2009, 18:57:02 »
@debster28 Ik ga mijn boeket zelf uitzoeken maar het wordt betaald en op de grote dag door mijn as opgehaald om het toch een beetje traditioneel te houden  :rolleyes:

@Valerie Waarom twijfelen jullie aan de locatie? Is er iets mis mee?

Valerie

  • Gast
April 2010
« Reactie #21 Gepost op: 2 december 2009, 19:05:31 »
Wij twijfelen aan de locatie omdat het een eindje uit de buurt is... Wij trouwen in Vlaardingen en houden de receptie in de Ierse pub waar wij altijd komen. Aangezien wij heel vaak naar het strand gaan en onze eerste date in een mexicaans restaurant in Noordwijk was wilden we daar graag heen. Is nog steeds leuk en ze hebben leuk menu samengesteld enzo, maar ja.... het is wel een uur rijden. Nu denken we eraan wel iets in Rotterdam te zoeken voor het diner met de familie. Maar goed, waar oh waar? We hebben geen idee!

annavi

  • Gast
April 2010
« Reactie #22 Gepost op: 2 december 2009, 19:21:36 »
@ Valerie Een uur rijen is nog niet zo erg vind ik. Wij waren vorig jaar op de bruiloft waar we tenminste anderhalf uur (of misschien zelfs 2 uur) moesten rijen tussen trouwlocatie en de feestlocatie dus een uur valt nog mee! Tussen onze trouwlocatie en feestlocatie is ongeveer 35-45 minunten rijen.    
Wij wonen in Rotterdam en wilde eerst ook alles hier doen (wij trouwen in het Stadhuis te Rotterdam). Het viel ons best tegen met de locaties in Rotterdam maar het is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel mensen jullie voor diner willen hebben (wij zullen ongeveer 60 hebben) en wat voor diner jullie willen hebben (buffet of a la carte)?

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #23 Gepost op: 2 december 2009, 20:42:44 »
[quote name=\'Mirell@\' post=\'287465\' date=\'02 December 2009, 15:21\']@debster28 Ik denk dat we het bruidsboeket samen gaan uitzoeken. Aangezien mijn jurk niet wit is en mijn AS niet weet welke kleur het wel is, wil ik wel een boeket dat niet bij mijn jurk vloekt.
Maar heb alleen geen idde hoever van te voren je dit moet regelen.[/quote]

ik denk dat ik het ook samen gaat doen...en dan haalt idd me as het op de dag zelf...
:-)
ik denk dat je dat 2 a 3 mnd van te voren moet doen denk ik.... :)

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #24 Gepost op: 4 december 2009, 09:29:09 »
debster: Wij houden dat wel traditioneel, mijn as zal het boeket zelf uitzoeken. Moet alleen nog bedenken hoe ik dat met de stofjes van mijn jurk doe, aangezien mijn jurk niet helemaal wit is.

valerie: Wij hebben er zelf voor gekozen om de reistijden zo kort mogelijk te houden, maar of je een uur te lang vindt is aan jullie zelf natuurlijk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards