collapse

Auteur Topic: April 2010  (gelezen 122365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #25 Gepost op: 4 december 2009, 14:56:43 »
ja is idd al erg leuk...

hmmm das dan moeilijk met het stofje dan...das ff verzinnen dan om op te lossen he...

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #26 Gepost op: 5 december 2009, 12:18:00 »
wat leuk jory...op 1 april :-)

Valerie

  • Gast
April 2010
« Reactie #27 Gepost op: 6 december 2009, 09:59:58 »
Ja, een uur rijden is voor iedereen wel te doen, maar goed... twijfel, twijfel. Het eten is met ongeveer 18 personen, alleen directe familie en kids. Iemand nog een leuk idee in Rotterdam of directe omgeving?

1 April, wat een leuke datum zeg!!

annavi

  • Gast
April 2010
« Reactie #28 Gepost op: 6 december 2009, 10:25:41 »
@valerie  Met 18 personen heb je zeker veel meer keuze in Rotterdam dan met 60. Je kan museumrestaurant De Pappegay in Rotterdam proberen, dan heb je ook nog een mooi terras bij als het weer goed is en nog een leuke locatie voor de fotos. Anders zou ik gewoon wat restaurants bellen, 18 personen lukt altijd.

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #29 Gepost op: 6 december 2009, 11:15:27 »
Leuke datum 1 april! Welkom bij de club!

Dames, wanneer zoeken jullie je kaarten uit en bestellen deze?

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #30 Gepost op: 6 december 2009, 13:38:44 »
wij hebben onze kaarten al erg he...haha :laugh:  hebben ze nu 2 wkn in huis.

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #31 Gepost op: 7 december 2009, 10:12:49 »
Wij hebben onze kaarten ook al. We zijn wel tijdig op zoek gegaan want we wilden niet een standaard kaartje.

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #32 Gepost op: 7 december 2009, 12:03:06 »
Yippie!!!!!!!!! Vakantie geboekt, We vertrekken 27 april voor 23dagen naar Thailand.
Heb er nu al enorm veel zin in  :laugh:

de bruid

  • Gast
April 2010
« Reactie #33 Gepost op: 7 december 2009, 14:53:23 »
Wij trouwen als het goed is op vrijdag 9 april 2010
Het moet alleen nog even vastgelegt worden. :pray:

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #34 Gepost op: 7 december 2009, 15:33:46 »
@ mirella
wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafff thailand....is zooooo geweldig daar raad het je echt aan
ga je een rondreis maken?????? waar ga je precies in thailand.
wij hebben rondreis gedaan door noord thailand en nog ff paar dgn strandvakantie eraan.
echt zo lekker...
was je veel kwijt? ben niet nieuwschierig hoor  :tongue:

@de bruid 9 april trouwen lekker hoor..snel vastleggen dan maar  :biggrin:

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
April 2010
« Reactie #35 Gepost op: 7 december 2009, 21:58:41 »
Hey Debster,

Wij trouwen 14 augustus in Hellevoet en hebben ook ons feest op citta romana! Jammer dat het nog geen april is, want ben hartstikke nieuwsgierig hoe het is daar..

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #36 Gepost op: 8 december 2009, 08:09:45 »
@debster28
We gaan inderdaad eerst 16 dagen rondtrekken (wel georganiseerd) en doorspitten een groot gedeelte (zie foto)
Daarna vliegen we van Bangkok naar Phuket om daar nog lekker een weekje met zijn 2-en door te brengen. De kosten vielen eigenlijk wel mee. Voor 2 personen, 23 dagen incl binnenlandse vluchten betalen we Eur 3500,- (we hadden het nl veel duurder verwacht)

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #37 Gepost op: 8 december 2009, 13:27:57 »
@ kaartje  wat grappig dat jullie ook het feest houden in citta romana ik ben namelijk ook benieuwd hoe het is enzo.
hebben jullie ook DJ erbij?? en hoeveel gasten hebben jullie? soms denk ik goh past t allemaal wel hahahaha...stom joh..
we kregen vd week als kado 2 entreekaarten voor de trouwbeurs daar in januari jullie zeker ook>?? best wel leuk wil zeker even kijken.


@ mirell@  ow gaaaaaaaf ja is echt niet duur he..ik vond het toen ook al meevallen.
en de onderhoud daar stelt niks voor dat is zoooooooooooo goedkoop niet normaal meer.
dat word vast genieten daar hoor echt die mensen zijn zo vreselijk lief...
en een rondreis is absoluut gaaf gaan jullie van Fox toevallig?? geniet er maar lekker van :-) :biggrin:

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
April 2010
« Reactie #38 Gepost op: 8 december 2009, 14:51:22 »
@ Debster: Ja wij hebben ook die DJ erbij en komen rond de 80 personen uit 's avonds op het feest. Bij het Diner 22 + 3 kids. Ik vraag me ook af en toe af of alles gaat passen haha, maar zal vast goedkomen ze zullen vast wel weten hoeveel mensen er binnen kunnen.. Wij hebben inderdaad ook de 2 kaarten gekregen en wil ook wel eventjes gaan kijken. Heb er een keer gestaan als bedrijf zijnde en zag er wel grappig uit. Niet groot, maar zeker als de toegang niets kost wel even leuk om te gaan kijken. Heb jij die DJ trouwens wel eens ergens gezien/gehoord of krijg je daar nog een afspraak mee in aanloop naar de dag toe? Hoop het wel eigenlijk want heb nu geen idee wat ik me er bij voor moet stellen..

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #39 Gepost op: 8 december 2009, 15:36:46 »
[quote name=\'Kaartje\' post=\'288745\' date=\'08 December 2009, 14:51\']@ Debster: Ja wij hebben ook die DJ erbij en komen rond de 80 personen uit 's avonds op het feest. Bij het Diner 22 + 3 kids. Ik vraag me ook af en toe af of alles gaat passen haha, maar zal vast goedkomen ze zullen vast wel weten hoeveel mensen er binnen kunnen.. Wij hebben inderdaad ook de 2 kaarten gekregen en wil ook wel eventjes gaan kijken. Heb er een keer gestaan als bedrijf zijnde en zag er wel grappig uit. Niet groot, maar zeker als de toegang niets kost wel even leuk om te gaan kijken. Heb jij die DJ trouwens wel eens ergens gezien/gehoord of krijg je daar nog een afspraak mee in aanloop naar de dag toe? Hoop het wel eigenlijk want heb nu geen idee wat ik me er bij voor moet stellen..[/quote]


ja hun zullen het idd wel weten :-) klopt,
ja ik vond het er ook superleuk uitzien...ook met die vijver ervoor he...zo mooi..en dan die villas ben benieuwd in welke we mogen slapen he..
welke zal t worden gheghe...:-)
ja wij hebben ook nog niks gehoord of gezien van die dj....het zal vast goed zijn want hij word altijd gebruikt ervoor.
maar ben toch wel benieuwd naar die man die draait en hoe die het doet enzo.
ze zeiden dat hij vanzelf keer contact op zal nemen met ons dus ben benieuwd.
en hetzelfde voor die taart ook daar zouden hun contact voor opnemen dus ben benieuwd wanneer we wat horen..
hebben jullie ook allemaal natuurlijk ;-) wel leuk om te horen dat iemand daar ook feest geeft hoor er weinig mensen over.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
April 2010
« Reactie #40 Gepost op: 8 december 2009, 16:25:26 »
Het is inderdaad een heel mooi plaatje zo bij die vijver! en ben ook echt wel benieuwd welke villa we zullen krijgen, volgens mij eentje die rond de receptie liggen zodat we niet ver hoefden te lopen na het feest. spannend allemaal.
Dat ze van de taart nog contact op zouden nemen wist ik idd, maar had van de DJ niets gehoord (of niet onthouden na alle info haha)
Het is zeker leuk om nu ook eens iemand anders te horen die daar het feest houd, ook ik had er verder nog niemand over gehoord.
Woon je ook in de buurt?

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #41 Gepost op: 8 december 2009, 18:58:00 »
@ kaartje
ja van de dj was het ook dat hun contact zouden opnemen.
ik hoop dat die dj er is bij die bruidsbeurs haha dat zou handig zijn :-)
ik vind het wel erg mooie locatie en idd denk ook dichtbij de zaal dat we niet ver hoeven te lopen ideaal..
wel mooi hoor...
erg leuk iemand te vinden die daar ook feest geeft... :-)
en ik kom zelf uit spijkenisse,heb altijd gewoond in oostvoorne.:-) dat zul je vast wel kennen..

@mirell@ ik zag even je jurk in het andere topic hij is prachtig meid :biggrin:  moest ik even zeggen

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
April 2010
« Reactie #42 Gepost op: 8 december 2009, 18:58:49 »
@ Debster: HaHa ja dat ken ik wel. Voor ons is het een thuiswedstrijd, we wonen in Hellevoet. lekker makkelijk haha Heb nog niet gekeken naar de deelnemers dit jaar, maar dat zou inderdaad wel handig zijn als hij daar ook staat. Toch eens nakijken...

Even snel gekeken en de DJ staat inderdaad op de beurs, beter!!
« Laatst bewerkt op: 8 december 2009, 19:02:32 door Kaartje »

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #43 Gepost op: 8 december 2009, 19:51:45 »
@ kaartje
ow kijk aan beter nou dan ga ik absoluut naar die beurs toe...leuk...kan ik t weer ff allemaal bekijken...heerlijk toch :-)
nou ben wel erg benieuwd dan....hmm..haha..

en ja hellevoet lekker makkelijk toch...hellevoet kom er vaak genoeg hihi :-)

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #44 Gepost op: 9 december 2009, 09:33:47 »
Hallo allemaal!

Goh, als ik jullie verhalen zo lees, mag ik wel een beetje op gaan schieten. We hebben de locatie al wel vastgelegd (we trouwen op een boot, de plechtigheid en het feest zijn op die boot) Maar ik moet nog een brief sturen naar de gemeente om die boot voor een dag te benoemen tot ' plaats waar je mag trouwen' we hebben we een optie op die datum, maar verder niets. We moeten nog in ondertrouw. We hebben nog geen kaarten, al weten we wel dat we flessenpost willen versturen (met een schatkaart, om maar in boot sferen te blijven). Ik weet nog niet hoe ik mn haar wil, mn make-up...we hebben nog geen band (kunnen niet kiezen tussen een 'kroeg-zanger' of een dj.)
Enniewee, nog veel te regelen. Ik wilde eigenlijk pas in januari beginnen, maar ik begin nu dus te denken dat dit veel te laat is. Ik heb zoiets van, da's allemaal toch zo geregeld?

Ik heb trouwens wel al mijn droom jurk, mag em 20 december ophalen...zoooo spannend!

Ik begin trouwens wel al een tikje nerveus te worden als ik bedenk dat ik over 4 maanden zo'n beetje ga trouwen. Ik voel me eigenlijk best bijzonder sinds ik
 'gevraagd' ben, hebben jullie dat ook? Heel anders als toen ik zwanger was (we hebben 3 kinderen)

Oja, voor mn kids moet ik ook nog een pak (zoon 12 jr) en twee jurkjes (dochters van 7 en 2 jr) uitzoeken Ik wilde bij Humpiedump gaan kijken, iemand daar toevallig ervaring mee?

Iedereen succes met de voorbereidingen!

Grtz Tinq

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #45 Gepost op: 9 december 2009, 09:58:58 »
@tinq
ja de 1 is er vlotter mee met dingen als de ander dat maakt ook helemaal niks uit natuurlijk
alleen netzoals dj's en bands daar heb je wel vaak mee dat je dat beetje bedtijds moet bespreken i.v.m andere bruiloften natuurlijk.
maar goed ligt er maar net aan allemaal.
komt vast goed :-)

en humpie dump...ik ben er al wel wezen kijken en het is er geweldig heb al van vele gehoord dat het daar super is.hebben veel keus.
ik ga er februari kijken voor mijn dochtertje :-) dus ben benieuwd.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
April 2010
« Reactie #46 Gepost op: 9 december 2009, 14:01:11 »
@tinq Humpie dump is echt heel leuk. Hebben echt een hoop hangen, en betaalbaar ook. Heb het pakje voor mijn zoon ook daar gehaald toen mijn schoonzus ging trouwen. En al die leuke schattige jurkjes voor die meiden, valt me nog mee dat ik mijn zoon niet in jurk liet gaan hahaha

@ Debster, misschien komen we elkaar dan nog wel tegen op de beurs...

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #47 Gepost op: 9 december 2009, 14:24:56 »
@ kaartje ja zou goed kunnen hihi ! wel leuk dus eventjes weer kijken daar..

zucht ja kan niet wachten tot ik een leuk jurkje mag zoeken voor me dochter...echt leuk lijkt me dat.
zag ook zoveel leuks maar is ff afw8 allemaal met der maatje ze zit nu nog in maat 80 dus
tegen die tijd is t 86/92 geen idee..iedergeval gaan we in februari kijken spannend hoor.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
April 2010
« Reactie #48 Gepost op: 9 december 2009, 17:37:43 »
Het pakje van mijn zoontje viel redelijk groot moet ik zeggen, hij moest echt een maatje kleiner nemen.

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #49 Gepost op: 9 december 2009, 17:58:54 »
ok nou zal ik ns opletten ben benieuwd dan.. :laugh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards