collapse

Auteur Topic: Oktober 2010  (gelezen 97970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Gepost op: 1 december 2009, 14:57:57 »
Hallo allemaal,

Ik zag in het chronologische lijstje van wie gaat er trouwen dat er al best veel mensen in oktober 2010 gaan trouwen. Leek me wel leuk dat alle bruidsparen in oktober elkaar steunen :wink: en misschien wel tips kunnen uitdelen over deze herfstmaand.

Ben erg benieuwd wat jullie allemaal al hebben geregeld.
Wij de :
- Kerk
- Stadhuis
- Mijn jurk

en dat was het eigenlijk wel, we zijn erg druk met de locatie en alle andere dingen willen we regelen na de love and marriage beurs in Eindhoven.

Groetjes Wen
« Laatst bewerkt op: 1 december 2009, 16:35:14 door sydnew »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Oktober 2010
« Reactie #1 Gepost op: 2 december 2009, 19:34:29 »
Sydnew, zoals je missschien hebt gezien is er een speciaal forum onderwerp over huwelijksdata!! misschien zit oktober er al wel tussen:)

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #2 Gepost op: 2 december 2009, 19:47:13 »
Dan heb ik het dus verkeerd geplaatst mijn excuses weet ook iemand hoe ik het nu kan verplaatsen?? Hij staat er namelijk nog niet tussen :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Oktober 2010
« Reactie #3 Gepost op: 2 december 2009, 20:45:54 »
Dat zal vast 1 van de moderators gaan doen:) * bv Herjan of Anke.. die zien dit soort dingen meestal wel staan:)*

hoeft geen excuses probeer je alleen een tip te geven waarom ik denk dat ernog niet op dit topic is gereageerd!:)

groetjes!

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #4 Gepost op: 2 december 2009, 21:50:16 »
Hij is verplaatst, thanks!! Wat zijn jullie snel :biggrin:

Karin082

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #5 Gepost op: 6 december 2009, 23:30:02 »
Hey Wendy, wij gaan 1 oktober trouwen. Leuk dit topic! Jullie zijn met regelen ongeveer even ver als wij. We hebben de locatie geregeld, we zijn bij het gemeentehuis geweest (gaan niet voor de kerk trouwen) en ik heb mijn jurk al gevonden. Wij gaan ook nog naar de love and marriage beurs in Eindhoven, daar gaan we ook wat ideetjes opdoen!

PS leuke bruiloftsite!

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2010
« Reactie #6 Gepost op: 7 december 2009, 09:00:18 »
Hallo,

Wij gaan ook in Oktober trouwen. 12 of 8 Oktober. Zoals jullie aan de twijfel tussen de data kunnen zien, staat bij ons nog niks vast. We zijn hard opzoek naar een locatie, waarna we ook de kerk vast kunnen zetten.......

Krijg nou wel het gevoel achter te lopen haha

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #7 Gepost op: 7 december 2009, 10:17:16 »
Of wij lopen gewoon heel erg voor haha.

Ja de feestlocatie blijft een probleem bij ons :biggrin: Kunnen niet echt kiezen. Morgen gaan we nogmaals kijken bij een locatie en die zal het voor 99% ook wel worden hoor. Als die is geregeld zal de bruidstaart en waarschijnlijk de dj (maar die moeten we eerst beluisteren) ook zijn geregeld.
De rest wachten we nog echt mee.

Mijn jurk ben ik echt helemaal weg van, vind het zo erg dat ik hem pas weer in mei aan mag voor de tweede pas hahaha.

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #8 Gepost op: 13 december 2009, 19:39:07 »
Zo locatie staat ook vast, nou ja vast we hebben besloten dus even doorgeven en dan is het goed.
Het is plein 5 geworden in Deurne erg leuke locatie :biggrin::D

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2010
« Reactie #9 Gepost op: 21 december 2009, 17:01:04 »
Wouw Sydnew, jullie zijn goed bezig zeg! Ook leuk dat je je jurk al hebt en dat de locatie nu ook vaststaat. Zo komt het allemaal steeds dichterbij........

Onze locatie staat nu ook vast! We hebben gekozen voor de Johannahoeve in Capelle aan den Ijssel. Na heel lang twijfelen! We twijfelden tussen deze en een andere locatie, maar die andere locatie was duurder, langere reistijd en minder sfeervol........dus hebben we uiteindelijk toch een keuze kunnen maken. Daar doen we nu ook gelijk alles (behalve de kerkdienst) dus burgelijk huwelijk, diner en feest.

Nu nog uitvechten in welke  kerk we willen trouwen....... dan op zoek naar een jurk, ringen etc. Nog genoeg te doen dus!

Tammy

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #10 Gepost op: 22 december 2009, 16:47:47 »
Wij zijn afgelopen oktober getrouwd en het was echt een schitterende dag!!!
Heel veel plezier met voorbereiden!

ellenp

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #11 Gepost op: 29 december 2009, 17:17:43 »
Hallo!!

Wij trouwen ook in oktober, de 8e! Vorige week de tijd doorgekregen en vandaag de bevestiging voor de band en de feestlocatie geregeld.

Spannend allemaal!

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #12 Gepost op: 30 december 2009, 19:37:34 »
Leuk al die oktober bruidjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zijn jullie ook er van overtuigd dat mooi weer gaat worden :biggrin:

Wij hebben de band / dj nog niet. Vind het echt zoooo moeilijk, want breekt of maakt toch je feest.

suuzs

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #13 Gepost op: 13 januari 2010, 19:02:56 »
Hoi,

Wij gaan trouwen op 15 oktober! Wij hebben het gemeentehuis en feestlocatie al geregeld! Ook mijn jurk is in de maak!

Groetjes

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2010
« Reactie #14 Gepost op: 13 januari 2010, 19:08:22 »
Wij hebben 22 oktober!!

Ik heb al een jurk en de rest van mijn outfit maar dat is het enige, maar ach tijd zat!!

Ik wou graag in de herfst trouwen en met al de verjaardagen in onze familie's bleef deze vrijdag over.
mijn jurk had ik al in juni!!!! Was helemaal verliefd!

Edit: het weer maakt me niet zoveel uit, ik heb nog liever dat het stormt en regent dan dat het grijs saai weer is!!
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2010, 19:09:48 door wievie »

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #15 Gepost op: 14 januari 2010, 16:52:10 »
Wij trouwen op 1 oktober 2010. We kennen elkaar dan precies 5000 dagen!

De locatie is geregeld en ook bij het gemeentehuis is de dag vastgelegd.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2010, 19:57:31 door juf »

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #16 Gepost op: 15 januari 2010, 09:36:56 »
@juf: Leuk dat jullie elkaar dan 5000 dagen kennen haha. Daar heb ik niet eens na gekeken even tellen hoor ................... niks bijzonder 1460 dagen haha.
Wij hebben nu eindelijk de offerte getekend teruggestuurd naar de locatie dus ligt nu echt officieel vast. Heb al erg veel zin in volgende zondag (love&marriage beurs) we willen dan echt gaan orienteren op fotograaf, ringen, dj, taart enz.

AnnekeS

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2010, 14:39:17 »
Hey,

Wij trouwen ook in oktober!! 22 oktober om precies te zijn, net als wievie. :biggrin:

We hebben al een tijdje de jurk en de locatie (http://www.tewerve.nl). We hebben nu afspraken met een fotograaf en trouwautoverhuur. Erg leuk hoor dat regelen. :biggrin: We hadden even een pauze tot januari met het regelen omdat we het allebei erg druk hadden, maar nu zijn we weer lekker bezig.

En hoe is het met de rest? Al meerdere dingen geregeld?

Groetjes,
Anneke.

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2010, 15:38:20 »
@ Anneke, welkom bij de oktober bruidjes :biggrin:
Gave locatie hebben jullie!!! Ziet er echt heel mooi uit. Wij gaan zondag naar de love and marriage beurs (gaan er meer mensen daarheen) en hopen dan de fotograaf en voor alllleeeee andere dingen inspiratie op te doen!

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2010, 19:55:05 »
Wij gaan zaterdag aan onze familie vertellen dat we gaan trouwen en wanneer (01-10-2010). Ben erg benieuwd naar de reacties! Ze verwachten het absoluut niet, dat weet ik wel zeker.

We kennen elkaar zaterdag precies 13 jaar en mijn AS is jarig. I.p.v. een verjaardagstaart ga ik een soort bruidstaart maken (gewoon één laag hoor) met marsepein bekleed.  Mijn ouders en schoonouders komen ook eten en als toetje zet ik dan de taart op tafel...

Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe we het vertellen aan de rest van de visite die later die avond komt. Ik zit eraan te denken om gewoon een groot stuk karton op te hangen waarop staat: WIJ GAAN TROUWEN!

Hebben jullie nog leuke ideeën?

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2010, 19:59:06 »
Het is sowieso wel leuk om op de bruidstaart te schrijven wij gaan trouwen!! Haha. Tja een papiertje onder het gebak van de visite met wij gaan trouwen maar ja dat is misschien bij de eerste 2 leuk en dan verraden ze het al. Een groot bord in de woonkamer is wel erg leuk!!!

dscangela

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #21 Gepost op: 20 januari 2010, 09:53:50 »
Hoi

Na een tijdje meelezen zal ik ook maar reageren dat wij op 20 oktober 2010 trouwen in Coevorden. De locatie word nu helemaal opgeknapt en in oktober is het een droom om daar te trouwen. Alles is op 1 locatie (huwelijksplechtigheid, taart aansnijden, foto's maken, receptie en lekker eten). Het word helemaal onze dag zoals wij ervan dromen. Heerlijk.
De fotograaf is geregeld en de locatie ook. We moeten nog in ondertrouw en gaan nog wel een keer bij de locatie langs om het te bekijken. De trouwjurk kan nu nog niet want ik bennzwanger. Dus eerst genieten van dit kindje. Daarna ga ik kijken naar een trouwjurk. (ik zou niet weten wat voor figuur ik overhou aangezien dit de eerste is...)

Allemaal veel plezier met het regelen!!

groetjes Angela
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2010, 10:58:49 door dscangela »

Saarlode

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #22 Gepost op: 20 januari 2010, 20:57:28 »
Hoi dames,

Wij gaan 15 oktober 2010 trouwen. En hebben al redelijk wat geregeld!

- trouwjurk is besteld
- feestzaal is gereserveerd
- dj is gereserveerd
- gastenlijst is klaar (als er niemand meer bijkomt)
- gemeentehuis en kerk is geregeld

Allemaal superspannend! We hebben 3 kindjes van 6-4-2 en die kijken er super naar uit! Want mama en papa gaan eindelijk trouwen!  :laugh:

Groetjes! Saar

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2010, 10:50:19 »
Al 3 meiden die gaan trouwen op 15 oktober woehoe :biggrin:
En best veel oktober bruidjes toch een populaire maand!!!!

J & M

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #24 Gepost op: 21 januari 2010, 14:10:48 »
Hey dames!

Ik ga trouwen op 01.10.2010!

De datum heeft geen speciale reden en dat de datum met 1ntjes en nulletjes was, hadden we eigenlijk pas in de gaten dat de datum zo was  :biggrin: ..

We hebben geregeld:

* Trouwlocatie

* Feestlocatie

* DJ

We gaan ook binnenkort kijken voor een trouwauto!

We hebben nog een hoop te bekijken en te regelen dus!

Groetjes! :cool:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards