collapse

Auteur Topic: Oktober 2010  (gelezen 97969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #25 Gepost op: 21 januari 2010, 15:43:17 »
Inmiddels ook al 3 op 01-10-2010!

En J&M, wij zijn ook J&M!! Is wel heel toevallig...

Saarlode

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2010, 16:51:16 »
Hihi, ja oktober is precies wel een "drukke" maand.
Bij ons is het wel een speciale maand. Iedereen in mijn familie van moeders kant is getrouwd in oktober. Dus overgrootouders, grootouders, tantes en nonkels en mijn ouders, mijn schoonouders.
Leek ons wel tof om die "traditie" in ere te houden. En de herfst is ook wel een mooi seizoen.

Ondertussen is het eten ook geregeld. Wij gaan voor de daggasten een italiaans warm en koud buffet voorzien en voor de avondgasten een pastabuffet met 4 verschillende soorten pasta en daarna een gigantisch dessertbuffet op zijn italiaans dan! Ze zei dat we nogal ogen gingen trekken dus ik ben heeeeel nieuwsgierig! Hmmm

Groetjes

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2010
« Reactie #27 Gepost op: 21 januari 2010, 18:04:48 »
leuk dat je 15 oktober trouwt! Wij zijn vorig jaar op 15 okt getrouwd en het was een prachtige dag! Heerlijk weer ook gehad, zon en pratchige herfstblaadjes overal! Veel plezier met voorbereiden, het is echt iets dat je straks nog gaat missen!

dscangela

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #28 Gepost op: 21 januari 2010, 19:07:27 »
Wij trouwen op 20-10-2010 omdat we het een mooie datum vinden.

Leuk om te lezen wat iedereen al geregeld heeft.

Karin082

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #29 Gepost op: 21 januari 2010, 20:12:24 »
Hey J&M en juf, leuk dat jullie ook op 1 oktober trouwen!
Wij zijn nog niet veel verder gekomen dan mijn vorige post. Drukke periode gehad en nog steeds. Vind het wel jammer dat het dan minder opschiet. Het is zo leuk om alles te regelen! Ik wil binnenkort toch wel fotograaf en dj geregeld hebben, anders ben ik bang dat ze al bezet zijn ofzo.

We zijn wel al in ondertrouw geweest op 23 december, erg leuk!

Dit wordt onze locatie: www.kasteelelsoo.nl
We verblijven hier de hele dag. Ceremonie, bruidstaart met champagne, high tea en 's avonds feest met buffet.
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2010, 20:17:29 door Karin082 »

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #30 Gepost op: 25 januari 2010, 09:01:29 »
Hallo,

We zijn afgelopen zondag naar de love& marriage beurs in Eindhoven geweest met de hoop een goede fotograaf te vinden, nou zijn dus nog geen stap verder :S Vind een fotograaf zo ontzettend moeilijk, weet gewoon niet wat we moeten kiezen en wie we moeten kiezen.
Vind bij de ene de fotograaf helemaal niks. Bij de ander zie ik het boek en denk ik zo die is binnen no-time stuk (denk eraan zelf maar 1 te maken)
Ik wil graag alle foto's op dvd krijgen maar dat is bij lang niet allemaal.

Heb het topic fotografen al 10 keer doorgespit maar blijf het maar moeilijk vinden!!

Groetjes

AnnekeS

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #31 Gepost op: 25 januari 2010, 16:21:18 »
Hey,

Wat leuk dat zoveel mensen trouwen in oktober!! :biggrin:

Fotograaf vinden is moeilijk hoor. Ben zelf een hobby fotograaf en dan is het nog moeilijker lijkt het wel. Sommige mensen die op zo'n beurs staan vind ik dus echt niks. Soms is het een kwestie van stijl die ik niet mooi vind, maar ik heb er ook weleens iemand gezien die gewoon kwalitatief slechte foto's maakte. En dan laten ze nog hun beste foto's zien op zo'n beurs. :S Maar goed, wij hebben aanstaande zondag dus een afspraak met een fotograaf die ik wel heel stoer vind. Gewoon mooie foto's, zonder teveel bewerking zodat je ziet dat de foto zelf gewoon goed is. Leo Huijssoon heet hij (website).

Wij hebben afgelopen zaterdag toch een trouwauto gehuurd! We wouden daar eerst op bezuinigen, maar we vonden het toch wel erg leuk. Dit is hem geworden:


@Karin082 Echt een mooi kasteel! Ik hou wel van dat klassieke :biggrin:

En hoe is het met de rest, nog vordingen?

Groetjes,
Anneke.
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2010, 13:36:34 door AnnekeS »

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #32 Gepost op: 25 januari 2010, 16:29:06 »
Ik heb net mijn jurk gekocht, via marktplaats. Krijg 'm morgen binnen. Ik ben erg benieuwd! Ik heb een superhandige moeder, dus eventueel op maat maken is geen probleem. Ben helemaal BLIJ!

AnnekeS

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #33 Gepost op: 25 januari 2010, 16:54:57 »
@juf Gefeliciteerd!!! Zo superleuk om te doen!! En zeker spannend zo via marktplaats. Heb je hem zo gekocht of had je hem al ergens anders gezien?

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #34 Gepost op: 25 januari 2010, 23:20:26 »
Ik heb 'm zo gekocht. 't Is natuurlijk wel een gok zo, maar als 'ie me echt niet staat of tegenvalt, zet ik hem gewoon weer op marktplaats en zoek ik verder...

Maar ik ga er natuurlijk vanuit dat de jurk helemaal is wat ik ervan verwacht!! Morgen passen...

J & M

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #35 Gepost op: 27 januari 2010, 11:35:03 »
[quote name=\'juf\' post=\'300061\' date=\'21 January 2010, 15:43\']Inmiddels ook al 3 op 01-10-2010!

En J&M, wij zijn ook J&M!! Is wel heel toevallig...[/quote]

Hey Juf,

Bij ons is J de dame en M de man...

Bi jullie ook  :wink:

groetjes

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #36 Gepost op: 27 januari 2010, 12:01:24 »
Heej Juf,

Ben benieuwd of je je jurk al binnen hebt en of het is geworden wat je dacht :biggrin:
Laat het ons snel weten!!!

Wij zijn druk druk met de fotografen en dj :S pffff

Groetjes

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #37 Gepost op: 27 januari 2010, 14:33:42 »
@J&M: Nee, bij ons net andersom, ik ben de M en mijn as de J!

@sydnew: Ja, heb de jurk binnen en hij is ontzettend mooi! Hij hoeft alleen maar iets korter gemaakt te worden, verder is het net alsof hij voor mij op maat is gemaakt!  Ik heb dus duidelijk ook wel een heleboel geluk dat hij ZO goed past. Ben er erg blij mee!

Hoe gaat het met jullie "jurkenjacht?"

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #38 Gepost op: 27 januari 2010, 15:29:15 »
Ik heb mijn jurk al binnen!!!!! Als mensen hem willen zien (heb alleen plaatje nog niet dat ik hem aan heb) kan je me een pb sturen :biggrin:
Ik mag 22 mei weer gaan passen en dan ga ik ook echt foto's maken haha. Had er de laatste keer niet eens aangedacht stom he!

AnnekeS

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #39 Gepost op: 27 januari 2010, 15:49:45 »
@juf Wow wat een geluk dat hij zo goed past! Ben heel benieuwd hoe hij je staat! Heb zelf mijn jurk al in september gekocht.  :rolleyes: Het was de eerste keer passen gelijk raak

@sydnew Ik stuur je een pbtje! altijd benieuwd naar jurken. :biggrin: Gaat het goed met de fotografen en dj's? Ben zelf ook nog erg op zoek naar een DJ, is zo moeilijk in te schatten allemaal.

J & M

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #40 Gepost op: 27 januari 2010, 19:10:13 »
Hey!

Ik moet nog gaan shoppen voor mijn jurk! Heb voor dertien maart een afspraak staan! lijkt me geweldig om lekker jurken mogen te passen :biggrin: !
 :biggrin:
Het begint steeds meer te kriebelen :wub: .. ben een beetje die verhalen van de dag van de inmiddels getrouwde stellen aan het lezen, het ziet er super uit, hoop dat onze dag ook echt super wordt!

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #41 Gepost op: 2 februari 2010, 09:17:13 »
Eindelijk staan er 2 afspraken voor de fotografen. We hebben er al 1tje bekeken en volgende week dus de andere twee.
Ik heb ook een lijst met dj's gemaakt die ik overal heb gevonden en denk dat is wel wat. AS mag verder kijken waar we een afspraak gaan maken (ja dacht laat hem ook maar eens wat uitzoeken haha.)
Nou zover zijn we nu weer eens kijken wat het gaat worden.

Dippie

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #42 Gepost op: 3 februari 2010, 18:53:55 »
Hoihoi!

Ik ben helemaal nieuw hier, maar kon niet meer wachten om ook hier te gaan posten   :biggrin:
Ik hoop op 07-10-2010 te gaan trouwen met mijn lief!!!!
Wij hebben het volgende al geregeld:
- Kerk
- Gemeentehuis
- Fotograaf

We zijn nu bezig met de locatie en die is eigenlijk bijna definitief, de offerte hebben we al en we zijn het er eigenlijk mee eens, dus...
Ook ben ik vorige week donderdag geslaagd voor mijn droomjurk!!!!! Ik helemal blij natuurlijk! Over ongeveer 3 maanden is ie binnen en mag ik weer komen om hem weer te passen!

Leuk dat dit forum er is!! :biggrin:

AnnekeS

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #43 Gepost op: 3 februari 2010, 20:23:51 »
Hey,

Dippie, welkom bij de oktoberbruidjes!!! Leuk dat je al veel geregeld hebt en natuurlijk je droomjurk! :biggrin:

@sydnew Hoe gaat het met de fotograven? Vind het nog steeds moeilijk. Heb 3 andere gemaild, 1 viel af omdat het echt te duur was. Met de 2 andere hebben wij volgende week een afspraak en dan maar gaan kiezen!

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #44 Gepost op: 8 februari 2010, 12:55:40 »
@sydnew Hoe gaat het met de fotograven? Vind het nog steeds moeilijk. Heb 3 andere gemaild, 1 viel af omdat het echt te duur was. Met de 2 andere hebben wij volgende week een afspraak en dan maar gaan kiezen!

Wij hebben morgen en woensdag afspraken staan met fotografen, erg benieuwd wat er gaat uitkomen!!

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #45 Gepost op: 8 februari 2010, 14:44:40 »
Wij vragen een oom om wat mooie foto's te maken van ons op het strand (feest is in strandpaviljoen). Deze oom is eigenlijk natuurfotograaf, maar kan ook wel wat plaatjes van ons schieten. We hechten niet zoveel waarde aan een hele reportage met fotoboek... Maar ik wil natuurlijk wel een paar mooie foto's van ons samen en met onze meisjes erbij!

Verder ben ik wat aan het kijken naar een kaart en ik ben ideeën aan het opdoen voor onze bruidstaart. Die wil ik nl. zelf gaan maken!

Verder nog een datum prikken voor ondertrouw. Zijn jullie al in ondertrouw gegaan?

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #46 Gepost op: 8 februari 2010, 14:54:29 »
Jep wij zijn al in ondertrouw geweest. Moest allemaal snel omdat ik anders weer geen datum kon vastleggen voor de gemeente Eindhoven. Dus hebben we in november al gehad!!
Lijkt me wel een keer leuk om een hele reportage te laten maken, dus willen we toch wel wat geld in investeren, ben benieuwd hoe het de aankomende dagen zal gaan, maar zal jullie op de hoogte houden.
Oh ja voor de uitnodiging we gaan een fimpje maken op dvd en dat word de uitnodiging. Voor de oudere onder ons die geen dvd speler hebben laten we door de zus van as een mooie hoes ontwerpen en daar staat dan ook alle info op.

dscangela

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #47 Gepost op: 8 februari 2010, 17:52:11 »
Wij gaan vrijdag in ondertrouw. Ik heb er al helemaal zin in. Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het gaat en wat er dan van je verwacht word. Niet veel volgens mij maar toch...
We hebben bewust voor deze datum gekozen. Onze trouwdatum (allemaal 0en, 1en en 2en) en dan door elkaar geklutst.  (20-10-2010 is onze trouwdatum en op 12-02-2010 in ondertrouw en om het nog mooier te maken hebben we op 21-02-2001 verkering gekregen. Beter kan niet  :wub: )

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #48 Gepost op: 9 februari 2010, 16:50:10 »
@dsangela: Wat leuk!! Dat komt denk ik niet zo heel vaak voor dat je dat zo kan doen haha. Ons ondertrouw stelde niet veel voor, normaal gesproken maken ze er wel een langer verhaaltje van maar omdat wij in een andere gemeente trouwen waren ze zoiezo al heel snel klaar.

Rianne74

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #49 Gepost op: 10 februari 2010, 11:37:22 »
Wij trouwen op 21-10-2010 We zijn dan 3,5 jaar samen dus wel mooie datum

We trouwen in de Gemeente Dinkelland (wonen in Almelo) hebben net gisteren de lokatie en kerk vast gelegd. We trouwen op Het Stift

www.hetstift.nl

Eerst burgelijk huwelijk in de Stiftschool en dan inzegening in de Stiftkerk. Aansluitende nodigen we iedereen uit voor een kopje koffie en krentenwegge. (ja echt Twents).

Feest hebben we in het restaurant van het Wapen van Beckum. We geven een koud- en warm buffet voor ongeveer 30 personen.

Jurk ga ik niet dragen maar laat een pak maken in ruwe zijde.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards