collapse

Auteur Topic: Oktober 2010  (gelezen 97965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #50 Gepost op: 11 februari 2010, 14:35:11 »
We zijn inmiddels bij 2 fotografen geweest en hebben over 2 weken nog een afspraak bij 1 fotograaf. Het is allemaal maar moeilijk haha.
Bij de een zijn we helemaal weg van de foto's, maar niet zo van de fotograaf en hij is best prijzig.
Bij de ander vinden we de fotograaf geweldig, prijs is erg goed voor wat je krijgt. Maar denken wel dat we meer zelf moeten werken voor leuke foto's. We willen niet echt standaard foto's maar meer grappige en spontane.  Hun zijn wat terughoudender en zeggen wel we zijn helemaal in voor grappige foto's maar dat moet je wel zelf doen.
Hopen dat de fotograaf over 2 weken een combi is dan hebben we hem gevonden haha.

Dj's hebben we nu reactie van 3 dj's zitten nog op 1 te wachten en dan ook maar afspraken maken om een keer te gaan praten. Deze 2 dingen waren mijn grootste angst. De fotograaf denk ik wel dat het goedkomt maar de dj vind ik nog steeds echt heeeeel moeilijk.
Hoe staat het met de andere bruiden??

Oh ja heb ook ballerina's besteld voor de avond, als ik ze binnen heb zal ik wel een foto plaatsen.

dscangela

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #51 Gepost op: 14 februari 2010, 15:56:15 »
De fotograaf hebben we geregeld. Best wel vroeg omdat we op een bijzondere datum trouwen (natuurlijk is elke datum bijzonder omdat je dan trouwt maar wij trouwen op 20-10-2010 dus wij verwachtte dat er dan veel meer mensen een fotograaf nodig hebben).
We vonden het wel erg moeilijk hoor! Vooral omdat er zoveel dingen anders zijn bij verschillende fotograven. De 1 heeft er automatisch een groot boek bij en is heel duur en de ander is goedkoper en alleen de foto's op dvd (die laatste hebben wij nu. Daar zijn we erg blij mee omdat we niet zouden weten wat we met zo'n mooi en groot fotoboek moeten doen als iedereen hem gezien heeft...)

De ondertrouw is ook geweest (Afgelopen vrijdag). Ik had wel door dat het belangrijk is maar niet dat andere mensen in onze omgeving het ook zo belangrijk zouden vinden. We kregen 's morgens veel visite met taart! Mmmmm, erg lekker (slagroomtaart wat er erg goed ingaat sinds ik zwanger ben)....

Nu zaten we van het weekend opeens te bedenken dat we ook nog ringen moeten regelen! Hebben jullie die al geregeld? Wanneer moet dat ongeveer?

Oh ja, dus nu nog de jurk (eind juli/begin augustus) en vervoer. Ook nog een keer langs de locatie want we krijgen steeds meer vragen aan hun (b.v. of ze een goede stereo hebben voor het afdraaien van de muziek tijdens de ceremonie). Oh, die moeten we ook nog bedenken. Pfff, nog genoeg te doen dus...
En dan ook nog kaarten... En dat is het volgens mij wel zo'n beetje. Natuurlijk ook nog kleding voor de bruidskindjes maar dat kan pas als ik een jurk heb. (dan staat het mooi bij elkaar...). En de geschenkjes aan het eind van de receptie. En mijn toekomstige nog een pak.

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #52 Gepost op: 15 februari 2010, 10:46:56 »
Ik heb me laten  vertellen door juwelieren dat ringen 8 weken maximaal nodig hebben dus die gaan we in de zomer een keer bekijken haha.
Zag trouwens leuke aanbieding op een site www.trouwringgratis.nl kan je zien of een juwelier bij jouw in de buurt er ook aan mee doet.

Vervoer denken we gewoon dat we onze eigen auto doen, vind het best wel zonde van het geld. Mijn vader gaat misschien nog aan een kennis vragen of we zijn veel te gave auto mogen lenen die dag, dat zou ook wel weer schelen.

Gefeliciteerd met je ondertrouw dscangela!! Leuk dat er zoveel mensen aan denken! Mijn ouders hadden ook een bloemetje bij ons op tafel gezet haha.



Oh ja hebben jullie nog wat met valentijnsdag gedaan?
Wij hebben heerlijk de hele dag in de sauna rond gehangen, voel me er nu nog steeds loom door (beetje jammer dat werk nu alleen niet echt wil vlotten zo geen zin haha)

AnnekeS

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #53 Gepost op: 16 februari 2010, 17:47:04 »
Hey,

Nog gefeliciteerd met je ondertrouw dscangela! Leuk om het te vieren toch? Lekker een goed excuus. :biggrin: Wij zijn nog niet in ondertrouw gegaan maar willen dat binnenkort gaan doen. Denk dat het bij ons een goed excuus wordt om weer lekker uit eten te gaan

@sydnew Nog moeilijk he met die fotograven. De fotograaf zelf telt ook zoveel mee. Ondertussen hebben wij alle afspraken gehad en een beslissing genomen. Bij de tweede afspraak was het wel makkelijk beslissen. Toen die vrouw even wat ging halen zei mijn vriend gelijk dat hij haar niet mocht, soms heb je dat met mensen. Dan weet je het eigenlijk na 10 seconden al. Toen was het nog kiezen tussen 2 andere mensen. Die waren allebei gezellig gelukkig.

Nou nog de DJ, wordt weer een hele zoektocht. Jullie nog suggesties??

dscangela

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #54 Gepost op: 17 februari 2010, 09:21:41 »
Bedankt voor alle felicitaties! :biggrin:

Bedankt voor de tip van de trouwringen. We zullen er binnenkort eens achteraan gaan.  :biggrin:

Ik heb geen ervaring met dj's want wij hebben geen feest. 's Middags hebben we een receptie en daarna lekker eten met familie en dan naar huis.
Het lijkt me wel erg moeilijk om een dj te zoeken dus ik leef helemaal met je mee.
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2010, 09:22:35 door dscangela »

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #55 Gepost op: 17 februari 2010, 11:21:29 »
Wij gaan kijken bij:
bruiloftenfeestdj
Ocean entertainment
Gotcha

Even kijken hoe hun werken enzo. Als ik afspraken heb gehad laat ik het wel weten!

ellenp

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #56 Gepost op: 17 februari 2010, 22:16:42 »
Hey meiden
Gefeliciteerd allemaal!
Ik had al (een tijd geleden) gepost dat wij ook in oktober gaan trouwen en was dit topic helemaal vergeten.
Wat ontzettend leuk om van iedereen te lezen waar ze allemaal mee bezig zijn!
Wij gaan 8 oktober trouwen, dan zijn we precies 5 jaar samen en hebben,heerlijk, al het een en ander geregeld :)
- stadhuis,
- band
- jurk, schoenen, lingerie
- fotograaf en fotolocatie
- feestlocatie
- trouwauto
In maart gaan we op zoek naar ringen, er is op dat moment bij een juwelier hier een 'bijeenkomst/promotie' van allerlei trouwringen aanbieders, dus ben benieuwd.
Zijn er ook al mensen met het uitzoeken van kaarten bezig? Doe je dat via een drukkerij, via internet of doe je het zelf?

Rianne74

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #57 Gepost op: 18 februari 2010, 13:10:41 »
[quote name=\'sydnew\' post=\'307099\' date=\'15 February 2010, 10:46\']Zag trouwens leuke aanbieding op een site www.trouwringgratis.nl kan je zien of een juwelier bij jouw in de buurt er ook aan mee doet.[/quote]

Super goede tip. Ga zeker even kijken! :)

Geheim Bruidje

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #58 Gepost op: 18 februari 2010, 16:47:05 »
Heey oktoberbruidjes,

Ik ben nieuw hier op het forum en las over de oktoberbruidjes nou voel ik mij heel erg aangesproken want ik ga ook trouwen met mijn prins op het witte paard en wel op 8 oktober 2010 op het strand op Curacao! Wij trouwen in het geheim en heel intiem met zijn tweetjes in het bijzijn van mijn dochters.

Wat hebben wij allemaal al geregeld? Eigenlijk is het makkelijker op te noemen wat niet! Ik heb het hele verhaal geplaatst in topic Voorstellen maar zal hier nog één en ander toelichten voor jullie.

Ik ben zo'n controlefreak die graag alles snel regelt want anders blijf ik maar nadenken, regelen en is mijn hoofd zo vol dus alles wat geregeld is hoef ik me niet meer druk over te maken.

- Onze reis naar Curacao met vastleggen van de huwelijksdatum is geregeld (meteen onze huwelijksreis)
- Ringen uitgezocht en gekocht (waren alleen oriënterend aan het kijken maar op slag verliefd)
- Jurk besteld (zou eigenlijk een 2e hands kopen maar tijdens het passen in de winkel verliefd geworden op een prinsessenjurk dus overstag)
- Torselet, slip en kousenband (met blauw roosje), bruidsschoenen, sierradensetje ook al in bezit.
- Bruidsboeket van zijden besteld zie mijn profielfoto! met bijpassende corsage en 2 polscorsages voor de meiden (gaan we zaterdag ophalen!)
- Bedankjes (bellenblaasjes in de vorm van een bruidstaart waren in de aanbieding dus kon ik niet mee wachten ;-) Kaartjes via andere site in de aanbieding besteld.
- Overhemd en stropdas bruidegom (liepen we tegenaan toen we waren shoppen in Antwerpen konden we ook niet laten hangen)
- Locatie feest (de kantine van het werk van mijn prins wordt omgebouwd tot feestzaal, we huren een cateringsbedrijf voor de rest)
- Muziek feest (mijn zwager heeft alles en wil graag dit regelen)
- Bruidstaart op Curacao via weddingplanner in Chocoladesmaak besteld!
- Fotograaf op Curacao geregeld.
Ben ik nog iets vergeten? Ha ha!

Groetjes geheim bruidje

dscangela

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #59 Gepost op: 18 februari 2010, 19:50:14 »
Wat gezellig met al die oktoberbruiden! Gefeliciteerd geheim bruidje en ik heb al reactie gegeven bij je "voorstellen".  Ik vindt het idee wel erg leuk om ertussen uit te knijpen en lekker te trouwen. Wilde wij ook wel maar ja, in ons dorp/stad is een te leuke locatie om te trouwen dus dat konden we niet weerstaan. (En mijn zusje is al in het buitenland getrouwd dus echt orgineel is het niet meer bij ons in de familie...)

@ sydnew; lukt het een beetje met de dj's?

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #60 Gepost op: 19 februari 2010, 14:43:02 »
Welkom aan alle nieuwe oktoberbruiden!!!
Trouwen in Curacao niet verkeerd!!!! Is het dan niet alleen het orkaanseizoen of hebben ze er daar geen last van??

Met de dj's mmm Nou we hebben inmiddels 4 offertes binnen en 2 afspraken gemaakt. Bij 1 dj kunnen we alleen tot 6 uur terecht en op zaterdagmiddag. Beetje raar heb in mail aangegeven dat we in de avonden of zaterdagochtend kunnen. IVM werk halen we het echt niet om voor 6 uur er te zijn en zaterdagmiddag is vriendlief altijd aan de voetbal. Dus kijken wel eerst even bij de andere twee.
We hebben volgende week dinsdag een afspraak staan en de woensdag daarop.
De 22 ste komt nog een fotograaf dus in maart zijn die 2 dingen ook weer geregeld. Dan hoeven we alleen nog maar de kleine dingen (denk ik dan haha) Denk iedere keer dat is niet zoveel maar denk toch dat het stiekem veel dingen zijn :biggrin:

@ellenp: Wij gaan waarschijnlijk een dvd maken als uitnodiging. En op de dvd hoes hoe de dagindeling gaat voor mensen die geen dvd kunnen kijken (de oudere onder ons), we gaan nog wel langs hoor met laptop om die mensen het te laten zien.

Geheim Bruidje

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #61 Gepost op: 20 februari 2010, 10:09:35 »
[quote name=\'sydnew\' post=\'308674\' date=\'19 February 2010, 14:43\']Welkom aan alle nieuwe oktoberbruiden!!!
Trouwen in Curacao niet verkeerd!!!! Is het dan niet alleen het orkaanseizoen of hebben ze er daar geen last van??

Met de dj's mmm Nou we hebben inmiddels 4 offertes binnen en 2 afspraken gemaakt. Bij 1 dj kunnen we alleen tot 6 uur terecht en op zaterdagmiddag. Beetje raar heb in mail aangegeven dat we in de avonden of zaterdagochtend kunnen. IVM werk halen we het echt niet om voor 6 uur er te zijn en zaterdagmiddag is vriendlief altijd aan de voetbal. Dus kijken wel eerst even bij de andere twee.
We hebben volgende week dinsdag een afspraak staan en de woensdag daarop.
De 22 ste komt nog een fotograaf dus in maart zijn die 2 dingen ook weer geregeld. Dan hoeven we alleen nog maar de kleine dingen (denk ik dan haha) Denk iedere keer dat is niet zoveel maar denk toch dat het stiekem veel dingen zijn :biggrin:

@ellenp: Wij gaan waarschijnlijk een dvd maken als uitnodiging. En op de dvd hoes hoe de dagindeling gaat voor mensen die geen dvd kunnen kijken (de oudere onder ons), we gaan nog wel langs hoor met laptop om die mensen het te laten zien.[/quote]

Nee, geen orkaanseizoen maar het regenseizoen is dan wel begonnen. Het schijnt kort maar hevig te regenen meestal 's morgens vroeg of 's avonds. Ach we zien wel alle bekende Nederlanders gaan daar ook heen in de winter vanwege het mooie weer! Volgens de Wedding-planner is het de grootste kans op mooi weer.

Deniece

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #62 Gepost op: 20 februari 2010, 21:00:09 »
oh wat leuk we zijn allemaal oktober bruidjes :-) ik voel me er ineens heel speciaal door :-) wij trouwen 29-10-2010 dit omdat het dan precies 1 jaar is nadat we besloten hebben te gaan trouwen. Wat we al geregeld hebben :

- trouwlocatie (gemeentehuis)
- ondertrouw was op 2-2-2010 (mijn verjaardag, zo was het toch nog wel speciaal, en we zijn erna met mn bruidsmeisje van een high tea gaan genieten)
- diner en feestlocatie alleen de details moeten nog uitgewerkt worden
- jurk had ik al een jaar hangen, gewoon een over the top vloerlange avondjurk zeg maar, al zit ik dus toch nog te twijfelen of ik een maat kleiner moet kopen omdat ik wat afgevallen ben.
- trouwvervoer (taxi busjes!!! hahaha lekker cheap ass)
- ik ben al verliefd geworden op een set trouwringen van Atlantis, 2 kleuren witgoud met een diamantje in de vorm van een hartje, oh hemel, maar prijskaartje is nogal wat duurder dan gepland :-( (maar als ik heel lief ben en ze in het echt ook zo mooi zijn, krijg ik vast wel mn zin (dat klinkt gemener dan ik ben!!))

even denken wat heb ik nog meer geregeld, ben bezig met ook een zijden bruidsboeket, moet nog terug horen van die webwinkel. M'n assecoires ben ik mee bezig, ik wil een sluier maar moet hem dan paars verven en heb nog geen tijd gehad dit uit te proberen. Heb wel al mn parel ketting en oorbellen (heb een parel verlovingsring dus dat leek me wel leuk matchen)

en we hebben nog moeite met beslissen waar naartoe we op huwelijksreis willen, we zijn nogal Disney freakerig en ik wil weer naar Disney World (waar we ook besloten hebben te gaan trouwen) en mijn vriend wil naar Disney in Californie. Maar ja als ik die ring krijg, mag hij naar Cali :-)

ok ik dwaal af..........


:-)

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #63 Gepost op: 24 februari 2010, 10:59:36 »
Hallo allemaal,

Hoe is het? Allemaal over de teleurstelling van Sven al heen? Even laten weten hebben gister eerste afspraak gehad bij de DJ ocean Drive. Was positief, leuke mensen, leuke bedrijf en heb er wel vertrouwen in. Hebben volgende week woensdag nog een keer een afspraak met een DJ dus dan gaan we een keuz maken dan hebben we er 3 gehad.

Hoe is het met de andere voorbereidingen?

Groetjes

Geheim Bruidje

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #64 Gepost op: 24 februari 2010, 11:06:07 »
Nou, mijn as heeft een pak uitgezocht en gekocht dus dat is ook klaar. Hele mooie schoentjes voor mijn 2 meiden gevonden en gekocht nu nog een bijpassende jurk ;-) Ha ha.
We gaan zondag naar de love en marriagebeurs te utrecht lekker even rondneuzen en sfeertje opsnuiven.

ellenp

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #65 Gepost op: 24 februari 2010, 22:24:38 »
@ Sydnew bedankt dat je hebt laten weten wat jullie met jullie kaarten doen. Had in een ander topic het hele verhaal al gelezen! Leuk, erg creatief hoor. Wij zijn er nog steeds niet uit. Fijn dat het gesprek met DJ/bedrijf goed was, vertrouwen is belangrijk!!


Ik las hierboven ergens de tip van de trouwringen waarvan je de herenring erbij krijgt, hier in de stad is ook een erg goede juwelier die ook mee doet dus dat is een voordeeltje! Als het lukt willen we deze week nog even gaan kijken, maar ze gaf aan dat de actie nog wel een tijdje doorloopt! Heb vandaag stiekem zonder as al gekeken en er waren 3 paren bij die aan onze eisen voldoen, super leuk ! :)

De rest staat even op een laag pitje. De eigenaresse van de bruidszaak waar ik mn jurk gekocht heb, houdt morgen een show en ik mag meelopen om jurken te showen :) Gister en vanavond weer gaan passen en dingen doorgenomen, wel echt heel leuk. Wel spannend hoor, maar dan kan ik even oefenen :wink:

@ geheimbruidje: Veel plezier bij de beurs, geniet lekker van de voorpret!

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #66 Gepost op: 4 maart 2010, 11:49:17 »
Hallo oktoberbruidjes,

Wat is het stil in dit topic!!! Hoe staat het met de rest van de oktoberbruidjes. Wij hebben de fotograaf en de DJ jaja het is toch gelukt!!!! Zijn er helemaal blij mee. Het ligt nog niet officieel vast, we krijgen dit weekend offerte van DJ en dan alleen kwestie van tekenen (prijs weten we al). Fotograaf is tot morgen op vakantie en daar hebben we nog wel wat vragen aan maar we weten wel dat hij het gaat worden, zijn er verder tevreden over.
Verder ook mijn make-up laten vast zetten. Ga het laten doen, want heb erg moeilijke huid en bij de korte proefsessie op de L&M beurs zag het er al super uit en dat was vlug vlug werk. Dat krijg ik zelf nooit voor elkaar.
Dus weer wat dingen geregeld!!!

Groetjes Wendy

dscangela

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #67 Gepost op: 4 maart 2010, 15:53:20 »
Hoi

@ sydnew; Fijn dat je zoveel hebt kunnen regelen! Wat gaat het dan ineens snel hé?

Wij zijn nog niet verder met de bruiloft. Wel druk aan het kijken voor gifts maar nog geen knoop doorgehakt. Op dit moment gaat er veel tijd en energie in de baby (half juni ben ik uitgerekend) maar we gaan straks gewoon op zoek naar 2 verschillende dingen (b.v. geboortekaartjes en trouwkaartjes). Adressen is 1 keer werk om het uit te typen want het zijn bijna dezelfde adressen waar de geboortekaartjes heen moeten en de trouwkaarten. Zo kan dat weer gecombineerd worden.
Dan alleen nog de ringen maar we weten eigenlijk al welke we willen. Oh ja, en nog een trouwjurk, pak en voor de bruidskindjes kleertjes. Voor de bruidskindjes is mijn zusje al enthousiast aan het zoeken. Erg lief van haar. (het is ook voor haar 2 dochterjtes en dan 1 voor mijn 1 kindje).

groetjes Angela

Geheim Bruidje

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #68 Gepost op: 4 maart 2010, 20:59:03 »
Heey,
Nou wij zijn naar de beurs in Utrecht geweest. Was leuk om weer even heerlijk weg te dromen naar dat moment. Toch nog leuke ideetjes opgedaan ondanks dat we bijna alles al geregeld hebben. Leuke ivoorkleurige stormparaplu in de vorm van een hart gekocht voor als het erg zonnig is op onze trouwdag op Curacao of misschien voor de regen ;-) In elk geval een leuk item voor foto's en anders heel handig na het trouwen voor ons natte kikkerlandje.
Onze bedankjes zijn binnen: Bellenblaasjes in de vorm van bruidstaartjes en kaartjes bedrukt in goud met een lichtblauw hartje!
Moeilijk item zijn de bruidsjurken voor mijn meiden. Mijn oudste dochter heeft een totaal andere maat dan mijn jongste en ik wil ze dezelfde jurk aandoen dat is nog lastig omdat de jongste nog in kindermaten valt en de oudste ivm borstontwikkeling in volwassen maten. Pfff lastig dus maar even doorzoeken.
O, ja ook nog een heel mooi receptieboek gekocht met witte roosjes en een bijpassend fotoboek voor onze trouwfoto's.

J & M

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #69 Gepost op: 5 maart 2010, 12:54:28 »
Hallo!

Wij zijn ook vollop in de voorbereidingen!

Zaterdaf 13 maart ga ik voor mijn jurk shoppen, dus reuze spannend :biggrin: !!
Ik heb afgelopen week mijn bedankjes besteld, van die kleine potjes, moet alleen nog even bedenken wat we erin willen doen en moeten nog kaartjes bestellen om eraan te hangen.

De ringen waren binnen, dus wij gisteren naar de juwelier was de formaat van het steentje niet goed :sad: ... Ja zegt ze, maar dat staat hier zo, maar ze zag wel dat het veranderd was.. Ik zei, het maakt me niet uit wiens fout het was maar er moet een groter maatje in. Ze gaan het gelukkig nu wel doen en volgende week kunnen we ze ophalen! Ze gaven wel gelijk een goed gevoel toen ik ze weer zag, dus daar was ik heel blij mee :) !

Ben nog heel erg aan het nadenken of we zullen afkopen, ja of nee.. en verder ben ik aan het kijken voor een jurk voor ons bruidsmeisje..

De trouwauto, dj, feestloctie en trouwlocatie liggen vast, ringen en bedankjes (gedeeltelijk) aangeschaft en verder nog voor alles aan het kijken.. ben ook een beetje voor trouwkaarten aan het neuzen :laugh: ...

Veel plezier allemaal met regelen!

Jet01

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #70 Gepost op: 12 maart 2010, 22:18:53 »
Hallo lieve mede-oktoberbruidjes!

Dinsdag 05-10-2010, om 16.00uur gaan wij elkaar het ja-woord geven en willen we aan onze naaste familie laten zien dat wij voor altijd voor elkaar kiezen!
Vooralsnog is het nog redelijk geheim, dus vandaar dat ik me ook nog niet heb voorgesteld!
Even in het kort hier dus; 05-10-2010 wordt dus DE Dag, we trouwen heeeel klrin, ouders van ons allebei, mijn broertje (aanstaande is alleen), opa&oma van mn aanstaande, mijn opa&oma en nog een oma van mij...inclusief onszelf; 12 man! :biggrin:
We trouwen nu voor de burgerlijke stand en willen in 2018/2019 (opnieuw) trouwen, dan voor de kerk en met een groot feest (en tzt hopelijk een kleintje erbij...maar dat mag nog wel een paar jaar duren)...
Vooralsnog kan ik niet zeggen dat er al heel veel geregeld is hihi...het gemeentehuis is geregeld, de ringen gaan we in mei kopen. Mijn moeder zal zelf mijn kleren maken, dus daar zijn we al wel mee bezig geweest. Binnenkort stofjes shoppen, schoentje en haarfrutseltje erbij opzoeken..helemaal zin in!
Ik slaap al 2weken erg slecht van geluk (herkenbaar voor iemand??) Vind het ook erg moeilijk om mn mond nog steeds dicht te houden (behalve tegen ouders&schoonouders!)...

Hopenlijk binnenkort meer nieuws en info over onszelf!

Allemaal heel hartelijk gefeliciteerd! En ik weet zeker; oktober 2010 wordt een fantastische maand! Met vast en zeker schitterend weer! :biggrin:

Liefs, Jet

juf

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #71 Gepost op: 14 maart 2010, 21:29:35 »
@J&M: En....ben je geslaagd voor een jurk?

De laatste tijd ben ik niet echt bezig geweest met de bruiloft. Ringen, kaarten bedankjes,.....we hebben er nog genoeg tijd voor. Wel ben ik afgelopen weekend op zoek gegaan naar groene schoenen voor onder mijn jurk. Helaas de goede kleur nog niet gevonden, nog maar een keer gaan shoppen dus (errug vervelend  :tongue: )

Verder veel taarten gemaakt om te oefenen voor mijn bruidstaart, gaat vast erg lekker worden en is erg leuk om te doen!

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2010
« Reactie #72 Gepost op: 15 maart 2010, 13:26:24 »
Zozo wat veel oktoberbruidjes!

Hier gaat het regelen nog niet zo hard (datum 15-10-2010), maar de locatie waar we trouwen, diner en feest geven ligt wel vast. Over een maandje hebben we een nieuwe afspraak om alles in detail te bespreken. Verder is er nog niks écht geregeld. We hebben wel een hoop ideeën:
- fotograaf wordt een hele goede vriend in combi met een ander die de foto's kan maken in de kerk enzo zodat de hele goede vriend dan gewoon kan genieten
- ringen weten we ongeveer wat we willen, en hebben al een zaakje op het oog waar we eens langs willen gaan

Kleding en welke kerk moeten we nog regelen, eveneens band, predikant etc.....

Hm, gelukkig hebben we nog even.....

Geheim Bruidje

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #73 Gepost op: 15 maart 2010, 15:11:05 »
Trouwkaarten uitgezocht en tekst bedacht. Dat is nog een kunst apart. Omdat wij natuurlijk in het geheim trouwen zijn alle standaard teksten niet van toepassing. We hebben nu 2 teksten: 1 voor genodigden en 1 ter kennisgeving. We geven bij thuiskomst wel nog een feest voor familie en goede vrienden. Zo weer een puntje van de lijst geschrapt. Morgen mijn zijden bruidsboeket ophalen en de corsages (één voor de bruidegom en 2 polscorsages voor de meiden). Tja, wat moeten we dan nog wel regelen? Bruidstaart en bruidsmeisjesjurken want die zijn nog niet gelukt :-( Verder bijna alles klaar maar dat is maar goed ook want we krijgen het straks heel druk met ons nest labrador puppies.
Succes allemaal met de verdere voorbereidingen en we houden jullie op de hoogte.
Groetjes Geheim Bruidje

sydnew

  • Gast
Oktober 2010
« Reactie #74 Gepost op: 16 maart 2010, 12:28:16 »
Zozo wat veel oktoberbruidjes!

Hier gaat het regelen nog niet zo hard (datum 15-10-2010), maar de locatie waar we trouwen, diner en feest geven ligt wel vast. Over een maandje hebben we een nieuwe afspraak om alles in detail te bespreken. Verder is er nog niks écht geregeld. We hebben wel een hoop ideeën:
- fotograaf wordt een hele goede vriend in combi met een ander die de foto's kan maken in de kerk enzo zodat de hele goede vriend dan gewoon kan genieten
- ringen weten we ongeveer wat we willen, en hebben al een zaakje op het oog waar we eens langs willen gaan

Kleding en welke kerk moeten we nog regelen, eveneens band, predikant etc.....

Hm, gelukkig hebben we nog even.....


Nog iemand die 15 oktober trouwt :biggrin: Leuke datum he hahahaa

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards