collapse

Auteur Topic: Iemand Ervaring Met West Ende In Helmond?  (gelezen 3289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miss B

  • Gast
Iemand Ervaring Met West Ende In Helmond?
« Gepost op: 29 december 2009, 22:28:50 »
Hoi hoi....

Ik ben op zoek naar een leuke locatie in Helmond voor ons feest.
We zijn bij  Hotel West Ende geweest voor een offerte.
Mooie zaal en een goede prijs.... de vraag is nu of dat het ook allemaal goed is.

Wie kan mij helpen??

Groetjes Frances

Ratatosk

  • Gast
Iemand Ervaring Met West Ende In Helmond?
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2009, 10:00:18 »
Ik ben er weleens geweest voor een feestje (geen huwelijk) en ik vond het erg stijf en ongezellig. Ook heb je de toiletten tussen de twee zalen in zitten waardoor je steeds 'vreemden' tegen kunt komen.
De bediening was erg goed, we zijn tenminste niets tekort gekomen. Het diner was ook lekker. Ik weet niet hoe het met de parkeer ruimte zit.

Ik woon zelf ook in Helmond trouwens :). Wij hebben ook naar (onder anderen) dit hotel gekeken voor ons feest omdat we veel familie hebben die van ver moeten komen en dus wel willen blijven slapen. Maar we houden niet zo van superchic dus zijn we naar de omringende dorpen gaan kijken. Nu vieren we ons feest in een zaal in Asten, op loopafstand van een hartstikke leuk hotelletje. Dus mocht het niks worden bij West Ende :)

sydnew

  • Gast
Iemand Ervaring Met West Ende In Helmond?
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2009, 19:35:18 »
Hoi,

Ik heb hier al een keer een topic over geopend. Wij zijn daar ook wezen kijken en de service daar is echt super!!! Alleen vonden wij het ook wat stijf, ons probleem voorgelegd aan gertrude (is de partyplanner, echt geweldig leuke vrouw) en die zei ga dan eens kijken bij plein 5 in deurne. Nou van die zaal waren we echt helemaal weg!!!!!
Maar ik denk echt dat de service geweldig zal zijn!!! Daar heb ik alle vertrouen in.

Groetjes Wendy

MYJ

  • Gast
Iemand Ervaring Met West Ende In Helmond?
« Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2010, 15:12:22 »
Wij zijn hier ook wezen kijken voor ons feest.
We vonden het ook erg mooi en de prijs viel ook niet tegen...
Maar het was het nét niet zeg maar.
Nu hebben wij ons feest bij Zaal de Koning aan de Mierloseweg. Geen idee of dat qua service helemaal goed is natuurlijk maar het voelde wel een stuk beter als bij West Ende.

en @ Ratatosk, gaan jullie naar de Pandoer?

Ratatosk

  • Gast
Iemand Ervaring Met West Ende In Helmond?
« Reactie #4 Gepost op: 27 januari 2010, 15:46:21 »
Nee, we gaan naar Zaal Zegers/Café Classics.

MYJ

  • Gast
Iemand Ervaring Met West Ende In Helmond?
« Reactie #5 Gepost op: 27 januari 2010, 16:10:35 »
Oja dat ken ik wel :biggrin:
Daar is idd ook een hotel tegenover :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards