collapse

Auteur Topic: Mag Ik Even Vuurspuwen?!  (gelezen 11880 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #25 Gepost op: 11 januari 2010, 11:56:43 »
Ja dat kan zeker. Wij hebben onze fotograaf ook bijna een jaar van tevoren vastgelegd. Daarom is het erg vervelend als alleen de gemeente dan niet meewerkt! Heel irritant lijkt me dat!
Edit: nu hadden wij het geluk dat we niet in een populaire trouwmaand zijn getrouwd dus dat wij zonder problemen pas een jaar van tevoren konden reageren. Wij konden er gewoon vanuit gaan dat onze trouwlocatie niet bezet was, en dat klopte, we waren de enige die trouwden op 19-12 :wink: Maar als je in mei/juni/juli oid wil trouwen lijkt me dat heel vervelend!
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2010, 11:58:00 door Hakkie »

w-janssen

  • Gast
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #26 Gepost op: 11 januari 2010, 16:01:26 »
We hebben ook pas de gemeente gebeld nadat we de lokatie bevestigd hebben gekregen. Dit was in eind februari 2009 terwijl we 14 mei 2010 trouwen.
Gelukkig kon dit, al vond de mevrouw van de burgelijke stand het ook nog wel erg vroeg.

Na de bevestiging van de gemeente hebben we heel snel een fotografe gevonden en bevestigd omdat mei al een gewilde maand is en zij ook erg geod is. Gelukkig waren we de eerste, maar gemiddeld had ze op een dag na hemelvaart heel erg veel gevraagd wordt.
Ze gaf aan toen dat ze in mei wel 10 reportages kon doen op een dag, en zeker op een dag na hemelvaart.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #27 Gepost op: 11 januari 2010, 17:27:50 »
[quote name=\'Jnine89\' post=\'296352\' date=\'11 January 2010, 11:27\'][quote name=\'stimpy\' post=\'296141\' date=\'10 January 2010, 15:28\']Hoor regelmatig dat gewilde fotografen/locaties en dergelijke al zeker 1,5 jaar van tevoren worden geboekt...[/quote]

dankuwel!
[/quote]
...
Dus ik vind het behoorlijk horkerig als een gemeente dan zo flauw doet over meer dan een jaar. Als ze dat nu allemaal op handgeschepte papieren in drievoud met een ganzenveer moesten doen dan kon ik me er nog iets bij indenken, maar met de huidige automatisering moet het geen probleem zijn. Bovendien, kennelijk kunnen trouwlocaties, fotografen, restaurants en weet ik veel wie/wat het ook, dan zou zelfs een gemeente het toch moeten kunnen... :wink:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #28 Gepost op: 11 januari 2010, 21:24:41 »
Juist dat is het probleem; dat computersysteem :tongue:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #29 Gepost op: 11 januari 2010, 21:34:51 »
[quote name=\'stimpy\' post=\'296580\' date=\'11 January 2010, 17:27\'][quote name=\'Jnine89\' post=\'296352\' date=\'11 January 2010, 11:27\'][quote name=\'stimpy\' post=\'296141\' date=\'10 January 2010, 15:28\']Hoor regelmatig dat gewilde fotografen/locaties en dergelijke al zeker 1,5 jaar van tevoren worden geboekt...[/quote]

dankuwel!
[/quote]
...
Dus ik vind het behoorlijk horkerig als een gemeente dan zo flauw doet over meer dan een jaar. Als ze dat nu allemaal op handgeschepte papieren in drievoud met een ganzenveer moesten doen dan kon ik me er nog iets bij indenken, maar met de huidige automatisering moet het geen probleem zijn. Bovendien, kennelijk kunnen trouwlocaties, fotografen, restaurants en weet ik veel wie/wat het ook, dan zou zelfs een gemeente het toch moeten kunnen... :wink:
[/quote]

HALLELUJAH!
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2010, 21:35:10 door Jnine89 »

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #30 Gepost op: 12 januari 2010, 17:33:24 »
Nee, het domme is dat dat gewoon in een papieren boek gaat! En dat de agenda voor volgend jaar er dan nog niet is! (Dit was serieus bij ons het geval, misschien een klein dorp zeg je? Nee hoor, gewoon het stadhuis van Rotterdam).

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #31 Gepost op: 12 januari 2010, 17:38:47 »
Nou dat is helemaal belachelijk!!!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #32 Gepost op: 12 januari 2010, 17:40:51 »
Te idioot voor woorden. En dan niet de bereidheid om op 31 dec. in te vullen 2011: blabla, svp. overnemen in agenda volgend jaar...
Het is namelijk zooooo moeilijk.

Raar dat Rotterdam zo nostalgisch werkt overigens op dit punt.

suuzs

  • Gast
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #33 Gepost op: 13 januari 2010, 19:12:51 »
Wij zijn ook meer dan een jaar van tevoren  begonnen met voorbereiden en 2 feestlocaties die we graag hadden willen bezichtigen waren toen al vol. Wij konden het gemeentehuis overigens wel meer dan een jaar van tevoren boeken.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #34 Gepost op: 18 januari 2010, 17:19:43 »
Nou de brief is op de post...

Datum wederom veranderd: 24 juni 2011

Dit ivm examens op school, een beetje meer zekerheid dat ik nog wat tijd heb na mijn examens.

Dus  :)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #35 Gepost op: 4 februari 2010, 10:29:57 »
Nou kreeg net een telefoontje dat de datum goedgekeurd is.  :laugh:

Alleen kon het tijdstip 13.00u niet, omdat ze met vaste tijden werken. Het werd dus kwart over 12 of half 2.
Jammer genoeg redden we half 2 niet, omdat we erna koffie en bruidstaart willen doen, en daarna de kerk.
Dus het is kwart over 12 geworden.. Wel erg vroeg, want we moeten daarvoor nog foot's maken!!! Maargoed.. een lekkere lange dag  :tongue:

pamela

  • Gast
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #36 Gepost op: 1 juli 2010, 16:12:32 »
je kan altijd boeken en erbij zeggen wat de situatie is. ik zou niet afwachten. hebben wij ook niet gedaan. de datum omzetten achteraf was dan ook geen probleem (feestlokatie, dj, diner enz EN DE FAMILIE) :biggrin:

Kastanjaa

  • Gast
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #37 Gepost op: 1 juli 2010, 17:59:01 »
Wij trouwen op een eigen gekozen locatie. Nu moeten we dus van alles aanvragen en regelen zodat we daar ook daadwerkelijk kunnen trouwen (we hebben een trouwweekend). We hopen nu dus maar dat de gemeente akkoord gaat, anders moeten we van locatie veranderen en dat willen we NIET!! ff duimen dus!!

Lieneke85

  • Gast
Mag Ik Even Vuurspuwen?!
« Reactie #38 Gepost op: 12 oktober 2010, 17:02:49 »
Oh, het lijkt me echt niet handig om je datum te moeten veranderen. Natuurlijk kan het gewoon een weekje eerder of later misschien, maar ik heb me mentaal al helemaal voorbereid op 14-04-12. Hmm, 14-04-11 hang ik om 9.00u aan de telefoon hoor :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards