collapse

Auteur Topic: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven  (gelezen 72656 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deniesje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #125 Gepost op: 30 mei 2011, 15:16:32 »
@ Marjolein thanks voor de tip! Heb echt geen idee waar ik op moet letten. weet wel dat ik het lekker moet vind zitten en dat mijn buik weggewerkt wordt.

@ Annebloem, die is ook heel erg mooi! En voor dat geld kan ik net zo goed zoiets kopen.
Ik heb nooit geweten dat een corset je borsten plat drukt. Dat is niet de bedoeling, ik heb een bescheiden maat 70 B en wil geen jongens look hebben in zo'n mooie jurk! Wel dat je nog het verschil tussen mijn voor en achterkant moet kunnen zien :tongue:  En ik vind dat een beetje decolleté wel mooi is maar moet niet té zijn.
Een torselet zei je... mmm.. ga nog eens op zoek dan!

Oh en btw dit setje was 30,- :laugh:

MichelleJ

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #126 Gepost op: 30 mei 2011, 16:20:20 »
tsja, de torseletten bij de bruidswinkesl zitten heel erg fijn en zijn lang zodat ze juist je buikje verhullen.
Ik zou het even naast me neerleggen en eerst opzoek gaan naar een mooie jurk. Wie weet zie je je buikje niet, of vind je hun torselet zo fijn zitten dat je het er wel voor over hebt (of heb je er neit eens een nodig) Die van mij was €80 euro. Ik was eerst ook elders gaan kijken, maar zaten allemaal minder fijn, of waren wat korter :S

Ik zal het torselet misschien daarna ook nog wel dragen, of zet het te koop.

Cendy

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #127 Gepost op: 30 mei 2011, 19:30:10 »
Ik denk dat ik gewoon een strapless bh onder m'n jurk aandoe, ik ben niet 1 van de slankste maar in m'n jurk zag je echt m'n buik niet zitten.

chadya

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #128 Gepost op: 30 mei 2011, 19:36:06 »
zien er mooi uit deze setjes :wink:
zelf ben ik ook al aan het rond kijken en aan het nadenken wat ik aan moet gaan doen ????
heb zelf een gedeeltelijke open rug in mijn jurk en kan dus geen normale bh aan doen.
heb al de opties idd gehad voor een torselet ,of van die plak bh's?
plak bh's zie ik eerlijk gezegt niet zo zitten,heb nu het beeld voor me dat ik dan alleen aan de onderkant ondersteuning heb en voor de rest niets..
wil toch ook wel iets moois aan hebben onder de jurk dus wordt ook voor mij even zoeken in de komende periode :wink:
hou dit topic zeker even in de gaten wie weet doe ik nog wat ideetjes op

groetjes
Chadya

Faith

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #129 Gepost op: 30 mei 2011, 21:57:28 »
Ik heb er niet echt over nagedacht. Heb mijn jurk van de bruidsoutlet in Leiden en hij was al zo bizar goedkoop (199 euro, een échte trouwjurk) dat ik daarna alles kocht wat ze me erbij aanboden, want ik had 600 euro in mijn hoofd zitten als budget voor de jurk. Dat was dus onder andere een torselet van 95 euro... Denk dat ik hem verkoop naderhand of zo.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #130 Gepost op: 31 mei 2011, 11:24:50 »
Let er wel op dat je niet zomaar wat aangesmeerd krijgt, goede lingerie maakt en draagt de jurk, waardoor jij onbezorgd kan genieten. Het ligt ook helemaal aan het type jurk. Ik had al een stevig corset als jurk, dus had alleen een strapless BH nodig. Maar heb je een jurk met een mooi kanten lijfje, heb je echt wel een goed torselet nodig en hoe mooi die dingen van de stoute sites ook zijn, kwaliteit is het niet. Zonde als dat door je jurk heen te zien is!

(ik heb veel corsetten gedragen, ook van zulke sites. Als je er te lang mee zit blijven de baleinen krom staan)

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #131 Gepost op: 31 mei 2011, 17:23:44 »
Ben het helemaal eens met Within, er zit wel degelijk kwaliteitsverschil in en je moet er wel een hele dag prettig en mooi in voelen.
Vriendin van me vond het ook te duur, dus had ook een goedkopere variant gekocht. Echter zat zij de hele dag om het uur op de wc haar om te kleden, jurk uit, torselet weer goed, jurk weer aan en maar weer genieten van haar dag. Ze had er dus echt spijt van!!

Of je het wel of niet moet doen... op het oog ziet het er niet raar uit. Weet niet of je het kunt bestellen en eventueel retour kunt sturen

En een goede bh of torselet kan echt een kledingmaat schelen!!

Chadya, er zijn daarvoor wel accessoires te krijgen. Dan kun je toch een gewone bh aan en je jurk.
Dit is het.

twijfeltje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #132 Gepost op: 31 mei 2011, 18:12:26 »
Chadya, er zijn daarvoor wel accessoires te krijgen. Dan kun je toch een gewone bh aan en je jurk.
Dit is het.
Lijkt me niet echt comfortabel met dat bandje over je buik.
Ook wordt het niet echt veel lager, eerst even proberen zou ik zeggen.

Heb die andere wel (die de bandjes op je rug bij elkaar houden voor een racerback) en die is best fijn, alleen moeilijk zelf aan te brengen...

Bride-77

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #133 Gepost op: 31 mei 2011, 22:23:36 »
En koop een torselet ook niet TE strak. Toen ik de mijne kocht zat het prima (dacht ik), maar ik had het alleen staand aan gepast. Toen ik later ermee ging zitten zat het echt veel te strak, gewoon niet comfortabel. Gelukkig kon ik nog ruilen en nu zit het heerlijk! Overigens zou ik het nooit via internet o.i.d. bestellen, want vaak heb je geen ruil-mogelijkheid bij een torselet en de cupmaat was bij mijn torselet veel kleiner dan wat ik normaal heb. Dus passen!

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #134 Gepost op: 31 mei 2011, 22:56:02 »
Twijfeltje, moet zeggen dat ik het zelf ook nooit geprobeerd heb. Maar voor het geld is het wel te proberen.

Ben het ook wel eens met Bride-77, want het ene type of andere kan al wel een maat verschil in zitten. Ook als je het torselet gewoon
bij de trouwzaak zou kopen, nogmaals bij het passen van de jurk, zien welke torselet je qua maat moet hebben. Ik had namelijk 16 weken voor de trouwerij nog een 75 of 80 omvang uitgezocht (zat er iets tussen in, dus hadden beide maten genoteerd). 10 weken van te voren was de 75 echt te ruim, verkoopster heeft toen speciaal een 65 en 70 omvang besteld. Uiteindelijk is het de 70 omvang geworden. Nou is dit wel uitzonderlijk denk ik, omdat ik door ziekte en stress (nee, niet voor de trouwerij) gigantisch afviel. Maar toch...

Carmen

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #135 Gepost op: 1 juni 2011, 15:34:29 »
heb het torselet en de string bij de jurk besteld, maar twijfel nu.....mijn jurk komt pas eind juli aan dus heb nog even voor de eerste pas...

heb de laatste tijd veel lingerie besteld van Victoria's Secrets en denk dat ik ook wat uit de bruids collectie ga bestellen....zorg dan dat het voor mijn eerste pas binnen is en dan kan ik altijd nog beslissen :wink:
daarnaast komt er ook nog een mooi setje (2 stuks) voor de eerste 2 nachten na ons trouwen, we gaan dan nl lekker 2 nachtjes weg (na de huwelijksnacht....)

t is wel duur, maar goed, onze hele dag gaat een hoop kosten....dan wil ik hier niet op bezuinigen...
« Laatst bewerkt op: 1 juni 2011, 15:35:27 door Carmen »

MichelleJ

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #136 Gepost op: 3 juni 2011, 09:51:43 »
Wow Victoria's Secret, das niet een heel goedkoop alternatief, wel een heel mooi alternatief.
Waar bestel je dat dan?

deniesje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #137 Gepost op: 3 juni 2011, 23:10:44 »
Zo heey, ik heb een site gevonden waar ze sommige poirier modellen voor een spotprijsje aanbieden! Zij noemen het carnival maar ik heb de foto's vergeleken met de poiriermodellen en het is exact hetzelfde! Ook de serienummers kloppen!
En een string kost daar geen 40,- maar slechts 8,03 :biggrin:
Ik denk dat ik de modellen opschrijf en die in de bruidswinkel ga passen, dan weet ik welke maat ik moet hebben en bestel ik het gewoon online!
Voor de geinteresseerden http://www.freshpair.com/  :wink: :laugh: :rolleyes:

Charley

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #138 Gepost op: 23 juni 2011, 18:01:13 »
Wanneer koop je een torselet eigenlijk? Ik verwacht niet aan te komen en ook niet echt af te vallen, maar ik trouw pas in februari.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #139 Gepost op: 23 juni 2011, 20:59:49 »
Ik zal voor de afpas je torselet aanschaffen. Dan kan je deze tijdens het afspelden dragen en kunnen ze gelijk kijken of deze goed valt/past.

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #140 Gepost op: 26 juni 2011, 12:57:23 »
Zo heey, ik heb een site gevonden waar ze sommige poirier modellen voor een spotprijsje aanbieden! Zij noemen het carnival maar ik heb de foto's vergeleken met de poiriermodellen en het is exact hetzelfde! Ook de serienummers kloppen!
En een string kost daar geen 40,- maar slechts 8,03 :biggrin:
Ik denk dat ik de modellen opschrijf en die in de bruidswinkel ga passen, dan weet ik welke maat ik moet hebben en bestel ik het gewoon online!
Voor de geinteresseerden http://www.freshpair.com/ :wink: :laugh: :rolleyes:

Dit vond ik zo'n goed idee, heb ik ook gedaan! een torselet en string voor 43 euro!!!! (je betaald alleen 19,91 nog aan tnt, douane kosten ed.)

deniesje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #141 Gepost op: 26 juni 2011, 17:34:01 »
Oh charizz en paste het helemaal?? En ben je tevreden?? Ik ga echt no way geen 40,- neerleggen voor een string :blink: en al helemaal geen 120,- voor een torselet/corset whatever... :tongue:  Ik draag het maar 1x, voor de rest heb ik van die handige corrigerende hemdjes thuis. Jammer dat die er niet strapless zijn voor onder de trouwjurk want ze dragen heerlijk!

Carmen

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #142 Gepost op: 27 juni 2011, 11:00:56 »
Wow Victoria's Secret, das niet een heel goedkoop alternatief, wel een heel mooi alternatief.
Waar bestel je dat dan?


gewoon onine in de VS, is er meestal binnen een week....

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #143 Gepost op: 28 juni 2011, 18:12:03 »
Oh charizz en paste het helemaal?? En ben je tevreden?? Ik ga echt no way geen 40,- neerleggen voor een string :blink: en al helemaal geen 120,- voor een torselet/corset whatever... :tongue: Ik draag het maar 1x, voor de rest heb ik van die handige corrigerende hemdjes thuis. Jammer dat die er niet strapless zijn voor onder de trouwjurk want ze dragen heerlijk!


het is echt prachtig!!! Torselet en string heel erg mooi en past redelijk. Torselet heeft een lage rug, waardoor hij bovenaan nogal gaapt, maat 36B. Ik heb nogal naief gedacht, maat 36 en cup maat B, dacht ik. Maar het blijkt dat het 80B bij ons is, en ik heb normaal 75B, dus misschien ligt het daaraan.. Dus als iemand op zoek is naar een hele mooie nieuwe torselet maat 80B??

Mikey

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #144 Gepost op: 10 juli 2011, 15:10:50 »
het is echt prachtig!!! Torselet en string heel erg mooi en past redelijk. Torselet heeft een lage rug, waardoor hij bovenaan nogal gaapt, maat 36B. Ik heb nogal naief gedacht, maat 36 en cup maat B, dacht ik. Maar het blijkt dat het 80B bij ons is, en ik heb normaal 75B, dus misschien ligt het daaraan.. Dus als iemand op zoek is naar een hele mooie nieuwe torselet maat 80B??

En is het echt van Poirier?

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #145 Gepost op: 10 juli 2011, 15:39:36 »
En is het echt van Poirier?

Ja, dat was hij echt, maar hij is al verkocht.. Ging heeeel snel..

Mikey

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #146 Gepost op: 12 juli 2011, 10:58:14 »
Ja, dat was hij echt, maar hij is al verkocht.. Ging heeeel snel..

Was ook niet mijn maat, maar wilde het even weten voor ik daar bestel.
Heb namelijk een torselet van Poirier Champagne aangehad bij het uitzoeken van mijn jurk en dat was volgens hen de enige die echt goed was en daarom verkochten ze geen anderen. Maar daar was hij E145,- en dat vond ik veel te veel voor iets wat ik daarna nooit meer aan doe waarschijnlijk. Maar voor deze prijs koop ik hem wel!
Helemaal als hij zo snel door te verkopen is :wink:

----------------------------

Voor mensen die wel hun torcelet van Poirier Carnival goedkoper willen kopen, maar niet via internet willen bestellen: Bij  Bruidshuis Sonja in Dordrecht is er in de zomermaanden uitverkoop en zijn de torceletten ook afgesprijst naar E89,-
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2011, 12:31:55 door Mikey »

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #147 Gepost op: 12 juli 2011, 18:55:43 »
Nou ik heb net de tweede in huis en die zit perfect!!! dus ik zou echt aanraden om daar te bestellen! Het is super snel in huis en als je op de goede maat let, past het dus ook echt goed!

deniesje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #148 Gepost op: 12 juli 2011, 20:38:19 »
charizz, jij hebt 75B toch? Moet ik ook hebben (of 70B ligt eraan hoe strak ie zit) dus.... hoe is de pasvorm? (heel strak?) en welke amerikaanse maat heb je doorgegeven??

Samarinde

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #149 Gepost op: 16 juli 2011, 22:56:30 »
Nog een tip. Ik wilde ook geen 130 euro uitgeven aan een torselet. Met name omdat mijn jurk enorm over budget ging  :laugh:. Maar na even zoeken vond ik deze dame op ebay.. Ze verkoopt torseletten van di lorenzo voor minder dan de helft. Je kunt kiezen welke kleur, maar ook of je een nieuw torselet wilt of eentje die als pasmodel is gebruikt. Kies je voor het laatste dan is dat waarschijnlijk nog weer goedkoper.
Vond het best eng om te bestellen via ebay, bang voor slechte replica's, maar hij was hetzelfde als in de winkel. Perfectos! Mooiste is wel om eerst even live te passen in lingeriezaak zodat je weet welke maat precies goed is.

(even googlen op di lorenzo ebay alexandrina)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards