collapse

Auteur Topic: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven  (gelezen 72729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lydia

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #75 Gepost op: 11 maart 2010, 22:37:54 »
ik ben vandaag nog wat lingeriezaken in geweet voor een torselet. maar als ze ze al verkopen raden ze allemaal aan om geen torselet te nemen!!? HUH?! :ohmy:

ze beweren allemaal dat een torselet bijna niets doet - helemaal niet als je baleinen in je jurk hebt dan zie je extra lijnen door je jurk heen. ik weet alleen niet meer of mn jurk baleinen heeft. ik zie wel lijntjes op de foto, maar geen idee of dat van de jurk zelf is.
als ik naar de bruidsmodezaak bel dan krijg ik het antwoord; ja, dat ligt aan je jurk.  :huh:  

ervaring mee?

Suusjeuh

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #76 Gepost op: 12 maart 2010, 00:12:51 »
Iedereen praat naar zn eigen straatje is mijn ervaring...

Ik vond een torselet juist heel mooi kleden, het maakt geen maten slanker, maar gewoon mooier als een BH ( Geen randje wat je soms wel ziet waar iemand de bh bandjes zitten ) en het draagt heel fijn. Bij mij zijn mn schouders juist heel breed tov mn buik en heupen dus ik draag hem onder op kleinste haakje en dan zit ie heel los en boven op grootste haakje.

Plakrandjes heb je niet nodig op je torselet omdat hij op je heupen hoort te dragen net als je jurk. Hij hangt niet aan je borsten.

Toch lees ik vaak dat meiden schrijven "Lingerie die ik daarna nooit meer aan doe"... Maar dat doe je dan toch zelf? Ik vind het heel fijn zitten onder een mooi jurkje, of op een verassingsdag voor mn liefje doe ik mn torselet ook nog weleens aan... Hij draagt heel fijn en staat mooi dus waarom zou je hem maar 1x dragen? Ik draag hem niet dagelijks naar mn werk of wekelijks, maar toch vrij regelmatig hoor!!
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2010, 00:14:07 door Suusjeuh »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #77 Gepost op: 12 maart 2010, 09:21:22 »
Mijn jurk zat veel mooier met torselet! Ben heel blij dat ik er 1 heb!

Er zijn geen baleinen te zien door mijn jurk.. en ik heb er een indrukwekkende taille van!

essies

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #78 Gepost op: 12 maart 2010, 12:08:31 »
Ben ook blij met m'n torselet, het doet wel veel voor je figuur en draagt toch lekker. Ben van plan 'm na de bruiloft vaker te blijven dragen onder een jurkje oid. Heb er een besteld van Poirier.

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #79 Gepost op: 29 mei 2010, 17:17:54 »
Torselet is wel mooier denk ik. Bij mij zat het ook gewoon erg lekker. Ik had er alleen één besteld in mijn cupmaat, en net even gepast (wat een gedoe om die zelf vast te krijgen zeg haha) en hij zit van voren goed  (alleen niet heel strak bij de buik) maar van achter bij de rug zit echt een gat. Hij zit daar helemaal niet aangesloten, allemaal stof over......  :sad: Lijkt me toch niet mooi dan onder een jurk.

Weet iemand hier een oplossing voor? Moet ik dan toch een andere kopen met kleinere cupmaat zodat 'ie ook strakker om de rug gaat zitten.....?
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2010, 17:18:31 door annia »

kattekliek

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #80 Gepost op: 29 mei 2010, 18:09:22 »
Hier vielen de kosten erg mee. Mijn bruidsjurk staat me goed zonder torselet. Ik was bij de Livera ca 30 euro kwijt voor een strapless BH en een bijpassend slipje.

Samarinde

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #81 Gepost op: 29 mei 2010, 19:09:57 »
Even een tipje (ik heb geen 'aandelen' hoor :)
Ik heb met het hart in mijn keel een torselet via een duitse ebay winkel gekocht.
Di Lorenzo, dat was het merk wat ik zocht en via een omweg google-n kwam ik
daar terecht.
Net het pakje ontvangen en het zit perfect. Duidelijk contact met de duitse dame.
Ik kon in het engels met haar communiceren en alle vragen die ik had heeft ze
goed beantwoord. Met verzendkosten 54 euro.  :biggrin:
Ben helemaal gelukkig haha..

Ehm het was hier:
http://myworld.ebay.nl/alexandrina_7/

En dit is m:
http://picture.yatego.com/images/44cf404238a331.9/Corsagen_Kleemeier_Hof_006.jpg

CCBloom

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #82 Gepost op: 29 mei 2010, 21:39:37 »
mooi samarinde!!!

bonfire

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #83 Gepost op: 30 mei 2010, 17:02:39 »
Heb inmiddels een torselet, was dacht ik 120 euro. Best duur, maar ik heb maat 80D en koop ook altijd redelijk dure BH's. Zit echt heerlijk (ook ideaal onder andere jurkjes etc) en krijg er ook een mooie taille van.
Mijn moeder is mijn jurk aan het maken en nu voor het eerst gepast met torselet, dat scheelt toch maar mooi zo'n 4 cm bij mijn taille....

Overigens probeerde de bruidswinkel me nog meer te verkopen, zoals slip, kousen, kouseband maar dat heb ik maar geweigerd. Kwam later in een kledingzaak zo'n corrigerende slip tegen dus die ook maar meteen gekocht (30 euro).
Met al dat corrigerende spul hoeft die kouseband ook niet meer en kousen in juli is ook helemaal niet nodig, dus... klaar!

En het leuke/sexy setje met string trek ik de volgende dag aan!

Samarinde

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #84 Gepost op: 30 mei 2010, 18:25:40 »
Dank je CCBloom! :)

Samarinde

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #85 Gepost op: 30 mei 2010, 20:20:48 »
Grappig trouwens, ik las net dat Lydia ook was aangeraden geen torselet te nemen in de winkel. Toen ik laatst in een lingeriespeciaalzaak vroeg naar torselets,
zei ze nadat ik mijn maat had genoemd (70e), dat ik met zo'n omvang geen torselet nodig had. Ik kreeg zo'n flubbergeval aan, meer iets van een dun hempje
maar toch met baleinen. Nou, als je een buikje wil camoufleren is dat dus echt belachelijk: het wordt er juist door geaccentueerd.
Kortom: Ga gewoon voor wat je zelf het mooiste vind. Wat een ander nauwelijks ziet, kan voor jezelf juist erg opvallen. En je moet er toch niet aan denken
dat je op je mooiste dag je constant druk moet maken of je er wel mooi uit ziet?

Marry24

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #86 Gepost op: 30 mei 2010, 20:24:40 »
Misschien is een groot verschil met de torseletten in de lingerie winkel dat die iets minder lang zijn dan in de bruidswinkel?

@lice

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #87 Gepost op: 3 juni 2010, 01:48:10 »
Ik ben erg fan van een torselet. Het zat gewoon prachtig bij het passen en comfortabel.
Ze zijn idd prijzig, maar ik kreeg mijn lingeriesetje incl. kousen gratis bij mijn jurk! :)

Problem solved!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #88 Gepost op: 3 juni 2010, 08:48:54 »
ik heb niet zo heel veel met die bruidslingerie..
Ik vind het wel mooi hoor maar gewoon niet voor mij. Zo heb ik genoeg mooie setjes.

Nou ligt het ook wel echt aan je jurk.
Ik heb eigenlijk een lijfje met een rok. Het zit wel aan elkaar vast maar met bandjes dus niet aan 1 stuk genaaid.
Mijn lijfje is een corset waar ik gigantisch in word ingesnoerd. Mijn voorgevel kan geen kant meer op!
Nou heb ik zo maat 36/ 38 dus voor echt correctie heb ik ook niks nodig.
Kousen doe ik niet aan want buiten een legging onder een rokje heb ik dat soort dingen nooit aan en ga ik me er volgens mij gigantisch aan ergeren.

Ik haal gewoon een mooie lage strapless bh (geen bh vind ik een raar idee ondanks dat de corset de handel goed vasthoudt zonder te pletten)
en dan een mooie string. Ik heb nooit een gewone onderbroek aan en dat is dan ook weer zoiets raars. Dan floept me wat van dat stof tussen mijn billen en kan ik dat de hele tijd goed gaan zitten trekken. Een string zit waar die zit :biggrin:

Wat ik trouwens wel mee neem ik zo'n broekje met pijpjes. Ik heb zo eentje bij de hunckemoller gehaald die zijn van dat stof dat gewoon ademt zeg maar. Ben bang dat als het erg warm is ik wat ga zweten bij mijn benen en als dat gaat plakken dan schuren mijn benen een beetje tegen elkaar. Dus dat neem ik gewoon mee voor het geval ik daar last van krijg. Is misschien een tip?

nataschja

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #89 Gepost op: 9 juni 2010, 20:14:25 »
Ik heb zondag mijn lingerie gekocht.
Omdat de jurk geen lage rug heeft en een erg stevig bovenlijf, hoef ik geen appart ondergoed.
Dus ik heb een mooie ivoor kleurige strapless bh gekocht met een bijpassende kanten string en boxer.
Moest bij elkaar nog geen 30 euro betalen bij de c&a.
Vind het er net zo mooi uitzien en mooi passen als de lingerie van een bruidszaak.
Dan spreek ik wel over gewone lingerie en geen torselet.
Heb zelf ook een torselet gepast maar vond het niet fijn zitten.
En het hoeft bij mijn jurk ook niet.

Een vriendin die in Juli trouwt heeft haar ondergoed op Internet gekocht bij Anita's lingerie.
Weet niet of iemand het hier al vermeld heeft, maar zij was erg tevreden en een stuk goedkoper dan in de wInkel.

Nanna

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #90 Gepost op: 10 juni 2010, 12:53:17 »
Ik heb maandag mijn lingerie gekocht in een wat betere lingeriewinkel. (ik bedoel dan niet de Hunkemoller, daar koop ik normaal altijd). Ik was € 72,50 kwijt voor de bh en € 35 voor het broekje. Gelukkig hoef ik in mijn jurk geen torselet aan, ik kreeg het al benauwd bij het idee! Ik vind het wel duur, maar ja. Omdat het een strapless bh is, is de pasvorm heel anders dan ik normaal heb, moet er dus wel erg aan wennen. (normaal speel ik een beetje "vals", om het wat meer te laten lijken, nu kan dat niet....)
Ik hoop dat ik het nog wel eens ga dragen, maar voor mij is dit gee 'droomsetje' ofzo, maar meer noodzakelijk kwaad.

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #91 Gepost op: 4 augustus 2010, 21:30:52 »
Poirier heeft slips, strings en hipsters volgens mij ook in satijn met "just married" achterop! Eruggg schattig, stoer, sexy...whatever. Volgens mij hebben ze alleen niet alle maten dus wordt het in mijn geval proppen ;-) gheghe

Hm, ik heb een slip besteld met 'just married'. Maar in de verkeerde kleur gekregen en de achterkant is ook nog zo doorzichtig als wat. Hoort dat bij satijn? Kan je daar altijd zo doorheen koekeloeren?  :sad:  (ik ben er niet zo gelukkig mee)
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2010, 21:31:10 door annia »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #92 Gepost op: 4 augustus 2010, 21:37:58 »
Oh ik heb een hipster in ivoor maar ik vond het juist erg mooi spul!

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #93 Gepost op: 4 augustus 2010, 21:50:41 »
Is het bij jou dan ook helemaal doorzichtig Jnine? Het is net een soort gaasje lijkt het, wel een beetje glimmend, maar je ziet toch echt alles. (straks moet ik nog een billen work out gaan doen voor de bruiloft  :tongue:)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #94 Gepost op: 4 augustus 2010, 22:02:10 »
Haha nee helemaal niet, is die va jou wel goed dan?

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #95 Gepost op: 4 augustus 2010, 22:42:26 »
Persoonlijk vind ik mijn "lingerie" onder mijn bruidsjurk niet zo romantisch als ik zou willen....het is meer een noodzakelijk kwaad om alles mooi af te passen :huh:

Ik heb een satijnen torselet (Dominique Strapless Bridal Full-Figure Satin Torsolet) welke mij een supertaille geeft, gekocht in Amerika omgerekend 45 euro. Omdat de cupmaat niet helemaal de juiste is vul ik deze op met gelvulling (zogenaamde kipfilétjes) gekocht voor 25 euro bij Hunkemöller...geeft een mooi push up effect. Daarnaast heb ik een licht corrigerende kanten boxer bij Hunkemöller gekocht voor 18 euro.

Al met al geen spannende of mooie lingerie en dat dan ook nog voor 90 euro!! Het effect mag er echter wel wezen.... :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2010, 22:43:47 door wij gaan trouwen »

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #96 Gepost op: 5 augustus 2010, 07:05:28 »
Haha nee helemaal niet, is die va jou wel goed dan?

Geen idee, ik hoopte dat iemand van hier dat zou kunnen vertellen die hem ook heeft. Er zit wel echt zo'n poirier merkje in en alles. Maarja, ik heb sowieso gemaild omdat de kleur dus verkeerd is...... Straks weer een aantal tientjes weggegooid geld  :dry:

@t wij gaan trouwen: ach als je er prachtig uitziet in je jurk mede dankzij je lingerie, dan is dat toch prima! En ik vind het torselet wel heel mooi hoor!

Siske

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #97 Gepost op: 5 augustus 2010, 11:51:27 »
Ik heb een torselet met bijpassende slip en hold up kousen van portier. Wat de kosten waren geen idee mijn ouders hebben het betaald. De verkoopster zij wel dat ze zonder torselet geen garantie kon geven dat het bovenstuk van de jurk goed bleef zitten.

Ik zou eigenlijk een kousenband kado krijgen, maar mocht ook voor de hold ups kiezen die heb ik dus gekozen haha. Die leken me namelijk duurder dan de kousenband.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #98 Gepost op: 5 augustus 2010, 12:06:38 »
Ik heb zelf mijn lingerie bij een lingeriezaak gehaald. Ik heb voor een wat duurder merk gekozen (Marie Jo) omdat mijn ervaring is dat dit merk heel mooi blijft en lekker zit.
Mijn torselet was €120,-, slip €30,- en jarretels €60,-

Ik draag mijn torselet en slip nog regelmatig onder een strapless jurkje bijvoorbeeld.
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2010, 12:07:20 door marjolein--1984 »

Flashy

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #99 Gepost op: 6 september 2010, 12:20:28 »
Wat doet een torselet eigenlijk? het zal wel een crime worden om er 1 te vinden in een echt grote maat.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards