collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 381201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robertw

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #350 Gepost op: 9 februari 2013, 21:02:52 »
Wij raden Mon te Mine van harte aan. Wat maken zij (ze zijn altijd met z'n tweetjes) geweldige foto's! Foto's van DE dag maak je maar 1 keer. Kijk niet alleen naar de kosten maar ook naar de kwaliteit van de foto's.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #351 Gepost op: 13 februari 2013, 13:09:00 »
Mon et mine ze maken prachtige foto's en wij dachten meteen dit wordt em totdat we de prijs zagen zou rondt de 3500 euro uitkomen. :blink:Begrijp me niet verkeerd ik vind de foto's erg belangrijk maar dit geld hebben wij gewoon weg niet.Dus wij zoeken nog even verder...
Heeft iemand tips?We hadden Jeroen Rebergen op het oog maar is helaas al geboekt op onze dag.
Groetjes, LittleLady
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2013, 13:34:50 door littlelady »

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #352 Gepost op: 13 februari 2013, 14:17:46 »
Mon et mine ze maken prachtige foto's en wij dachten meteen dit wordt em totdat we de prijs zagen zou rondt de 3500 euro uitkomen. :blink:Begrijp me niet verkeerd ik vind de foto's erg belangrijk maar dit geld hebben wij gewoon weg niet.Dus wij zoeken nog even verder...
Heeft iemand tips?We hadden Jeroen Rebergen op het oog maar is helaas al geboekt op onze dag.
Groetjes, LittleLady

Door ons :biggrin:

Hopelijk vind je snel nog een andere fotograaf die ook helemaal voldoet aan jullie wensen!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #353 Gepost op: 13 februari 2013, 14:34:38 »
Oooowwwh :blink:jij ;)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #354 Gepost op: 13 februari 2013, 16:27:39 »
Oooowwwh :blink:jij ;)

welke omgeving van nederland woon je?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #355 Gepost op: 13 februari 2013, 20:28:51 »
@Littlelady
Wij hebben gekozen voor Koppenhagen fotografie. http://koppenhagenfotografie.nl/ Zijn foto's spraken ons enorm aan. Fris, helder en modern. Kijk maar eens op zijn site. En dan niet alleen bij de foto's maar ook bij zijn blog. We hebben een leuk gesprek gehad en de klik was. Hij liet veel materiaal zien en voelde onze wensen goed aan. En ook niet onbelangrijk, hij is nog betaalbaar ook.

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #356 Gepost op: 13 februari 2013, 21:08:50 »
Wij hebben ook Jeroen... erg relaxte kerel!

En mon et me hadden wij ook gezien.. maar dat is gewoon kwart budget haha dus niet te doen!

Angèl_

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #357 Gepost op: 14 februari 2013, 13:57:18 »
Door alle enthousiaste verhalen hier wilde ik ook graag Jeroen, maar  op onze datum was hij al bezet. Nu heb ik voor volgende week een afspraak gemaakt met Peter Kuijpers. En ook een afspraak met Nadine van Picture Love.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #358 Gepost op: 14 februari 2013, 14:13:32 »
wij hadden ook een optie voor jeroen, maar hebben uiteindelijk niet voor hem gekozen. Wij hebben gekozen bighouseproductions.nl. We vonden deze foto's mooier, en de man zelf wat minder druk dan jeroen.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #359 Gepost op: 14 februari 2013, 14:46:28 »
@happymama:dat zijn inderdaad frisse en lichte foto's hmmm...maar eens aan as laten zien.
@Annelyze:wij wonen in Noord-Holland net boven a'dam maar we vieren onze dag veel meer  bovenin Noord-Holland.en jullie fotograaf ziet er ook erg goed uit ook maar aan as laten zien.
Waar ik nou benieuwd naar ben,hoeveel uur huren jullie je fotograaf in?
Wat zijn de jullie kwijt voor hoeveel uur en inc of ex album?
alvast bedankt voor de reacties!Groetjes, LittleLady
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2013, 14:51:06 door littlelady »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #360 Gepost op: 14 februari 2013, 14:47:57 »
@ Littlelady, kijk maar eens op de website van bighouseproductions, hij zit in Groningen, dus noord-holland kan echt prima.

we hebben 10 uur fotografie voor 750 euro, inclusief alle foto's, geen album, die maken we zelf.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #361 Gepost op: 14 februari 2013, 14:52:14 »
@ Littlelady, kijk maar eens op de website van bighouseproductions, hij zit in Groningen, dus noord-holland kan echt prima.

we hebben 10 uur fotografie voor 750 euro, inclusief alle foto's, geen album, die maken we zelf.

Dat klinkt eigenlijk wel prima,maar hoe ga je dan dat album zelf doen?bij de hema bestellen oid?

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #362 Gepost op: 14 februari 2013, 20:36:08 »
Groningen is wel erg ver! En van druk zijn hebben wij geen last gehad tijdens de fotoshoot, merkte niet eens dat hij er was! (Jeroen Rebergen), maar ieder zn ding ofcourse.. Denk dat iedereen wel de foto;s krijgt die ze willen toch?  :biggrin:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #363 Gepost op: 14 februari 2013, 21:50:10 »
@ Littlelady, kijk maar eens op de website van bighouseproductions, hij zit in Groningen, dus noord-holland kan echt prima.

we hebben 10 uur fotografie voor 750 euro, inclusief alle foto's, geen album, die maken we zelf.

Dat klinkt eigenlijk wel prima,maar hoe ga je dan dat album zelf doen?bij de hema bestellen oid?

ik weet nog niet precies waar, ik denk niet bij de hema, maar een iets luxere variant. Volgens mij zijn daar ook wel topics over. Bij hem zelf bestellen is volgens mij 450 euro. Dus we denken dat we het zelf doen maar dat kan je altijd nog beslissen.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #364 Gepost op: 14 februari 2013, 21:52:55 »
Groningen is wel erg ver! En van druk zijn hebben wij geen last gehad tijdens de fotoshoot, merkte niet eens dat hij er was! (Jeroen Rebergen), maar ieder zn ding ofcourse.. Denk dat iedereen wel de foto;s krijgt die ze willen toch?  :biggrin:

hahaha ja klopt zeker, dat is heel persoonlijk. Hij was zeg maar niet echt "ons type", maar gelukkig zijn er genoeg andere! Op ieder potje past een deksel zullen we maar zeggen

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #365 Gepost op: 15 februari 2013, 06:42:44 »
Haha ja, hadden wij ook met paar andere fotografen. Eentje was zo onverzorgd, die wilde ik echt niet op de bruiloft rond hebben lopen en een ander was zo;n heel verlegen meisje die op t puntje van de bank ging zitten.. Leek me ook echt niet handig :P

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #366 Gepost op: 18 februari 2013, 09:04:21 »
Wij hebben ook onze fotograaf gevonden! " Trouwen met Thomas" omgeving utrecht.

Via vrienden op zijn site gekomen en mijn broer heeft een bruiloft gefilmd waar hij fotografeerde, erg mooie foto's!
Hebben een gesprek gehad en offerte en dat voelde goed. Lijkt mij een fijn iemand om erbij te hebben.
Op mijn facebook de link gezet en erg leuke reacties gehad, wereldje is klein, veel mensen konden hem al.

Nu nog even wachten want trouw pas in september!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #367 Gepost op: 18 februari 2013, 10:31:52 »
@Mariska83:de foto's op de site van jullie fotograaf zien er goed uit zeg,vast en zeker een goede keuze!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #368 Gepost op: 18 februari 2013, 11:30:29 »
Dank je!

ilse1983

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #369 Gepost op: 21 februari 2013, 19:18:25 »
Ik had Merten Snijders voor een fotoreportage voor het werk. Super goed bevallen. Ik ga hem ook vragen om ons huwelijk te fotograferen. @littlelady: misschien iets voor jou? hij komt uit Hoorn.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #370 Gepost op: 21 februari 2013, 22:19:25 »
@ilse:bedankt voor je reactie ik ga hem eens googelen dus wie weet:)Waarom is bij bij jouw goed bevallen?Wat voor opdracht heeft hij  precies voor je gedaan?
Groetjes,LittleLady
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2013, 11:11:39 door littlelady »

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #371 Gepost op: 22 februari 2013, 12:33:55 »
Wij hebben voor het foto- en videograaf duo Gabriel en Eduard gekozen.
Goede klik mee en hebben leuke ideeen.

Vooral de foto's en video's spraken ons erg aan.
www.videograaf-bruiloft.com

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #372 Gepost op: 22 februari 2013, 12:46:20 »
@svlok:mag ik vragen wat juliie ongeveer betalen en wat daar bij in zit?Wat de foto's spreken mij namelijk wel aan!Alvast bedankt!Groetjes,Littlelady

ilse1983

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #373 Gepost op: 22 februari 2013, 13:19:17 »
@littlelady: hij heeft foto's gemaakt bij mij op het werk in de huisartspraktijk. Hij is heel enthousiast en creatief. Juist de niet 'standaard' foto's vond ik de mooiste.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #374 Gepost op: 22 februari 2013, 15:45:49 »
@ilse het is inderdaad niet heel standaard en dat vind ik zeker geen nadeel!Ik zal eens kijken wat As er van vind.Bedankt voor je reactie!Groetjes,Littlelady

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards