collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 381770 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mamamikado

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #450 Gepost op: 25 juli 2013, 17:31:57 »
Wij zijn op zoek naar een moderne fotograaf in de buurt van Middelburg, Renesse, Hellevoetsluis of Spijkenisse. Wie heeft tips?

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #451 Gepost op: 27 juli 2013, 17:44:10 »
Wij hebben een gesprek gehad met Tom Jansen uit Zevenbergen (http://www.tomjansenfotografie.nl/). Was een heel fijn gesprek en de extra foto's die hij toen heeft laten zien waren ook echt mooi! Voor 5 uur fotograaf betalen we €540,-. We krijgen dan alle mooie foto's bewerkt op dvd en nog een online galerij waar alleen wij (en degene die we het wachtwoord geven) bij kunnen.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2013, 17:48:23 door Mardai »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #452 Gepost op: 27 juli 2013, 21:06:51 »
Mamamikdao : misschien is deze fotografe wat voor je : www.aurorafotografie.nl
Heb nog geen resecties , Maar wij hebben haar geboekt voor onze bruiloft op 6 september :)
Succes met je zoektocht!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #453 Gepost op: 28 juli 2013, 07:53:05 »
wij hadden een fotograaf uit vlissingen Pascal Janssen als je hem googled krijg je direct zijn website. We zijn erg tevreden over hem hij heeft prachtige fotos gemaakt.

mamamikado

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #454 Gepost op: 29 juli 2013, 08:39:32 »
Ik heb toch een leuke gevonden uit Hellevoetsluis. Ze was helemaal enthousiast over ons idee van de fotoshoot "Rondrit door ons leven", mede doordat zij in de zelfde omgevingen als ons is opgegroeid, en nu zelf bij ons in  de buurt woont. Ze wist dus precies over welke plaatsen en gebouwen we het hadden, en alles was zeer herkenbaar. Zo konden we ook goed onze beleving overbrengen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #455 Gepost op: 29 juli 2013, 08:43:33 »
Super mamamikado, altijd leuk als zo'n iemand helemaal volgt van wat je bedoeling is :)

msbee

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #456 Gepost op: 3 augustus 2013, 23:46:53 »
Sjoerd Booij heeft onze foto's gemaakt (sjoerdbooij.nl). Wel wat duurder dan veel van wat ik hier lees maar we zijn helemaal verliefd op zijn foto's en hij is een superleuke vent om op je bruiloft te hebben. Aanrader!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #457 Gepost op: 5 augustus 2013, 19:22:16 »
Wat is een fotograaf kiezen moeilijk zeg..
We hebben tot nu toe 2 opties gehad. Waarvan 1 helaas niet op onze datum kon. De andere hebben we pas 2 keer een e-mail van ontvangen, die naar mijn mening te lang laat wachten elke keer.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #458 Gepost op: 5 augustus 2013, 19:44:44 »
@pk88:Wij hebben nu 3 fotograven gesproken en ontmoet en we twijfelen erg tussen.Tja...is nu niet makkelijk maar zal vanzelf goedkomen toch!

femke585

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #459 Gepost op: 18 augustus 2013, 16:31:34 »
Hallo allemaal,

Veel vragen over een betrouwbare bruidsfotograaf binnen een bepaald budget hier. Mijn lieve vriend en ik trouwen volgend jaar en wij hebben een heel leuk fotografen-stel. Ons budget is eerlijk gezegd ook niet zo veel. 600 euro aan fotografie voor de hele dag. Album wil ik graag zelf met de hand inplakken. Anyways! Ze kunnen de hele dag bij je bruiloft zijn zonder dat je de hoofdprijs betaald. Ze passen zich gewoon aan, aan jullie budget. Als je ze een mailtje stuurt met wat je wensen zijn en je budget, krijg je ook gelijk een duidelijk antwoord van wat je er voor krijgt zonder al die verborgen kosten die wij wel erg veel tegen kwamen in onze zoektocht.

Bericht aangepast in verband met reclame
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2013, 20:48:22 door ~Judith~ »

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #460 Gepost op: 18 augustus 2013, 17:13:01 »
hmmm...ik denk dat dit bericht van femke ,inclusief het persoonlijke bericht dat je mij stuurt over deze fotograven gewoon reclame is!
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2013, 17:25:23 door littlelady »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #461 Gepost op: 18 augustus 2013, 17:53:37 »
Vooral ook omdat de prijzen op de site een stuk hoger liggen (1195 euro voor 6 uur), erg vreemd...

femke585

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #462 Gepost op: 18 augustus 2013, 18:38:37 »
Ik ben blij met mijn fotografen, ik heb een heel gezellig kennismakingsgesprek met ze gehad en raad ze graag aan iedereen die een fotograaf zoekt aan, niks mis mee toch? Verder staat duidelijk onder de prijs wat er inclusief bij de prijs zit, heb je een ander budget en geen behoefte aan extra´s dan kan je daar ook terecht ;) kwestie van verder kijken dan je neus lang is :)

Alsnog succes  :biggrin:

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #463 Gepost op: 29 augustus 2013, 12:29:47 »
Is er iemand die goede ervaringen heeft met een fotograaf uit de omgeving Gouda? Vind het erg lastig zoeken in dit topic aangezien alleen de namen worden genoemd, waardoor je alle namen weer moet gaan googlen om erachter te komen waar de fotograaf vandaan komt. Blijft lastig om een goede fotograaf te vinden uit de omgeving met een redelijke prijs :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #464 Gepost op: 29 augustus 2013, 12:34:00 »
@lusi, waarom moet hij percee uit de buurt komen dan?

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #465 Gepost op: 2 september 2013, 19:35:56 »
@ Jof

Dat is inderdaad natuurlijk niet noodzakelijk, je reactie heeft me aan het denken gezet haha. Ik heb inmiddels rond zitten kijken op ook wat verdere afstanden en ik ben al wat interessante fotografen tegen gekomen!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #466 Gepost op: 2 september 2013, 19:45:51 »
LuSi wij hadden ook geen fotograaf uit de buurt. Uiteindelijk iemand gevonden die 60 km verder woont maar geweldige foto's maakt en ook betaalbaar is. Reiskosten zaten bij de prijs inbegrepen. Succes met de zoektocht.

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #467 Gepost op: 2 september 2013, 19:49:51 »
Ja, op de één of andere manier had ik in mijn hoofd dat een fotograaf uit de buurt moet komen, maar dat is natuurlijk onzin. Toch handig zo'n trouwforum, het brengt je nog eens op ideeën!

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #468 Gepost op: 9 september 2013, 16:49:19 »
Is er iemand die ervaring heeft met Ed Geels? Ik zag dat Destino hem op haar bruiloft heeft gehad, maar zij is nu volgens mij op huwelijksreis. Ik heb nu contact met hem, maar het is altijd fijn om even van een ander te horen of het fijne fotograaf is of niet.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #469 Gepost op: 9 september 2013, 22:47:29 »
Hoi LuSi

Wij hebben Ed geboekt ik heb nog geen foto's maar de foto's die ik heb gezien zien er erg goed uit,en hij komt erg professioneel over.
Hij is wel een van de duurdere fotograven die wij hebben gesproken.
Succes met zoeken!

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #470 Gepost op: 10 september 2013, 09:50:25 »
Ja ik vind het lastige bij Ed Geels dat hij met pakketten werkt die allemaal niet aansluiten op wat wij willen. Juist de bewerkte foto's bij hem zijn zo mooi, maar die krijg je dan alleen bij de duurdere pakketten. Hij lijkt op het eerste gezicht heel goedkoop, maar volgens mij wordt het uiteindelijk toch nog erg aan de prijs (voor ons budget dan he). Ik ga eens overleggen met AS. Heb ook een fotografe gevonden die een heel stuk goedkoper is- 605 euro voor de hele dag tot 22.30 uur. Nou duurt onze dag absoluut niet tot 22.30 uur, dus zou het voor ons nog een stuk goedkoper worden. Maar haar foto's zijn toch echt niet zó mooi als die van Ed Geels. Volgens mij ga ik opgelucht adem halen als de fotograaf straks geregeld is :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #471 Gepost op: 10 september 2013, 10:14:20 »
Lusi, wellicht kun je bij Ed Geels ook een offerte aanvragen voor een pakket op maat?
Wij hebben ook een 'tussenpakket' bij onze fotograaf.

wedding2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #472 Gepost op: 17 september 2013, 17:22:20 »
ik zou eerlijk gezegd niet echt besparen op een fotograaf, je hebt zoveel plezier van de foto's na het huwelijk..

we hebben uiteindelijk meer uitgegeven dan we hadden begroot maar helemaal geen spijt gehad...de indrukken die je daarna van je bruiloft hebt zijn echt onbetaalbaar...en als je je erin verdiept zie je echt verschil tussen de fotograaf die ook nog gevoel heeft voor styling en creatief is...of een hobbyist...

onze fotografe ging met mijn jurk naar buiten om die in de klimop te hangen en legde mijn boeket in een appelboom, echt zo prachtig!


WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #473 Gepost op: 18 september 2013, 10:11:02 »
Heeft iemand hier al ervaring met Brian van pixed?

mamamikado

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #474 Gepost op: 25 september 2013, 19:53:21 »
Alle prijzen die ik lees van fotografen, is dit inclusief of exclusief de fotoalbums. Want kreeg nu een prijs voor een fotoalbum onder ogen, kwam dus op de prijs van de fotoshoot, waarvan ik even moest slikken  :blink: :blush:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards