collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 381677 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #550 Gepost op: 15 december 2013, 21:27:57 »
Dat gaan wij ook doen. Willen er een kaartje ofzo aan hangen.
Vroeg me af of het zou werken, maar zo te horen dus wel.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #551 Gepost op: 16 december 2013, 08:32:32 »
Bij ons gingen er zelfs 2 camera's rond. M'n schoonvader was helemaal in z'n sas die heeft heerlijk foto's ermee lopen maken terwijl iedereen dat mocht. En inderdaad een deel niet bruikbaar maar toch ook veel heel erg bruikbaar.

Pooh

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #552 Gepost op: 27 december 2013, 19:25:53 »
Een digitale camera neerleggen is wel een goed plan ja!
Wij hebben de fotograaf van het aankleden tot aan het diner. Tijdens diner, kerk en feest maakt een vriendin foto's met een goede camera.

vivalavida

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 25
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #553 Gepost op: 14 januari 2014, 11:27:09 »
Is er iemand die ervaringen heeft met Stillbeauty fotografie uit Arnhem? Ik kan nergens recensies o.i.d. vinden. De prijs die ze hanteert en het feit dat ze uit de buurt komt spreekt me erg aan. Haar portfolio ziet er ook goed uit, maar hecht veel waarde aan ervaringen van anderen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #554 Gepost op: 14 januari 2014, 11:32:24 »
Wij hebben nu voor de avond een hobbyfotograaf ingehuurd om op ons feest foto's te maken.
De andere fotograaf blijft tot ongeveer 5 uur. En in de tussentijd worden er dus geen foto's gemaakt, behalve door de gasten waarschijnlijk.

Trouwfotograaf

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Man
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #555 Gepost op: 27 januari 2014, 19:23:19 »
Een digitale camera neerleggen is wel een goed plan ja!

Een tip voor alle bruidsparen, iedereen heeft tegenwoordig een smartphone met camera. Er zijn speciale App's waarmee je de gasten kunt vragen om voor jullie foto's te maken. Eén van die apps is "Wedding Party" ( https://www.weddingpartyapp.com ). Hiermee maken jullie als bruidspaar een account aan, communiceer dit via je trouwkaart of op de dag zelf en laat iedereen voor je schieten. (vooraf communiceren is handiger i.v.m. downloaden en instellen app). Weet je zeker dat je achteraf alle foto's direct verzameld hebt.

Voor de feestavond is dit zeker een leuke aanvulling en inderdaad 10x beter dan die wegwerp camera's!

En uit ervaring, het is voor ieder bruidspaar een dilemma 'hoe lang' de fotograaf te houden. Probeer voor jullie zelf te bedenken waar je absoluut!!! beeld (foto/film) van wilt en wat eventueel niet erg is als er geen beeld van is. Dat is het tijdsframe voor de fotograaf. Vraag eventueel ook hoe flexibel je fotograaf is met de eindtijd.

mamamikado

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #556 Gepost op: 27 januari 2014, 20:18:06 »
Bedankt voor de tip trouwfotograaf. Die ga ik is meenemen in onze planning ;)

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #557 Gepost op: 28 januari 2014, 09:35:25 »
Je kan ook gewoon instragram gebruiken. En dat ze dan allemaal dezelfde # gebruiken.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #558 Gepost op: 28 januari 2014, 10:07:38 »
wij hadden inprincipe inge van www.ingephotography.nl gevraagd. Ik ken haar nog van de middelbare school en ze heeft ook de bruiloft van mijn zus gefotografeerd. Ze heeft geloof ik al meer dan 30 bruiloften gefotografeerd :) verder hanteert ze echt een ontzettend aantrekkelijke lage prijs. Ik heb haar dus bij de bruiloft van mn zus in actie gezien, ze deed het echt geweldig en de foto's zijn prachtig! dit zijn  (een deel van) de foto's van mn zus haar bruiloft https://www.facebook.com/media/set/?set=a.530840470296302.1073741834.206016299445389&type=3
Wij hebben haar uiteindelijk afgebeld omdat we bruidfotografie gewonnen hebben luckybastardsdiewezijn maar toch kan ik haar heel erg aanraden! ze gaat wel zelf trouwen in juli dus in die maand doet ze geen bruiloften..

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #559 Gepost op: 2 februari 2014, 14:22:25 »
Wij zoeken een fotograaf in de buurt van Amsterdam/Purmerend, maar ik kom zo ontzettend veel verschillende prijzen tegen. De één is 400 euro voor 8 uur zonder boek, de ander is 1200 euro voor 8 uur zonder boek.

Ik zie door de fotografen bomen het bos niet meer...

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #560 Gepost op: 2 februari 2014, 16:51:06 »
Hoi Stepanhie B.

Ik weet niet wat jullie budget is maar wij hebben goede ervaringen met Ed Geels fotografie, zijn foto's en manier van werken paste heel goed bij ons! Een andere fotograaf waar wij mee gesproken hebben was Daniel Vos , ook een zeer vriendelijke man met verstand van en liefde voor fotografie.(Beide fotograven komen uit Noord-Holland.)

Veel succes met jullie zoektoch!
Groetjes,
Littlelady

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #561 Gepost op: 5 februari 2014, 19:37:28 »
Thanks littlelady! Beide zien er interessant uit, ik ga ze eens mailen!

wouter colen

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #562 Gepost op: 6 februari 2014, 15:35:06 »
met het gebrekkige licht op een feest weegt het verschil tussen de kwaliteit foto's van een prof fotograaf en een amateur camera niet op tegen de prijs van de aanwezigheid van die prof fotograaf..


euhm... Met wat voor materiaal fotografeert die fotografe? Uiteraard is er een enorm verschil.

wouter colen

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #563 Gepost op: 6 februari 2014, 15:44:20 »
Wij zoeken een fotograaf in de buurt van Amsterdam/Purmerend, maar ik kom zo ontzettend veel verschillende prijzen tegen. De één is 400 euro voor 8 uur zonder boek, de ander is 1200 euro voor 8 uur zonder boek.

Ik zie door de fotografen bomen het bos niet meer...
Gewoon eens een fotograaf bezoeken, en de foto's afgedrukt bekijken, niet op een beeldscherm.
Meestal is er een goede reden waarom sommige fotografen meer kosten dan anderen.
Voor een goede fotograaf die aandacht besteedt aan de keuze van zijn materiaal (toestel en lenzen uit de topreeks, dus alles dubbel) en afwerking van de foto's is 1200 eigenlijk al aan de lage kant.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #564 Gepost op: 28 februari 2014, 09:42:39 »
Na heel lang vooronderzoek op het internet heb ik zes fotografen een berichtje gestuurd. Van 2 van de 6 kreeg ik zo een droge reactie terug dat ik dacht; laat maar.

Toen waren er nog vier, twee daarvan waren toch te duur, ze vroegen vaak hele hoge bedragen voor een extra uurtje.

Toen waren er nog twee, met eentje hebben we een gesprek gehad en dat beviel ons eigenlijk zo goed dat we de tweede hebben afgezegd.

Wij gaan voor Jeroen Rebergen, ik ben ontzettend benieuwd hoe onze foto's gaan worden!! Maar aan zijn foto's te zien moet dat helemaal goed gaan komen.  :biggrin:

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #565 Gepost op: 5 maart 2014, 15:44:31 »
Wij hebben onze fotograven ook gevonden.
Overdag word er gefotograveerd door Vivian (http://vivianfotografie.nl)
en 's avond hebben wij Wouter (http://www.huuruwfotograaf.nl/over-ons/)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #566 Gepost op: 17 april 2014, 11:02:37 »
Reclame aan het maken beetlefreak?

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #567 Gepost op: 17 april 2014, 11:44:31 »
Ik wilde het net zeggen....
2 post en allebei verwijzen naar een website (andere zelfs in een heel oud topic)
Maar even gemeld dus...

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #568 Gepost op: 18 april 2014, 21:25:32 »
Poeh ik weet het even echt niet meer... twijfel echt al een paar maanden of we wel de fotograaf gevonden hebben.. en mn gevoel zegt nu echt dat dit hem niet is. Plus hij maakt geen albums... dus of moet ik die zelf in elkaar zetten, of heel omslachtig hopen dat iemand mijn boek in elkaar wil zetten...
Dus nu toch maar aan het kijken of ik iemand anders kan vinden... Debby Elemans lijkt mij wel tof, haar stijl spreekt ons erg aan. Iemand anders nog tips?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #569 Gepost op: 18 april 2014, 21:52:53 »
Wij hebben Debby als fotograve gehad en daar waren wij super blij mee!
Een vakvrouw tot en met, met een heerlijke dosis humor en iemand die je gelijk op je gemak stelt.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #570 Gepost op: 18 april 2014, 22:46:22 »
Over 4 weken komt Debby Elemans ook bij ons. Lijkt me echt een top fotograaf. En ze is zo aardig!

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #571 Gepost op: 22 april 2014, 10:30:47 »
Wat een pech, Debby is niet meer beschikbaar op onze datum..
Iemand nog goede ervaringen met een andere fotograaf???

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #572 Gepost op: 22 april 2014, 12:45:21 »
Debby kent een aantal goede fotograven die dezelfde style hebben met fotograveren als zijzelf.
Misschien kan zij jullie helpen aan een andere fotograaf?

Ik kan je in iedergeval er niet mee helpen, omdat onze eerste en enige keus Debby was en wij dit 15 maanden voor ons huwelijk al geregeld hadden.

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #573 Gepost op: 22 april 2014, 21:08:21 »
Klopt, ze raadde me Cathy fotografie aan. Moest eerst eventjes de teleurstelling verwerken, oh wat ben ik erg, dus keek er niet zo naar. Later vanmiddag vond ik die foto's idd veel weg hebben van die van Debby en voor mij zelf vind ik dat de emotie en de sfeer bij haar misschien nog wel net wat beter gepakt is. Dus ben helemaal enthousiast! Donderdagavond een afspraak! Ben heel benieuwd!!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #574 Gepost op: 23 april 2014, 14:55:44 »
Top!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards