collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 381752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MichelleJ

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #75 Gepost op: 11 april 2011, 16:17:35 »
Wij laten onze fotografie door Herre vermeer verzorgen. zie www.herrevermeer.nl
Het leuke is dat je ook de mogelijkheid hebt dat hij een collega fotograaf in schakelt die de ochtend begint bij de man en hij bij de vrouw. Zo krijg je een fotoreportage van beide kanten.

Wij hadden een bepaald budget in gedachten en helaas was een tweede fotograaf wel iets te duur, dus daar zijn wij uiteindelijk niet voor gegaan. Ik geloof dat we rond de €800 kwijt zijn voor zo'n 9 uur fotografie.
We krijgen de foto's op dvd. En hij kan een aantal foto's die we mooi vinden extra bewerken. Al ken ik ook nog wat andere vrienden die behendig zijn met photoshop.

Siske

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #76 Gepost op: 11 april 2011, 16:40:01 »
Wij hadden als fotograaf Marc Brökling van Fotostudio Fabro uit Tilburg. Wij zijn bij hem uitgekomen door de foto's op zijn site. Wij zochten namelijk geen stijve standaardfoto's maar grappige, spontane en bewerkte foto's. Na het eerste gesprek waren we helemaal om.
17 maart 2011 heeft hij ons op de gevoelige plaat vast gelegd en het was in een woord geweldig. Ik ben mijn man hebben echt genoten van de fotoshoot en voelde ons dan ook erg op ons gemak. Op momenten dat hij onzichtbaar moest zijn deed hij dat ook, hij had leuke ideeën en deed nergens moeilijk om. Zo heeft mijn vader ook foto's gemaakt tijdens de fotoshoots ( meer de omgeving etc. ) was geen enkel probleem haha.

Over twee weken krijgen we het fotoboek ik ben benieuwd de 4 foto's die we al hebben zijn in ieder geval geweldig.

anita21383

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #77 Gepost op: 20 april 2011, 07:25:21 »
Wij laten onze dag fotograferen door Myrthe de Geus van www.trouwinbeeld.nl zij maakt erg mooi foto's en staat open voor nieuwe ideeën. Wij wilde graag een ander boek dan wat zij meestal levert, ze is zelf op zoek gegaan na aanleiding van ons gesprek en kwam met het boek wat wij wilde. Je kan bij haar ook kiezen voor zonder boek. Kijk op haar site pop naar haar blig staan nog wat meer foto's. Wij trouwen morgen dus kan jullie snel laten weten boe het was.

Marit1987

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #78 Gepost op: 1 mei 2011, 12:25:23 »
Hallo,

Ik kan jullie ook een fotograaf aanraden. Spontane fotografie en treedt dus niet al teveel op de voorgrond.

www.Pluimtrouwfotografie.nl

Succes met de voorbereidingen!

ansjedansje

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #79 Gepost op: 2 mei 2011, 11:03:02 »
Onze fotograaf is Eva Krebbers (www.evakrebbers.nl). Zij is geen standaard bruidsfotografe en maakt dus hele gave foto's, precies wat wij willen. Zij denkt echt met je mee en heeft de meest creatieve ideeen mbt stijl, locaties en poses. Onze bruidsreportage wordt een beetje vintagestijl en als locatie gaan we voor het Historisch OpenluchtMuseum in Eindhoven (www.HOMEindhoven.nl).

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #80 Gepost op: 4 mei 2011, 12:37:02 »
Iemand hier ervaring met Ilse Naafs van In-Fotodesign?

Angie89

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #81 Gepost op: 1 juni 2011, 18:50:51 »
Onze fotograaf was Marinus Ketting (www.mketting.nl) uit Westzaan/Leeuwarden (woont en werkt vanuit twee plaatsen momenteel).

Hele vriendelijke man en ook zeer professioneel! We hadden online wat offertes aangevraagd en deze sprong er wat ons betreft meteen uit en achteraf blijkt dit een zeer goede keuze. We zijn heel erg blij met de foto's en krijgen ook veel complimenten van vrienden en familie. De foto's waren binnen 1,5 week gereed dus ook zeer blij mee.

Hij maakt overigens eventueel ook video opnames, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

anita21383

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #82 Gepost op: 6 juni 2011, 21:34:24 »
Het heeft even geduurd maar onze ervaring met onze fotograaf was helemaal super!!!!! Wij hadden Myrthe van www.trouwinbeeld.nl. Op de dag zelf al heel prettig niet te aanwezig naar precies goed. Erg vriendelijk en ze had leuke ideeën!!! De volgende dag al een aantal foto's op de site. Om alvast een voorproefje te zien en anders moet je zo lang wachten. Myrthe had eerst een boek wat wij niet helemaal zagen zitten waren toen ook nog verder aan het kijken naar andere fotografen maar gaar foto's bleven trekken. Zij heeft toen zelf onderzoek gedaan naar andere boeken en kwam precies net het boek wat wij wilde. Zaterdag kregen we dan het boek..... En het was in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!! Wij zijn er zo onwijs blij mee! De foto's zijn prachtig en het boek is geweldig. Het boek is precies zoal wij wilde Myrthe heeft goed geluisterd en gekeken en precies aan gevoeld wat wij mooi vinden en wilde hebben. Verder nog een dvd met foto's in ware grote dus geen verkleinde bestanden kunnen we zelf nog verder knutselen!
Ik kan Myrthe echt echt echt iedereen aanraden!!!!!!!!! Kijk naar op haar site voor voorbeelden deze staan onder blog en portfolio. Echt een aanrader!

LindaD

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #83 Gepost op: 1 juli 2011, 11:18:29 »
Wij kiezen HAKO fotografie, vooral omdat hij heel goed is in het maken van albums (met mooie foto's natuurlijk). Wij vonden imagine fotografie ook heel goed, die maakt spontane foto's, van heel goede kwaliteit. maar wij vinden een aantal bewerkte foto's en keuze in het boek ook belangrijk.

Ellis 2909

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #84 Gepost op: 1 juli 2011, 15:11:00 »
Wij hebben ons oog laten vallen voor Mark de Vries www.markdevries.nl uit Amersfoort.
Heeft iemand hier ervaring mee?

suzanned

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #85 Gepost op: 2 juli 2011, 20:14:19 »
Wij hebben ook Mark de Vries! Zijn een paar weken geleden bij hem geweest voor een kennismakingsgesprek. Een heel aardige man die echt zijn vak goed uitoefend. Hij heeft enorm veel ervaring en heeft eigenlijk alles al een keer meegemaakt, dat zorgt ervoor dat hij naast het zijn van fotograaf ook nog een halve weddingplanner is en meedenkt met je hele planning. Erg handig. Wij hebben er veel vertrouwen in, maar eind augustus weten we pas het resultaat  :biggrin:

Ellis 2909

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #86 Gepost op: 3 juli 2011, 12:04:52 »
@Suzanned, super, ik hoor en zie natuurlijk graag van je wat het resultaat is. Wanneer is je DAG?

Christa Matthijsse

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #87 Gepost op: 5 juli 2011, 17:35:38 »
hi
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2011, 13:10:38 door Christa Matthijsse »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #88 Gepost op: 5 juli 2011, 17:41:17 »
[size="3"]Mark de Vries[/size] heeft 24 juni onze bruiloft gefotografeerd. Ik krijg nog steeds complimenten van iedereen over "die leuke fotograaf". En dat was ook echt zo. Hij is heerlijk relaxt, enthousiast, gedreven en was ook echt een coach tijdens de dag zelf. Hij bracht me tot rust tijdens het aankleden en had leuk contact met iedereen. Hij geeft goed aan wat hij van je wil en geeft ook veel complimenten tussendoor. Tijdens het feest 's avonds heeft hij via zijn scherm al een hoop foto's laten zien en die waren echt ongelooflijk mooi! Het enige minpuntje vind ik dat het vrij lang duurt voordat hij de foto's levert. Wij krijgen ze begin augustus. (Geen boek, digitaal en op dvd)

Echt een aanrader!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #89 Gepost op: 5 juli 2011, 18:39:41 »
Iemand ervaring met Ditimri Visser uit Rotterdam, kan bijna nergens recensies vinden. Hij is ook geen lid van BFN...... En hij levert niet op tijd, hebben mensen hier ervaring mee?

Wij hebben hem op gesprek gehad en dat beviel niet al te best. Daarna begint hij hier op mijn topic te reageren en dat was voor ons  een reden om zeker niet voor hem te kiezen.
Zie het topic
Daardoor verder gaan zoeken en er zijn best een aantal fotografen die voor een leuke prijs kunnen fotograferen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Marliese van foto Burggraaf (www.fotoburggraaf.nl)
Dat is wel heel erg goed bevallen.
Succes!
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2011, 18:46:55 door Marijkje »

suzanned

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #90 Gepost op: 6 juli 2011, 19:49:38 »
[size="3"]Mark de Vries[/size] heeft 24 juni onze bruiloft gefotografeerd. Ik krijg nog steeds complimenten van iedereen over "die leuke fotograaf". En dat was ook echt zo. Hij is heerlijk relaxt, enthousiast, gedreven en was ook echt een coach tijdens de dag zelf. Hij bracht me tot rust tijdens het aankleden en had leuk contact met iedereen. Hij geeft goed aan wat hij van je wil en geeft ook veel complimenten tussendoor. Tijdens het feest 's avonds heeft hij via zijn scherm al een hoop foto's laten zien en die waren echt ongelooflijk mooi! Het enige minpuntje vind ik dat het vrij lang duurt voordat hij de foto's levert. Wij krijgen ze begin augustus. (Geen boek, digitaal en op dvd)

Echt een aanrader!

Wat leuk om te lezen! Heb er ook veel vertrouwen in. Het duurt inderdaad vrij lang voordat de foto's geleverd worden. Wij hebben daarom gekozen voor een spoedlevering. Dan krijg je ze binnen 2 weken.

Ik trouw trouwens 27 augustus.

CD28

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #91 Gepost op: 14 juli 2011, 09:17:02 »
Ik heb gezocht maar ik kan hier niet echt een topic over vinden.

Wat kost ongeveer een fotograaf? Wij hebben nu een offerte binnen van bijna € 1800,00 maar ik heb dus geen idee of dit duur is of niet? We hebben dan 7 uur een fotograaf, vanaf het aankleden totdat de kerk is afgelopen.
Verder een album in een doos en een cd met 250 foto's.
Dit is exclusief de kilometers maar dat zijn er bij ons niet zo heel veel, misschien dat dat nog een keer € 20 gaat kosten.

Dwencke

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #92 Gepost op: 14 juli 2011, 09:30:14 »
Het topic dat je zoekt zit net iets hoger vastgeprikt "fotografen 2011....." Volgens mij kun je alles daar wel vinden. Ik vind het een hoop geld voor een paar foto's, maar als je het er voor over hebt en een goede klik met de fotograaf hebt, wie zijn wij dan om je op andere gedachten te brengen ;-)

Carmen

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #93 Gepost op: 14 juli 2011, 09:49:36 »
vind het een vrij normale prijs...wij waren als we geen familie korting kregen ook 1900 kwijt geweest voor een fotograve van 1000-2130, km vanaf Den Haag naar Oost Brabant, circa 250-300 foto's, ontwerp van de bedankkaartjes etc...

CD28

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #94 Gepost op: 14 juli 2011, 10:06:53 »
Irritante spelfout in de titel.. sorry maar ik kan hem niet meer aanpassen.

Dat topic had ik doorgenomen maar dat gaat meer over recensies dan echt over prijzen.

Wij doen geen bedankkaartjes. We hebben maar met 2 fotografen een gesprek gehad en de andere zat ook rond deze prijs. Om toch even een beetje een beeld te krijgen of dit wel reëel is start ik er een topic over. Ik vind het namelijk wel verschrikkelijk veel geld.

Kastanjaa

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #95 Gepost op: 14 juli 2011, 10:24:38 »
Kijk eens op BS Foto daar kun je zien wat gangbare prijzen zijn! (verschillende paketten)
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2011, 10:26:42 door Kastanjaa »

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #96 Gepost op: 14 juli 2011, 10:27:59 »
Ik heb je topic even samengevoegd met het fotograaftopic om het een beetje overzichtelijk te houden.

KarinB

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #97 Gepost op: 14 juli 2011, 12:41:10 »
Cd28, persoonlijk vind ik het héél erg veel geld. Maar het is maar net wat jij er voor over hebt.

Wij zijn met onze fotograaf zo'n € 1200,00 kwijt voor 15 uur fotograveren en filmen, alle foto's op cd en het meest luxe album wat hij heeft.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #98 Gepost op: 14 juli 2011, 12:48:36 »
Onze fotograaf was er om half 9 's ochtends tot half 11 s avonds, en het kostte 2040,-

Christa Matthijsse

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #99 Gepost op: 14 juli 2011, 15:43:47 »
Wij hebben hem op gesprek gehad en dat beviel niet al te best. Daarna begint hij hier op mijn topic te reageren en dat was voor ons  een reden om zeker niet voor hem te kiezen.
Zie het topic
Daardoor verder gaan zoeken en er zijn best een aantal fotografen die voor een leuke prijs kunnen fotograferen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Marliese van foto Burggraaf (www.fotoburggraaf.nl)
Dat is wel heel erg goed bevallen.
Succes!
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2011, 13:11:58 door Christa Matthijsse »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards