collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 381184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #425 Gepost op: 10 mei 2013, 12:10:17 »
Hahah...nee dat snap ik! Ik hoor het alleen ook wel vaak van mijn schoonvader, die fotograaf is, dat hij na een dag werken echt doodop is...ik kan me dat wel voorstellen..Maar goed, dat is totaal off-topic!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #426 Gepost op: 10 mei 2013, 17:57:49 »
Wij hebben 5 a 6 uur fotografie. Voor ons voldoende.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #427 Gepost op: 11 mei 2013, 00:25:29 »
Wie weet er een (hobby)-fotograaf omgeving Flevoland die voor max. 400,- onze bruiloft zou willen doen?? Onze fotografe is van de aardbodem verdwenen en nu hebben we niemand achter de hand en ik ben in het volledige budget uitgegaan van haar prijs....Grrr....Mijn schoonvader is fotograaf maar A: wil ik hem niet als fotograaf omdat hij ook moet genieten van de dag en B: hij doet mode en glamour fotografie...is heeeel iets anders dan een bruiloft! Tips of ideeen??

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #428 Gepost op: 11 mei 2013, 07:13:08 »
Hahah...nee dat snap ik! Ik hoor het alleen ook wel vaak van mijn schoonvader, die fotograaf is, dat hij na een dag werken echt doodop is...ik kan me dat wel voorstellen..Maar goed, dat is totaal off-topic!

Haha ja tuurlijk zijn ze doodop..
als ze dan nog energie hebben dan hebben ze iets niet goed gedaan ;)

En kan je helaas niet helpen met de fotograaf. Echt bagger zeg!! Succes ermee...

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #429 Gepost op: 11 mei 2013, 09:35:27 »
@Kirriemirrie: heeft je schoonvader misschien iemand in zijn netwerk die je kan vragen als fotograaf?

Saartjuh88

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #430 Gepost op: 11 mei 2013, 10:00:39 »
Wij hebben lerafotografie.nl misschien is ze wat voor julie

Toinette

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #431 Gepost op: 12 mei 2013, 12:27:32 »
Ik vond het heel lastig om een fotograaf te vinden dmv google of beurzen. Uiteindelijk hebben we een geweldige fotograaf gekozen, hoor. Het is dus niet meer voor ons dat ik hier post, maar voor de volgende stelletjes.

Op de onderstaande forum laten fotografen (ook de onze) hun foto's zien aan elkaar voor feedback. Hier kun je heel mooi zien wat de stijlen van de verschillende fotografen zijn. Erg mooi en ik vind het erg handig.
Zelf even www. ervoor zetten.  eosdigitaal.nl/forum/viewforum.php?f=129

Destino

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #432 Gepost op: 16 mei 2013, 15:29:19 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:02:35 door destino »

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #433 Gepost op: 17 mei 2013, 14:08:22 »
Wij hebben een risico genomen door een bevriende hobby fotograaf onze dag vast te laten maar het heeft echt FAN-TAS-TISCH uitgepakt!!
Hij is er vanaf 10:30 tot 20:45 geweest en heeft alles vast gelegd, En ik durf met zekerheid te zeggen dat een professionele fotograaf het niet mooier had kunnen doen, Hij heeft fantastisch de emoties en de liefde weten te vangen in de foto's.

Voor ons zat hier geen kostenplaatje aan, maar natuurlijk hebben we hem wel een cadeau gegeven... En vrij gebruik van onze foto's voor zijn portfolio, want hij wil het toch wel vaker gaan doen..

Dus mochten jullie iemand zoeken in Zuid holland, Die prachtige foto's maakt en geen vermogen rekent, pb mij dan maar even

wedding2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #434 Gepost op: 17 mei 2013, 14:25:20 »
, En ik durf met zekerheid te zeggen dat een professionele fotograaf het niet mooier had kunnen doen, Hij heeft fantastisch de emoties en de liefde weten te vangen in de foto's.



Dees ik snap je enthousiasme om de foto's en ik vind het heel erg fijn dat je zo blij bent, maar ik kan het niet eens zijn met je statement dat een professionele fotograaf het niet mooier had kunnen doen...daarom is er namelijk een enorm prijsverschil tussen een hobbyist en een professional.
Het gaat niet alleen om het opzoeken van het licht en het vinden van het juiste licht, aangeven hoe een bruidspaar kan poseren zonder het op poseren te laten lijken, maar ook om de nabewerking van de foto's waar heel veel tijd in gaat zitten.

Ik geloof wel dat een goede hobbyist ook prachtig net die momenten kan vastleggen die zo waardevol zijn en dat is natuurlijk onbetaalbaar!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #435 Gepost op: 17 mei 2013, 14:52:35 »
De nabewerking kun je ook heel goed zelf als je een beetje handig bent :)

Nu ben ik sowieso heel erg van het DIY, Vaak mis ik bij een fotoshoot, de "mislukte" maar daarom zo grappige foto's, Daarom hebben wij er sowieso voor gekozen om de ruwe onbewerkte versie te ontvangen, Dit hadden wij bij een prof ook gedaan.

En wat wel heel belangrijk is om te melden in deze: Mijn man is enorm camera schuw, en een prof had hem niet zo mooi vast kunnen leggen als de bekende die het nu gedaan heeft, puur omdat hij zich dan niet op zijn gemak had gevoeld..
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2013, 14:55:04 door dees87 »

wedding2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #436 Gepost op: 21 mei 2013, 15:57:12 »
Daarom doen wij eerst een fotoshoot voor het huwelijk met de professionele fotograaf, zodat we lekker aan elkaar kunnen wennen en weten hoe we spontaan kunnen "poseren!"

Destino

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #437 Gepost op: 21 mei 2013, 16:25:02 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:58:08 door destino »

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #438 Gepost op: 9 juni 2013, 09:16:08 »
Hallo,

leuk al die ervaringen te lezen! en wat is een fotograaf persoonlijk...
via google kwam ik op de website van www.studiodamon.com

Fantastische foto's, maar past helaas niet binnen budget.
Fotografen met een soortgelijke stijl kan ik alleen niet vinden...
iemand tips/ervaringen?

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #439 Gepost op: 9 juni 2013, 14:13:49 »
Misschien Sofine Photography?
http://www.sofinephotography.com/wordpress/

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #440 Gepost op: 10 juni 2013, 01:01:25 »
Heb even niet zo snel op de website gekeken voor de stijl van deze fotograaf, maar ik kan je André Roodhuizen aanraden. Is financieel gewoon heel aantrekkelijk hij is er de hele dag bij voor 850 euro incl. reiskosten!!

Hij heeft onze bruiloft gefotografeerd en ik heb de hele dag niets  van zijn aanwezigheid gemerkt. Hij maakt prachtige foto's en ik kan ze deze week, drie weken na de bruiloft ophalen!!!! www.roodhuizen.nl

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #441 Gepost op: 12 juni 2013, 20:26:41 »
Bolien en Mo_23: heel erg bedankt voor de reacties! Dit zijn inderdaad goede opties!

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #442 Gepost op: 18 juni 2013, 13:54:07 »
Ik kan serieus echt iedereen Jeroen Rebergen aanraden.
Wat een fijne fotograaf, dacht overal goed mee.. zelfs bij het aantrekken van de jurk!
Maakt echt ongelofelijk mooie plaatjes (zelfs ík vind mezelf mooi op de foto's) en is niet duur..

Hij is aanwezig als je wilt dat hij dat is, maar voelt als afwezig als je dat wilt..
Echt top... Heb al een ruime selectie vd foto's gezien van hem en rest krijgen we binnen 2 weken..
Dus ook dat gaat best snel!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #443 Gepost op: 18 juni 2013, 16:06:54 »
Ik kan iedereen het foto- en videograaf duo Eduard en Gabriel aanraden van http://www.fotograaf-bruiloft.com/ (zijn volgens mij ook apart te boeken)

We hebben een super goed gesprek met ze gehad, ze denken goed mee en staan open voor ideeën.
Ze leveren onwijs mooie foto's en video's, wat we ook wel een voordeel vinden is dat je geen aanbetaling hoeft te doen en je dus pas achteraf betaalt.

Helaas hebben we besloten om onze bruiloft uit te stellen, maar als we gaan trouwen in 2015 willen we ze zeker boeken.

« Laatst bewerkt op: 18 juni 2013, 16:13:42 door svlok »

Anna-Louise

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #444 Gepost op: 23 juni 2013, 11:29:50 »
Beste Wedding 2013, wij gaan waarschijnlijk Arjan van den Berg als fotograaf nemen voor ons huwelijk in november. (www.vandenberg-bruidsfotografie.nl) We hoorden via vrienden over hem. We hebben toen zijn werk bekeken en hij maakt echt andere dingen dan de meeste. Afgelopen vrijdag hadden we een afspraak met hem en het klikte echt meteen. Hij werkt al heel lang voor tijdschriften en zo en legt zich sinds kort ook meer toe op huwelijken.
Wij hebben hem 'alleen' maar volgens werkt af en toe hij wel samen met iemand. Alleen is hij niet duur iig! Succes!

jen89

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #445 Gepost op: 27 juni 2013, 22:46:40 »
wij zijn op 7 juni 2013 getrouwd en onze fotograaf was johan bertels. Deze fotograaf is ons zeer goed bevallen, hij was heel professioneel en de foto's zijn van goede kwaliteit. Hij komt zelf uit utrecht maar vond het geen probleem om naar den bosch te komen voor ons huwelijk. en niet onbelangrijk de prijs was ook fijn. :)

wedding2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #446 Gepost op: 27 juni 2013, 22:51:36 »
Ik heb al een fotograaf, toch bedankt anna louise....

Shayna

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #447 Gepost op: 4 juli 2013, 10:44:14 »
Hallo,
weet er iemand een goede fotograaf in de omgeving Den Haag/Delft/Rijswijk?

Ben nu op een Site terecht gekomen van Marvin de Kievik en vind het wel mooi eruit zien.
Ze hebben op hun site staan:
5uur trouwreportage voor 945euro
inc reiskosten en 2 fotografen
binnen drie weken een DVD met250 tot 350 foto's in JPG, originele grootte en zonder logo's.
foto's zijn bewerkt op contrast, kleur en/of uitsnede

Wij hebben een budget van ~1000euro voor de fotograf.

rainforest

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #448 Gepost op: 23 juli 2013, 21:39:49 »
Ik kan iedereen het foto- en videograaf duo Eduard en Gabriel aanraden van http://www.fotograaf-bruiloft.com/ (zijn volgens mij ook apart te boeken)

We hebben een super goed gesprek met ze gehad, ze denken goed mee en staan open voor ideeën.
Ze leveren onwijs mooie foto's en video's, wat we ook wel een voordeel vinden is dat je geen aanbetaling hoeft te doen en je dus pas achteraf betaalt.

Helaas hebben we besloten om onze bruiloft uit te stellen, maar als we gaan trouwen in 2015 willen we ze zeker boeken.

Dit ziet er heel mooi uit! Heb jij misschien een indicatie van de prijs? Dat kan ik nergens vinden.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #449 Gepost op: 24 juli 2013, 22:00:08 »
Hallo,
weet er iemand een goede fotograaf in de omgeving Den Haag/Delft/Rijswijk?

Ben nu op een Site terecht gekomen van Marvin de Kievik en vind het wel mooi eruit zien.
Ze hebben op hun site staan:
5uur trouwreportage voor 945euro
inc reiskosten en 2 fotografen
binnen drie weken een DVD met250 tot 350 foto's in JPG, originele grootte en zonder logo's.
foto's zijn bewerkt op contrast, kleur en/of uitsnede

Wij hebben vorige week een gesprek gehad met Hans Bracke. Ik heb er een heel goed gevoel over en over de andere fotograaf iets minder mijn as vind die andere ook goed en die is goedkoper. Hans vraagt voor heel de dag fotografie 690 euro. Dit is incl. reiskosten en bewerkingen. Voor evt. fotoalbum moesten we rekenen op ong. 250 euro. Misschien dat je er wat aan hebt. Ik hoop dat mijn as overstag gaat en we voor deze fotograaf gaan kiezen hihi.....

Wij hebben een budget van ~1000euro voor de fotograf.

hmm zie nu pas dat mijn bericht er niet onder staat dus sorry daarvoor.
misschien zou je eens kunnen informeren bij Hans Bracke uit den haag.
wij hebben vorige week een gesprek met hem gehad en komt heel proffesioneel en leuk over op ons. Waarschijnlijk gaan wij voor hem kiezen. Hij is voor een hele dag (ongeacht aantal uren) voor €690,00 te boeken en album kost €250,00 dus als je die ook Wilt hebben zit je nog steeds in het budget. Als je zijn naam intypt bij Google kom je op z'n advertentie op marktplaats terecht en daar staat ook z'n link naar z'n site voor trouwfotogravie. 
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2013, 14:25:10 door Frenchbull85 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards