collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 381195 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #475 Gepost op: 26 september 2013, 07:30:05 »
Bij onze fotograaf is 690 euro voor de hele dag foto's maken en dan max 250 euro voor album (afhankelijk van welke buitenkant/aantal pagina's enz.)

Aafjes77

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #476 Gepost op: 7 oktober 2013, 12:29:55 »
Onze fotografe was Mirjam Rap van Rapshots uit Arnhem. Zij is de vrouw van de eigenaar van onze trouwlocatie. Wij hebben inmiddels ons album gekregen en WAUW!
Oke ze kost wat maar dan heb je ook wel wat.
Ze was, op onze trouwdag, om 10.30 bij ons en ging rond 17.00 uur weer weg. We hebben twee dvd's met foto's 1 zwart wit en 1 kleur en een prachtig fotoalbum van 30 pagina's. We hebben 1450 euro betaald. Veel, vind ik ook! Maar het is het meer dan waard, wat een prachtige foto's en wat een mooi album!

Bianca3108

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #477 Gepost op: 7 oktober 2013, 22:34:27 »
Wij hadden als fotograaf Natasja spierings uit Drunen.
Zij is van 9.00 tot 17.00 geweest en haar man (ook fotograaf) is van 9.00 tot 14.00 geweest. Dat koste €750. Daarbij krijg je alle foto's op dvd (800 bij ons). Hierin zitten ook de bewerkte foto's, met andere kleuren enzo. Mocht je een bepaalde foto nog anders bewerkt willen, dan kon dat ook nog.
Ze heeft ook ons fotoalbum gemaakt. Erg mooi. 50blz voor € 335. Maar je kan ook meer of minder kiezen.

We hebben er voor gekozen voor 2 fotografen omdat dan het aankleden van zowel de bruidegom als de bruid gefotografeerd wordt en om het officiele gedeelte vanaf 2 kanten vast te leggen. Nu hebben we ook veel foto's van onze gasten.

Hipse

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #478 Gepost op: 11 oktober 2013, 09:40:36 »
Graag wil ik ook een lovende recensie over onze fotografe schrijven.
Omdat zij echter een goede bekende van ons is en ik onder een andere schuilnaam op dit forum nogal persoonlijke informatie deel, heb ik even een nieuw account aangemaakt (vandaar dat dit mijn 1e berichtje is onder deze naam!)

Onze trouwdag is gefotografeerd door Els Oostveen van Visuels Fotografie (www.visuels.nl).
Els is allereerst een hele prettige, open persoon die overal voor open staat en die bovendien erg snel werkt. Zo had ze al heel snel na ons eerste voorgesprek de offerte klaar en kregen wij al meteen de dag na ons trouwen een klein voorproefje van 6 foto's van haar.

Tijdens het fotograferen stelt Els je heel snel op je gemak, iets wat heel natuurlijk gaat bij haar. Het voelt niet alsof je aan het poseren bent, je bent gewoon lekker aan het kletsen terwijl je helemaal opgaat in je echtgeno(o)t(e) en ineens zegt ze: "We zijn klaar!"  :biggrin:

Naast dat het heel prettig samenwerken is met Els, maakt ze -niet onbelangrijk- prachtige foto's. Ze is op de juiste plek op het juiste moment, ze heeft oog voor detail en weet heel goed de emotie van het moment te vangen. Haar foto's zijn haarscherp en ze vindt elke keer weer een originele invalshoek. Haar foto's vertellen echt het verhaal van onze trouwdag, waarbij ze niet alleen ons heeft gefotografeerd maar ook heel veel van onze gasten.

Els verhuurt ook een heuse photobooth -met de meest bizarre props- voor op je trouwreceptie of -feest. Wij hadden deze er ook bij en dit heeft voor heel veel hilariteit gezorgd, wat een succesnummer!! De photobooth is heel professioneel van opzet en bij het bekijken van alle foto's die dit heeft opgeleverd liggen we elke keer weer in een deuk.

Wij zijn ontzettend blij dat we Els onze bruiloft hebben laten fotograferen en we hebben al heel veel lovende reacties gehad op onze trouwfoto's. Een echte aanrader dus!

btamdewit

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #479 Gepost op: 11 oktober 2013, 13:58:16 »
Klinkt een beetje als reclame dit, zeker omdat het je eerste post op dit forum is...

Hipse

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #480 Gepost op: 11 oktober 2013, 14:20:17 »
Zucht, ik begrijp natuurlijk heel goed je achterdocht Bianca, maar ik weet ook echt niet hoe ik op een andere manier onze fotografe in het zonnetje kan zetten zonder mijn eigenlijke forumnaam te gebruiken…ik blijf graag anoniem! :confused:
Lastig dit.....

Jassou

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #481 Gepost op: 11 oktober 2013, 16:44:18 »
Wat is er mis met je eigenlijke forumnaam?

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #482 Gepost op: 11 oktober 2013, 17:08:06 »
Wij hadden Perry Zonneveld. Dit is echt een TOP fotograaf! Wij voelden ons meteen bij hem op ons gemak. En hij heeft heel veel leuke ideeën en het kan hem niet gek genoeg. Dus hou je niet van standaard foto's dan is hij al helemaal een aanrader! :biggrin: Bij mijn verhaal over onze trouwdag staat al een leuke/geniale foto van hem! En op zijn site nog veel meer.

Hij is niet een hele goedkope fotograaf maar je krijgt echt waar voor je geld.

(Zijn winkel zit in Veenendaal)
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2013, 17:10:47 door *Mootje* »

Hipse

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #483 Gepost op: 11 oktober 2013, 23:26:05 »
Wat is er mis met je eigenlijke forumnaam?

Helemaal niets, maar zoals ik al eerder probeerde uit te leggen wil ik voorkomen dat iemand die mij kent nu lekker verder het forum door gaat spitten en daar allerlei zéér persoonlijke info over mij te weten komt die ik liever alleen anoniem deel.

Jammer dat de aandacht nu helemaal afgeleid wordt van mijn oorspronkelijke boodschap...is het misschien een idee dat ik een pb stuur naar één van de admins met daarin mijn eigenlijke forumnaam?

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #484 Gepost op: 16 oktober 2013, 10:58:19 »
Hoi Pitahaya,

Ik weet niet wat jullie budget is maar kijk eens bij Daniel Vos Fotografie komt zelf ook uit Alkmaar ik heb hem gesproken erg aardige en ik denk ook kundige man!Succes met zoeken!
Groetjes,
Littlelady

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #485 Gepost op: 16 oktober 2013, 11:52:09 »
Lusi kijk eens bij Debby Elemans. Zij heeft onze foto's gemaakt. Leuke, lieve vrouw. Je voelt direct op je gemak bij haar en zij maakt ongedwongen foto's

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #486 Gepost op: 16 oktober 2013, 11:54:43 »
En mag ik 1 tip geven. Bespaar nooit op de fotograaf. Ik weet dat ze prijzig zijn, maar de foto's wil je je hele leven lang bewaren. Het is ook vaak 1 van de dingen waar bruidsparen op willen besparen en dat is zonde. Kijk naar waar je nog meer op kunt besparen zodat je toch de fotograaf kunt krijgen die jij graag zou willen.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #487 Gepost op: 16 oktober 2013, 11:59:35 »
Graag wil ik ook een lovende recensie over onze fotografe schrijven.
Omdat zij echter een goede bekende van ons is en ik onder een andere schuilnaam op dit forum nogal persoonlijke informatie deel, heb ik even een nieuw account aangemaakt (vandaar dat dit mijn 1e berichtje is onder deze naam!)

Onze trouwdag is gefotografeerd door Els Oostveen van Visuels Fotografie (www.visuels.nl).
Els is allereerst een hele prettige, open persoon die overal voor open staat en die bovendien erg snel werkt. Zo had ze al heel snel na ons eerste voorgesprek de offerte klaar en kregen wij al meteen de dag na ons trouwen een klein voorproefje van 6 foto's van haar.

Tijdens het fotograferen stelt Els je heel snel op je gemak, iets wat heel natuurlijk gaat bij haar. Het voelt niet alsof je aan het poseren bent, je bent gewoon lekker aan het kletsen terwijl je helemaal opgaat in je echtgeno(o)t(e) en ineens zegt ze: "We zijn klaar!"  :biggrin:

Naast dat het heel prettig samenwerken is met Els, maakt ze -niet onbelangrijk- prachtige foto's. Ze is op de juiste plek op het juiste moment, ze heeft oog voor detail en weet heel goed de emotie van het moment te vangen. Haar foto's zijn haarscherp en ze vindt elke keer weer een originele invalshoek. Haar foto's vertellen echt het verhaal van onze trouwdag, waarbij ze niet alleen ons heeft gefotografeerd maar ook heel veel van onze gasten.

Els verhuurt ook een heuse photobooth -met de meest bizarre props- voor op je trouwreceptie of -feest. Wij hadden deze er ook bij en dit heeft voor heel veel hilariteit gezorgd, wat een succesnummer!! De photobooth is heel professioneel van opzet en bij het bekijken van alle foto's die dit heeft opgeleverd liggen we elke keer weer in een deuk.

Wij zijn ontzettend blij dat we Els onze bruiloft hebben laten fotograferen en we hebben al heel veel lovende reacties gehad op onze trouwfoto's. Een echte aanrader dus!

Dit is reclame.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #488 Gepost op: 16 oktober 2013, 12:16:15 »
Lusi kijk eens bij Debby Elemans. Zij heeft onze foto's gemaakt. Leuke, lieve vrouw. Je voelt direct op je gemak bij haar en zij maakt ongedwongen foto's

Helemaal mee eens  :applaus:
Wij hebben vorige maand de loveshoot gehad, echt super leuk & gezellig en waanzinnig leuke foto's!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #489 Gepost op: 16 oktober 2013, 12:50:32 »
Maar die zit in Zuid-Holland... Dan zit je ook weer met reiskosten ensow en moet je voor een eerste afspraak helemaal daarheen. Terwijl wij in noord-holland wonen, en er zijn er hier ook genoeg denk ik toch?

Ik heb gekozen voor de fotograaf en haar foto's ik heb mijn fotograaf niet geselcteerd op basis waar hij of zij vandaan komt. Al moest ik er twee uur voor reizen :-) De tip is dan ook kies een fotograaf uit waar jij de foto's mooi van vind en niet omdat hij of zij ver weg woont. Je hoeft dan maar 1 x even te rijden voor een afspraak.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #490 Gepost op: 16 oktober 2013, 13:15:12 »
Lusi kijk eens bij Debby Elemans. Zij heeft onze foto's gemaakt. Leuke, lieve vrouw. Je voelt direct op je gemak bij haar en zij maakt ongedwongen foto's

Helemaal mee eens  :applaus:
Wij hebben vorige maand de loveshoot gehad, echt super leuk & gezellig en waanzinnig leuke foto's!

Zij dat de foto's met de kids?

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #491 Gepost op: 16 oktober 2013, 14:19:00 »
Graag wil ik ook een lovende recensie over onze fotografe schrijven.
Omdat zij echter een goede bekende van ons is en ik onder een andere schuilnaam op dit forum nogal persoonlijke informatie deel, heb ik even een nieuw account aangemaakt (vandaar dat dit mijn 1e berichtje is onder deze naam!)

Onze trouwdag is gefotografeerd door Els Oostveen van Visuels Fotografie (www.visuels.nl).
Els is allereerst een hele prettige, open persoon die overal voor open staat en die bovendien erg snel werkt. Zo had ze al heel snel na ons eerste voorgesprek de offerte klaar en kregen wij al meteen de dag na ons trouwen een klein voorproefje van 6 foto's van haar.

Tijdens het fotograferen stelt Els je heel snel op je gemak, iets wat heel natuurlijk gaat bij haar. Het voelt niet alsof je aan het poseren bent, je bent gewoon lekker aan het kletsen terwijl je helemaal opgaat in je echtgeno(o)t(e) en ineens zegt ze: "We zijn klaar!"  :biggrin:

Naast dat het heel prettig samenwerken is met Els, maakt ze -niet onbelangrijk- prachtige foto's. Ze is op de juiste plek op het juiste moment, ze heeft oog voor detail en weet heel goed de emotie van het moment te vangen. Haar foto's zijn haarscherp en ze vindt elke keer weer een originele invalshoek. Haar foto's vertellen echt het verhaal van onze trouwdag, waarbij ze niet alleen ons heeft gefotografeerd maar ook heel veel van onze gasten.

Els verhuurt ook een heuse photobooth -met de meest bizarre props- voor op je trouwreceptie of -feest. Wij hadden deze er ook bij en dit heeft voor heel veel hilariteit gezorgd, wat een succesnummer!! De photobooth is heel professioneel van opzet en bij het bekijken van alle foto's die dit heeft opgeleverd liggen we elke keer weer in een deuk.

Wij zijn ontzettend blij dat we Els onze bruiloft hebben laten fotograferen en we hebben al heel veel lovende reacties gehad op onze trouwfoto's. Een echte aanrader dus!

Ik heb een privéberichtje gehad van Hipse, ik weet haar andere forumnaam en ik kan jullie verzekeren dat zij op haar andere account zeer actief is. Zij heeft dit echt gedaan om haar fotografe in het zonnetje te zetten en verder anoniem te blijven.
Echter, tweede accounts zijn niet meer toegestaan, dus ook het account van Hipse wordt gesloten. De posts blijven wel gewoon zichtbaar.

Hopelijk is hiermee jullie wantrouwen en twijfel weggenomen  :biggrin:




margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #492 Gepost op: 16 oktober 2013, 18:50:15 »
Lusi kijk eens bij Debby Elemans. Zij heeft onze foto's gemaakt. Leuke, lieve vrouw. Je voelt direct op je gemak bij haar en zij maakt ongedwongen foto's

Helemaal mee eens  :applaus:
Wij hebben vorige maand de loveshoot gehad, echt super leuk & gezellig en waanzinnig leuke foto's!

Zij dat de foto's met de kids?

Hihihi nee wij hebben geen kids. Onze foto's van de loveshoot staan niet op haar site.

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #493 Gepost op: 29 oktober 2013, 16:26:06 »
Die is zeker duur! Wel mooie foto's.

Wij hebben gekozen voor Emiel Lops in Rotterdam. Betalen 1095 euro voor 8 uur. Dat is ex. fotoalbum. Hij heeft ook de bruiloft van vrienden van ons gedaan en hebben hem eigenlijk op de dag zelf bijna niet gezien. Dat vonden wij belangrijk om zo foto's te krijgen waar mensen 'echt' op staan. Misschien is het wat voor je...

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #494 Gepost op: 30 oktober 2013, 11:11:25 »
Meiden,
Heb alles even doorgelezen hier en ook al vele namen gegoogled. Maar heb nog bij geen fotograaf gehad Dit is 'm! Behalve bij mon et mine, maar die is zó duur. Kent niemand een fotograaf die qua fotostijl hier een beetje bij aansluit maar iets betaalbaarder is?

Wij waren ook GEK van Mon et Mine, maar hun prijzen vielen ook bij ons buiten budget.
We zijn uiteindelijk voor Ralf van www.eppel.nl gegaan. Super fotograaf met zelfde stijl! En minstens dezelfde kwaliteiten vinden wij.
'Nadeel' bij mon et mine is dat ze met zijn tweeën komen en daarom dus ook een hogere prijs.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #495 Gepost op: 30 oktober 2013, 11:22:56 »
Wij hebben Jeroen Rebergen van www.huwelijkfotografie.nl. Ik kan nog niet zeggen hoe zijn foto's zijn, want we trouwen over 6 weken pas, maar we hebben al wel een loveshoot gehad en die foto's zijn supermooi geworden. Alle vertrouwen dus!!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #496 Gepost op: 30 oktober 2013, 11:25:19 »
Voor de wat meer noordelijk gelegen bruiden;

Wij hadden erik groothuis van www.bighouseproductions.nl. Fijne man, rustig, toch enthousiast, onzichtbaar op de dag zelf, en we zijn erg blij met de fotos en de shoot voelde heel natuurlijk. Aan, geen geposeer!

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #497 Gepost op: 1 november 2013, 14:16:08 »
Even een vraagje.

Wij hebben onze fotograaf voor 8u geboekt. Maar nu zijn we gisteren in ondertrouw gegaan en we trouwen dus om kwart voor 11 en het feest begint pas om 17u. Nuja om 17u worden we verwacht op de locatie.
De fotograaf werkt 8 onafgebroken uren, dus het is geen mogelijkheid om hem 's ochtend te hebben en dan 's avonds ook nog.
Ik weet eventjes niet wat ik ermee moet doen.
Als we hem willen voor de ceremonie vast te leggen dan zitten we daar allemaal 6u met onze duimen te draaien en vertrekt hij als we aankomen op de locatie.
Dus dat is sowieso al geen optie.
Ik was nu aan het denken van de fotograaf in de middag te laten komen en dan aan iedereen te vragen zoveel mogelijk foto's te nemen tijdens de ceremonie. Maar zowel de ceremonie als het feest zijn echt wel belangrijk om foto's van te hebben en ik moet nu precies gaan kiezen welke van de 2 ik op foto wil hebben.

Wat zouden jullie doen?
Er is misschien nog de optie van de fotograaf voor langere tijd te boeken, maar dan moet de locatie wel toestaan om zelf muziek te laten afspelen via een cd'tje. Anders moeten we kiezen tussen de fotograaf voor een ganse dag of een DJ.

Dus alle tips, redeneringen, ... zijn welkom.

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #498 Gepost op: 1 november 2013, 14:35:54 »
Absoluut wél een fotograaf bij de plechtigheid en eventueel niet bij het feest. Feestfoto's zijn wat minder belangrijk (of alleen het eerste uurtje, want daarna lijkt alles op elkaar of wordt het alleen maar erger ivm alcohol ;))

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #499 Gepost op: 1 november 2013, 14:44:23 »
Helemaal eens met Patriesje wel bij de ceremonie minder belangrijk bij het feest. Wij hadden bij het feest geen fotograaf. Maar gevraagd of mensen zelf wilde foto's maken. Wij hadden ook twee digitale cameras daar rond 'slingeren'  foto's genoeg!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards