collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 381182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verhulst Fotografie

  • Gast
Waar letten jullie op bij het uitkiezen van een fotograaf?
« Reactie #575 Gepost op: 5 mei 2014, 14:55:48 »
Als fotografe ben ik erg benieuwd wat jullie belangrijk vinden bij het uitkiezen van een fotograaf voor jullie grote dag en waar jullie (extra) op letten tijdens jullie zoektocht?

Vinden jullie het bijvoorbeeld prettig om van tevoren de fotograaf te ontmoeten en uitgebreid de dag door te spreken of bellen/mailen jullie liever?

En wat zijn voor jullie afknappers?

Ik ben erg benieuwd!  :biggrin:
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Waar letten jullie op bij het uitkiezen van een fotograaf?
« Reactie #576 Gepost op: 5 mei 2014, 15:01:22 »
Er zijn al best veel topics waarin dit besproken wordt...

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Waar letten jullie op bij het uitkiezen van een fotograaf?
« Reactie #577 Gepost op: 5 mei 2014, 17:32:19 »
Jammer dat je zelf fotograaf bent, en je ook zo presenteert hier. Ook indirecte reclame is niet toegestaan.
Heb het gerapporteerd. Mogen de mods kijken wat ze ermee doen. (sorry mods,nog meer werk)

Verhulst Fotografie

  • Gast
Re: Waar letten jullie op bij het uitkiezen van een fotograaf?
« Reactie #578 Gepost op: 5 mei 2014, 17:47:23 »
Dat wist ik niet toen ik het account aanmaakte.
Ik kan het bericht zelf niet verwijderen, was niet de bedoeling om reclame te maken maar om informatie te verzamelen.

Jammer dat er geen serieuze reacties op komen.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #579 Gepost op: 5 mei 2014, 18:55:48 »
Waar ik op gelet hen

-prijs
-style van fotograferen
-kwaliteit van de foto's
- website kwaliteit zegt ook iets over de computer vaardigheden van de fotograaf vaak en dus ook over de bewerkingsmogelijkheden.
- eerste kennismaking vind ik fijn als gesprek zodat wij onze ideeën konden kenbaar maken en ik kon horen hoe creatief en meedenkend de fotograaf is.

Afknappers
- type foto's / style fotograferen
- te hoge prijs
- alleen maar pakketten die niet aansluiten bij je wensen en hier niet flexibel in kunnen/willen zijn

Jojo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #580 Gepost op: 22 juni 2014, 15:11:05 »
Op vrijdag 20 juni 2014 was het eindelijk onze dag. Wij hadden Jeroen rebergen als onze trouwfotograaf. Super leuke dag met hem beleeft. Hij was er wanneer je hem nodig had en hij was onzichtbaar wanneer dit nodig was.
Hij dacht ontzettend goed met je mee. Hij geeft je vertrouwen. Wij kregen bij hem een gevoel alsof hij al jaren onze zeer goede vriend was! Vrienden en familie waren vol lof over Jeroen! Wij hadden foto en video. Wat ook erg fijn was zijn bij hem de prijzen. Mooie scherpe prijs voor de foto's en video. Binnen 2 dagen de eerste selectie foto's binnen. Wauw!! Die waren super mooi!! Zou zo nog een keer met hem willen samenwerken,dat zegt heel veel van iemand die nooit op foto's wil.
Jeroen is een echte vakman! Echt een AANRADER!!!
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2014, 23:47:25 door Jojo »

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #581 Gepost op: 20 juli 2014, 21:03:18 »
Wij zijn getrouwd op 10-07-2014 en toevallig hebben we net als Jojo ook Jeroen Rebergen als trouwfotograaf.
Hij kon met iedereen het prima vinden, was niet opvallend aanwezig, heeft de perfecte plaatjes weten te schieten en was iedereen al voor. Als je vroeg:"Wil je dat en dat zo op de foto zetten?" Was het antwoord: "Heb ik al gedaan!" Top kerel.

Vrienden en familie vonden hem ook geweldig. Ook heeft hij mijn man geweldig op de foto's weten vast te leggen en is hij enthousiast. We hebben een geweldige dag beleefd met hem. Nu wachten op de definitieve foto's.. De kleinere selectie kregen we meteen al de volgende dag via de site. Een mooi beeld hoe de hele dag geweest was. Als we weer een fotograaf nodig hebben, zullen we zeker hem als eerste vragen. Wat tevens prettig is, is dat hij werkt met allerlei back-ups. Hij heeft foto en video gedaan bij ons en dat voor de hele dag en niet voor een achterlijk dure prijs. Trash the dress gaat ook zeker met hem gebeuren, hij is al helemaal enthousiast en wij ook!

Snoopy32

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 22
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #582 Gepost op: 11 juni 2016, 00:59:34 »
Graag wil ik even waarschuwen voor fotografe Hella de Kler uit Bunschoten-Spakenburg..! Ze komt afspraken niet na en is niet professioneel, we hebben foto's inmiddels aan verschillende mensen laten zien en zelfs een leek kan zien dat ze er weinig verstand van heeft. Ook zijn er van verschillende speciale momenten geen foto's omdat het in haar ogen te snel ging. Daarnaast wordt je schandalig behandeld als je haar wijst op gemaakte afspraken en publiceert zij foto's zonder toestemming om wraak te nemen/pesten dus aan alle bruidjes hier: ga niet met haar in zee!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #583 Gepost op: 12 juni 2016, 20:11:06 »
Heel vervelend voor jullie.
Maar wat ik me een beetje afvraag. Wat verwacht je van iemand met 32 likes op FB en uitvaart fotografie doet?

Nina25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #584 Gepost op: 12 februari 2017, 17:32:11 »
Help! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een foto en videograaf waarvoor ik een budget heb van 1500 euro. Iemand tips?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards