collapse

Auteur Topic: Trouwlocaties Omgeving Almere  (gelezen 3080 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

menm

  • Gast
Trouwlocaties Omgeving Almere
« Gepost op: 20 januari 2010, 18:51:33 »
Hallo, wij gaan 06-05-2011 trouwen in gemeentehuis Weesp. De feestlocatie vind ik erg moeilijk.
We zaten te denken aan de Wesitaar in Maarsbergen maar dat is ongeveer 35 min. vanaf Weesp. Wij wonen in Almere en ik wil misschien toch iets dichterbij zoeken.
Wie kent een leuke locatie die ook betaalbaar is. Bij de Weistaar betaal je ca 27,50 p.p voor de avond. Dat vind ik niet echt duur en de locatie is in een soort boerderij. Alleen de aftsand houd ons nog tegen.

Wie kan ons wat tips geven?

pearlie

  • Gast
Trouwlocaties Omgeving Almere
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2010, 00:48:22 »
voor het feest gaan wij naar party pub.. erg leuk tis in almere.. je kan daar trouwen, eeten en feesten.. verder zijn der niet echt leuke lokaties in en om almere/lelystad

lydia

  • Gast
Trouwlocaties Omgeving Almere
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2010, 22:59:05 »
Bij lelystad is toch zo'n nagebouwd prehistorisch dorp? als je zelf alle catering etc wilt doen is dat misschien wat? wij zijn daar even mee bezig geweest juist omdat we in de eerste instantie vooral een buitenlocatie zochten.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Trouwlocaties Omgeving Almere
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2010, 02:09:48 »
Ik zal eens gaan kijken bij de Spotlight in Almere. Hele mooie zaal, niet duur.

Suusz

  • Gast
Trouwlocaties Omgeving Almere
« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2010, 13:13:15 »
Wij hebben ons diner en feest 's avonds bij de Kemphaan in Almere gehouden. Erg mooie locatie, prima eten en nog biologisch ook! Mooie van de locatie vonden wij dat je 2 verdiepingen hebt, die door een trap met elkaar zijn verbonden. Hierdoor was boven de dansvloer en muziek en kon je beneden gezellig kletsen en was de muziek meer op de achtergrond.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards