collapse

Auteur Topic: Stola Maar Dan Aan Elkaar Genaaid?  (gelezen 2373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

christel188

  • Gast
Stola Maar Dan Aan Elkaar Genaaid?
« Gepost op: 7 februari 2010, 21:52:44 »
Afgelopen zaterdag heb ik mijn jurk gekocht, hij is prachtig!
Nu heeft ie een haltertop en voor overdag heb ik er een soort stola overheen gepast. Alleen was die aan de uiteindes aan elkaar genaaid, heel mooi valt die dan over hè schouders. Ik vond 150 euro hiervoor echt te duur!
Wie weet hoe die dingen heten, of ze een naam hebben en waar ik die online of in een winkel kan kopen?
Bedankt!

tinkerbell1982

  • Gast
Stola Maar Dan Aan Elkaar Genaaid?
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2010, 12:06:30 »
[quote name=\'christel188\' post=\'304960\' date=\'07 February 2010, 21:52\']Afgelopen zaterdag heb ik mijn jurk gekocht, hij is prachtig!
Nu heeft ie een haltertop en voor overdag heb ik er een soort stola overheen gepast. Alleen was die aan de uiteindes aan elkaar genaaid, heel mooi valt die dan over hè schouders. Ik vond 150 euro hiervoor echt te duur!
Wie weet hoe die dingen heten, of ze een naam hebben en waar ik die online of in een winkel kan kopen?
Bedankt![/quote]

ik denk dat je het heel goed zelf kan maken met een stuk stof (misschien is je as schoonmoeder wel heel handig :wink:
en anders kun je een lange sjaal kopen en die evt onderaan zelfs met elastiek vastzetten...kijk eens op internet daar kun je vast wel zoiets als afbeelding vinden.
want inderdaad 150 euro...die is gek!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards