collapse

Auteur Topic: 3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?  (gelezen 15683 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #25 Gepost op: 13 mei 2010, 22:39:45 »
Pff er moet nog veel gebeuren hier! Ondertrouw wel geregeld, 14 juni. Maar lief moet nog een pak, we moeten nog kaarten, ringen, definitieve gastenlijst, menu kiezen, openingsdans mixen en leren, muziek uitzoeken, naar de notaris, kapper zoeken, vakantie uitzoeken en en en...

Fijn dat jullie een fotograaf hebben gevonden M'lein!

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #26 Gepost op: 14 mei 2010, 07:11:13 »
hoi hoi,

volgens mij zijn mannen gewoon laat met hun pak bij mijn ventje moet ik er ook achteraan zitten!! :blink: :blink:  
Ik ga 28 mei mijn jurk eindelijk weer passen!! Ik kreeg haar telkens niet te pakken dus nu eindelijk een afspraak gemaakt.. Ik hoop dat ie goed is.. zal nog wel wat aan de lengte gedaan moeten worden want nu heb ik mijn schoenen mee en daar zit een klein hakje aan!! Maar ik neem aan dat ze daar rekening mee heeft gehouden..

Ik ga volgende week ff bellen voor de feestlocatie ik wil rond 15 juli daar nog ff langs voor de laatste dingen.. kaartjes zijn de deur al uit haha lekker vroeg maar ja of ze nou thuis liggen of al bij de mensen dan kunnen ze niet zeggen dat ze de kaart laat binnen kregen.. ik heb nog van niemand gehoord dat ze niet konden dus dat is wel fijn..

Oh en ik ga deze maand of volgende maand nog kleren kopen voor mijn kleine ventje.. van mij hoeft ie geen pakje want ja voor een kind van 4 is dat toch niet alles!!
Wij weten nog niet of we op huwelijksreis gaan ivm de financiën.. maar als we gaan dan gaat Gavin naar zijn opa en oma..We willen dan heel graag naar Turkije toe want wij zijn echt vakantie liefdes en hebben elkaar ontmoet op vakantie in Turkije.

Ik ga in juni/juli voor mijn proefkapsel dat is maar 40 euro en voor mijn make-up ga ik rond augustus en dat is waarschijnlijk gratis omdat ik een tijdje op hun kind heb gepast!! Nu alleen nog ergens iemand goedkoop vinden voor mijn nagels en dan is dat ook geregeld

Ik heb het ook druk deze maand met andere dingen dus veel aan de bruiloft zal er niet gebeuren maar ja het komt allemaal wel goed..

Ik ben ook gastouder dus ben nu met het evc traject bezig als het goed is ben ik daar maandag mee klaar want dan komen ze bij me langs.. en ik moet in de zomer ook nog bij mijn andere werk veel werken (ja een workaholic hihihi) want er gaan veel mensen op vakantie en ik ga natuurlijk niet op vakantie in de zomer..

Nou ja het is weer een lang verhaal geworden hahaha...

Meiden ik hoop dat bij jullie alles al een beetje geregeld is..

En chantal het komt wel goed hoor je hebt zo de rest geregeld!! ff een avondje voor zitten..


xxxjes eveline

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #27 Gepost op: 21 mei 2010, 10:44:08 »
We zijn bezig met de uitnodigingen en wat vind ik het moeilijk! Wie wel en niet uit te nodigen... tuurlijk is het van een groot aantal duidelijk, maar daarna komt er zo'n grijs gebied. En tja, lullige overweging misschien, maar wat als er veel mensen van de huidige lijst niet kunnen, hadden we dan niet toch liever wat meer mensen uitgenodigd?

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #28 Gepost op: 23 mei 2010, 08:33:05 »
haha bij ons zijn de kaarten al de deur uit want ze waren al klaar dus vond mijn vriend van we kunnen ze net zo goed al versturen want anders liggen ze te verstoffen bij ons thuis!!

xxxjes eveline

Anniek

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #29 Gepost op: 23 juli 2010, 20:36:56 »
Hee Lady's,
Op dit moment over 6 weken zijn we aan het feesten  :biggrin: en zijn we getrouwd!!!!!!!!!
Joehoe!!!

Wij gaan deze week de bloemen bestellen, het gastenboek moet ik nog ergens uit weten te halen en de kado's voor fam kopen.
Ik heb er zin in...........
Jullie ook?

Groetjes

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #30 Gepost op: 5 augustus 2010, 08:20:32 »
jaaaaa ik heb er zin in!!! Ik kan niet wachten maar ja morgen nog een maand te gaan en dan is het zover!! Ik kan niet geloven dat een jaar zo snel voorbij is!! Ik moet alleen nog voor een proef make-up en dan heb ik alles geregeld...

Oh mijn vriend moet nog de bloemen regelen maar de bloemist zeiden ze dat dat pas twee weken van tevoren hoeft dus daar maak ik me niet druk om!!

Hoe gaat het verder met iedereen??

xxxjes eveline

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #31 Gepost op: 5 augustus 2010, 20:57:20 »
Goed bezig eveline!

Hier is de trouwstress flink aan het toeslaan! We zijn er ook erg druk mee bezig nog. Van de week de dagplanning gemaakt, morgenavond komt de cm om hem door te spreken. Lief moet nog verder met zijn pak (heeft wel broek, jas en schoenen), jurk ga ik dinsdag weer passen, is dan bijna af en accesoires zijn compleet als mijn handschoenen morgen worden bezorgd.
Bloemen zijn ongeveer geregeld (doet mijn oom), maandag naar notaris om huwelijkse voorwaarden te tekenen.
Dan ga ik ook de BABS bellen, omdat ik vind dat het te lang duurt voor hij contact opneemt;).
Verder nog; bedankjes voor cm, dj, getuigen en ouders, dans verder oefenen, versiering regelen voor het huis, fotograaf en locatie bellen voor definitieve afspraken en dat was het belangrijkste wel zo ongeveer.

Succes allemaal! Over 4 weken is het (bijna) zo ver!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #32 Gepost op: 13 augustus 2010, 15:08:27 »
Whhaaaaah nog maar 3 weken dames!!!

Hebben jullie al een vrijgezellenfeest gehad? Die van ons is volgende week vrijdag, heb ik vernomen van mensen die het (gelukkig) niet voor zich konden houden.

mariskaschr

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #33 Gepost op: 15 augustus 2010, 11:15:18 »
Whhaaaaah nog maar 3 weken dames!!!

Hebben jullie al een vrijgezellenfeest gehad? Die van ons is volgende week vrijdag, heb ik vernomen van mensen die het (gelukkig) niet voor zich konden houden.

Ja ik krijg de 26e ook wat heb ik gehoord, oh wat gaat het op schieten nu he...... ik wordt iedere ochtend wakker met de kriebels in mijn buik mer ik.

En nu maar duimen dat het mooi weerd wordt 3 september!!

grt,
Mariska
bruiloft 3 september Scheveningen.

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #34 Gepost op: 15 augustus 2010, 21:09:40 »
heyyyyy dames,

Nou ik heb gisteren mijn vrijgezellenfeestje gehad wat ik totaal niet verwacht had!! Ik moest gisteren namelijk gewoon werken maar was om zes uur klaar.. Ik liep langs de bar (werk in de horeca) en daar zaten vier collega's en dat vond ik wel raar.. die wonen namelijk niet in de buurt en hoefde niet te werken.. Op een gegeven moment zeiden ze van kom eens hier!!! Toen kreeg ik een kaart van je word meegenomen. Nou ik kreeg een kroontje op en een sjerp waar op stond ja ik wil!! Nou we gingen mijn auto naar huis brengen en toen zijn we naar een restaurant gegaan.. ik mocht echt alleen maar alcohol drinken pffff en dat voor iemand die eigenlijk nooit drinkt.. we hebben heerlijk buiten gegeten en ontzettend veel gelachen.. Daarna zijn we lekker nog ff de kroeg in gegaan!! Toen ik thuis kwam met een vriendin was ik aardig ver heen.. haha ff mijn aanstaande lastig gevallen etc en toen ben ik met mijn dronken kop in slaap gevallen op de bank. Maar toen ik s'ochtends wakker werd lag ik toch in bed.. schijnbaar heb ik de deur open gedaan al liggend op mijn buik en ben ik zo in bed gesprongen..Haha dat is het enige deel dat ik ff niet meer weet :blink:. Maar al met al vond ik het fantastisch gewoon lekker uit eten met vriendinnen en lekker kletsen..Jammer dat ik de hele dag al brak en koppijn heb hahahaha..

Nu op naar de bruiloft.. enneh meiden ik verwacht wel een verslag van jullie vrijgezellenfeestje!!

xxxjes eveline

xsnienke

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #35 Gepost op: 21 augustus 2010, 12:21:53 »
Nog maar 2 weken en de kriebels slaan toe.
Gister is ons trouwpakket met gastenboek, glazen, taartschep, taartschijnder en pennenveer binnengekomen.

We vonden hem zo mooi in het thema passen dat we hem moesten hebben!

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #36 Gepost op: 22 augustus 2010, 23:38:27 »
hoi hoi,

mooi xsnienke...

Nou ik ben al een paar dagen ziek pffff beter nu dan met de bruiloft...

Ik heb nu het hele weekend lekker rustig aan gedaan en mijn werk ff afgebeld (ook op advies van de dokter)
Ik ga volgende week maar de koffers al klaarzetten zodat ik rustig aan kan inpakken... ja dat heb ik ik moet alles op tijd klaar hebben anders raak ik alleen maar gestresst!!

Dit is mijn laatste week werken heerlijk hoor!!

Donderdag komt bij ons de babs om half acht dus ik ben benieuwd.. ik hoop dat het een leuke vrouw is.. verder vrijdag de uiteindelijke aantal mensen ff doorgeven en nog ff een afspraak maken voor ons zoontje om te laten knippen en dan is het echt allemaal geregeld en dan maar hopen op mooi weer want dat zou wel lekker zijn natuurlijk...

Nou meiden nu word het echt goed aftellen ik kan in ieder geval niet wachten!!

xxxjes eveline

M'lein

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #37 Gepost op: 23 augustus 2010, 10:51:01 »
@ eveline Balen dat je ziek bent, maar inderdaad, beter nu dan over twee weken! Ik moet deze week nog werken en dan maandag en dinsdag nog. Het is natuurlijk net nu gekkenhuis hier... nou ja, dat overleven we ook wel weer. Veel plezier met de babs!

@ xsnienke Leuke set hoor. Past ook mooi bij de blauwe swarovski's in je haar natuurlijk. Jullie 'thema' is dus ijsblauw begrijp ik??

De eerste voorspelling voor het weer is trouwens redelijk hè. Dus da's hoopgevend.

Gisteren zijn we nog een laatste keer bij de feestlocatie langsgegaan. Ik word er iedere keer weer blij van als ik die zaal zie, zo sfeervol. Ik zie het echt helemaal voor me als ik daar rondloop. We hebben nog even wat laatste puntjes op de i gezet. Dieetwensen nog een keer aangegeven, nog even afgedongen op de welkomscocktail  :wink: , dat soort dingen.

De taart is ook helemaal geregeld nu, dat was eigenlijk het laatste echte ding dat nu nog liep. Nog een paar kleine details regelen deze week en dan zijn we er helemaal klaar voor. Oh ja, AS moet nog steeds sokken kopen, maar ik had al voorspeld dat 'ie dat 2 september gaat doen  :rolleyes:

Mijn verslag van de vrijgezellendag staat trouwens in het 'september populaire trouwmaand' topic, maar dat komen jullie vast wel tegen dus. Ben ook benieuwd naar de andere verhalen.

groetjes,
M'lein
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2010, 10:52:06 door M'lein »

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #38 Gepost op: 27 augustus 2010, 10:28:01 »
Nog maar 1 week!!

Verloopt alles nog voorspoedig bij jullie?

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #39 Gepost op: 27 augustus 2010, 12:41:25 »
hoi hoi,

bij ons loopt alles voorspoedig dus ik kan vanaf nu rustig aan doen.. gisteren gesprek met de babs gehad en nu is het afwachten tot volgende week vrijdag!!

Alles is klaar volgende week donderdag mijn nagels laten doen en ff mijn trouwjurk bij mijn schoonmoeder halen.. ik denk dat ik mijn jurk dan nog een keertje even aantrek!!

xxxjes eveline

M'lein

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #40 Gepost op: 27 augustus 2010, 14:57:11 »
Hier ook alles onder controle!

Groot gelijk dat je je jurk nog een keer aantrekt, zo vaak kan dat immers niet. Ik kom net bij mijn ouders vandaan en heb hem daar ook nog een keer aangehad. Zogenaamd om nog even te oefenen met aantrekken, maar het is gewoon een jurk met een rits hoor, dus dat was natuurlijk gewoon een smoesje.  :biggrin:

eve-liene

  • Gast
3 September 2010,wie Trouwt Er Dan Nog Meer?
« Reactie #41 Gepost op: 1 september 2010, 13:42:41 »
Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?? Ik begin nu toch echt wel een beetje zenuwachtig te worden hoor.. iedereen praat er nu ook echt over!! Het weer zit er goed uit dus dat is een hele pluspunt vooral omdat we geen binnenlocatie hadden om foto's te maken..

Vanavond bij mijn schoonmoeder nog ff mijn trouwjurk aantrekken want dat is een fijn gevoel als ik zeker weet dat we weten hoe die aangetrokken moet worden hahaha..

Verder zijn we nu helemaal klaar.. alleen nog wat probleempjes met mijn moeder maar ik heb besloten me daar niet zo druk meer over te maken want dat is niet goed voor me!!

Nou meiden als ik jullie niet meer spreek veel plezier en geniet er van!!

xxxjes eveline

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards