collapse

Auteur Topic: Ik Heb Vandaag Mijn Bruidsjurk Besteld!  (gelezen 2264 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Augustbride

  • Gast
Ik Heb Vandaag Mijn Bruidsjurk Besteld!
« Gepost op: 24 februari 2010, 19:34:54 »
Nou vandaag was het zover! Ik was zo zenuwachtig althans ik wist dat ik bij het juist adres was voor mijn bruidsjurk, maar toch kwamen die zenuwkriebels opspelen. Ik was vandaag samen met mijn moeder, zus, vriendin en schoonzus mijn bruidsjurk gaan uitzoeken. We hadden een afspraak bij Royal Wedding Design, we werden warm onthaald met een heerlijk kopje koffie (was ik ook niet anders gewend, mijn vriendin had hier namelijk vorig jaar haar jurk gekocht).
Nou toen we eenmaal lekker op ons gemak zaten begonnen we de mogelijkheden te bespreken, ik gaf aan wat ik precies wilde, ben nogal moeilijk betreft een keuze maken. Ze was gelukkig erg geduldig en haalde een aantal modellen uit de rekken vandaan die hier het meest in de buurt kwamen. Na het passen van een aantal modelletjes wist ik precies wat ik wilde. Ik vond het lijfje van de ene jurk geweldig, en de rok van een ander model. Gelukkig kon dit speciaal voor mij ontworpen worden! Ik heb voor prachtig Italiaanse design kant gekozen met swarovski krystallen bewerkingen op het lijfje. Ook wilde ik een mooi zijde band met een strikje onder de borst hebben in een champagne kleur. Het was allemaal mogelijk! Ik was echt de gelukkigste bruid! Ben zo blij dat ik geslaagd ben, een last minder voor de bruiloft! Dames royal wedding design is echt een aanrader!

gr,

Augustbride
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2010, 20:21:29 door Ratatosk »

m-a-n-d-y

  • Gast
Ik Heb Vandaag Mijn Bruidsjurk Besteld!
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2010, 21:39:28 »
Wat leuk dat jouw jurk nu in elkaar gezet gaat worden.
Service zeg.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards