collapse

Auteur Topic: Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde  (gelezen 7826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2010bruidje

  • Gast
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Gepost op: 1 maart 2010, 09:50:50 »
hallo

wij zijn druk bezig met het zoeken van een fotolocatie en nu is ons oog op deze plaats gevallen alleen twijfelen we erg.

graag jullie meningen?

2010bruidje

  • Gast
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2010, 15:24:05 »
kan iemand zijn mening geven ben er erg onzeker over of het wel een geschikte plek is voor de fotoreportage en je doet het maar 1 keer in je leven.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #2 Gepost op: 1 maart 2010, 15:29:44 »
Misschien helpt het als je voor jezelf een lijstje maakt met de voors en tegens van deze plek? Waarom twijfel je? Wat vind je er wel mooi aan en wat niet??
Kan je helaas niet helpen met mijn mening, want het is jouw bruiloft en het zijn jouw foto's. Ik kan niet in jouw hoofd kijken en weet dus niet wat jouw smaak is, wat de sfeer is van jullie dag, wanneer jullie trouwen (weertechnisch gesproken etc).

Dus, ik zou zeggen: maak een lijstje, dan kun je voor jezelf een goede afweging maken.

2010bruidje

  • Gast
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #3 Gepost op: 1 maart 2010, 15:32:01 »
[quote name=\'14/8/2009\' post=\'312089\' date=\'01 March 2010, 15:29\']Misschien helpt het als je voor jezelf een lijstje maakt met de voors en tegens van deze plek? Waarom twijfel je? Wat vind je er wel mooi aan en wat niet??
Kan je helaas niet helpen met mijn mening, want het is jouw bruiloft en het zijn jouw foto's. Ik kan niet in jouw hoofd kijken en weet dus niet wat jouw smaak is, wat de sfeer is van jullie dag, wanneer jullie trouwen (weertechnisch gesproken etc).

Dus, ik zou zeggen: maak een lijstje, dan kun je voor jezelf een goede afweging maken.[/quote]

we hebben maar 1,5 uur voor de foto's waarvan dan een halfuur rijden is dat genoeg?
onze bruiloft is normaal niet exclusief ofzo.

we trouwen 25-6-2010

je kan toch wel zeggen of je het mooi vind of niet?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #4 Gepost op: 1 maart 2010, 16:37:04 »
Ja mooie foto's maar ik weet niet in welk seizoen ze zijn gemaakt.
Volgens mij zie ik nl blauwe regen op de foto en die blijft niet super lang mooi.

Wat vind je er zelf van?
Vind jij dit mooi genoeg, dan zou ik het doen.
Een uurtje foto's maken is overigens niet heel lang hoor.
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2010, 16:38:03 door Happy Bride »

2010bruidje

  • Gast
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2010, 08:37:25 »
nee we maken in dat uurtje alleen maar de reportage en dat was lang zat zei de fotograaf.

daarvoor maken we foto's met de truck en de famillie op de trouwlocatie zelf.

we willen geen strakke foto's en dus duurt het minder lang,omda je dan niet speciaal hoeft te gaan staan enzo.

denk dat dit het wel gaat worden het kan ietsje uitlopen dan betalen we een halfuurtje meer.

lydia

  • Gast
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #6 Gepost op: 3 maart 2010, 00:34:42 »
prima goed.. maar past het bij jullie? bij ons kan het voor geen meter en het zou ons niet blijer maken. wij zijn meer van bos en aftanse industriele panden.

je hebt geen haast toch? dan zou ik het nog even met rust laten en er een paar nachtjes of een maandje laten 'sudderen'. blijkbaar heb je nog niet het wow-gevoel en is dat er wel (of misschien ook helemaal niet) als je een poosje verder bent. lijstje maken kan idd ook.. ook niet helemaal onze werkwijze.

wij hebben ook 1 a 1,5 uur. maar weinig reistijd.

2010bruidje

  • Gast
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #7 Gepost op: 3 maart 2010, 11:17:46 »
[quote name=\'lydia\' post=\'312789\' date=\'03 March 2010, 00:34\']prima goed.. maar past het bij jullie? bij ons kan het voor geen meter en het zou ons niet blijer maken. wij zijn meer van bos en aftanse industriele panden.

je hebt geen haast toch? dan zou ik het nog even met rust laten en er een paar nachtjes of een maandje laten 'sudderen'. blijkbaar heb je nog niet het wow-gevoel en is dat er wel (of misschien ook helemaal niet) als je een poosje verder bent. lijstje maken kan idd ook.. ook niet helemaal onze werkwijze.

wij hebben ook 1 a 1,5 uur. maar weinig reistijd.[/quote]


ja we houden wel van aparte dingen dus niet gewoon een bos of de heide waar we trouwen.
Dit is mooi netjes aangelegd en vind het een mooie plek om foto's te maken.
Het heeft wel echt een wow effect alleen is het kwa reistijd mischien niet handig.

We hebben ook nog gedacht bij molen de zwaluw in oude molen,maar vinden dat weer saai.
Graag willen we wel speciale foto's maken namelijk.

is 7 euro entree per persoon duur we moeten 4 mensen mee?

lydia

  • Gast
Fotolocatie Museum De Buitenplaats Paterswolde
« Reactie #8 Gepost op: 5 maart 2010, 14:09:46 »
hihi! zo heeft ieder zijn smaak hè? voor ons is het bos niet gewoon, al zijn we er ongeveer in opgegroeid. de structuren en het feit dat je helemaal door het bos omringt kan worden kan me altijd inspireren. en een aftans gebouw met een ziel; ja hoera! graag! ben zelf ook regelmatig een slooppand 'ingeslopen' om er rond te struinen en foto's te maken. een tuin met enkel lage begroeing voelt wat vlak; maar als je het contrast opzoekt met foto's bij een truck enzo, kan het juist wel een heel mooie tegenstelling zijn. en de heide? als je in september trouwt is die wel heel tof paars.

ik zou bij deze tuin eens kijken wat je áchtergrond'zou worden als je foto's daar gemaakt zouden worden; is dat de lucht? de omheining van de tuin? stel jezelf daar voor en dat je dan foto's moet gaan maken: mag je bijvoorbeeld op het gras komen of moet je netjes op de paden blijven? als dat laatste zo is mag de fotograaf ook niet op het gras lopen.. ik zou het ook met hem/haar bespreken; wat hij/zij hier kan, of hij denkt dat hier mooie foto's te halen zijn. dat laantje en boogje vind ik wel heel erg leuk.

en van entree voor een tuin; daar heb ik geen kaas van gegeten..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards